Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00092087
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f118c08-d015-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
3.2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3.3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
3.4 Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
3.5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą zakładki „Wiadomości”.
3.6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3.7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
3.8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
3.9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
3.10 Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem Platformy, jako załączniki.
3.11 Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:
P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445, e-mail: lukasz.gacek@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawne;
P. Barbara Kadłuczka-Puzio tel. +48 178537407, e-mail: barbara.kadluczka-puzio@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawne
Sprawy merytoryczne:
1) Ireneusz Dyrda- Zarząd Zlewni w Stalowej Woli, tel.: 15 842 89 82,
2) Marcin Grębowiec – Nadzór Wodny w Tarnobrzegu, tel. (15) 822 51 01
3) Zenon Kulig – Nadzór Wodny w Kolbuszowej, tel. 17 7479020
4) Łukasz Błaszczak – Nadzór Wodny w Biłgoraju, tel. 84 6112476
5) Adam Paruch – Nadzór Wodny Leżajsk, tel. 17 2420246
6) Robert Kudrelik- Nadzór Wodny w Biłgoraju, tel. (84) 611 24 76

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.42.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.42.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 14

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 10

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabudowa wyrw na rz. Łęg poniżej zapory czołowej w Wilczej Woli gm. Dzikowiec” , zakres prac:
Wykonanie materaca taśmowego gr.0,6 m materac szer. 8 m, płotki z kiszek o wym. 1x1 m – 800 m3
Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transp. urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III zakup ziemi wliczony przez wykonawcę w koszt transportu – 660 m3
Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach na podkładzie z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0 m grunt kat III, z brzegu, faszyna wiklinowa - 856 m3
Wykonanie palisady kołki śr. 10-12 cm gł. wbicia 1,2 m grunt kat. I-III – 8 m
Wykonanie wylotów z drenaży śr. 20-40 cm – 6 szt.
Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transp. urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III zakup ziemi wliczony przez wykonawcę w koszt transportu (podwyższenie prawego brzegu rz. Łęg na dł. 40 m). – 160 m3
Obsiew skarp w ziemi urodzajnej – 976 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są remonty na przepompowni Opoka-Borów na rz. Sanna w m. Opoka gm. Annopol , zakres prac:
Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nadającej się do użytku- 5,00 m²
Rozbiórka pokrycia z papy, dach betonowy, 1 warstwa - 76,22 m²
Rozbiórka pokrycia z papy, dach betonowy, warstwa następna - 76,22 m²
Analogia. Utylizacja papy z rozbiórki - 80,00 kg
Uzupełnienie nierówności podłoża zaprawą cementową z zatarciem na gładko (cała powierzchnia dachów, na dwóch poziomach) - 76,22 m²
Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe poziome wykonywane na zimno, emulsja asfaltowa, 1warstwa-76,22 m²
Pokrycie dachów papą termozgrzewalną, 2-warstwowe - 152,44 m² 152,44
Uzupełnienie obróbek blacharskich, gzymsy i pasy elewacyjne, blacha ocynkowana, szerokość do 25·cm – 5,0m²
Analogia. Uzupełnienie rynien dachowych wiszących półokrągłych plastikowych średnica Ø100 o długości 15m wraz z wymianą haków w ilości 8 szt. i uzupełnieniem haków do rynien spustowych w ilości 8 szt.- -15,0m
Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych kategorii II (ściany, loggie, balkony), podłoże: cegła, pustaki ceramiczne, gazo- i pianobeton; do 2·m2 (w 1 miejscu) nad oknami – 2,00 m²
Malowanie farbami emulsyjnymi tynków, 2-krotne, elewacje - tynki gładkie – 2,00 m² krotność 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na rzece Szpisznica w km 0+000-10+355 w m. Pisklaki, Aleksandrów, gm. Łukowa, Aleksandrów, zakres prac:
„Zamówienie podstawowe”
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki - 50 111,20 m2
- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 50111,20 m2
- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, miękki - 7 220,50 m2
- Wygrabienie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2m - 7 220,50 m2
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy) - 0,35ha
ROBOTA:
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6m, warstwą namułu grubości 0,30m( szerokość cieku 1,2m) km 2+154 - 4+157 - 2 003,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 0,50m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 721,08m3
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6m, warstwą namułu grubości 0,20m( szerokość cieku 1,2m) km 4+163 - 4+950 - 787,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 0,50m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 188,88m3
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6m, warstwą namułu grubości 0,20m( szerokość cieku 0,8m) km 4+950 - 5+882 - 932,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 0,50m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 149,12m3
- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,40m zamulenie do wysokości 1/3 fi - 12,00m
- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 1,25m zamulenie do wysokości 1/3 fi - 18,00
- Rozbiórka tam bobrowych lub zatorów z transportem - 40,00mp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zakres prawa opcji: USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki - 50 111,20 m2
- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 50111,20 m2
- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, miękki - 7 220,50 m2
- Wygrabienie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2m - 7 220,50 m2
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy) - 0,35ha
2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wskazany powyżej.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do każdej lub wybranych części zamówienia nr 3, 9,10,11,12, w zależności od swoich bieżących potrzeb w 2022 r. lub 2023 r.
4.Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia podstawowego.
5.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy.
6.Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:
a) Zamawiający – nie później niż na dwa miesiące przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usług w ramach prawa opcji złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
b) Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej przekaże pisemne polecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji wskazując zakres jego wykonania oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji usługi w ramach prawa opcji,
c) Wykonawca może w terminie do dwóch tygodni od pisemnego przekazania przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa powyżej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa we wzorze umowy (wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego). Niezłożenie stosownego wniosku w tym terminie oznaczać będzie zgodę Wykonawcy na wykonanie przez niego usług w ramach prawa opcji za wynagrodzenie wskazane w oświadczeniu Zamawiającego.
d) W przypadku, gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie usług w ramach prawa opcji, Zamawiający w terminie do dwóch tygodni licząc od dnia jego otrzymania, złoży Wykonawcy oświadczenie o jego uwzględnieniu lub oświadczenie o braku akceptacji wniosku Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty naprawcze na rzece Łęg wokół jazu w m. Krawce gm. Grębów, zakres prac:
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, wykonanie odprowadzalnika koparka 0,40 m3 – 100 m3
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka z długim wysięgiem – 1680 m3
Wykopy wraz z rozplantowaniem wykonywane spycharkami, 74 kW (100 KM) – 420 m3
Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych, (zasypanie odprowadzalnika + rozplantowanie) – 600 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ubezpieczeń rzek na terenie działania NW w Kolbuszowej, zakres prac:
Remony ubezpieczenia lewy brzeg Potok Górnianka w km 3+162
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III– 15 m3
Wykonanie drenażu faszynowego śr.·20·cm– 5 m
Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III– 53 m2
Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "Krata", płyty 90x60x10·cm– 53 m2
Remont ubezpieczenia skarp lokalnie na Potoku Młynówka Przewrotne:
Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm – 120 m
Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III, samochód do 5 t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu – 60 m3
Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III – 180 m2
Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 160 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących umocnień na terenie NW Tarnobrzeg, zakres prac:
- Zrzut przepompowni Siedleszczany - lewy brzeg rzeki Babulówki w km 0+507-0+520 zabudowa, rozmycia skarpy o wymiarach L-13m, b-5,0 m, h-3,5 m na wysokości zrzutu z przepompowni Siedleszczany - odtworzenie ubezpieczenia.
- Remont ubezpieczenia lewy brzeg Potok Jaślańsko Chorzelowski w km 5+768 - 6+343 w m. Malinie gmina Tuszów Narodowy.
-Remont ubezpieczenia prawy brzeg Potok Dymitrowsko Młodochowski w km 2+765- 2+950 w m. Malinie gmina Tuszów Narodowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg przywałowych na lewym i prawym wale rzeki Łęg, gm. Gorzyce, Zaleszany” , zakres prac:
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie na prawym i lewym wale rzeki Łęg lokalnie na długości 320 mb średnio pasem szerokości 3,0m – 960 m2;
Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej drogi przywałowej, tłuczniem kamiennym do nawierzchni drogowych łamanym sortowanym 0-32,5mm, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10cm istniejącej drogi przywałowej na lewym i prawym wale rzeki Łęg lokalnie na długości 320 mb (materiał w postaci kamienia tłucznia łamanego sortowanego o frakcji 0-32,5 mm zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie) – 96 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na obiektach czasowo piętrzących wodę na terenie działalności NW Tarnobrzeg, zakres prac:
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Łuczek w km 0+846 w m.Dąbrowica
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Trześniówki w km 20+006 w m.Chmielów
- Remont zrzutu z przepompowni wody w Dymitrowie w m. Dymitrów Duży
-Remont odpływu przepustu wałowego lewy wał rzeki Mokrzyszówki w km 1+426 w m. Mokrzyszów
-Remont przyczółka strona odpowietrzna prawy wał rzeki Trześniówki w km 26+438 w m.Ślęzaki,
-Wymiana klap zwrotnych przepustów wałowych PEHD kołnierzowa z dociążeniem klapy.
- Demontaż starych klap przepustów wałowych. 8 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na rzece Złota Nitka w m. Płusy, Korchów , gm. Księżpol, zakres prac:
„Zamówienie podstawowe”
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy - 3 300,00 m2
- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 3 300,00 m2
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy) - 0,30ha
ROBOTA:
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6m, warstwą namułu grubości 0,30m ( szerokość cieku 1,5m) km 7+900 – 8+560 - 660,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 0,50m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 297,00m3
- Rozbiórka tam bobrowych lub zatorów z transportem - 175,00mp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zakres prawa opcji: USŁUGA:
„Prawo opcji”
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy - 3 300,00 m2
- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 3 300,00 m2
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy) - 0,30ha

2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wskazany powyżej.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do każdej lub wybranych części zamówienia nr 3, 9,10,11,12, w zależności od swoich bieżących potrzeb w 2022 r. lub 2023 r.
4.Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia podstawowego.
5.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy.
6.Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:
a) Zamawiający – nie później niż na dwa miesiące przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usług w ramach prawa opcji złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
b) Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej przekaże pisemne polecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji wskazując zakres jego wykonania oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji usługi w ramach prawa opcji,
c) Wykonawca może w terminie do dwóch tygodni od pisemnego przekazania przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa powyżej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa we wzorze umowy (wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego). Niezłożenie stosownego wniosku w tym terminie oznaczać będzie zgodę Wykonawcy na wykonanie przez niego usług w ramach prawa opcji za wynagrodzenie wskazane w oświadczeniu Zamawiającego.
d) W przypadku, gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie usług w ramach prawa opcji, Zamawiający w terminie do dwóch tygodni licząc od dnia jego otrzymania, złoży Wykonawcy oświadczenie o jego uwzględnieniu lub oświadczenie o braku akceptacji wniosku Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na rzece Branew w km 9+800 ÷ 27+300 w m. Flisy, Krzemień Drugi, Krzemień Pierwszy, Branew gm. Dzwola, zakres prac:
„Zamówienie podstawowe”
Usługi:
1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 9060 m²
2. Ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości: 0,16 ha
3. Wywiezienie wyciętych zagajników na odległość do 2 km (miejsce składowania/utylizacji w geście wykonawcy) w ilości: 45,76 mp
4. Hakowanie 203 m²
Roboty:
1. Odmulenie mechaniczne cieku warstwą 40 cm z wyrównaniem skarp – 700 m
2. Odmulenie mechaniczne cieku warstwą 30 cm z wyrównaniem skarp – 600 m
3. Mechaniczne rozplantowanie urobku z obsiewem

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zakres prawa opcji: USŁUGA:
„Prawo opcji”

1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 9060 m²
2. Ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości: 0,16 ha
3. Wywiezienie wyciętych zagajników na odległość do 2 km (miejsce składowania/utylizacji w geście wykonawcy) w ilości: 45,76 mp
4. Hakowanie 203 m²

2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wskazany powyżej.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do każdej lub wybranych części zamówienia nr 3, 9,10,11,12, w zależności od swoich bieżących potrzeb w 2022 r. lub 2023 r.
4.Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia podstawowego.
5.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy.
6.Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:
a) Zamawiający – nie później niż na dwa miesiące przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usług w ramach prawa opcji złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
b) Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej przekaże pisemne polecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji wskazując zakres jego wykonania oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji usługi w ramach prawa opcji,
c) Wykonawca może w terminie do dwóch tygodni od pisemnego przekazania przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa powyżej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa we wzorze umowy (wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego). Niezłożenie stosownego wniosku w tym terminie oznaczać będzie zgodę Wykonawcy na wykonanie przez niego usług w ramach prawa opcji za wynagrodzenie wskazane w oświadczeniu Zamawiającego.
d) W przypadku, gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie usług w ramach prawa opcji, Zamawiający w terminie do dwóch tygodni licząc od dnia jego otrzymania, złoży Wykonawcy oświadczenie o jego uwzględnieniu lub oświadczenie o braku akceptacji wniosku Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na rzece Rakowa w km 11+700 ÷ 18+600 w m. Władysławów, Kapronie, Zdzisławice, Kocudza II, Dzwola, gm. Dzwola, zakres prac:
„Zamówienie podstawowe”

1. -Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy rz. Rakowa w km 11+700 - 18+600 - 6900m x 3 m x 2 = 41 400m²
2. -Wykoszenie porostów z dna cieku z wygrabieniem w ilości 2 900 m²
3. -Ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości 0,03 ha
4. -Hakowanie dna 4000 m2
5. -Wywiezienie wyciętych zagajników na odległość do 2 km (miejsce składowania/utylizacji w geście wykonawcy) w ilości 8,58 mp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zakres prawa opcji: USŁUGA:

„Prawo opcji”

1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy rz. Rakowa w km 11+700 - 18+600 - 6900m x 3 m x 2 = 41 400m²
2. -Wykoszenie porostów z dna cieku z wygrabieniem w ilości 2 900 m²
3. -Ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości 0,03 ha
4. -Hakowanie dna 4000 m2
5. -Wywiezienie wyciętych zagajników na odległość do 2 km (miejsce składowania/utylizacji w geście wykonawcy) w ilości 8,58 mp

2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wskazany powyżej.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do każdej lub wybranych części zamówienia nr 3, 9,10,11,12, w zależności od swoich bieżących potrzeb w 2022 r. lub 2023 r.
4.Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia podstawowego.
5.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy.
6.Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:
a) Zamawiający – nie później niż na dwa miesiące przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usług w ramach prawa opcji złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
b) Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej przekaże pisemne polecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji wskazując zakres jego wykonania oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji usługi w ramach prawa opcji,
c) Wykonawca może w terminie do dwóch tygodni od pisemnego przekazania przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa powyżej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa we wzorze umowy (wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego). Niezłożenie stosownego wniosku w tym terminie oznaczać będzie zgodę Wykonawcy na wykonanie przez niego usług w ramach prawa opcji za wynagrodzenie wskazane w oświadczeniu Zamawiającego.
d) W przypadku, gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie usług w ramach prawa opcji, Zamawiający w terminie do dwóch tygodni licząc od dnia jego otrzymania, złoży Wykonawcy oświadczenie o jego uwzględnieniu lub oświadczenie o braku akceptacji wniosku Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na Dopływie spod Zofianki Górnej w km 0+000 - 3+000 w m. Janów Lubelski, gm. Janów Lubelski, zakres prac:

„Zamówienie podstawowe”
Usługi:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 12 600 m²
- Ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości: 0,09 ha
- Wywiezienie wyciętych zagajników na odległość do 2 km (miejsce składowania/utylizacji w geście wykonawcy) w ilości: 25,74 mp

Roboty:
- Odmulenie mechaniczne cieku warstwą 40 cm z wyrównaniem skarp – 1400 m
- Mechaniczne rozplantowanie urobku z obsiewem

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.Zakres prawa opcji: USŁUGA:

„Prawo opcji”

1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 12 600 m²
2. Ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości: 0,09 ha
3. Wywiezienie wyciętych zagajników na odległość do 2 km (miejsce składowania/utylizacji w geście wykonawcy) w ilości: 25,74 mp

2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wskazany powyżej.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do każdej lub wybranych części zamówienia nr 3, 9,10,11,12, w zależności od swoich bieżących potrzeb w 2022 r. lub 2023 r.
4.Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia podstawowego.
5.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy.
6.Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:
a) Zamawiający – nie później niż na dwa miesiące przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usług w ramach prawa opcji złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
b) Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej przekaże pisemne polecenie wykonania zamówienia objętego prawem opcji wskazując zakres jego wykonania oraz wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji usługi w ramach prawa opcji,
c) Wykonawca może w terminie do dwóch tygodni od pisemnego przekazania przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa powyżej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa we wzorze umowy (wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego). Niezłożenie stosownego wniosku w tym terminie oznaczać będzie zgodę Wykonawcy na wykonanie przez niego usług w ramach prawa opcji za wynagrodzenie wskazane w oświadczeniu Zamawiającego.
d) W przypadku, gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie usług w ramach prawa opcji, Zamawiający w terminie do dwóch tygodni licząc od dnia jego otrzymania, złoży Wykonawcy oświadczenie o jego uwzględnieniu lub oświadczenie o braku akceptacji wniosku Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Roboty utrzymaniowo - remontowe na urządzeniach hydrotechnicznych na NW Biłgoraj, zakres prac:
ROBOTA:
- Rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych - 150m
- Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych , materiał z rozbiórki - 150m
- Remont umocnień płytami ażurowymi o wym. 10x75x100cm, rozbiórka i ponowne ułożenie - 18m2
- Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych , kiszki fi 20+20, grunt kat. III, wykonanie z brzegu - 130m
- Zakup i transport gruntu do zabudowy wyrw - 220,9m3
- Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie kat. gruntu III-IV - 220,9m3
- Zagęszczenie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt kat. I-III - 220,9m3
- Plantowanie skarp nasypów, kat. gruntu III - 408m2
- Darniowanie skarp na płask, bez humusu - 83m2
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 325m2
- Malowanie farbą elementów metalowych zastawki, oczyszczenie i miniowanie farbą przeznaczoną do malowania konstrukcji stalowych stale zanurzonych w środowisku wodnym - 4,75m2
- Malowanie farbą elementów metalowych zastawki, malowanie nawierzchniowe dwukrotne farbą przeznaczoną do malowania konstrukcji stalowych stale zanurzonych w środowisku wodnym - 4,75m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienią jest wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na obiektach czasowo piętrzących wodę na terenie działalności NW Leżajsk, zakres prac:
I. Remont jazu żelbetowego w m. Brzóza Królewska, gm. Leżajsk:
- Przyczółek wlotowy prawy,
- Przyczółek wlotowy lewy,
-Przyczółek wylotowy prawy
-Przyczółek wylotowy lewy
- Rusztowania
- Remont istniejącego ubezpieczenia niecki wypadowej jazu piętrzącego zbiornika
- Remont ubezpieczenia prawej skarpy niecki wypadowej jazu
-Remont ubezpieczenia lewej skarpy niecki wypadowej jazu
- Wykonanie i montaż łaty wodowskazowej
II. Remont jazu żelbetowego w m. Brzóza Stadnicka, gm. Żołynia
- Przyczółek wlotowy prawy
- Przyczółek wlotowy lewy
- Przyczółek wylotowy prawy
- Przyczółek wylotowy lewy
- Ścianka czołowa przepustu 2x150
- Przelew stały - żelbetowy
- Kładka do obsługi jazu piętrzącego
- Rusztowania
- Wykonanie zamknięcia jazu w m-ci Brzóza Stadnicka
- Malowanie [renowacja] barier ochronnych jazu piętrzącego w m-ci Brzóza Stadnicka na cieku Tarlaka
- Remont istniejącego ubezpieczenia grobli czołowej zbiornika


Wykonanie i montaż łaty wodowskazowej


III. Remont mnicha w m. Leżajsk, gm. Leżajsk

Ściany zewnętrzne mnicha piętrzącego
- Ściany wewnętrzne mnicha piętrzącego
-Kładka do obsługi jazu piętrzącego
- Wykonanie zamknięcia mnicha piętrzącego
-Malowanie [renowacja] barier ochronnych mnicha piętrzącego w m-ci Leżajsk na cieku Jagoda
- Rusztowania
- Wykonanie i montaż łaty wodowskazowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać przynajmniej:
1) Dla części nr 3,4,9,10,12:
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót utrzymaniowych związanych z udrożnieniem koryt rzek lub potoków lub urządzeń wodnych.

2) Dla części nr 2,
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie dachów.


3) Dla części nr 1, 5,6,8,11,13,14:
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków.

4) Dla części nr 7:
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie dróg.

Wykazywane w ppkt 1,2,3,4 zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2.5. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr Załącznik nr 4 do Formularza Oferty

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, określonych w pkt. 7.3 SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego Załącznik nr 5 do Formularza oferty

Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 5 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane
c) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b
Powyższe dowody stanowią Załącznik nr 6 do Formularza oferty

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. 2) Kosztorys ofertowy- zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do Formularza oferty3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem
składanych oświadczeń lub dokumentów4) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niejoświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik 5) Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa – o iledotyczy6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 2 do Formularza Oferty7)Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do Formularza Oferty, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca- o ile
dotyczy 8)Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- o ile dotyczy 9) Dokument Self – cleaning - o ile dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
2.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
4.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
5.W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.

6.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7.Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane / usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
9.Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.
10.Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy pzp, Zamawiający Informuję, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorach umów- dla danej części zamówienia- zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferte oraz dokumenty i oświadczenie skąłdanie razem z oferta należy złożyć za pośrednictwem Paltformy zakupowej-pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określone zostały w 5 SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części zamówienia (w tym dla zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji – dotyczy części nr 3,9,10,11,12) zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: opisów technicznych, przedmiarów robót, przedmiarów usług oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla danej części zamówienia.

WW. Dokumentacja techniczna stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Wzory umowy dla danej części zamówienia stanowią Załącznik nr 3 do SWZ.
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI