Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem koryt rzek i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach – etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z utrzymaniem koryt rzek i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Kielcach – etap III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29be8108-628f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17765,Roboty-budowlane-zwiazane-z-utrzymaniem-koryt-rzek-i-urzadzen-wodnych-na-terenie.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17765,Roboty-budowlane-zwiazane-z-utrzymaniem-koryt-rzek-i-urzadzen-wodnych-na-terenie.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/ bezpośredni adres postępowania: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17765,Roboty-budowlane-zwiazane-z-utrzymaniem-koryt-rzek-i-urzadzen-wodnych-na-terenie.html
Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania. Wskazany powyżej adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępnione będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki ta służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Anita.Wrona@wody.gov.pl służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
11. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Anita Wrona. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
12. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2710.139.2023 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.139.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części I jest kompleksowe utrzymanie rzeki Nidzicy - zabudowa wyrw w km 46+985-46+700, 47+046-47+096 w m. Ilkowice, w km 49+257-49+287, 49+350-49+380 w m. Maciejów, gm. Słaboszów.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
1. w km 46+985 – 46+700:
- ręczne lub mechaniczne (w zależności od możliwości terenowych) wykoszenie roślinności ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 350,00 m2;
- ręczne ścinanie krzaków o rzadkiej gęstości – 0,01 ha;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) – 1 szt.;
- usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 3,49 mp;
- usunięcie lokalnego przetamowania oraz wbudowanie złomu w wyrwę brzegową jako element zabudowy biologicznej – 15 mp;
- zasypanie wyrwy brzegowej warstwami z zagęszczeniem i ukształtowanie skarpy z nachyleniem 1:1, ziemia do zakupu – 150 m3;
- wykonanie brzegoskłonu krytego o szerokości ponad 3.0 m i rozstawie kiszek 1,0 m – 75,00 m2;
- wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III – 50,00 m;
- naprawa skarp przez obsiew i terenu przyległego – 97,5 m2;
2. w km 47+046 – 47+096:
- ręczne lub mechaniczne (w zależności od możliwości terenowych) wykoszenie roślinności ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 400,00 m2;
- ręczne ścinanie krzaków średniej gęstości – 0,02 ha;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) – 10 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) – 8 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) – 6 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) – 2 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 46-55 cm) – 1 szt.;
- usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 13,09 mp;
- zasypanie wyrwy brzegowej warstwami z zagęszczeniem i ukształtowanie skarpy z nachyleniem 1:1, ziemia do zakupu – 80 m3;
- wykonanie brzegoskłonu krytego o szerokości ponad 3.0 m i rozstawie kiszek 1,0m – 52,00 m2;
- wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III – 50,00 m;
- naprawa skarp przez obsiew i terenu przyległego – 100 m2;
3. w km 49+257 – 49+287:
- ręczne lub mechaniczne (w zależności od możliwości terenowych) wykoszenie roślinności ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 150,00 m2;
- ręczne ścinanie krzaków o rzadkiej gęstości – 0,015 ha;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) – 6 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) – 2 szt.;
- usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 4,99 mp;
- usunięcie lokalnego przetamowania oraz wbudowanie złomu w wyrwę brzegową jako element zabudowy biologicznej – 20 mp;
- zasypanie wyrwy brzegowej warstwami z zagęszczeniem i ukształtowanie skarpy z nachyleniem 1:1,5, ziemia do zakupu – 200 m3;
- wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III – 50,00 m;
- wykonanie brzegoskłonu krytego o szerokości do 3.0 m i rozstawie kiszek 1,0 m – 90,00 m2;
- naprawa skarp przez obsiew i terenu przyległego – 30 m2;
4. w km 49+350 – 49+380:
- ręczne lub mechaniczne (w zależności od możliwości terenowych) wykoszenie roślinności ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 325,00 m2;
- ręczne ścinanie krzaków o rzadkiej gęstości – 0,015 ha;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) – 7 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) – 6 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 46-55 cm) – 1 szt.;
- usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 7,2 mp;
- usunięcie lokalnego przetamowania oraz wbudowanie złomu w wyrwę brzegową jako element zabudowy biologicznej – 25 mp;
- zasypanie wyrwy brzegowej warstwami z zagęszczeniem i ukształtowanie skarpy z nachyleniem 1:2, ziemia do zakupu – 305 m3;
- wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III – 50,00 m;
- wykonanie brzegoskłonu krytego o szerokości do 3.0 m i rozstawie kiszek 1,0 m – 90,00 m2;
- naprawa skarp przez obsiew i terenu przyległego – 105 m2.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części I zawierają załączniki do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki nr 1 do SWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załączniki nr 2 do SWZ, Przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 3a do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
- cena brutto – waga 80%
- okres gwarancji i rękojmi – waga 20%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części II jest kompleksowe utrzymanie rzeki Nidzicy - zabudowa wyrw w km 25+460 i 26+500 w m. Topola, gm. Skalbmierz i rzeki Stradówki - zabudowa wyrw w km 2+100, 2+300 w m. Kobylniki i w km 4+500, 4+700 w m. Krępice, gm. Skalbmierz.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
1. Zabudowa wyrwy brzegowej w korycie rzeki Nidzica w km 25+460 w m. Topola, gm. Skalbmierz:
- ręczne lub mechaniczne (w zależności od możliwości terenowych) wykoszenie roślinności ze skarp z odwozem poza obręb prac wraz z utylizacją – 200 m2;
- ręczne ścinanie i karczowanie zagajników rzadkich – 0,005 ha;
- usunięcie z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 0,715 mp;
- skarpowanie brzegu; warstwa zdejmowana gr. 30 cm – 185 m2;
- wbijanie kołków i słupków oporowych o śr. 10-12 cm na głębokość 1.50 m - po 3 kołki na 1 mb palisady – 132 szt.;
- formowanie i zagęszczanie gruntu wbudowanego w skarpę, grunt spoisty kat. III; koparka 0,25 m3, (ziemia do zakupu) – 52 m3;
- wykonanie nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu - o grubości 0,5 m – 55,5 m3;
- wzmacnianie podłoża - zabezpieczenie narzutu kamiennego siatką ocynkową – 148 m2;
- naprawie skarp (górnej części) oraz terenu przyległego przez obsiew mieszanką traw – 111 m2;
2. Zabudowa wyrwy brzegowej w korycie rzeki Nidzica w km 26+500 w m. Topola, gm. Skalbmierz:
- ręczne lub mechaniczne (w zależności od możliwości terenowych) wykoszenie roślinności ze skarp z odwozem poza obręb prac wraz z utylizacją – 105 m2;
- ręcznym ścinaniu zagajników rzadkich – 0,006 ha;
- ścinaniu drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) – 2 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) – 2 szt.;
- ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 100 cm) – 1 szt.;
- usunięciu z odwozem na miejsce zrębkowania pozostałości po wycince – 4,318 mp.;
- wbudowaniu ściętych drzew w wyrwę brzegową jako element zabudowy biologicznej – 20 mp;
- formowaniu i zagęszczaniu nasypów posadawianych poniżej terenu; grunt spoisty kat. III; koparka 0,25 m3. Zasypanie wyrwy brzegowej (ziemia do zakupu) – 180m3;
- wykonaniu brzegoskłonu krytego o szerokości ponad 3.0 m i rozstawie kiszek 0.6m.
- wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III – 13 m;
- naprawie skarp oraz terenu przyległego przez obsiew – 91 m2;
3. Zabudowa wyrwy brzegowej w korycie rzeki Stradówki w km 2+100 w m. Kobylniki, gm. Skalbmierz:
- wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją - 90 m2
- odmuleniu przejazdów w bród - 3 szt. z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m i rozplantowaniem – 30 m3
- skarpowanie brzegów rzek, kanałów i rowów w gruncie III kategorii i grubości zbierania 30 cm wykonywane koparkami 0,25 m3, ścięcie wypukłości, zasypanie wgłębień– 90 m2;
- wykonanie opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 25cm z transportem lądowym – 45 m;
- wykonanie narzutu kamiennego w płotkach z kiszek na włóknie - krata płotka 1.0x1.0 m – 90 m2;
4. Zabudowa wyrwy brzegowej w korycie rzeki Stradówki w km 2+300 w m. Kobylniki, gm. Skalbmierz:
- wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją - 60 m2;
- skarpowanie brzegów rzek, kanałów i rowów w gruncie III kategorii i grubości zbierania 30 cm wykonywane koparkami 0,25 m3, ścięcie wypukłości, zasypanie wgłębień– 60 m2 ;
- wykonanie opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 25 cm z transportem lądowym – 20 m;
- wykonanie narzutu kamiennego w płotkach z kiszek na włóknie - krata płotka 1.0x1.0 m – 60 m2;
5. Zabudowa wyrwy brzegowej w korycie rzeki Stradówki w km 4+500 w m. Krępice, gm. Skalbmierz:
- wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 43 m2;
- skarpowanie brzegów rzek, kanałów i rowów w gruncie III kategorii i grubości zbierania 30 cm, wykonywane koparkami 0,25 m3, ścięcie wypukłości, zasypanie wgłębień – 43 m2 ;
- wykonanie opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 25cm z transportem lądowym – 17 m;
- wykonanie narzutu kamiennego w płotkach z kiszek na włóknie - krata płotka 1.0x1.0 m – 42,5 m2;
- zasypanie wyrwy brzegowej warstwami z zagęszczeniem i ukształtowaniem skarpy z nachyleniem 1:1, ziemia do zakupu – 28 m3;
6. Zabudowa wyrwy brzegowej w korycie rzeki Stradówki w km 4+700 w m. Krępice, gm. Skalbmierz:
- wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 15 m2;
- skarpowanie brzegów rzek, kanałów i rowów w gruncie III kategorii i grubości zbierania 30 cm wykonywane koparkami 0,25 m3,ścięcie wypukłości, zasypanie wgłębień– 15 m2 ;
- naprawa skarp przez obsiew – 15m2;
- wykonanie opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 25cm z transportem lądowym – 10 m;
7. Zabudowa wyrwy brzegowej w km 4+700 w m. Krępice, gm. Skalbmierz:
- wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp wraz z odwozem poza obręb prac i utylizacją – 60 m2;
- skarpowanie brzegów rzek, kanałów i rowów w gruncie III kategorii i grubości zbierania 30 cm wykonywane koparkami 0,25 m3, ścięcie wypukłości, zasypanie wgłębień– 60 m2 ;
- wykonanie opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych o średnicy 25cm z transportem lądowym – 30 m;
- wykonanie narzutu kamiennego w płotkach z kiszek na włóknie - krata płotka 1.0x1.0 m – 60 m2;
- zasypanie wyrwy brzegowej warstwami z zagęszczeniem i ukształtowaniem skarpy z nachyleniem 1:1, ziemia do zakupu – 30 m3.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części II zawierają załączniki do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki nr 1 do SWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załączniki nr 2 do SWZ, Przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 3b do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
- cena brutto – waga 80%
- okres gwarancji i rękojmi – waga 20%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części III jest zabezpieczenie skarpy i koryta rzeki Mierzawy pod wiaduktem kolejowym w km 36 + 950 w m. Wojciechowice, gm. Sędziszów.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
- wycięcie zakrzaczeń ze skarp rzeki, obustronnie, porost gęsty, twardy pod mostem kolejowym ( szer. 2,0 m na dł. 50 m) – 0,02 ha;
- usunięcie spod wiaduktu kolejowego z koryta rzeki Mierzawy naniesionego i odłożonego materiału (łacha) o wymiarach: szer. 3,0 m x dł.15 m x wys. 1,0 m = 45 m3 oraz przy prawym brzegu (szer. 3,0 m x dł. 20 m x wys. 1,0 m = 20 m3) – 105 m3;
- usunięcie przewróconego i zalegającego w poprzek drzewa z koryta cieku - 1 szt.
- zabezpieczenie skarpy pod wiaduktem kolejowym poprzez zabudowę wyrwy koszami siatkowo kamiennymi na (dł. 30 m , szer. 2,0 m, wys. 2,0 m). Kosze o wymiarach (wys. 1,0 m, dł. 5,0 m, szer. 1,0 m) wraz z transportem technologicznym – 120 m3;
- załadunek koparką tłucznia kamiennego z miejsca składania na miejsce pod most w km j.w. – 120 m3;
- przerzucie tłucznia kamiennego pod most w km j.w. – 120 m3;
- umocnienie skarp za koszami włókniną syntetyczną (30 x 2,0 m) – 60 m2.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części III zawierają załączniki do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki nr 1 do SWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załączniki nr 2 do SWZ, Przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 3c do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
- cena brutto – waga 80%
- okres gwarancji i rękojmi – waga 20%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części IV jest uzupełnienie ubytków w drogach przywałowych i po koronie wałów na terenie działania Nadzoru Wodnego w Jędrzejowie.
Zakres robót do wykonania obejmuje m.in.:
- odcinkową naprawę drogi po koronie "Lewego wału rzeki Nidy Staniowice - Sobków" w km 0+800 - 1+730 na łącznej dł. 550 mb i pow. 1650 m2 – 1650 m2;
- naprawę drogi przywałowej "Prawego wału rzeki Nidy Pawłowice - Bełk" w km 0+000 - 0+600 na dł. 100 mb i pow. 300 m2 – 300 m2;
- odcinkową naprawę drogi po koronie "Prawego wału rzeki Nidy Kotlice - Mokrsko Dolne" w km 1+350 - 3+000 na łącznej dł. 500 mb i pow. 1500 m2 – 1500 m2;
- odcinkową naprawę drogi po koronie "Prawego wału rzeki Nidy Mokrsko Górne - Brzezno" w km 2+400 - 3+640 na łącznej dł. 600 mb i pow. 1800 m2 – 1800 m2;
- odcinkową naprawę drogi przywałowej "Lewego wału rzeki Branki" w km 0+000 - 0+850 na dł. 200 mb i pow. 600 m2 – 600 m2;
- transport technologiczny materiałów (tłuczeń kamienny) na odcinkach–1 122,435 t.
Szczegółowy zakres robót oraz wymagania realizacyjne dla Części I zawierają załączniki do niniejszej SWZ w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki nr 1 do SWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załączniki nr 2 do SWZ, Przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 3d do SWZ, Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
- cena brutto – waga 80%
- okres gwarancji i rękojmi – waga 20%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa dla każdej części zamówienia dwa warunki udziału, które Wykonawca musi spełnić łącznie.
Pierwszym jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji określonych poniżej robót budowlanych, drugim – dysponowanie osobami, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy oraz przyrodnika pełniącego nadzór przyrodniczy.
Warunki udziału Zamawiający określa następująco:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) dla Części I - w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną lub usługę polegającą na wykonaniu prac utrzymaniowych lub udrożnieniowych lub remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach o wartościach nie mniejszych niż 60000,00 brutto zł, obejmująca w swoim zakresie zabudowę wyrwy/wyrw.
b) Dla Części II - w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną lub usługę polegającą na wykonaniu prac utrzymaniowych lub udrożnieniowych lub remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach o wartościach nie mniejszych niż 70000,00 brutto zł, obejmująca w swoim zakresie zabudowę wyrwy/wyrw,
c) Dla Części III - w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną lub usługę polegającą na wykonaniu prac utrzymaniowych lub udrożnieniowych lub remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach o wartościach nie mniejszych niż 85000,00 brutto zł, obejmująca w swoim zakresie zabudowę wyrwy/wyrw,
d) Dla Części IV - w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto zł, polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie lub naprawie:
-wałów przeciwpowodziowych wraz z drogą przywałową o łącznej powierzchni drogi minimum 3 000m2,
albo
- drogi przywałowej o łącznej powierzchni drogi minimum 3 000m2,
albo
- dróg publicznych o powierzchni drogi minimum 3 000m2 w zakresie podbudowy lub nawierzchni z tłucznia,
albo
- dróg leśnych o powierzchni drogi minimum 3 000m2 w zakresie podbudowy lub nawierzchni z tłucznia.
oraz
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) dla Części I, Część II, Części III dysponuje lub będzie dysponować
w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
- 1 osobę która będzie brała udział w realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót, posiadającą doświadczenie w zakresie koordynowania/ kierowania robotami/pracami na co najmniej jednym zadaniu/zamówieniu polegającym m.in. na wykonaniu prac utrzymaniowych lub udrożnieniowych lub remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach.
- 1 osobę na stanowisko przyrodnika pełniącego nadzór przyrodniczy nad zadaniem, posiadającą wykształcenie wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych oraz posiadającą doświadczenie w zakresie prowadzenia nadzoru przyrodniczego na co najmniej jednym zadaniu/zamówieniu polegającym na wykonaniu prac utrzymaniowych lub udrożnieniowych lub remontowych lub regulacyjnych na cieku/ciekach.
b) dla Części IV dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji 1 osobę która będzie brała udział w realizacji zamówienia w charakterze kierownika robót, posiadającą doświadczenie w zakresie koordynowania/ kierowania robotami/pracami na co najmniej jednym zadaniu/zamówieniu polegającym m.in. na przebudowie lub budowie lub remoncie lub naprawie drogi przywałowej/wałowej lub drogi publicznej lub drogi leśnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ oraz oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
- oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się: Formularz oferty
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
- dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy
- pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określonych w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
- oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 6 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu
- oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)
- dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 13 do SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa - https://przetargi.wody.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ.U. z 2022, poz. 835):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.