Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane wykończeniowe i instalacyjne oraz usługi obejmujące wykonanie integracji systemów bezpieczeństwa użytkowanych w Muzeum-Zamku w Łańcucie z obiektami po remoncie Oranżerią i Ujeżdżalnią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM-ZAMEK W ŁAŃCUCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 20 08
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 20 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zamek-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zamek-lancut.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane wykończeniowe i instalacyjne oraz usługi obejmujące wykonanie integracji systemów bezpieczeństwa użytkowanych w Muzeum-Zamku w Łańcucie z obiektami po remoncie Oranżerią i Ujeżdżalnią
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e435b3e4-9050-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019119/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane wykończeniowe i instalacyjne oraz usługi obejmujące wykonanie integracji systemów bezpieczeństwa użytkowanych w Muzeum-Zamku w Łańcucie z obiektami po remoncie:Oranżerią i Ujeżdżalnią
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Dostęp do hasła w celu zapoznania z częścią dokumentów oraz wizja lokalna wymagają zawarcia umowy o zachowaniu poufności3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platformą”).
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. 3) Adres Platformy https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
3. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
5. Zadawanie pytań przez wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu.
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
7. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
• system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
8. Użycie przez wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu wykonawcy.
9. Korzystanie z Systemu przez wykonawców jest bezpłatne.
10. Użytkownikom Zewnętrznym wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu
11. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@zamek-lancut.pl (nie dotyczy składania ofert ).
12. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Sekcji IX- Pozostałe Informacje.
Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane wykończeniowe i instalacyjne oraz usługi obejmujące wykonanie integracji systemów bezpieczeństwa użytkowanych w Muzeum - Zamek w Łańcucie z obiektami po remoncie; Oranżerią i Ujeżdżalnia w ramach przedsięwzięcia „Ochrona i rozwój dziedzictwa kulturowego dawnej ordynacji łańcuckiej poprzez prace remontowo-konserwatorskie oraz wykreowanie nowych przestrzeni ekspozycyjnych OR-KA II, III, IV, VII” 2. Obiekt podlega ścisłej ochronie konserwatorskiej. Przedmiotem zamówienia są w szczególności: 1. Roboty budowlane wykończeniowe obejmujące dostosowanie pomieszczeń wartowni na parterze budynku Zamku do potrzeb serwerowni w tym; (a) demontaż istniejących posadzek wraz z warstwami podłogowymi i wykonanie podkładu pod nową podłogę, posadzki z płytek gresowych. (b) wykonanie projektowanych wyburzeń na otwory drzwiowe i wykonanie nadproży, (c) przebicie otworu w ścianie na potrzeby kanału technicznego, (d) wykonanie ogrzewania podłogowego matą grzejną, (e) wykonanie podłogi technicznej podniesionej, (f) zabudowa istniejących drzwi płytą karton gips, (g) wykonanie ścianek działowych karton gips i drzwi przesuwnych, (h) w 2 oknach naklejenie na szybach od strony wew. foli antywłamaniowej matowej. 2) Roboty instalacyjne: (a) demontaż i montaż klimatyzatorów, (b) demontaż i montaż instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, (c) demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej, instalacji SAP, SWiN, telewizji dozorowej, instalacji LAN, (d) przeniesienie szaf dystrybucyjnych w sposób sukcesywny umożliwiające ciągłość działania systemów bezpieczeństwa, (e) dostawa i montaż urządzeń objętych projektem, (f) instalacja licencji i oprogramowania wg. oferty, (g) wykonanie ogrzewania w Wartowni i przedsionku Wartowni za
pomocą promienników podczerwieni. (3) Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych instalacji teletechnicznych: (a) przeciąganie odcinków okablowania strukturalnego, (b) montaż i spawanie światłowodów, (c) wykonanie badań i pomiarów, (d) zintegrowanie systemów bezpieczeństwa: system sygnalizacji pożaru(SAP), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (SKD) do wykonania na dwóch stanowiskach wartowniczych wraz z zestawem ekranów LED na ścianie Wartowni, (e) wykonywanie sukcesywne dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi i eksploatacji, (f) wykonanie integracji wraz ze szkoleniami wartowników wg. opracowanej dokumentacji powykonawczej , instrukcji obsługi i konserwacji zatwierdzonej przez Nadzór i Dyrektora MZŁ, (g) wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów wg. wymagań ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach BDO obowiązujących w PL/UE, (h) po wykonaniu całości robót budowlanych w pomieszczeniu LAN oraz po przeniesieniu elementów systemów bezpieczeństwa do pom. Bezpieczeństwa /stojaki/ w uzgodnieniu szczegółowym z Działem IT Zamku sukcesywne przenoszenie elementów szaf dystrybucyjnych z zachowanie 100 % ciągłości transmisji danych w okresach wcześniej uzgodnionych z Dyrekcją Zamku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy zostali najwyżej ocenieni
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych, wyznaczonego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót budowlanych, wyznaczonego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł2. Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej
- dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie integracji systemów bezpieczeństwa o wartości co najmniej 200 tys. zł netto
- serwerowni o wartości 120 tys. zł netto (równoważną z wykonaniem jest modernizacja)
3. Skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej:
1) jednej osoby która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót budowlanych, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, i jednocześnie posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru,
2) jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
oraz
uprawnienia do Eksploatacji i Dozoru do 1 kV np. zaświadczenie SEP do Eksploatacji i Dozoru do 1 kV obejmujące:
urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego;
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 40 kW;
urządzenia elektrotermiczne;
sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego;
aparaturę kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji ,
urządzenia techniki uzbrojenia-zabezpieczenie,
urządzenia ratowniczo-gaśnicze-zabezpieczenie,
i jednocześnie posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami obejmujące co najmniej jedną z następujących realizacji: instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń: CCTV, SSWiN, KD, DSO; instalacja wykrywania pożaru; instalacja telemetryczna, instalacja nagłośnieniowa, BMS (Building Managment System), SMS (Security Managment System)
3) jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót branży sanitarnej posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, i jednocześnie posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub inspektora nadzoru
4) jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającej uprawnienia autoryzowanego instalatora i wdrożeniowca dla oferowanego systemu integrującego systemy bezpieczeństwa, posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w instalacji oferowanego systemu,
5) jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającej uprawnienia autoryzowanego instalatora systemów SOS - systemów okablowań strukturalnych, posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie w instalacji okablowań strukturalnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość aby jedna osoba wykonywała więcej niż jedną funkcję wymaganą przez Zamawiającego pod warunkiem posiadania wszystkich wymienionych uprawnień oraz określonego dla niej wymaganego doświadczenia zawodowego.
Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Uprawnienia budowlane. o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane elementy/urządzenia posiadają wymagane opisem przedmiotu zamówienia parametry tj. 1) SST-E.00.01. Stanowisko wartownicze stacja kliencka, nowy system integracyjny oraz stacja serwerowa dla istniejących systemów TV, SAP/SSP, KD wyposażenie istniejące i adaptowane 2kpl, dane techniczne do podania: a) Procesor – min. wg. danych STWIOR/ SST-E.00.01. b) Pamięć RAM – min. 16 GB c) Macierz dysków – RAID5. 2) SST-E.00.01. System nadrzędny integracji i wizualizacji systemów KD, SAP/SSP, WiN 1 kpl, dane techniczne do podania: a) licencja - nieograniczona b) poziom zabezpieczenia - min. 2. 3) SST-E.00.01. "Panel obsługowy wyniesiony do istniejącej centrali POLON + moduły transmisji- 1xFO+ WD /istniejąca centrala POLON/ 1 szt. dane techniczne do podania: a) standard zgodny z POLON 6000 oraz transmisja FO_WD b) podać 3 parametry transmisji. 4) SST E.00.01. "Panel obsługowy wyniesiony z do istniejącej centrali Siemens + moduły transmisji" 1xFO+WD/istniejąca centrala Siemens/ 1 szt. dane techniczne do podania: a) standard zgodny z Siemens oraz transmisja FO_WD b) podać 3 parametry transmisji. 5) SST-E.00.01. Licznik godzin pracy AG -agregatu prądotwórczego z algorytmem przeliczenia na ilość paliwa 1 szt. dane techniczne do podania:a) podać rozwiązanie techniczne , protókoł transmisji i algorytm z dokładnością do 1 L przy obciążeniu AG 75% mocy z 45 KVA.
6) SST-E.00.01. System monitoringu , stanu energii elektrycznej , stan UPS VFI 10 kVA, 3f. dane techniczne do podania: a) podać rozwiązanie techniczne analizator kl.A , protokół transmisji i algorytm w tym ilość I/O przy istniejących urządzeniach - serwer WWW wyświetlanie do min. 30 wielkości zmiennych w tym U, I, P,Q, Tg fi, Flicker, Pst ,PLt , Ecz, Ebierna . Osobno sieć OSD, osobno UPS min. 12 ziemnych , osobno AG min. 12 zmiennych. 7) SST-E.00.01. Układ elektroniczny wysyłanie SMS-ów o 4 kanałach alarmów krytycznych ,ostrzegawczych dla 4 linii alarmowych o min. 20 użytkowników z kartą SIM na 5 lat do 1000 info.1kpl. dane techniczne do podania: a) podać rozwiązanie techniczne, protokół transmisji i algorytm w tym ilość kanałów min. 32 8) SST-E.00.01. AP -WLAN - Obsługa wielu SSID - min 16.
- Wsparcie VLANów -min.17 - Mapowanie SSID do VLANu - Wykrywanie obcych punktów dostępowych, - Suplikant 802.1X
- Obsługa WMM - Obsługa harmonogramu - Izolacja klientów bezprzewodowych - Zarządzanie: interfejs WWW, SNMP 9)SST-E.00.01.FO transmisja po światłowodach jednomodowych WDM do 2 km , na złączkach SC/LC.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie z art. 125 ustawy składa każdy z wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim dany z wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia na rzecz Muzeum-Zamek w Łańcucie. Z treści powyższej umowy powinny wynikać co najmniej: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia w tym wskazany ma być wykonawca upoważniony do wystawiania faktur, a jeżeli upoważniony jest więcej niż jeden wykonawca wysokość na jaką do wystawienia faktur uprawniony jest dany wykonawca
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zamek-lancut
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Oferty najwyżej ocenioneSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dotyczy Sekcja III - Udostępnianie Dokumentów Zamówienia i Komunikacja - pkt 3.6:13. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
14. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania:S.271.1.2021
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.