IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
termin gwarancji |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiany do umowy zostały określone we Wzorze umowy dla danej części zamówienia , stanowiący załącznik nr 2A i 2B do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-22, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Roboty budowlane w zakresie przebudowy Sali Obsługi Klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Roboty budowlane w zakresie przebudowy Sali Obsługi Klientów obejmują: 1) roboty budowlane: - demontaż parapetów, stolarki okiennej i drzwiowej, żaluzji, grzejników, klimatyzatorów, instalacji podlegających przebudowie, - demontaż obudowy z płyt gipsowo - kartonowych, skucie starych tynków, demontaż posadzki z cokołami, skucie wylewek, demontaż sufitów podwieszanych, - wyburzenie ściany pomiędzy SOK a pomieszczeniem biurowym, przebicie otworu drzwiowego w pom. 02 w celu przeniesienia drzwi wraz z osadzeniem nadproża, powiększenie otworu drzwiowego pod drzwi głównego wejścia oraz podniesienie nadproża, powiększenie otworu drzwiowego dla nowych drzwi na SOK, wykonanie niezbędnych przebić na potrzeby robót instalacyjnych m.in. pod kanały wentylacyjne, - demontaż izolacji termicznej wraz z wykończeniem na fragmencie izolacji, - wymurowanie ściany wydzielającej SOK i komunikację, zamurowanie poprzedniego otworu drzwiowego, wykonanie ścian pod osadzenie nowych drzwi na SOK, zamurowanie otworu drzwiowego do pom. 02, zamurowanie otworów okiennych, - wykonanie nadproży, wylewek, elementu nośnego pod belkę montażową drzwi rozsuwanych, posadzek, obniżenia posadzki przeznaczonej pod montaż wycieraczki systemowej oraz zabezpieczenie tej przestrzeni izolacją przeciwwodną, tynków gipsowych wraz z malowaniem ścian, sufitów podwieszanych, obudowy słupów, - wykonanie izolacji termicznej z materiału niepalnego, tynku zewnętrznego, malowania, okładzin z płytek klinkierowych na elewacji, - montaż wycieraczki systemowej, odbojnic ściennych, ślusarki (drzwi oraz ścianki wydzielające stanowiska obsługi klientów), pochwytów przy schodach, parapetów, 2) roboty instalacyjne branży sanitarnej: - centralne ogrzewanie: montaż grzejników wraz z gałązkami przyłączeniowymi i armaturą, wykonanie regulacji i prób instalacji, - wentylacja SOK: montaż kanałów wentylacyjnych wraz z doprowadzeniem króćców i przebić na I piętro, do piwnicy oraz pomieszczenia portierni/centrali telefonicznej, montaż klap przeciwpożarowych, anemostatów wirowych, przepustnic, kratek wentylacyjnych, instalacja zostanie włączona do centrali wentylacyjnej umieszczonej na poddaszu, wykonanie prób i uruchomienie instalacji wentylacji, - wentylacja toalet kondygnacji parteru: rozprowadzenie kanałów wraz z przebiciem na I piętro, montaż klap przeciwpożarowych, wentylatorów wywiewnych, kratek transferowych w drzwiach, instalacja wywiewna toalet zostanie włączona do wentylatora wywiewnego, - klimatyzacja: przeniesienie klimatyzatorów z wykonaniem instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin, wykonanie prób i uruchomienia klimatyzacji, - montaż kurtyny powietrznej, 3) roboty instalacyjne branży elektrycznej: - instalacja elektryczna: wykonanie zasilania urządzeń, instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtyczkowych, budowa tablicy RP, przebudowa instalacji sygnalizacji i wykrywania pożaru (SSP), przebudowa z rozbudową instalacji monitoringu (CCTV), przebudowa instalacji systemu kontroli dostępu (KD), wykonanie instalacji zasilania klimatyzatorów oraz kurtyny powietrznej, przeniesienie z pomieszczenia portierni i zamontowanie nowego przycisku GWP w komunikacji przy wejściu głównym do budynku, przeniesienie przycisku UPS pomieszczenia portierni do komunikacji przy wejściu głównym, demontaż z ponownym montażem przycisku ROP w komunikacji przy wejściu głównym do budynku, - instalacja okablowania strukturalnego i dedykowana instalacja zasilania urządzeń komputerowych: budowa skrzynki zawierającej zabezpieczenia obwodów odbiorczych tablicy zasilania komputerów, budowa 15 nowych zespołów przyłączeniowych elektryczno- logicznych PEL, rozbudowa szafy teleinformatycznej, wykonanie instalacji zasilania gniazd dedykowanych dla odbiorów komputerowych w sali obsługi klienta, instalacji okablowania strukturalnego, instalacji zasilania ekranów, tablic multimedialnych i automatów kolejkowych. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY: - Architektura - Konstrukcja - Wewnętrzne instalacje wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze - Wewnętrzne instalacje elektryczne - Okablowanie strukturalne - Dedykowana sieć zasilania urządzeń komputerowych PRZEDMIARY ROBÓT SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45262500-6, 45421000-4, 45421140-7, 45421146-9, 45431000-7, 45324000-4, 45324000-4, 45443000-4, 45442100-8, 45421152-4, 45330000-9, 45331000-6, 45331200-8, 45320000-6, 45331100-7, 45231100-6, 45314320-0, 45314200-3, 45314310-7, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45317000-2, 45315700-5, 45312100-8, 32323500-8, 42961100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
termin gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Roboty budowlane w zakresie wykonania wentylacji mechanicznej w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - Roboty w zakresie wykonania wentylacji mechanicznej obejmują: 1) roboty ogólnobudowlane: - rozbiórka ściany szczytowej, murowanej na poddaszu, - wiercenie otworów w ścianach i stropach dla przeprowadzenia instalacji, - przebicia otworów w ścianach i stropach dla przeprowadzenia instalacji, - demontaż wyłazu dachowego, - wykonanie ramy żelbetowej z betonu C20/25, - wykonanie i montaż konstrukcji stalowych: konstrukcja stalowa słupka do montażu drzwi stalowych, belki nadprożowej, konstrukcja stalowa ramy pod centralę, - dostawa i zabudowa drzwi stalowych, - dostawa i montaż wyłazu dachowego, - wykonanie obudowy szachtów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, - malowanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych, - malowanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo-kartonowych, - malowanie starych tynków na ścianach i sufitach z uprzednim przygotowaniem podłoża, - malowanie ościeżnic drzwiowych, - malowanie rur i grzejników instalacji c.o., - montaż rusztowań zewnętrznych o wysokości do 15,0m; 2) roboty instalacyjne a. instalacje wewnętrzne branży sanitarnej Instalacja wentylacji mechanicznej - montaż kanałów wentylacyjnych, - montaż nawiewników, wywiewników, tłumików hałasu i elementów regulacyjnych, - montaż central wentylacyjnych i wentylatorów, - montaż agregatu skraplającego do zasilenia chłodnic w centrali, - odprowadzenie skroplin z chłodnicy, - izolacja kanałów wentylacyjnych, - izolacja przewodów chłodniczych, - badania instalacji, - próby i odbiory, - ochrona przed korozją, - kontrola jakości, - rozruch i regulacja instalacji wentylacji, - rozruch i regulacja instalacji chłodniczej; Instalacja ciepła technologicznego - montaż rurociągów i armatury instalacji c.t. wraz z regulacją systemu, - płukania, próby, regulacja, rozruch, - wykonanie przejść przez przegrody budowlane, - prace izolacyjne, b. instalacje wewnętrzne branży elektrycznej - instalacja tablicy wentylacji RW, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia, - kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac, -wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.), - ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją, - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji, -przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej, - przebudowa i dostosowanie systemu sygnalizacji pożaru. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty: PROJEKT BUDOWLANO – WYKONAWCZY p.n. Projekt wentylacji mechanicznej: o Instalacja wentylacji mechanicznej o Architektura o Konstrukcja o Wewnętrzne instalacje elektryczne PRZEDMIARY ROBÓT SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45420000-7, 45440000-3, 45453000-7, 45330000-9, 45331000-6, 45331200-8, 45320000-6, 45311200-2, 45316000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferty |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
termin gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: