Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-08-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-24
  • Numer ogłoszenia577735-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577735-N-2019 z dnia 2019-07-24 r.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 36099552100000, ul. Warszawska  67 A , 31-309  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 621 02 70, , e-mail biuro@zbilk.gdynia.pl, , faks 58 620 72 43.
Adres strony internetowej (URL): www.zbilk.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zbilk.gdynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zbilk.gdynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą tradycyjna
Adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ul. Warszawska 67A, 81-309 Gdynia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
Numer referencyjny: ZBILK.IZ.KP.241.P.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 3 nw. części: Część 1 – Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni przy ul. Dąbrowskiego 49/1, ul. Legionów 59/2, ul. Legionów 59/2A, ul. Legionów 68/2, ul. Morskiej 93/85, ul. Zamenhofa 9/40 Część 2 – Remont instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przy ul. Arciszewskich 23 w Gdyni – lokale nr 9,21,25,26,27,28 Część 3 – Roboty budowlane w zakresie remontu oświetlenia w częściach wspólnych budynków mieszkalnych przy Chwarznieńskiej 6 i ul. Chwarznieńskiej 8 w Gdyni 2. Przedmiot zamówienia polega w szczególności na: Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Dąbrowskiego 49/1, ul. Legionów 59/2, ul. Legionów 59/2A, ul. Legionów 68/2, ul. Morskiej 93/85, ul. Zamenhofa 9/40 Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: - demontażu instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu, - demontażu tablic licznikowych, - demontażu tablicy mieszkaniowej, - ułożeniu przewodów YDYp 3*2,5mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożeniu przewodów YDYp 3*1,5mm2, YDYp 4*1,5mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożeniu przewodów YDY 3x4mm2 dla obwodów zasilających od tablicy licznikowej do tablicy mieszkaniowej, - ułożeniu przewodów YDY 3x6mm2 od puszki piętrowej do tablicy licznikowej, - montażu skrzynki pomiarowej licznikowej 1f wraz z zabezpieczeniem przed licznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym, - montażu tablicy mieszkaniowej (8-12 modułowa) wraz z zabezpieczeniem w tym jedno zabezpieczenie – wyłącznik różnicowo-prądowy i wyłączniki nadmiarowe, - przygotowaniu podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego, - montażu gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP44, - montażu gniazd podwójnych, - montażu wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16AIP20IP44, - montażu wyłączników świecznikowych IP20, - montażu przycisku światło-dzwonek IP20, - montażu lamp – plafoniery łazienka IP44, - montażu złączy świecznikowych, - pomiarze rezystancji i instalacji elektrycznej obwodów 1-fazowych, - pomiarze wyłącznika różnicowo-prądowego, - pomiarze skuteczności zerowania, - ułożeniu przewodów wyrównawczych, - wywiezieniu gruzu, elementów wyposażenia, - utylizacji gruzu, - zabezpieczeniu lokali powierzchni posadzki folią na okres robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 oraz 6 do SIWZ. Część 2: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przy ul. Arciszewskich 23 w Gdyni – lokale nr 9,21,25,26,27,28 Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: - demontażu instalacji elektrycznych w lokalach (wraz z osprzętem), - demontażu/montażu dzwonków 230V – dzwonki lokatorów, - demontażu/montażu opraw oświetleniowych 230V – oprawy oświetleniowe lokatorów, - wykuciu bruzd z zaprawieniem, - montażu puszek podtynkowych głębokich (60mm), - montażu puszek podtynkowych z pokrywą (80mm) z pierścieniem rozgałęźnym, - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 2x1,5mm2, 450/750V, - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 3x1,5mm2, 450/750V, - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 4x1,5mm2, 450/750V - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 3x2,5mm2, 450/750V, - ułożeniu przewodów w tynku – DY 4mm2, 450/750V, - montażu przycisków dzwonkowych 10A, 250V, - montażu łączników pojedynczych 10A, 250V, - montażu łączników świecznikowych 10A, 250V, - montażu gniazd podwójnych z uziemieniem 16A, 250V, - montażu gniazd pojedynczych z uziemieniem 16A, 250V, IP44, - montażu połączeń wyrównawczych miejscowych, - montażu rozdzielnic modułowych natynkowych z drzwiczkami 1x18,IP40 - montażu rozłączników modułowych izolacyjnych 3P, 40A, - montażu wyłączników nadmiaroprądowych 1P, B10A, 6kV, - obwód dzwonka, - montażu wyłączników różnicowo-nadprądowych 2P, B10A, 6kV, 0,03A, - obwód oświetlenia, - montażu wyłączników różnicowo-nadprądowych 2P, B16A, 6kV, 0,03A, - obwód gniazd w kuchni, - obwód gniazda do zmywarki, - obwód gniazd w pokojach i przedpokoju, - obwód gniazd w łazience, - sprawdzeniu odbiorczym instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 oraz 8 do SIWZ. Część 3: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w częściach wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 6 oraz ul. Chwarznieńskiej 8. Roboty obejmują wymianę porcelanowych opraw żarowych na energooszczędne lampy automatyczne ze źródłem światła LED, montaż instalacji elektrycznych na klatkach schodowych i korytarzach oraz wymianę osprzętu w rozdzielnicach administracyjnych. Wykuwanie bruzd bruzdownicą elektryczną należy wykonywać z podłączonym pochłaniaczem pyłu (odkurzaczem). Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: - demontażu porcelanowych opraw żarowych, - montażu lamp automatycznych LED, - ułożeniu przewodów w tynku, - ułożeniu przewodów w rurach elektroinstalacyjnych, - montażu przepustów rurowych w ścianach lub stropach, - demontażu i ponownym montażu liczników energii elektrycznej 1-f NP71E.1-8-2, - wymiany tablic licznikowych 1-f, - wymiany rozdzielnic obwodów administracyjnych, - montażu wyłączników nadmiarowoprądowych 16A, - montażu wyłączników nadmiarowoprądowych 10A, - montażu gniazd wtyczkowych 230V/16A, - montażu transformatora dzwonkowego 230V/12V, - montażu transformatora dzwonkowego 230V/3-5-8V, - sprawdzeniu odbiorczym instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 oraz 10 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni jednostka budżetowa, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: iod@zblik.gdynia.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zawarciem i wykonywaniem umowy, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej „ustawa Pzp”) lub na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokument (dokumenty), z którego wynika prawo osoby (osób) do reprezentacji Wykonawcy – podpisania oferty i innych dokumentów składanych razem z ofertą, za wyjątkiem sytuacji jeżeli Zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 60). Wykonawca winien wskazać taką okoliczność w treści oferty. W przypadku gdy umocowanie do podpisania oferty przez osobę, która reprezentuje Wykonawcę (podpisała ofertę i inne dokumenty składane wraz z ofertą), nie wynika ze złożonych dokumentów, Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 2. GRUPA KAPITAŁOWA Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu (BEZ WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej Umowy będzie możliwe w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Ustawy PZP oraz na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania Umowy przez strony w szczególności w następujących przypadkach, które dotyczą każdej części postępowania: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienia wątpliwości treści Umowy, jeżeli będzie budziła ona wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, chociażby wiązało się to ze zmianą wysokości wynagrodzenia, 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5) jeżeli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) wyłączenia danego terenu z przedmiotu Umowy z uwagi na utratę przez Zamawiającego prawa do jego administrowania lub w przypadku zmiany jego przeznaczenia, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 8) zmiany wartości brutto wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług, 9) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, 10) innych zmian korzystanych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni przy ul. Dąbrowskiego 49/1, ul. Legionów 59/2, ul. Legionów 59/2A, ul. Legionów 68/2, ul. Morskiej 93/85, ul. Zamenhofa 9/40
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polega w szczególności na: Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Dąbrowskiego 49/1, ul. Legionów 59/2, ul. Legionów 59/2A, ul. Legionów 68/2, ul. Morskiej 93/85, ul. Zamenhofa 9/40 Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: - demontażu instalacji elektrycznej z wykuciem ze ścian i demontażem osprzętu, - demontażu tablic licznikowych, - demontażu tablicy mieszkaniowej, - ułożeniu przewodów YDYp 3*2,5mm2 450/750V dla obwodów gniazd wtykowych wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożeniu przewodów YDYp 3*1,5mm2, YDYp 4*1,5mm2 450/750V dla obwodów oświetlenia wraz z wykuciem i zaprawieniem bruzd, - ułożeniu przewodów YDY 3x4mm2 dla obwodów zasilających od tablicy licznikowej do tablicy mieszkaniowej, - ułożeniu przewodów YDY 3x6mm2 od puszki piętrowej do tablicy licznikowej, - montażu skrzynki pomiarowej licznikowej 1f wraz z zabezpieczeniem przed licznikowym wyłącznikiem taryfowym 1-biegunowym, - montażu tablicy mieszkaniowej (8-12 modułowa) wraz z zabezpieczeniem w tym jedno zabezpieczenie – wyłącznik różnicowo-prądowy i wyłączniki nadmiarowe, - przygotowaniu podłoży pod mocowanie osprzętu podtynkowego, - montażu gniazd podwójnych bryzgoszczelnych IP44, - montażu gniazd podwójnych, - montażu wyłączników 1-biegunowych 2P+Z 10/16AIP20IP44, - montażu wyłączników świecznikowych IP20, - montażu przycisku światło-dzwonek IP20, - montażu lamp – plafoniery łazienka IP44, - montażu złączy świecznikowych, - pomiarze rezystancji i instalacji elektrycznej obwodów 1-fazowych, - pomiarze wyłącznika różnicowo-prądowego, - pomiarze skuteczności zerowania, - ułożeniu przewodów wyrównawczych, - wywiezieniu gruzu, elementów wyposażenia, - utylizacji gruzu, - zabezpieczeniu lokali powierzchni posadzki folią na okres robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 oraz 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przy ul. Arciszewskich 23 w Gdyni – lokale nr 9,21,25,26,27,28
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych przy ul. Arciszewskich 23 w Gdyni – lokale nr 9,21,25,26,27,28 Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: - demontażu instalacji elektrycznych w lokalach (wraz z osprzętem), - demontażu/montażu dzwonków 230V – dzwonki lokatorów, - demontażu/montażu opraw oświetleniowych 230V – oprawy oświetleniowe lokatorów, - wykuciu bruzd z zaprawieniem, - montażu puszek podtynkowych głębokich (60mm), - montażu puszek podtynkowych z pokrywą (80mm) z pierścieniem rozgałęźnym, - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 2x1,5mm2, 450/750V, - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 3x1,5mm2, 450/750V, - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 4x1,5mm2, 450/750V - ułożeniu przewodów w tynku – YDYp 3x2,5mm2, 450/750V, - ułożeniu przewodów w tynku – DY 4mm2, 450/750V, - montażu przycisków dzwonkowych 10A, 250V, - montażu łączników pojedynczych 10A, 250V, - montażu łączników świecznikowych 10A, 250V, - montażu gniazd podwójnych z uziemieniem 16A, 250V, - montażu gniazd pojedynczych z uziemieniem 16A, 250V, IP44, - montażu połączeń wyrównawczych miejscowych, - montażu rozdzielnic modułowych natynkowych z drzwiczkami 1x18,IP40 - montażu rozłączników modułowych izolacyjnych 3P, 40A, - montażu wyłączników nadmiaroprądowych 1P, B10A, 6kV, - obwód dzwonka, - montażu wyłączników różnicowo-nadprądowych 2P, B10A, 6kV, 0,03A, - obwód oświetlenia, - montażu wyłączników różnicowo-nadprądowych 2P, B16A, 6kV, 0,03A, - obwód gniazd w kuchni, - obwód gniazda do zmywarki, - obwód gniazd w pokojach i przedpokoju, - obwód gniazd w łazience, - sprawdzeniu odbiorczym instalacji elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 oraz 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Roboty budowlane w zakresie remontu oświetlenia w częściach wspólnych budynków mieszkalnych przy Chwarznieńskiej 6 i ul. Chwarznieńskiej 8 w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oświetlenia w częściach wspólnych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej 6 oraz ul. Chwarznieńskiej 8. Roboty obejmują wymianę porcelanowych opraw żarowych na energooszczędne lampy automatyczne ze źródłem światła LED, montaż instalacji elektrycznych na klatkach schodowych i korytarzach oraz wymianę osprzętu w rozdzielnicach administracyjnych. Wykuwanie bruzd bruzdownicą elektryczną należy wykonywać z podłączonym pochłaniaczem pyłu (odkurzaczem). Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: - demontażu porcelanowych opraw żarowych, - montażu lamp automatycznych LED, - ułożeniu przewodów w tynku, - ułożeniu przewodów w rurach elektroinstalacyjnych, - montażu przepustów rurowych w ścianach lub stropach, - demontażu i ponownym montażu liczników energii elektrycznej 1-f NP71E.1-8-2, - wymiany tablic licznikowych 1-f, - wymiany rozdzielnic obwodów administracyjnych, - montażu wyłączników nadmiarowoprądowych 16A, - montażu wyłączników nadmiarowoprądowych 10A, - montażu gniazd wtyczkowych 230V/16A, - montażu transformatora dzwonkowego 230V/12V, - montażu transformatora dzwonkowego 230V/3-5-8V, - sprawdzeniu odbiorczym instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 oraz 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania 10,00
Termin gwarancji na oprawy oświetleniowe LED 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ulic Siostry Faustyny Kowalskiej, Powstańców Wielkopolskich i Powstańców Śląskich w Kiekrzu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI