Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
roboty budowlane w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" polegające na remoncie pokrycia dachowego w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. Janiny Jarzynówny - Sobczak w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. JANINY JARZYNÓWNY-SOBCZAK W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Legionów 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-441
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 341 76 97
1.5.8.) Numer faksu: 58 341 49 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolabaletowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szkolabaletowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Janiny Jarzynówny - Sobczak w Gdańsku
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
roboty budowlane w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" polegające na remoncie pokrycia dachowego w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. Janiny Jarzynówny - Sobczak w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e4f66b-cb8d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09e4f66b-cb8d-11ec-aa46-6a814e8de928
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Pełną obsługę techniczną Platformy e-Zamówienia świadczy Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Postępu 17A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią Platformy e-Zamówienia pod numerem (32) 77 88 999 (infolinia dostępna w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00), lub za pośrednictwem formularza rejestracji zgłoszenia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/soz/new-issue. Użytkownik może zgłaszać reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem Platformy za pośrednictwem Systemu Obsługi Zgłoszeń (SOZ). Zgłoszenie problemów wymaga rejestracji na Platformie. Aby założyć konto użytkownik musi zaakceptować Regulamin. Zgłoszenie problemów powinno zawierać co najmniej informację „Czego dotyczy problem”, wybranie „Typu problemu” oraz „Opisu problemu”. Odpowiedzi na zgłaszane problemy będą przekazywane za pośrednictwem Systemu Obsługi Zgłoszeń (SOZ) zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi przez użytkownika podczas rejestracji konta.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w zakładce „Formularze” -> „Formularz do komunikacji”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wysłania na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso-bowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Janiny Ja-rzynówny – Sobczak w Gdańsku z siedzibą Al. Legionów 3 80 – 441 Gdańsk Wrzeszcz;
2) inspektorem ochrony danych osobowych Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. Janiny Ja-rzynówny – Sobczak w Gdańsku jest Pan Bartosz Bogunia e-mail iod@szkolabaletowa.pl;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonym w trybie podstawo-wym z fakultatywnymi negocjacjami z zachowaniem zasad określonych ustawą Pzp dla za-mówienia klasycznego o wartości szacunkowej mniejszej niż progi unijne;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicz-nej; oraz podmioty, z którymi Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Janiny Jarzynówny – Sobczak w Gdańsku zawarła stosowne umowy powierzenia związane z przechowywaniem oraz certyfikowanym niszczeniem dokumentów;
5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest niezbędny w celu udziału w niniejszym postępowaniu oraz w celu za-warcia i realizacji umowy;
6) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomaty-zowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) osoba, której dane są przetwarzane, posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (sko-rzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępo-wania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może naruszać integralności protoko-łu oraz jego załączników),
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) osoba, której dane są przetwarzane, nie posiada:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobo-wych,
b. prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w trybie „zaprojektuj i wykonaj” jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. Janiny Jarzynówny - Sobczak w Gdańsku, Al. Legionów 3, 80 – 441 Gdańsk, na działce nr 654, obręb 43 w ramach zadania inwestycyjnego „Kompleksowa naprawa dachu budynku szkoły oraz internatu”.
Nie przewiduje się istotnej zmiany układu konstrukcyjnego, chyba że na etapie projektu okaże się to niezbędne.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich stosownych zgód, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania robót:
b. wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, w tym:
i. rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową,
ii. demontaż rynien do ponownego wykorzystania,
iii. demontaż rur spustowych do ponownego wykorzystania,
iv. wywóz oraz utylizację złomu oraz papy z terenu rozbiórki,
v. wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy,
vi. wykonanie obróbek blacharskich,
vii. dostawy i montaż rynien z blachy powlekanej,
viii. dostawy i montaż wyłazów dachowych,
ix. montaż instalacji odgromowej.
Szczegółowy opis i określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 - Program funkcjonalno-użytkowy. Program funkcjonalno-użytkowy zwany dalej PFU, określa wymagane przez Zamawiającego zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia.
Terminy i warunki wykonania zamówienia określa umowa stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące remont, budowę lub rozbudowę dachu o powierzchni min. 600 m2 każda.
Przez dwie roboty budowlane rozumie się roboty wykonane na podstawie osobnych umów.
W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.
2) Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła rolę kierownika budowy:
a. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz
b. posiadającą doświadczenie zawodowe w postaci pełnienia funkcji kierownika bu-dowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane podczas realizacji dwóch robót bu-dowlanych obejmujących remont, budowę lub rozbudowę dachu o powierzchni min. 600 m2 każda, przez cały okres trwania robót, tj. od rozpoczęcia realizacji robót do podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Osoba wskazana do pełnienia w/w funkcji powinna posiadać uprawnienia w wyżej opisa-nym zakresie odpowiednio zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energe-tyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn, zm.) w specjalności właściwej do powierzonej funkcji lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Bu-downictwa.
Zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa krajowego, osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, na warunkach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117):
- mogą ubiegać się i uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do właściwej okręgo-wej Izby Inżynierów Budownictwa, po przeprowadzeniu postępowania przez właściwy or-gan samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej,
- jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu in-żyniera budownictwa, tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawa-nia kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właści-wej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług trans granicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawo-dowego w Rzeczpospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, podmiotu udostępnia-jącego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych (w zakresie wskazanym w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1 SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 4 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
a. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robo-ty budowlane zostały wykonane,
b. a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2) wykazu osób (w zakresie wskazanym w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2. ppkt 2 SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o pod-stawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ);
3) dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamó-wienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie wa-runków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępnia-jących zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, podmiotu udostępnia-jącego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowied-nio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo-łuje się na jego zasoby;
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 i 5 SWZ, jeżeli Wy-konawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
5) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do złożenia oferty oraz in-nych dokumentów składanych wraz z ofertą;
6) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
7) inne dokumenty wskazane w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp;
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem);
7) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz ofertowy.
9) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych jej postanowieniami, muszą być dokonywane na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiany mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy i poszczególnych obowiązków,
2) warunków i terminów płatności,
3) zmiany osoby realizującej zamówienie, wskazanej w ofercie, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowej osoby, która posiadać będzie doświadczenie zawodowe w zakresie wymaganym w SWZ,
4) sposobu realizacji zamówienia.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 nastąpią jedynie w następujących uzasadnionych przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem „siły wyższej” Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie;
2) w zakresie ust. 2 pkt 1 w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy, niezależnych od stron, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub poszczególnych obowiązków w pierwotnym terminie;
3) w zakresie ust. 2 pkt 2 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy;
4) w zakresie ust. 2 pkt 3 w przypadku wystąpienia niezawinionych przez Wykonawcę i niezależnych od niego okoliczności, uniemożliwiających realizację zamówienia zgodnie z ofertą;
5) w zakresie ust. 2 pkt 4, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
6) w zakresie ust. 2 pkt 4, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania lepszego wyniku zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
4. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy.
5. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak