„Roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie poddasza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie poddasza w budynku przedszkola przy SP w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 64 z opracowaniem dokumentacji”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSejny
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyMIASTO SEJNY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057320
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie poddasza w budynku przedszkola przy SP w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 64 z opracowaniem dokumentacji”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SEJNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Sejny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875162073

1.5.8.) Numer faksu: 875163055

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.sejny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sejny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie poddasza w budynku przedszkola przy SP w Sejnach, ul. Wojska Polskiego 64 z opracowaniem dokumentacji”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7318bec4-b79a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005414/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie poddasza w budynku przedszkola przy SP w Sejnach przy ul. Wojska Polskiego 64 z opracowaniem dokumentacji”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastosejny.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej: a) Platforma Marketplanet poprzez: https://miastosejny.ezamawiajacy.plb) Poczta elektroniczna: dorota.leonczyk@um.sejny.pl- https://miastosejny.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://miastosejny.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.2. Oferta wraz z załącznikami składane są w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://miastosejny.ezamawiajacy.pl. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, za wyjątkiem ofert, zmian lub wycofania na wskazany powyżej adres e-mail Zamawiającego.3. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://miastosejny.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://miastosejny.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.2) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Sejny, z siedzibą w Sejnach, ul. Józefa Piłsudskiego 25, 16-500 Sejny, tel. kontaktowy 87 5162073, adres e-mail: sekretariat@um.sejny.pl.3) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania.5) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.7) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 9) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.10) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.11) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPG.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020, poz. 1333 ze. zm.). Roboty budowlane w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ polegające na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji nieużytkowej na użytkową w istniejącym budynku przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Mjr Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w Sejnach przy ul. Wojska Polskiego 64 z opracowaniem dokumentacji postępowania pod nazwą: „Roboty budowlane w systemie zaprojektuj i wybuduj polegające na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania kondygnacji nieużytkowej na użytkową w istniejącym budynku przedszkola przy Szkole Podstawowej im. Mjr Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w Sejnach przy ul. Wojska Polskiego 64 z opracowaniem dokumentacji”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwane dalej „PFU”) w załączniku nr 6 niniejszej SWZ. Załączony PFU ma charakter pomocniczy i określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien, przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę po przebytej wizji lokalnej. Przedmiot zamówienia zostanie rozliczony na podstawie rozliczenia ryczałtowego. Możliwe jest rozliczenie częściowe wg. przedstawionego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo – finansowego (płatności). Przy czym cena zostanie ustalona proporcjonalnie do ilości wykonanych robót z uwzględnieniem cen jednostkowych zawartych w ofercie, które nie będą podlegać żadnym zmianom ani negocjacjom. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.Zakres robót związanych z infrastrukturą techniczną zewnętrzną obiektu (przyłącza):Wykonawca musi wykorzystać istniejące przyłącza: wodociągowe, kanalizacyjne, ciepłownicze, elektryczne i teletechniczne, a w przypadku konieczności zmiany lokalizacji lub parametrów technicznych przyłącza lub ich zły stan techniczny wykonać nowe po wystąpieniu i uzyskaniu w imieniu Inwestora, zgody i warunków technicznych gestorów sieci. Część zaadoptowaną podłączyć wewnętrznymi liniami zasilania. W przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb w zakresie poboru energii elektrycznej wystąpić do dystrybutora o zwiększenie mocy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - na kwotę minimum 300.000,00 zł z terminem jej obowiązywania w okresie trwania umowy.2. zdolności technicznej lub zawodowej:2.1. Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na co najmniej 1 robocie budowlanej o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegającej na wykonaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku.2.2. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - dysponuje następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego: - projektanta – mającego doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz posiadający odpowiednie uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – co najmniej 1 osoba,- projektanta – mającego doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz posiadający odpowiednie uprawnienia w specjalności sanitarnej – co najmniej 1 osoba,- projektanta – mającego doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz posiadający odpowiednie uprawnienia w specjalności elektrycznej – co najmniej 1 osoba,- kierownik budowy - mający doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej 1 osoba, - kierownik robót - mający doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej– co najmniej 1 osoba,- kierownik robót - mający doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadający odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej – co najmniej 1 osoba.Wyżej wymienione kwalifikacje mogą być połączone.Uznaje się za wystarczające wykazanie 1 osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w pkt. VI.1 i 2 niniejszej SWZ należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące podmiotowe środki dowodowe:1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;1.2 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,1.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,1.4. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,b. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp,c. art. 109 ust. 1 pkt 4, 6, 8 ustawy pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej (określony w pkt V. 2.ppkt 3 SWZ), jeśli w zał. nr 2 do SWZ „Oświadczenie Wykonawcy” złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu:1.1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych);2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (określony w pkt V. 2. ppkt. 4 SWZ), jeśli w zał. nr 2 do SWZ „Oświadczenie Wykonawcy” złoży odpowiednie oświadczenie, a następnie na wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym przez niego terminie przedłoży Zamawiającemu:2.1.. wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 500.000,00 zł brutto, polegającej wykonaniu robót budowlanych polegających na przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – bazując na zał. nr 3 do SWZ Wykaz robót.Dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;2.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (określonych w pkt. V.2. 4 ppkt 4.2. SWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – bazując na zał. nr. 4 do SWZ Wykaz osób. Projektant musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności. Pracownicy muszą posiadać aktualne uprawnienia wymagane przepisami prawa.3. Jeżeli wykaz robót budowlanych i dowody, o których mowa w pkt 5 ppkt a) niniejszego rozdziału, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty te były wykonane lub są wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr5.3. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastosejny.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-02

2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania dachów - Augustów
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygad, firm do wykonania dachów na budynkach mieszkalnych w Suwałkach i Augustowie. Budynki mieszkalne jednorodzinne i wielorodzinne. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI