Roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pod...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrojec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyPOWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101328
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pod nazwą
„Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ogrodowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grojec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-615

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzolgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pod nazwą
„Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dac6b05-da59-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020938/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pzolgrojec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej adres mail: sekretariat@pzolgrojec.pl,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne RODO znajdują się w dziale III pkt
14swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZOL.ZP.262a.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w
systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Zagospodarowanie
terenu wokół PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów” które obejmuje
między innymi budowę altanki wraz z doprowadzeniem do niej instalacji elektrycznej, wykonanie
ścieżek wraz z montażem ławek, posadzenie wokół drzewek i krzewów ozdobnych, wykonanie
miejsca pod grilla w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo - Leczniczych w Grojcu, Aleja
Ogrodowa 1, Grojec 32-615. 3. Wspólny Słownik Zamówień: 71220000-6 – usługi projektowania
architektonicznego71242000-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie
kosztów45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę45212000-6 – roboty budowlane w
zakresie altan45261000-7 – wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne
roboty45233200-1 roboty w zakresie różnych nawierzchni4. Etap I zamówienia obejmuje –
wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej i uzyskanie stosownych pozwoleń.
Opracowania projektowe należy przekazać Zamawiającemu:a) Wersja drukowana – 4
egzemplarze b) Wersja elektroniczna 4 płyty CD (rysunki format: dwf, dwg, pdf; obrazy format:
jpg lub pdf; tekst format: doc. I pdf.; arkusze kalkulacyjne i harmonogramy format: xls lub pdf.c)
Dokumentacja wyszczególniona powyżej lit. A i b nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji
potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych.Etap II zamówienia obejmuje –
wykonanie prac budowalnych5. Zamówienie obejmuje:- wykonanie dokumentacji projektowowykonawczej,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu;- uzyskanie
stosownych pozwoleń, zgłoszeń oraz uzgodnień;- wykonanie prac budowlanych;- wykonanie
pomiarów instalacji elektrycznej;- wykonanie dokumentacji powykonawczej6. Dokumentacja
projektowa powinna być opracowana zgodnie z:a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -
użytkowego (Dz.U. z 2013r poz. 1129)b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18
maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130 poz. 1389)c) Ustawą z dnia 07
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 2127 ze zm.)d) Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 poz. 1126 ze
zm.)e) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2020r. poz. 1219)f)
Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 ze
zm.)7. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji z Zamawiającym na
każdym etapie procesu projektowego, wymagana jest końcowa akceptacja. 8. Teren na którym
będą wykonywane prace znajduje się na terenie wpisanym do rejestru ochrony zabytków.9.
Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu
zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej , która Wykonawca sporządzi w ramach
umowy oraz zapisów SWZ. Jeżeli w trakcie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, o
których mowa w SWZ zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych prac niezbędnych do
wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania bez prawa żądania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. 10. Wykonawca przyjmuje do
wiadomości, że prace wykonywane na terenie czynnego obiektu i dołoży wszelkich starań, aby
prace przebiegały w sposób nieutrudniający pracy Zamawiającego, bez zakłóceń dla
pracowników Zamawiającego i innych osób.11. Od dnia protokolarnego przekazania placu
budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację swojego zaplecza w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego, utrzymanie ładu i porządku na placu budowy i w
jego otoczeniu, niezwłoczne usuwanie wszelkich śmieci, odpadów i opakowań oraz innych
pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach na własny koszt.12. Przy realizacji prac
budowlanych Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązuje się do: 1)
stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy o
wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.),2) Wykonawca zobowiązany jest
uzyskać niezbędne zgody i potwierdzenia oraz wykonać wszystkie niezbędne badania i próby, a
wyniki przekazać Zamawiającemu przed ich wbudowaniem, łącznie z atestami, certyfikatami na
znak bezpieczeństwa, świadectwami dopuszczenia, certyfikatami lub deklaracjami zgodności z
Polską Normą lub z aprobatą techniczną dla materiałów użytych do realizacji.3) materiały
przeznaczone do wbudowania muszą być fabrycznie nowe i nieużywane,4) wykonania
przedmiotu zamówienia w sposób nie naruszający interesów Zamawiającego, użytkownika i
osób trzecich, 5) zachowania w czasie wykonania robót warunków BHP i P.Poż., 6) zapewnienia
należytego ładu i porządku na terenie budowy,7) uporządkowania terenu wykonywanych prac po
zakończeniu robót,8) ubezpieczenia na swój koszt prac i urządzeń od szkód mogących wystąpić
i od zdarzeń nagłych,9) naprawienia na swój koszt szkód powstałych z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy,10) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt materiałów
niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym również - transportu, sprzętu ochrony
osobistej, narzędzi itp.,11) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych prac oraz dbania o
stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, ze
szczególnym uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za
teren budowy od chwili jego przejęcia,12) zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie
kontenera/kontenerów na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny
koszt zapewnić jego wywóz,13) zabezpieczenia na własny koszt pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oraz sposób oceny ofert:1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Nr Nazwa kryterium Waga1 Cena 60%2 Okres gwarancji jakości i
rękojmi na roboty budowlane 40 %Punkty przyznawane za podane w rozdziale XIV kryteria będą
naliczone według następujących wzorów :Nr kryterium Wzór1 Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) *
100 * waga (60%), gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w
ofercieKryterium 2Okres gwarancji jakości i rękojmi Okres gwarancji jakości i rękojmi nie krótszy niż 48
miesięcy 0 pkt Okres gwarancji jakości i rękojmi od 49 do 59 miesięcy 20 pkt Okres gwarancji jakości i
rękojmi od 60 miesięcy i więcej 40 pktDeklarowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 48
miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z SWZ.2. Otrzymane punkty za poszczególne
kryteria zostaną zsumowane zgodnie ze wzorem :Wynik oferty = liczba punktów w kryterium „cena” +
liczba punktów w kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi”3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, czyli ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1. nie podlegają
wykluczeniu 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub
uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/nie spełnia w oparciu o: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ, b) sytuacji
ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie
dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ,
• oświadczenie Wykonawcy o opłaconej polisie, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 300.000 zł wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu najpóźniej do dnia podpisania umowy– załącznik nr 3 do SWZ; c) zdolności
technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie
dokonana w oparciu o:1. doświadczenie zawodowe: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ, -
a) Wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia
warunku wiedzy i doświadczenia (wykonanie roboty budowlanej w systemie „zaprojektuj i
wybuduj” dotyczącej zagospodarowania terenu na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe)
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dokumentów określających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich winien
wykazać co najmniej 1 robotę wykonaną zgodnie z wymaganiami niniejszej SWZ w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalność jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca
wykonania oraz odbiorcy, a także załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.W przypadku
skorzystania z uprawnień wynikających z art. 118 ustawy PZP, tj. posługiwania się w celu
wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami, Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden
z podmiotów użyczających zdolności technicznej lub zawodowej przedstawił wykaz co najmniej
1 roboty wykonanej zgodnie z wymaganiami niniejszej SWZ w zakresie niezbędnym do
wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w okresie pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy, a także
załączył dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.b) Oświadczenie Wykonawcy, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń; - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowlano-konstrukcyjnej,
oraz uprawnienia do zajmowania się dozorem w zakresie instalacji sieci elektrycznych
przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczoną od OC, wydanych
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)
oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami
w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do
SIWZ. 2. zdolności techniczne: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ.2. W sytuacji, gdy
Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy pzp,
zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej
innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia
zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W celu oceny, czy
Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla
należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów
dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający oceni,
czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich
sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 108 ust.1 pkt. 1 i 4 ustawy
Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Jeżeli
zdolności lub sytuacja podmiotu, o którym mowa w pkt. 2 nie potwierdzają spełnienia przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 108 ust.1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp,
Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił
ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania
odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację
finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt.2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert;c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane
w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert;d) Oświadczenie Wykonawcy o opłaconej polisie lub innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł związanej z przedmiotem
zamówienia wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do
dnia podpisania umowy- załącznik nr 3 do SWZ.e) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.
1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 065,00 zł przed upływem terminu
składania ofert określonego w niniejszej SWZ2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w
kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu
należy wpłacić na rachunek bankowy nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 ING Bank Ślaski z
adnotacją- „zamówienie pn. „Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie
„zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Zagospodarowanie terenu wokół
PZOL na potrzeby rekreacyjno-wypoczynkowe dla pacjentów” .4. Skuteczne wniesienie wadium
w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym
mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie
gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający
zwraca wadium Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy
Pzp.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w
formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z
żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich
winien wykazać co najmniej 1 robotę wykonaną zgodnie z wymaganiami niniejszej SWZ w
zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalność jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca
wykonania oraz odbiorcy, a także załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.W przypadku
skorzystania z uprawnień wynikających z art. 118 ustawy PZP, tj. posługiwania się w celu
wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami, Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden
z podmiotów użyczających zdolności technicznej lub zawodowej przedstawił wykaz co najmniej
1 roboty wykonanej zgodnie z wymaganiami niniejszej SWZ w zakresie niezbędnym do
wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w okresie pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy, a także
załączył dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw
wykluczenia w postępowaniu w stosunku do każdego z Wykonawców z osobna.9. Oferty,
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,
zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz.
346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.13. W
przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne
dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio
wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, zwane dalej
„dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez
upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako
dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.19. W przypadku gdy podmiotowe środki
dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione
podmioty lub pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W razie
zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może
odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. § 151.
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność
wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia Umowy, tj. spowodowanych: 1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa
lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych
właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania
postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 2) siłą wyższą -
rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do
przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej
staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub
części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich
starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań
umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pouczenie o środkach ochrony prawnej1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub
miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku
naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie
zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,
o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Przepisy dotyczące środków ochrony prawnej są określone w dziale IX ustawy.4. Odwołanie
przysługuje na niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy oraz
zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był
obowiązany na podstawie ustawy.5. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o
którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego
przysługuje skarga do sądu.6. Przepisy dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w dziale IX ustawy PZP.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI