Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska przy Pz Nr 9

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska przy Pz Nr 9 w Kętach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia759558-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759558-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska przy Pz Nr 9 w Kętach”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130, ul. ul. Wyspiańskiego  10 , 32-602  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (033) 8449600, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl, faks (033) 8449619.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.oswiecim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.oswiecim.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.oswiecim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspińskiego 10, 32-602 Oświęcim - Dziennik Podawczy (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boiska przy Pz Nr 9 w Kętach”
Numer referencyjny: SZP.272.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie Pzp.Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Pzp, zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnegopn. „Budowa boiska przy PZ Nr 9 w Kętach”.Uwaga: Zakres zamówienia obejmuje budowę części obiektów zaprojektowanych na terenie Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół Imienia Dąbrowskiej w Ketach, tj. boiska wielofunkcyjnego wrazz odwodnieniem oraz rozbudową zbiornika retencyjno – rozsątrzającego, co zostało uwidocznione na planszy z zakresem zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:a) dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, plansza z zakresem zamówienia),b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST),c) przedmiary robót.Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 9 Szkół Imienia Dąbrowskiej w Kętach wszelkie sprawy dotyczące przebiegu (realizacji) robót, mające wpływ na funkcjonowanie placówki.Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić bezpieczne dojście do budynku PZ Nr 9 dla pracowników, uczniów i innych osób oraz ciągłość dostawy mediów.Wykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów.Materiały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzącez rozbiórek, demontaży, wycinek, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związkuz powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty.Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy, dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy), ST oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami.Jeżeli dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy), ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowei cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię.Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia pracw poszczególnych specjalnościach, zgodnie z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada Kierownik budowy.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych – zgodniez dokumentacją projektową, tj. roboty w zakresie robót rozbiórkowych, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy chodnikówi boisk, roboty w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, roboty w zakresie wycinki drzew. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowaw art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112720-8
45233200-1
45232130-2
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp), że w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnego zamówienia polegającego na budowie:a) bieżni wraz z chodnikami oraz budową instalacji kanalizacji deszczowej odwodnienia bieżni (wartość zamówienia – 213.796,54 zł netto),b) drogi pożarowej wraz z placem manewrowym ( wartość zamówienia – 97.016,47 zł netto),c) miejsc postojowych (wartość zamówienia – 44.770,59 zł netto)Szacowana wartość zamówień podobnych wynosi razem 355.583,60 zł netto. Powyższe roboty zostaną zlecone na podstawie odrębnej umowy na warunkach analogicznych jak w zamówieniu podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.05.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:• przekazanie placu budowy – do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. • rozpoczęcie robót - do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania protokołu przekazania placu budowy,• zakończenie robót – do 31.05.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:1) wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ),2) na wezwanie zamawiającego wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto polegającej na przebudowie, rozbudowie lub budowie boiska o nawierzchni syntetycznej (załącznik nr 5 do SIWZ) – dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.Fakt wykonania robót musi być potwierdzony dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć tych dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjami o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone:• przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037z dopiskiem wadium – „SZP.272.28.2020 i nazwą Wykonawcy” - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku,• w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. St. Wyspiańskiego 10, Dziennik Podawczy (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączone do składanej oferty.3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:• być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10),• zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,• okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionychw art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości przedmiotu umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.2. Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu jej realizacji w związku z:1) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub aktualizacji rozwiązań projektowych ze względu na postęp technologiczny, o które wystąpi Zamawiający, na czas niezbędny do ich wprowadzenia określony przez Projektanta oraz czas niezbędny do ich wykonania określony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,2) konieczności wprowadzenia innych rozwiązań w realizacji umowy niż zakładano w Dokumentacji (zmiana technologii wykonania, roboty zamienne) nawet jeśli nie powoduje to konieczności zmian w dokumentacji projektowej (nieistotne odstępstwo), jeżeli czas ich wykonania jest dłuższy od czasu wykonania poprzednich rozwiązań, co określa Inspektor nadzoru inwestorskiego,3) koniecznością wykonania dodatkowych zamówień (usług, dostaw, robót budowlanych) przez dotychczasowego Wykonawcę w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na czas niezbędny do ich wykonania potwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,4) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych, na czas trwania tych przyczyn określony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy,5) brakiem możliwości prowadzenia robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, długotrwałe opady deszczu lub śniegu, przez czas ich trwania, co zostanie potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy,6) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, na czas ich trwania potwierdzone przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy,7) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, na czas ich wstrzymania potwierdzonej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy na podstawie aktu organu,8) wystąpieniem braku na rynku materiałów lub urządzeń, które mogłyby być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego, a których termin dostawy jest dłuższy niż założony przy sporządzaniu Dokumentacji na czas potwierdzony przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy.3. Z wnioskiem o zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca może wystąpić pisemnie do Zamawiającego w terminie do 7 dni od zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru inwestorskiego zakresu przedłużenia terminu. Wszelkie wnioski Wykonawcy o przedłużenie terminu umowy bez zatwierdzenia jego zasadności przez Inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiający pozostawia bez rozpatrzenia. 4. Strony dopuszczają zmiany niniejszej umowy w zakresie zwiększenia wynagrodzenia w sytuacjach, których mowa w ust. 2 pkt. 1) - 3); zasadność i szacowaną kwotę zwiększenia wynagrodzenia potwierdza Inspektor nadzoru inwestorskiego,5. Zwiększenie wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 odpowiadać będzie kwocie wynikającej z przeprowadzonych przez strony negocjacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI