Roboty budowlane w Oddz. Żłobka Miejskiego ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w Oddz. Żłobka Miejskiego ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-08-09
  • ZamawiającyŻłobek Miejski w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00269777
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w Oddz. Żłobka Miejskiego ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2539677

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlobek.katowice.pl; zamowienia@zlobek.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w Oddz. Żłobka Miejskiego ul. Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788a6c85-029a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045438/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane w Oddziale Żłobka Miejskiego w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl; http://www.bip.zlobek.katowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. ). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej,
na adres email sekretariat@zlobek.katowice.pl zamowienia@zlobek.katowice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w języku
polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych:. pdf., doc.,docx., rtf., xps., odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze.NETFramework4.5. Aplikacja
działa na platformie Windows (VistaSP2,7,8,10) Aplikacja nie jestdostępna dla systemu Linux i MACOS. Sposób zaszyfrowania
oferty opisany został w Instrukcji
użytkownika dostępnej na miniPortalu. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty
oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu
Wykonawca zrobi folder.zip (bez
nadawania mu haseł i bez szyfrowania) W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania .Wykonawca zaszyfruje folder
zawierający dokumenty składające się na ofertę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w stosunku do osób
fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski
w Katowicach z siedzibą przy ul. Sokolskiej 26, 40 -086 Katowice, będący jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą
gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobek.katowice.pl.Dane kontaktowe inspektora ochrony
danych:inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl Celami przetwarzania danych osobowych są: zawarcie i wykonanie umów
łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane
dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w
związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi); wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze –
podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej
wynikającego z ustawy o rachunkowości; realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych
przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną
umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy,marketing bezpośredni,ustalanie, obrona i dochodzenie
roszczeń,tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą
być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak:
imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie
jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr
dowodu tożsamości. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe,firmy
ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy
windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą
być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora. Administrator danych nie
zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych. Okres,
przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po
tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.8. Ma Pani/Pan prawo do:a) żądania od
Administratora dostępu do swoich danych osobowych,sprostowania swoich danych osobowych,żądania od
Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych
prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,przenoszenia swoich danych,wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencjąniepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie
będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w
art. 22 RODO.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do
realizacji umów, w przypadkach, w
których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji
tych umów.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.4.2022.MR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 441473,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ulicy Szeptyckiego 1 w Katowicach polegające na stabilizacji i wzmacnianiu gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca sporządzi projekt technologiczny wzmocnienia gruntu uwzględniający specyfikę użytej technologii i materiałów budowlanych. Wszelkie odstępstwa od przyjętej dokumentacji technicznej i ekspertyzy muszą zostać uzgodnione z projektantem. Szczegółowy opis dokumentacji technologicznej w Specyfikacji Technicznej str. 2 pkt 1.5.1.
Zamówienie realizowane będzie w ramach 1 (jednego) zadania. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, bowiem przedmiot zamówienia objęty jest jedną dokumentacją projektową oraz wnioskiem o pozwolenie na budowę i podział taki:
▪ utrudniłby realizację robót budowlanych, z uwagi na konieczność koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, mógłby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia,
▪ potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia tj. np. zwiększeniem kosztów realizacji czy wydłużenie czasu wykonania prac
▪ podział skutkowałoby zwiększeniem kosztów realizacji poprzez zlecenie wykonania różnych zakresów prac różnym wykonawcom.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ czy Specyfikacji technicznej wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262210-6 - Fundamentowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-08 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym, terminem wykonania zamówienia oraz okresem gwarancji.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, najkrótszym terminem wykonania zamówienia oraz najdłuższym okresem gwarancji.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, terminie wykonania zamówienia oraz terminie gwarancji wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować wyższych cen, krótszego terminu wykonania zamówienia oraz krótszego terminu gwarancji niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia”, dokonana zostanie na podstawie terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena ofert w oparciu o kryterium „Termin wykonania zamówienia” klasyfikuje się następująco:
1) 10 dniowy termin wykonania zamówienia - 30 pkt;
2) 14 dniowy termin wykonania zamówienia - 20 pkt;
3) 18 dniowy termin wykonania zamówienia - 10pkt;
4) 23 dniowy termin wykonania zamówienia - 0 pkt;
Kryterium „Termin wykonania zamówienia” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Terminu wykonania zamówienia.
Najkrótszy możliwy czas wykonania zamówienia to 10 dni.
Najdłuższy możliwy czas wykonania zamówienia to 23 dni.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w Formularzu terminu wykonania zamówienia Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny możliwy czas wykonania zamówienia (czyli 23 dni), a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wykonania zamówienia dłuższego niż 23 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Ocena ofert w oparciu o kryterium „Okres gwarancji” klasyfikuje się następująco:
1) 3 letni okres gwarancji - 10 pkt;
2) 2 letni okres gwarancji - 5 pkt;
3) 1 roczny okres gwarancji - 0 pkt.
Kryterium „Okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty Okresu gwarancji.
Najkrótszy możliwy Okres gwarancji to 1 rok.
Najdłuższy możliwy Okres gwarancji to 3 lata.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawca winien w wykazie robót wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót odpowiadających swoich rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. stabilizacja i wzmacnianie gruntu pod fundamentami oraz poziomowaniu posadzki metodą iniekcji geopolimerowych
Przy czym odpowiednio dla:
zadania nr 1- za cenę łączną minimum 108 620 zł. brutto. –załącznik nr 9

Oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
b) co najmniej jedną osobą, wyznaczoną do kierowania budową, posiadającą uprawnienia budowlane, udokumentowane doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w nadzorowaniu iniekcji geopolimerowych min. 2 lata oraz robót geotechnicznych min. 8 lat.; projektanta posiadającego udokumentowane min. 4 letnie doświadczenie w projektowaniu wzmocnienie gruntu w technologii iniekcji geopolimerowych oraz min. 8 letnie doświadczenie w projektowaniu w geotechnice; udział minimum pięciu pracowników posiadających odpowiednie przeszkolenie i kwalifikacje do obsługi sprzętu budowlanego oraz doświadczenie zawodowe w prowadzonych robotach iniekcyjnych.
Wykonawca winien przedstawić w wykazie osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, projektowanie dokumentacji technologicznej i wykonanie robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. załącznik nr 6

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1-Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1-Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.(patrz pkt 15.2. 4) a SWZ)

2-Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ. (patrz pkt 15.2. 4 b) SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowy kosztorys cenowy stanowiący załącznik nr 4 (przedmiar) .
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców, oraz oświadczenie –załącznik nr 8 o ile dotyczy.
Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego oraz inne oświadczenia, muszą być złożone w oryginale.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 11.14 SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby-załącznik nr 10
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę przez wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących czynności, które w ocenie Zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655.)Wykonawca w terminie złożenia oferty przekaże Zamawiającemu oświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 16.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy zmiana taka nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy oraz w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w 455 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiany umowy są dopuszczalne w szczególności w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie:
1) Zmian osobowych wynikających z:
a) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ,
b) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia, przy czym zmiana ta nie może dotyczyć części zamówienia, które zgodnie z SWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.
2) Pozostałych zmian, gdy:
a) spowodowane są koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
b) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia, zwiększenie użyteczności przedmiotu umowy),
c) są one następstwem urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,
d) powodują obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-09 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-09 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI