IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na zasadach okreslonych w par. 20 projektu umowy - zał. 9 do SIWZ.§ 201. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2-4.2. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:1) wprowadzania zmian, o których mowa w § 10 umowy,2) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp,3) wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania na potrzeby niniejszej umowy art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w ust. 3-4,4) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.). 3. Poza warunkami wskazanymi w ust. 2 zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części prac/robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub/i Zamawiającego, w szczególności takich jak:1) uwarunkowania formalno-prawne, w szczególności dotyczące wprowadzenia zmian do dokumentacji na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,2) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności,3) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją techniczną – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dokumentacji prac/robót budowlanych,4) wystąpienia przyczyn technicznych, technologicznych,5) wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,6) wystąpienia braku możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy bądź też wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,7) wystąpienia przyczyn organizacyjnych, takich jak brak pełnego dostępu do terenu budowy czy inne przyczyny leżące po stronie Zamawiającego,8) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy),9) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, o których mowa w § 10 lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, lub dokonania zmiany w dokumentacji na wniosek Zamawiającego, pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji w stosunku do założeń przyjętych przez Zamawiającego w SIWZ,10) na wniosek i w interesie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron.4. Zmiana technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach:1) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych,2) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,3) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 9.5. Powyższe zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek Strony. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.6. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.7. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-28, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I Roboty budowlane w 7 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Bielany, Bemowo, Żoliborz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część I Roboty budowlane w 7 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Bielany, Bemowo, Żoliborz:1) ul. Klaudyny 30 m. 8; 01-684 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 31,48 m.kw.,2) ul. Wrocławska 5 m. 19; 01-493 Warszawa (Bemowo) o pow. użytkowej 45,57 m.kw.,3) ul. Synów Pułku 5 m. 22; 01-354 Warszawa (Bemowo) o pow. użytkowej 29,99 m.kw.,4) ul. Krasińskiego 35 m. 53, 01-784 Warszawa (Żoliborz) o pow. użytkowej 34,50 m.kw.,5) ul. Czechowa 2 m. 244, 01-912 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 26,00 m.kw.,6) ul. Szegedyńska 5 m. 76; 01-957 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 24,00 m.kw.,7) ul. Słowackiego 38/46 m. 55; 01-634 (Żoliborz) o pow. użytkowej 32,20 m.kw.Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45333000-0, 45331100-7, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45431100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II Roboty budowlane w 4 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Praga-Południe, Targówek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część II Roboty budowlane w 4 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Praga-Południe, Targówek:1) ul. Świętosławska 18/20 m. 4; 04-059 Warszawa (Praga-Południe) o pow. użytkowej 33,04 m.kw.,2) ul. Ogińskiego 5 m. 172; 03-318 Warszawa (Targówek) o pow. użytkowej 41,00 m.kw.,3) ul. Zwycięzców 4a m. 9; 03-941 Warszawa (Praga-Południe) o pow. użytkowej 46,00 m.kw.,4) ul. Raszyńska 56 m. 18; 02-033 (Ochota) o pow. użytkowej 51,44 m.kw. Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45321100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III Roboty budowlane w 5 lokalach mieszkalnych w dzielnicy Wola, Śródmieście |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część III Roboty budowlane w 5 lokalach mieszkalnych w dzielnicy Wola, Śródmieście:1) ul. Krochmalna 2 m. 119; 00-864 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 27,2 m.kw.,2) ul. Batalionu AK Zośka 7 m. 47, 01-130 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 26,6 m.kw.,3) ul. Batalionu AK Zośka 4a m. 6; 01-122 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 25,63 m.kw.,4) ul. Batalionu AK Zośka 4a m. 8, 01-122 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 25,63 m.kw.,5) ul. Oboźna 11 m. 23; 00-332 Warszawa (Śródmieście) o pow. użytkowej 116,14 m.kw.Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45431100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV Roboty budowlane w 3 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Mokotów, Śródmieście |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część IV Roboty budowlane w 3 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Mokotów, Śródmieście: 1) ul. Madalińskiego 96/98 m. 18; 02-506 Warszawa (Mokotów) o pow. użytkowej 25,14 m.kw.,2) Al. Jana Pawła II 20 m. 212; 00-133 Warszawa (Śródmieście) o pow. użytkowej 39,55 m.kw.,3) ul. Olkuska 6 m. 23; 02-604 Warszawa (Mokotów) o pow. użytkowej 25,05 m.kw.2. Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45431100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: