Roboty budowlane w lokalach mieszkalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w lokalach mieszkalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-09-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWarszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-11
  • Numer ogłoszenia584172-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584172-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie: Roboty budowlane w lokalach mieszkalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 14931762000000, ul. ul. Lipińska  2 , 01-833  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 599 71 00, e-mail zamowieniapubliczne@wcpr.pl, faks 22 599 71 01.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wcpr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.wcpr.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.wcpr.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Lipińska 2, 01-833 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w lokalach mieszkalnych
Numer referencyjny: 19/WCPR/ZP-PN-6/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część I Roboty budowlane w 7 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Bielany, Bemowo, Żoliborz:1) ul. Klaudyny 30 m. 8; 01-684 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 31,48 m.kw.,2) ul. Wrocławska 5 m. 19; 01-493 Warszawa (Bemowo) o pow. użytkowej 45,57 m.kw.,3) ul. Synów Pułku 5 m. 22; 01-354 Warszawa (Bemowo) o pow. użytkowej 29,99 m.kw.,4) ul. Krasińskiego 35 m. 53, 01-784 Warszawa (Żoliborz) o pow. użytkowej 34,50 m.kw.,5) ul. Czechowa 2 m. 244, 01-912 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 26,00 m.kw.,6) ul. Szegedyńska 5 m. 76; 01-957 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 24,00 m.kw.,7) ul. Słowackiego 38/46 m. 55; 01-634 (Żoliborz) o pow. użytkowej 32,20 m.kw.Część II Roboty budowlane w 4 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Praga-Południe, Targówek:1) ul. Świętosławska 18/20 m. 4; 04-059 Warszawa (Praga-Południe) o pow. użytkowej 33,04 m.kw.,2) ul. Ogińskiego 5 m. 172; 03-318 Warszawa (Targówek) o pow. użytkowej 41,00 m.kw.,3) ul. Zwycięzców 4a m. 9; 03-941 Warszawa (Praga-Południe) o pow. użytkowej 46,00 m.kw.,4) ul. Raszyńska 56 m. 18; 02-033 (Ochota) o pow. użytkowej 51,44 m.kw. Część III Roboty budowlane w 5 lokalach mieszkalnych w dzielnicy Wola, Śródmieście:1) ul. Krochmalna 2 m. 119; 00-864 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 27,2 m.kw.,2) ul. Batalionu AK Zośka 7 m. 47, 01-130 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 26,6 m.kw.,3) ul. Batalionu AK Zośka 4a m. 6; 01-122 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 25,63 m.kw.,4) ul. Batalionu AK Zośka 4a m. 8, 01-122 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 25,63 m.kw.,5) ul. Oboźna 11 m. 23; 00-332 Warszawa (Śródmieście) o pow. użytkowej 116,14 m.kw. Część IV Roboty budowlane w 3 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Mokotów, Śródmieście: 1) ul. Madalińskiego 96/98 m. 18; 02-506 Warszawa (Mokotów) o pow. użytkowej 25,14 m.kw.,2) Al. Jana Pawła II 20 m. 212; 00-133 Warszawa (Śródmieście) o pow. użytkowej 39,55 m.kw.,3) ul. Olkuska 6 m. 23; 02-604 Warszawa (Mokotów) o pow. użytkowej 25,05 m.kw.2. Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45310000-3
45333000-0
45331100-7
45400000-1
45421131-8
45262321-7
45431100-8
45450000-6
45410000-4
45431200-9
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia (przedmiotu umowy): dla Części I oraz Części III - w okresie nie dłuższym niż 45 dni od zawarcia umowy,dla Części II oraz Części IV - w okresie nie dłuższym niż 35 dni od zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczce sytuacji ekonomicznej lub finansowej.O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (roboty budowlane) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350 000,00 zł - w odniesieniu do Części I oraz III- dla każdej Części oddzielnie. W przypadku ubiegania się Wykonawcy o zamówienie na kilka Części Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (roboty budowlane) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż łączna wartość sum gwarancyjnych wymaganych dla poszczególnych Części.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek (w odniesieniu do poszczególnych Części I oraz III) musi spełniać w całości co najmniej jeden Wykonawca.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: . Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia - polegającą na remoncie lokalu/lokali mieszkalnych wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości przynajmniej:1) 350 000,00 zł brutto - w odniesieniu do Części I oraz III,2) 150 000,00 zł brutto - w odniesieniu do Części II- dla każdej Części oddzielnie. W przypadku ubiegania się Wykonawcy o zamówienie na kilka Części Wykonawca wykazuje wykonanie ww. roboty budowlanej dla każdej Części a Zamawiający nie sumuje wartości wykazanych robót/umów.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek (w odniesieniu do poszczególnych Części) musi spełniać w całości przynajmniej jeden Wykonawca.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale XI na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4.I (dla Części I) i/lub Załącznik Nr 4.II (dla Części II) i/lub Załącznik Nr 4.III (dla Części III) i/lub Załącznik Nr 4.IV (dla Części IV) do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:1) opłaconą polisę albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (roboty budowlane) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:350 000,00 zł - w odniesieniu do Części I oraz Części III - dla każdej Części oddzielnie.2) wykaz robót budowlanych - przynajmniej 1 roboty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - polegającej na remoncie lokalu/lokali mieszkalnych o wartości przynajmniej (dla każdej Części oddzielnie):350 000,00 zł brutto - w odniesieniu do Części I oraz Części III,150 000,00 zł brutto - w odniesieniu do Części II- wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem: przedmiotu umowy, wartości umowy, terminu wykonania umowy i podmiotów, na rzecz którego robota została wykonana z załączeniem dowodów określających wartość umowy, czy wskazana robota została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6.I (dla Części I) i/lub Załącznik Nr 6.II (dla Części II) i/lub Załącznik Nr 6.III (dla Części III) do SIWZ. W przypadku, gdy wykazywane prace budowlane stanowią część większych robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga aby dowody na potwierdzenie okoliczności wskazanych powyżej jednoznacznie wskazywały, że chodzi o roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia polegajace na remoncie lokalu/lokali mieszkalnych.Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dowody, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolności lub sytuacji innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na zasadach okreslonych w par. 20 projektu umowy - zał. 9 do SIWZ.§ 201. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2-4.2. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:1) wprowadzania zmian, o których mowa w § 10 umowy,2) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp,3) wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania na potrzeby niniejszej umowy art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w ust. 3-4,4) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.). 3. Poza warunkami wskazanymi w ust. 2 zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części prac/robót na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub/i Zamawiającego, w szczególności takich jak:1) uwarunkowania formalno-prawne, w szczególności dotyczące wprowadzenia zmian do dokumentacji na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,2) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności,3) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją techniczną – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dokumentacji prac/robót budowlanych,4) wystąpienia przyczyn technicznych, technologicznych,5) wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,6) wystąpienia braku możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy bądź też wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,7) wystąpienia przyczyn organizacyjnych, takich jak brak pełnego dostępu do terenu budowy czy inne przyczyny leżące po stronie Zamawiającego,8) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy),9) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, o których mowa w § 10 lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, lub dokonania zmiany w dokumentacji na wniosek Zamawiającego, pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji w stosunku do założeń przyjętych przez Zamawiającego w SIWZ,10) na wniosek i w interesie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron.4. Zmiana technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach:1) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych,2) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,3) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 9.5. Powyższe zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek Strony. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.6. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.7. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I Roboty budowlane w 7 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Bielany, Bemowo, Żoliborz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część I Roboty budowlane w 7 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Bielany, Bemowo, Żoliborz:1) ul. Klaudyny 30 m. 8; 01-684 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 31,48 m.kw.,2) ul. Wrocławska 5 m. 19; 01-493 Warszawa (Bemowo) o pow. użytkowej 45,57 m.kw.,3) ul. Synów Pułku 5 m. 22; 01-354 Warszawa (Bemowo) o pow. użytkowej 29,99 m.kw.,4) ul. Krasińskiego 35 m. 53, 01-784 Warszawa (Żoliborz) o pow. użytkowej 34,50 m.kw.,5) ul. Czechowa 2 m. 244, 01-912 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 26,00 m.kw.,6) ul. Szegedyńska 5 m. 76; 01-957 Warszawa (Bielany) o pow. użytkowej 24,00 m.kw.,7) ul. Słowackiego 38/46 m. 55; 01-634 (Żoliborz) o pow. użytkowej 32,20 m.kw.Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45333000-0, 45331100-7, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45431100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II Roboty budowlane w 4 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Praga-Południe, Targówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część II Roboty budowlane w 4 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Praga-Południe, Targówek:1) ul. Świętosławska 18/20 m. 4; 04-059 Warszawa (Praga-Południe) o pow. użytkowej 33,04 m.kw.,2) ul. Ogińskiego 5 m. 172; 03-318 Warszawa (Targówek) o pow. użytkowej 41,00 m.kw.,3) ul. Zwycięzców 4a m. 9; 03-941 Warszawa (Praga-Południe) o pow. użytkowej 46,00 m.kw.,4) ul. Raszyńska 56 m. 18; 02-033 (Ochota) o pow. użytkowej 51,44 m.kw. Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45321100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część III Roboty budowlane w 5 lokalach mieszkalnych w dzielnicy Wola, Śródmieście
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część III Roboty budowlane w 5 lokalach mieszkalnych w dzielnicy Wola, Śródmieście:1) ul. Krochmalna 2 m. 119; 00-864 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 27,2 m.kw.,2) ul. Batalionu AK Zośka 7 m. 47, 01-130 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 26,6 m.kw.,3) ul. Batalionu AK Zośka 4a m. 6; 01-122 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 25,63 m.kw.,4) ul. Batalionu AK Zośka 4a m. 8, 01-122 Warszawa (Wola) o pow. użytkowej 25,63 m.kw.,5) ul. Oboźna 11 m. 23; 00-332 Warszawa (Śródmieście) o pow. użytkowej 116,14 m.kw.Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45431100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część IV Roboty budowlane w 3 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Mokotów, Śródmieście
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w 19 lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy z podziałem na Części:Część IV Roboty budowlane w 3 lokalach mieszkalnych w dzielnicach Mokotów, Śródmieście: 1) ul. Madalińskiego 96/98 m. 18; 02-506 Warszawa (Mokotów) o pow. użytkowej 25,14 m.kw.,2) Al. Jana Pawła II 20 m. 212; 00-133 Warszawa (Śródmieście) o pow. użytkowej 39,55 m.kw.,3) ul. Olkuska 6 m. 23; 02-604 Warszawa (Mokotów) o pow. użytkowej 25,05 m.kw.2. Zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności:1) roboty budowlane,2) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe,5) instalowanie centralnego ogrzewania,6) roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,7) wymiana stolarki okiennej,8) wymiana stolarki drzwiowej,9) wyrównywanie podłóg,10) kładzenie terakoty,11) roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,12) tynkowanie,13) kładzenie glazury,14) roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45262321-7, 45431100-8, 45450000-6, 45410000-4, 45431200-9, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej dachowej - Jedlińsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dachowej o łącznej mocy nie mniejszej niż 49,76 kW i nie większej niż 50 kW wraz z systemem odzyskiwania ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI