I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny
1775600000, ul.
ul. Reymonta
2
,
44200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 222 600, e-mail
kantorm@zus.pl, faks
324 224 958.
Adres strony internetowej (URL):
www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zus.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier , osobiście
Adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy zostały określone we wzorze umowy dla danej części stanowiących załącznik 2A, 2B do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-09-11, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Roboty budowlane w zakresie przebudowy pomieszczeń w segmentach A i D dla potrzeb zabudowy regałów w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle’a 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane w zakresie przebudowy pomieszczeń w segmentach A i D dla potrzeb zabudowy regałów w budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle’a 16 obejmuje: 1)roboty ogólnobudowlane - wykonanie wszystkich niezbędnych robót rozbiórkowych, - wywóz i utylizacja gruzu i ziemi z wykopów, - zasypanie wykopu zagęszczoną warstwami pospółką, - wykonanie fundamentów oraz ściany fundamentowej pod ściankę, - wykonanie ścianki wewnętrznej z elementów gazobetonowych, - wykonanie nadproży drzwiowych, - wykonanie wzmocnienia stropu w pom. 28A, - wykonanie podkładów pod posadzki – płyty nośne w pom. 28, 30, 29, - wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych, - wykonanie tynków, gładzi gipsowych oraz malowanie pomieszczeń, - montaż stolarki drzwiowej oraz narożników ochronnych otworów drzwiowych, - zabudowa kanału typu „Z”, - wykonanie izolacji pionowej i poziomej, przeciwwilgociowej, 2) roboty instalacyjne a. wymiana instalacji centralnego ogrzewania w przebudowywanych pomieszczeniach - demontaż grzejników i istniejących podłączeń do grzejników, - montaż rurociągów i armatury instalacji c.o. wraz z regulacją systemu, - płukania, próby, regulacja, rozruch, - wykonanie przejść przez przegrody budowlane, - prace izolacyjne; b. instalacje wewnętrzne branży elektrycznej - demontaż istniejącego oświetlenia, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia, - kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac, - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża, w szczególności roboty murarskie, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp., - ułożenie i oznakowanie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej, - rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru. - montaż wentylatorów z zasilaniem, uruchomieniem. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty: projekt budowlano-wykonawczy : „przebudowa pomieszczeń w segmentach a i d dla potrzeb zabudowy regałów jezdnych i stacjonarnych w Inspektoracie ZUS w Tychach” - Architektura, - Konstrukcja, - Instalacje elektryczne , - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111100-9, 45111200-0, 45111220-6, 45111300-1, 45262000-1, 45262300-4, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45421100-5, 45422000-1, 45430000-0, 45432100-5, 45442000-7, 45442100-8, 45450000-6, 45331100-7, 45310000-3, 45311000-0, 45312310-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 77
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń magazynowych dla potrzeb montażu regałów w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń magazynowych dla potrzeb montażu regałów w budynku Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 obejmuje: 1) roboty budowlane - demontaż starych regałów, - demontaż istniejących drzwi, - wykonanie i demontaż tymczasowej ścianki z drzwiami w pomieszczeniu nr 03, - demontaż skrzydła okiennego na spoczniku klatki schodowej dla usunięcia materiałów z rozbiórki, zabezpieczenie otworu przed uszkodzeniem i ponowny montaż skrzydła okiennego po zakończeniu prac rozbiórkowych, - likwidacja istniejących torów jezdnych w pomieszczeniu nr 04 i 07, - skucie istniejącej posadzki (zerwanie istniejących płytek ceramicznych, wyrównanie podłoża przez frezowanie i szpachlowanie, oczyszczenie podłoża), - zamurowanie cegłą pełną dwóch otworów drzwiowych pomiędzy pomieszczeniem 03 i 07 oraz 03 i 04 oraz dwóch otworów okiennych w ścianach zewnętrznych w miejscu zabudowanych w chwili obecnej wentylatorów, - wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych o wymiarze 30x30 cm (gruntowanie podłoża przed wykonanie wylewki, wykonanie wylewki samopoziomującej gr. 10mm, gruntowanie podłoża przed przystąpieniem do przyklejania płytek, ułożenie płytek gres na elastycznej zaprawie klejowej, fugowanie płytek, ułożenie cokolików z płytek o wysokości 10 cm) - naprawa gipsowej otuliny termicznej rur centralnego ogrzewania, - uzupełnienie ubytków i pęknięć na powierzchni ścian i sufitów, - wykonanie dwukrotnego malowania powierzchni ścian i sufitów farbą lateksową niezawierającą rozpuszczalników organicznych zwłaszcza: formaldehydu, ksylenu, toulenu, - montaż narożników ze stali nierdzewnej szczotkowanej w otworach drzwiowych mocowanych na kleju, - montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych stalowych do pomieszczenia nr 03, antywłamaniowych klasy RC3, o odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem, z ościeżnicą stalową, wyposażonych w klamkę i minimum jeden zamek oraz plombę zabezpieczającą, - wywóz i utylizacja gruzu, 2) roboty instalacyjne branży elektrycznej - demontaż istniejących opraw oświetlenia podstawowego, oprawy oświetlenia awaryjnego, łączników, gniazda wtykowego, przewodów kablowych, listew elektroinstalacyjnych, - demontaż wentylatora, - wykonanie bruzd, przebić i przekuć, - zaprawianie wykonanych bruzd, - uszczelnienie wykonanych przepustów, - uszczelnienie przepustów do odpowiedniej odporności ogniowej, - utylizacja zdemontowanych wyrobów, - zabudowa hermetycznych łączników świecznikowych oświetlenia podstawowego, - montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - montaż łączników świecznikowych, - wyprowadzenie z puszek łączeniowych zasilania obwodów oświetleniowych, prowadzonych w listwach elektroinstalacyjnych, - zabezpieczenie przewodów pożarowych prowadzonych w listwach elektroinstalacyjnych do istniejących elementów systemu przeciwpożarowego poprzez ich ułożenie pod tynkiem w obszarze prowadzonej instalacji oświetleniowej, - przesunięcie przycisku ROP z wydłużeniem przewodu zasilającego w korytarzu przy rozdzielnicy RO-4, - zabezpieczenie pomieszczenia przed wyciekiem wody z instalacji co. i wodno-kanalizacyjnej poprzez zastosowanie elektronicznego systemu sygnalizacji wycieku wody składającego się z centrali – panelu kontrolnego, taśmy sensorycznej, przewodów sensorycznych i przewodu doprowadzającego, - wyprowadzenie z rozdzielnicy RO-4 zasilania przewodem prowadzonym w listwie elektroinstalacyjnej do centrali systemu detekcji wycieku wody zlokalizowanej w pomieszczeniu portierni na parterze, - wykonanie uruchomienia, prób oraz pomiarów instalacji. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty: - Projekt Budowlano-Wykonawczy: - Architektura, - Instalacje elektryczne, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111110-8, 45111100-9, 45111200-0, 45111220-6, 45111300-1, 45262000-1, 45262500-6, 45421000-4, 45421100-5, 45432100-5, 45432000-4, 45432000-4, 45432200-6, 45442000-7, 45442100-8, 45311000-0, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: