Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Muszyna” - z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272825616
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Marszałka. Józefa Piłsudskiego 22
1.11.4.) Miejscowość: Kraków
1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wody.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Muszyna” - z podziałem na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ea1a7c-f10b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Roboty budowlane, utrzymaniowe na terenie Nadzoru Wodnego Muszyna - RZGW Kraków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.przetargi.wody.gov.pl.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie
w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.102.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:
„Drobne prace utrzymaniowe na rzekach i potokach na terenie Nadzoru Wodnego Muszyna”
Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem udrożnień potoków jest:
1. Udrożnienie pot. Przykopa w km 0+740- 1+285 wraz z wbudowaniem w nasyp
w km 0+740 - 1+285.
2. Udrożnienie ujścia potoku Czarny Potok w km 0+000- 0+075.
3. Odcinkowe udrożnienie pot. Szczawnik w km 0+060- 0+430 o łącznej dł. 218 mb.
4. Zapewnienie przez wykonawcę robót nadzoru przyrodniczego na realizacją zadania.
Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 1 – zostanie wbudowany w groblę w ilości ok. 981 m3 na długości 545 m.
Materiał uzyskany z wykopu (udrożnienia) na zadaniu Nr 2 – zostanie pozyskany jako wykop na odkład, a następnie zostanie przewieziony średnio na odl. do 1 km i wbudowany
w zagłębienie terenu w km 1+270, wzdłuż lewego brzegu potoku Czarny Potok w ilości około 90 m3.
Materiał uzyskany z wykopu (udrożnienia) na zadaniu Nr 3 – zostanie pozyskany jako wykop na odkład, a następnie zostanie przewieziony średnio na odl. do 2 km i wbudowany w zagłębienie terenu w km 1+700, wzdłuż lewego brzegu potoku Szczawnik w ilości około 788 m3.
Całość robót utrzymaniowych będzie realizowane pod nadzorem przyrodniczym, który powinien zabezpieczyć wykonawca robót.
Prace będą prowadzone ręcznie (w trudno dostępnych miejscach) oraz za pomocą sprzętu mechanicznego – m.in. koparki kołowej podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych.
Po zakończeniu robót teren w obrębie ww. potoków zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.
Roboty będą prowadzone zgodnie z opinią RDOŚ w Krakowie ST-II.670.77.2021.ED z dnia 9.07.2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:
„Odcinkowe udrożnienie, zasyp wyrw pot. Czerwony Potok w km 0+115 – 0+231
i w km 0+367 – 0+495 w m. Krynica Zdrój, gm. Krynica zdrój, pow. nowosądecki”
Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem zasypu wyrw
i udrożnienia potoku Czerwony Potok w m. Krynica-Zdrój jest:
1. Odcinkowe udrożnienie potoku pot. Czerwony Potok w km 0+115-0+231
i w km 0+367-0+495
2. Zasyp wyrwy nr 1 kamieniem łamanym o śr. większej od 80 cm w km 0+180 i wyrwy nr 2 kamieniem łamanym o śr. większej od 50 cm w km 0+400 na lewym brzegu potoku Czerwony Potok
3. Zapewnienie przez wykonawcę robót nadzoru przyrodniczego na realizacją zadania.
Materiał uzyskany z wykopu (udrożnienia) na zadaniu Nr 1 – zostanie pozyskany jako wykop na odkład, a następnie wbudowany w dwie wyrwy wzdłuż lewego brzegu potoku Czerwony Potok w ilości około 46 m3.
Zasyp wyrw na zadaniu Nr 2 zostanie zrealizowany poprzez zasyp wyrw kamieniem łamanym dowiezionym z kamieniołomu i wbudowany w wyrwę nr 1 w km 0+180 na dł. 25 m, wysokość zasypu kamiennego h=1,5-2 m przy nachyleniu skarpy 1:1 oraz w wyrwę nr 2 w km 0+400 na dł. 6 m, wysokość zasypu kamiennego h=1,5-2 m przy nachyleniu skarpy 1:1,5. Następnie kamień zostanie zasypany materiałem pozyskanym z udrożnienia.
Całość robót utrzymaniowych będzie realizowane pod nadzorem przyrodniczym, który powinien zabezpieczyć wykonawca robót.
Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki kołowej podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych, kamienia łamanego z kamieniołomu.
Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:
1. Udrożnienie potoku Czerwony Potok w km 0+115-0+231 i w km 0+367-0+495 w ilości
46 m3
2. Zasyp wyrwy nr 1 w km 0+180 kamieniem łamanym z kamieniołomu na dł. 25 m w ilości V=100 m3 i wyrwy nr 2 w km 0+400 kamieniem łamanym z kamieniołomu na dł. 6 m
w ilości V=10 m3
Po zakończeniu robót teren w obrębie ww. potoku zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.
Do w/w prac zostaną wykorzystane materiały tj.:
- materiał rumoszowy z lokalnych nanosów (materiał miejscowy)
- kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu
Roboty będą prowadzone zgodnie z opinią RDOŚ w Krakowie ST-II.670.76.2021.ED z dnia 9.07.2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:
„Wycinka przerostów i prace utrzymaniowe na potoku Muszynka w km 1+000 – 6+500 w m. Muszyna, pow. nowosądecki, woj. małopolskie "
Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem wycinki zakrzaczeń
i udrożnienia potoku Muszynka w m. Muszyna i Powroźnik jest:
1. Odcinkowe udrożnienie potoku Muszynka w km 1+000-2+400 i w km 3+300-5+350
o łącznej długości 980 mb.
2. Odcinkowa wycinka zakrzaczeń z utylizacją lub wywozem w km 1+000 - 2+400 i w km 3+300 - 5+350 potoku Muszynka.
3. Zapewnienie przez wykonawcę robót nadzoru przyrodniczego na realizacją zadania.
Materiał uzyskany z wykopu (udrożnienia) na zadaniu Nr 1 –zostanie pozyskany jako wykop na odkład, a następnie zostanie przewieziony średnio na odl. do 7 km i wbudowany
w zagłębienie terenu w km 2+550 wzdłuż lewego brzegu potoku Szczawnik w ilości około
7 372 m3.
Wycinka zakrzaczeń na zadaniu Nr 2- celem działań jest wycinka przerostów na skarpach koryta z wywiezieniem zakrzaczeń lub utylizacją – 0,3 ha.
Całość robót utrzymaniowych będzie realizowane pod nadzorem przyrodniczym, który powinien zabezpieczyć wykonawca robót.
Prace będą prowadzone ręcznie (w trudno dostępnych miejscach) oraz za pomocą sprzętu mechanicznego – m.in. koparki kołowej podsiębiernej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu
w obrębie namułów rzecznych.
Po zakończeniu robót teren w obrębie ww. potoku zostanie uporządkowany i pozostawiony
w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.
Roboty będą prowadzone zgodnie z opinią RDOŚ w Krakowie ST-II.670.75.2021.ED z dnia 9.07.2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów (osobno dla każdej części zamówienia):
1. cena brutto – waga 60 %
2. T -Termin realizacji zamówienia – waga 40%;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. posiadanie wiedzy i doświadczeniaWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
• dla części 1:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona)
w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł
• dla części 2:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 15 000,00 zł
• dla części 3:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł
2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń , konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.