Roboty budowlane remontowe w pomieszczeniach Środowiskowego Centrum Profilaktyki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane remontowe w pomieszczeniach Środowiskowego Centrum Profilaktyki dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpaki 1 w Gdańsku dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane remontowe w pomieszczeniach Środowiskowego Centrum Profilaktyki dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpaki 1 w Gdańsku dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 301 96 18

1.5.8.) Numer faksu: 58 305 66 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw_balcewicz@wbpg.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane remontowe w pomieszczeniach Środowiskowego Centrum Profilaktyki dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpaki 1 w Gdańsku dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81838562-03ef-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003861/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlane remontowe Środowiskowego Centrum Profilaktyki dla Dzieci i Młodzieży dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdansku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wbpg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wbpg oraz w SWZ i instrukcjach zamieszczonych na platformie zakupowej Open Nexus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Znajdują się w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający przestrzega zasad RODO. Szczegóły dotyczące stosowania RODO w niniejszym postępowaniu znajdują się w Części A SWZ zatytułowanej Ochrona Danych Osobowych. 1 Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu i jakimi sposobami, jest Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku, Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk.

2 We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@wbpg.org.pl;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 pkt 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawą z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategoria danych).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający przestrzega zasad RODO. Szczegóły dotyczące stosowania RODO znajdują się w Części A SWZ zatytułowanej Ochrona Danych Osobowych. . Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1788620,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

roboty budowlane remontowe w pomieszczeniach Środowiskowego Centrum Profilaktyki dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpaki 1 w Gdańsku dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku. 1. W zakresie robót budowlanych:
a) Rozbiórki, demontaże
b) Ocieplenie stropodachu, wykonanie pokrycia dachowego i wykonanie opierzeni
c) Wykonanie przebudowy konstrukcyjnej pod świetlik dachowy i montaż świetlika dachowego
d) Wykonanie wewnętrznych rur spustowych
e) Remont kominów
f) Ocieplenie elewacji styropianem lub wełną mineralną metodą „lekką mokrą" z wykończeniem tynkiem strukturalnym
g) Wykonanie powłok antygrafiti
h) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termoizolacji posadzek na gruncie z wykonaniem posadzek
i) Wymiana stolarki okiennej
j) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej
k) Wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych
l) Wykonanie ścianek wewnętrznych w technologii k-g i murowanej, zaizolowanie ścian przylegających do sąsiadów
m) Wykonanie tynków wewnętrznych cementowo - wapiennych na ścianach murowanych nowych i istniejących
n) Malowanie ścian i sufitów, remont ścian istniejących
o) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej wewnętrznej
p) Wykonanie sufitów podwieszanych w technologii k-g
q) Wykonanie przebudowy tarasu, schodów, murków i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
r) Wykonanie balustrad pochylni dla niepełnosprawnych, krat okiennych, drabinki. Wyposażenie w ławki i stojaki do rowerów
s) Wykonanie loga podświetlanego, szyldów i tablic informacyjnych zewnętrznych
t) Nasadzenia zieleni dekoracyjnej
u) Przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego
2. W zakresie robót instalacyjnych sanitarnych:
a) Budowa węzła cieplnego
b) Budowa instalacji c.o. - wykonanie przewodów, grzejników oraz montaż armatury,
c) Budowa instalacji c.w.u. - wykonanie przewodów oraz montaż armatury
d) Budowa instalacji wody zimnej - wykonanie przewodów oraz montaż armatury
e) Budowa instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie przewodów
f) Budowa instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła
g) Wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach
h) Montaż armatury sanitarnej
3. W zakresie robót instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych:
a) Wykonanie i montaż rozdzielnicy głównej i przebudowa WLZ
b) Doprowadzenie zasilania do węzła cieplnego z montażem podrozdzielnicy
c) Doprowadzenie zasilania do centrali wentylacyjnej z montażem podrozdzielnicy
d) Wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230/400 V i montaż osprzętu
e) Wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego i montaż opraw
f) Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i montaż opraw,
g) Wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV i montaż osprzętu,
h) Wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN i montaż osprzętu,
i) Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego SOS i montaż osprzętu,
j) Wykonanie instalacji telefonicznej i montaż osprzętu,
k) Wykonanie instalacji kontroli dostępu KD i montaż osprzętu,
l) Wykonanie instalacji telewizyjnej i montaż osprzętu.
4. W zakresie robót wykończeniowych:
a) Wykonanie podłóg
b) Wykonanie okładzin i obudów ściennych i tapet
c) Wykonanie sufitów podwieszanych
d) Montaż wyposażenia dodatkowego w pomieszczeniach sanitarnych i innych punktach poboru wody

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w propozycji wzoru umowy oraz w załącznikach:

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w rozdziale XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowe wymogi w tym zakresie zostały określone w rozdziale XXIX SWZ.
1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452, dalej jako: „rozporządzenie”), oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W myśl § 7 ust. 2 ww. rozporządzenia, jeżeli oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Zgodnie z § 7 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia, poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (§ 7 ust. 2 ww. rozporządzenia), w przypadku oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Powyższą regulację należy rozumieć w ten sposób, że poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp mogą dokonać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ale także jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który umocowany został do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy (Zał. nr 1 do SWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
b) przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji technicznej.
c) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
d) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) zmian nieistotnych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
f) terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: wystąpienia robót dodatkowych (przedłużenie terminu możliwe będzie wyłącznie o czas niezbędny do realizacji tych robót),
- w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć a leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
- inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót, prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienia.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia również:
w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przyjęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. f) termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych postojem lub dłuższym czasem wykonywania Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wbpg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych- Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont/odbudowę schodów zewnętrznych betonowych, 11 stopni. Mam wszystkie pozwolenia i kosztorys. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI