Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyZarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-31
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00439884
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c14011ef-903f-4599-9cef-2467b3ac1622

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/952725

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/952725

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferty, oświadczenia, podmiotowe
środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, pełnomocnictwo,
sporządza się w niniejszym postępowaniu w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U.
z 2024 r. poz. 307 ze zm.) oraz Obwieszczenia PRM z dnia
9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz.2247).
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
3. Zamawiający na podstawie § 18 pkt 1 i 2 Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017r określa jako
dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES i XAdES.
4. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: –stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; – komputer klasy PC lub MAC o następującej
konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; –zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0.; –włączoną obsługę JavaScript; – zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf; –Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;–
oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
-dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) przy czym zaleca się
wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
-Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów określonych w § 18 pkt 1 i 2 Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia
9 listopada 2017r. do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych: .zip lub 7Z.
-informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
– oferta załączona przez Wykonawcę na widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie
terminu składania ofert, –oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę
oraz dokładny czas (hh:mm:ss). 5.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 6.Wielkości
plików, które będą podpisywane podpisem elektronicznym poprzez profil zaufany, wynosić może max 10MB oraz max 5MB dla
plików podpisywanych podpisem elektronicznym osobistym poprzez aplikację eDoApp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu [dalej jako „dane osobowe”], jest Zarząd Dróg i Zieleni, 81-364 Gdynia, ul.10 Lutego 24,. sekretariat@zdiz.gdynia.pl.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych , z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@zdiz.gdynia.pl
oraz do korespondencji: 81-364 Gdynia, ul.10 Lutego 24.
2) Wszelkie dane osobowe pozyskane w związku z realizacją zamówienia będą przetwarzane: w celu wykonania umowy, weryfikacji
danych osobowych w publicznych rejestrach, ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń z umowy, oraz w celu
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
3) Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), firmy świadczące usługi z zakresu serwisu i asysty technicznej systemów
informatycznych i programów dziedzinowych w Zarząd Dróg i Zieleni Gdyni oraz operator pocztowy, z którym zawarta została
umowa na świadczenie usług pocztowych i kurierskich.
4) Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy Pzp (art. 78-80) oraz
odpowiednimi rozporządzeniami wydanymi w tym zakresie. Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami,
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających.
5) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
lub odrzuceniem jego oferty.
6) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7) Osoby, których dane osobowe dotyczą, posiadają:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
-na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO. 8) Osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.271.36.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I zamówienia – REJON I
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia – w Rejonie I.
2) Część I - rejon I Gdyni obejmuje: zlewnię rzeki Kaczej, potoku Kolibkowskiego i Sweliny, tj. dzielnice: Orłowo, Mały Kack, Wielki Kack, Karwiny, Dąbrowę.
3) Granice rejonu I stanowią:
- od zachodu: prawy brzeg rzeki Kaczej od granicy administracyjnej Gdyni do ujścia, -od wschodu: granica administracyjna miasta Gdynia i miasta Sopot.
4) Zakres zamówienia podzielono na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji,
- zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi.
- zakres zamówienia objęty prawem opcji stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej dowolnej średnicy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
- Mapa Gdyni z podziałem na rejony– Załącznik nr 1a do SWZ,
- Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne – załącznik 3A (I) do SWZ,
- Przedmiar robót studnie betonowe - załącznik 3B (I) do SWZ,
- Przedmiar robót kanały rurowe – załącznik 3C (I) do SWZ,
- Przedmiar robót rękawy (opcja) - załącznik 3D (I) do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik 4a do SWZ,
- Postępowanie w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami instalacyjnymi – załącznik 5A do SWZ,
- Rysunki techniczne pomocnicze uzbrojenia –załącznik 6a-c do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy- załącznik 7a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla każdej CZĘŚCI I zmówienia – rejonu zamówienia.
2. Rodzaj i wartość:
Prawo opcji: w zakresie części I stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, wykonanie do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej w zakresie średnic DN 300-1200 mm.
Wartość opcji: stanowi wartość ceny brutto kosztorysu wykonawcy, sporządzonego przez Wykonawcę dla zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
3. Okoliczności skorzystania z prawa opcji:
Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji,
w zakresie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji w zakresie o którym mowa w zdaniu pierwszym, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, że zakres objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania finansowego Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego oświadczenia, że zamierza skorzystać z prawa opcji. W momencie złożenia oświadczenia,
o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia, opcją.
W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem konkretnej daty przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót.
O każdej zmianie adresu e-mali Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, w przeciwnym razie adres e-mail wskazany w umowie uznaje się za właściwy do doręczeń. Zmiana adresu e-mail nie wymaga aneksu do umowy.
Zamawiający zastrzega prawo do skorzystania z prawa opcji w okresie: obowiązywania umowy. Po upływie okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastrzeżone prawo opcji wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego okresu nie może już z niego skorzystać. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca przyjmuje, że roboty budowlane objęte prawem opcji, będą realizowane w zakresie
i wielkości, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem.
Przedmiot umowy objęty prawem opcji będzie realizowany w takim samym zakresie i na takich samych zasadach i warunkach jak zamówienie podstawowe. Wszelkie postanowienia umowy, w szczególności w zakresie obowiązków i zobowiązań stron umowy, w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, zasad współpracy - są obowiązujące zarówno dla zamówienia podstawowego, jak i zamówienia objętego prawem opcji.
Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji w wysokości określonej w umowie.
Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w ramach opcji, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego
w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla CZĘŚCI I zamówienia - REJONU przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących do 10% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.
Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia, określonych w ust. 1 rozdziału swz.

Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne na roboty budowlane: w przypadku zaistnienia rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II zamówienia – REJON II
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia – w Rejonie II.
2) CZĘŚĆ II – REJON II obejmuje dzielnice: część Śródmieścia, Wzgórze św. Maksymiliana, Redłowo, Witomino-Radiostacja, cz. Orłowa, Witomino-Leśniczówkę, Chwarzno-Wiczlino, cz. Małego Kacka.
3) Granice rejonu II stanowią:
- od północy: od Al. Marsz. Piłsudskiego (z ulicą), Droga Gdyńska, ul. Kielecka (z ulicą), granica dzielnic Działki Leśne i Witomino-Radiostacja, granica dzielnic Grabówek i Witomino - Radiostacja, granica dzielnic Grabówek i Pustki Cisowskie, przebieg orientacyjny przez tereny leśne od Trasy Kwiatkowskiego do ul. Marszewskiej, granica dzielnic Pustki Cisowskie i Chwarzno -Wiczlino aż do granicy administracyjnej Gdyni.
- od południa: lewy brzeg rzeki Kaczej od granicy administracyjnej Gdyni do ujścia.
4) Zakres zamówienia podzielono na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji,
- zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi.
- zakres zamówienia objęty prawem opcji stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej dowolnej średnicy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
– Mapa Gdyni z podziałem na rejony– Załącznik nr 1a do SWZ,
– Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne – załącznik 3A (II) do SWZ,
– Przedmiar robót studnie betonowe - załącznik 3B (II) do SWZ,
- Przedmiar robót kanały rurowe – załącznik 3C (II) do SWZ,
- Przedmiar robót rękawy (opcja) - załącznik 3D (II) do SWZ,
– Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik 4a do SWZ,
– Postępowanie w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego
w związku z prowadzonymi robotami instalacyjnymi – załącznik 5A
do SWZ,
– Rysunki techniczne pomocnicze uzbrojenia –załącznik 6a-c do SWZ,
– Projektowane postanowienia umowy- załącznik 7b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla każdej CZĘŚCI II zmówienia – rejonu zamówienia.
2. Rodzaj i wartość:
Prawo opcji: w zakresie części II stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, wykonanie do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej w zakresie średnic DN 300-1200 mm.
Wartość opcji: stanowi wartość ceny brutto kosztorysu wykonawcy, sporządzonego przez Wykonawcę dla zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
3. Okoliczności skorzystania z prawa opcji:
Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji,
w zakresie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji w zakresie o którym mowa w zdaniu pierwszym, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, że zakres objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania finansowego Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego oświadczenia, że zamierza skorzystać z prawa opcji. W momencie złożenia oświadczenia,
o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia, opcją.
W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem konkretnej daty przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót.
O każdej zmianie adresu e-mali Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, w przeciwnym razie adres e-mail wskazany w umowie uznaje się za właściwy do doręczeń. Zmiana adresu e-mail nie wymaga aneksu do umowy.
Zamawiający zastrzega prawo do skorzystania z prawa opcji w okresie: obowiązywania umowy. Po upływie okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastrzeżone prawo opcji wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego okresu nie może już z niego skorzystać. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca przyjmuje, że roboty budowlane objęte prawem opcji, będą realizowane w zakresie
i wielkości, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem.
Przedmiot umowy objęty prawem opcji będzie realizowany w takim samym zakresie i na takich samych zasadach i warunkach jak zamówienie podstawowe. Wszelkie postanowienia umowy, w szczególności w zakresie obowiązków i zobowiązań stron umowy, w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, zasad współpracy - są obowiązujące zarówno dla zamówienia podstawowego, jak i zamówienia objętego prawem opcji.
Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji w wysokości określonej w umowie.
Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w ramach opcji, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia.
Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego
w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla CZĘŚCI II zamówienia - REJONU przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących do 10% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.
Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia, określonych w ust. 1 rozdziału swz.

Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne na roboty budowlane: w przypadku zaistnienia rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III zamówienia – REJON III
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia – w Rejonie III.
2) CZĘŚĆ III – REJON III GDYNI obejmuje dzielnice: część Śródmieścia, Kamienną Górę, Działki Leśne, Grabówek, część Chyloni i Leszczynek.
3) Granice rejonu III stanowią:
- od południa i zachodu: od morza przez Al. Marsz. Piłsudskiego ( bez ulicy), ul. Śląska (z ulicą), ul. Kielecka (bez ulicy) , granica dzielnic Działki Leśne i Witomino- Radiostacja, granica Dzielnicy Grabówek, granica Dzielnicy Leszczynki , granica Dzielnicy Chylonia do ul. Swarzewskiej, ul. Swarzewska (bez ulicy), ulica Morska (do przepustu rz. Chylonki),
- od północy: rz. Chylonka (prawy brzeg) do wylotu do basenu portowego.
4) Zakres zamówienia podzielono na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji,
- zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi.
- zakres zamówienia objęty prawem opcji stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej dowolnej średnicy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
- Mapa Gdyni z podziałem na rejony– Załącznik nr 1a do SWZ,
- Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne – załącznik 3A (III) do SWZ,
- Przedmiar robót studnie betonowe - załącznik 3B (III) do SWZ,
- Przedmiar robót kanały rurowe – załącznik 3C (III) do SWZ,
- Przedmiar robót rękawy (opcja) - załącznik 3D (III) do SWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik 4a do SWZ,
- Postępowanie w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami instalacyjnymi – załącznik 5A do SWZ,
- Rysunki techniczne pomocnicze uzbrojenia –załącznik 6a-c do SWZ,
- Projektowane postanowienia umowy- załącznik 7c do SWZ.
- PPU)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla każdej CZĘŚCI III zmówienia – rejonu zamówienia.
2. Rodzaj i wartość:
Prawo opcji: w zakresie części III stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, wykonanie do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej w zakresie średnic DN 300-1200 mm.
Wartość opcji: stanowi wartość ceny brutto kosztorysu wykonawcy, sporządzonego przez Wykonawcę dla zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
3. Okoliczności skorzystania z prawa opcji:
Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji,
w zakresie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji w zakresie o którym mowa w zdaniu pierwszym, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, że zakres objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania finansowego Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego oświadczenia, że zamierza skorzystać z prawa opcji. W momencie złożenia oświadczenia,
o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia, opcją.
W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem konkretnej daty przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót.
O każdej zmianie adresu e-mali Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, w przeciwnym razie adres e-mail wskazany w umowie uznaje się za właściwy do doręczeń. Zmiana adresu e-mail nie wymaga aneksu do umowy.
Zamawiający zastrzega prawo do skorzystania z prawa opcji w okresie: obowiązywania umowy. Po upływie okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastrzeżone prawo opcji wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego okresu nie może już z niego skorzystać. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca przyjmuje, że roboty budowlane objęte prawem opcji, będą realizowane w zakresie i wielkości, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem. Przedmiot umowy objęty prawem opcji będzie realizowany w takim samym zakresie i na takich samych zasadach i warunkach jak zamówienie podstawowe. Wszelkie postanowienia umowy, w szczególności w zakresie obowiązków i zobowiązań stron umowy, w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, zasad współpracy - są obowiązujące zarówno dla zamówienia podstawowego, jak i zamówienia objętego prawem opcji. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji w wysokości określonej w umowie. Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w ramach opcji, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla CZĘŚCI III zamówienia - REJONU przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących do 10% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.
Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia, określonych w ust. 1 rozdziału swz.

Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne na roboty budowlane: w przypadku zaistnienia rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV zamówienia – REJON IV
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia – w Rejonie IV.
2) Część IV - rejon IV Gdyni obejmuje dzielnice: część Śródmieścia , cz. Chyloni, Pustki Cisowskie - Demptowo, Cisowę, Pogórze, Obłuże, Oksywie, Babie Doły.
3) Granice rejonu IV stanowią:
- od północy i zachodu: granica administracyjna Gdyni (z gminami – Kosakowo, Wejherowo, Rumia) do Zatoki Gdańskiej,
- od wschodu: rz. Chylonka (lewy brzeg ) od wylotu do basenu portowego do ul. Morskiej (do przepustu rz. Chylonki ), ul. Swarzewska (włącznie) , granica dzielnicy Chylonia i dzielnicy Pustki Cisowskie, granica dzielnicy Leszczynki i Pustki Cisowskie do Trasy Kwiatkowskiego, Trasa Kwiatkowskiego (bez ulicy) do skrzyżowania z Obwodową,
- od południa: przebieg orientacyjny przez tereny leśne od Obwodowej do ul. Marszewskiej, wzdłuż granicy dzielnicy Pustki Cisowskie -Demptowo aż do granicy administracyjnej Gdyni.
4) Zakres zamówienia podzielono na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji,
- zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi,
- zakres zamówienia objęty prawem opcji stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej dowolnej średnicy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
– Mapa Gdyni z podziałem na rejony– Załącznik nr 1a do SWZ,
– Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne – załącznik 3A (IV) do SWZ,
– Przedmiar robót studnie betonowe - załącznik 3B (IV) do SWZ,
– Przedmiar robót kanały rurowe – załącznik 3C (IV) do SWZ,
– Przedmiar robót rękawy (opcja) - załącznik 3D (IV) do SWZ,
– Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik 4a do SWZ,
– Postępowanie w przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami instalacyjnymi – załącznik 5A do SWZ,
– Rysunki techniczne pomocnicze uzbrojenia –załącznik 6a-c do SWZ,
– Projektowane postanowienia umowy- załącznik 7d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji dla każdej CZĘŚCI IV zmówienia – rejonu zamówienia.
2. Rodzaj i wartość:
Prawo opcji: w zakresie części IV stanowi wykonanie napraw kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową, zgodnie z zapisami STWiORB, wykonanie do 100 mb rękawa na kanalizacji deszczowej w zakresie średnic DN 300-1200 mm.
Wartość opcji: stanowi wartość ceny brutto kosztorysu wykonawcy, sporządzonego przez Wykonawcę dla zakresu zamówienia objętego prawem opcji.
3. Okoliczności skorzystania z prawa opcji:
Zamawiający przewiduje uruchomienie zamówienia na prawach opcji,
w zakresie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, że podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z prawa opcji w zakresie o którym mowa w zdaniu pierwszym, zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi. Zastrzega się, że zakres objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania finansowego Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca zobowiązany jest wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego oświadczenia, że zamierza skorzystać z prawa opcji. W momencie złożenia oświadczenia,
o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia, opcją.
W celu uruchomienia prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji ze wskazaniem konkretnej daty przystąpienia do wykonywania robót budowlanych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Wykonawcę nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót.
O każdej zmianie adresu e-mali Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego, w przeciwnym razie adres e-mail wskazany w umowie uznaje się za właściwy do doręczeń. Zmiana adresu e-mail nie wymaga aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega prawo do skorzystania z prawa opcji w okresie: obowiązywania umowy. Po upływie okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zastrzeżone prawo opcji wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego okresu nie może już z niego skorzystać. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca przyjmuje, że roboty budowlane objęte prawem opcji, będą realizowane w zakresie i wielkości, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem.
Przedmiot umowy objęty prawem opcji będzie realizowany w takim samym zakresie i na takich samych zasadach i warunkach jak zamówienie podstawowe. Wszelkie postanowienia umowy, w szczególności w zakresie obowiązków i zobowiązań stron umowy, w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, zasad współpracy - są obowiązujące zarówno dla zamówienia podstawowego, jak i zamówienia objętego prawem opcji.
Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie robót budowlanych objętych prawem opcji w wysokości określonej w umowie.
Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w ramach opcji, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego
w przypadku, gdy Zamawiający z opcji nie skorzysta. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim zastrzeżone prawo opcji nie zostało uruchomione przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, dla CZĘŚCI IV zamówienia - REJONU przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących do 10% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości.
Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na realizacji napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy kanalizacji deszczowej oraz innych obiektów służących gospodarce wodami opadowymi w czterech rejonach eksploatacyjnych miasta Gdynia, określonych w ust. 1 rozdziału swz.

Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne na roboty budowlane: w przypadku zaistnienia rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert. Każda CZĘŚĆ będzie oceniana oddzielnie. Wykonawca określi cenę na CZĘŚĆ zamówienia, na którą składa ofertę.
2. Wykonawca określi cenę w formularzu OFERTA, odpowiednio dla CZĘŚĆ na którą składa ofertę.
3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres udzielonej rękojmi i gwarancji – 40 %
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z podsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
dla CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III, CZĘŚCI IV zamówienia:
2.1 CZĘŚĆ I – REJON I
2.1.1 wykazania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
– jednego zadania, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 400 000 PLN brutto
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia lub umowy realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu innego wykonawcy lub grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio
u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane. Przez „jedno zadanie - robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.
Przez „zamówienie” należy rozumieć umowę odpłatną zawieraną między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest nabycie przez zamawiającego od wykonawcy robót budowlanych.
oraz
2.1.2 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:
– jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Osoby, skierowane do realizacji zamówienia zobowiązane są posiadać uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

2.2 CZĘŚĆ II – REJON II
2.2.1 wykazania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
– jednego zadania, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 400 000 PLN brutto

oraz
2.2.2 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:
– jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Osoby, skierowane do realizacji zamówienia zobowiązane są posiadać uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351
z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju
z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

2.3 CZĘŚĆ III – REJON III
2.3.1 wykazania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
– jednego zadania, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 400 000 PLN brutto

oraz
2.3.2 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:
– jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Osoby, skierowane do realizacji zamówienia zobowiązane są posiadać uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351
z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju
z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

2.4 CZĘŚĆ IV – REJON IV
2.4.1 wykazania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
– jednego zadania, które obejmowało swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej o wartości jednostkowej zamówienia równej lub wyższej niż 400 000 PLN brutto

oraz
2.4.2 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej:
– jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Osoby, skierowane do realizacji zamówienia zobowiązane są posiadać uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351
z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji Rozwoju
z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2.5 Dotyczy spełnienia warunku udziału dla
Części I, II, III i IV zamówienia ( pkt 2.1 – 2.4)

Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach zamówienia lub umowy realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum firm), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu innego wykonawcy lub grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio
u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane. Przez „jedno zadanie - robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.
Przez „zamówienie” czy „jedno zadanie” należy rozumieć umowę odpłatną zawieraną między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest nabycie przez zamawiającego od wykonawcy robót budowlanych.

Wymagania dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu dla poszczególnych części zamówienia muszą być spełnione dla każdej części oddzielnie.
W przypadku składania przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oferty na więcej niż jedną część zamówienia, warunki udziału dotyczące zdolności technicznej w postępowaniu muszą być spełnione w ilości i w zakresie odrębnie do każdej części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu na dane części zamówienia tych samych robót budowlanych /umowy lub umów zawartych przez Wykonawcę. Wykazane ilości i wartości danego rodzaju robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnej umowy lub umów nie będą podlegać sumowaniu w celu spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do danej części zamówienia lub w przypadku składania oferty na więcej niż jedna część zamówienia, w odniesieniu do części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia przy składaniu ofert na więcej niż jedną części zamówienia.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki udziału w postępowaniu o których mowa pkt 2.1 – 2.4, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania:
a) na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 ustawy, b) na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507), o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ,
c) oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe , o których wa w pkt 2 i 3, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 8, 10 ustawy,
g) art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507), o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2c do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz winien dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, odrębnie dla każdej CZĘŚCI zamówienia, w wysokości:
– CZEŚĆ I – REJON I - 26 000,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 złotych),
– CZEŚĆ II – REJON II - 26 000,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 złotych),
– CZEŚĆ III – REJON III - 26 000,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 złotych),
– CZEŚĆ IV – REJON IV - 26 000,00 zł (dwadzieścia sześć tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni, nr: PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP. 271.36.2024. CZĘŚĆ NR … (należy wskazać numer części)
6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).
7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.
8. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przez wpływem terminu składania ofert (t.j. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert).
9. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową, nieodwołalną wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.
10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy.
13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1 – 4 ustawy.
14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12-13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SWZ.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 ustawy Pzp, oraz na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierani agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do SWZ.
7. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–6, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Wykonawca składa wraz z ofertą, przedmiar robót sporządzony wg. wzoru Zamawiającego, odpowiednio na CZĘŚĆ, na którą składa ofertę:
1) Załącznik 3A(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót wpusty ściekowe uliczne
2) Załącznik 3B(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót studnie betonowe
3) Załącznik 3C(I-IV) do SWZ – Przedmiar robót kanały rurowe
4) Załącznik 3D do SWZ – Przedmiar robót rękawy (opcja)
5) Załącznik 2A (I-IV) do SWZ – FORMULARZ OFERTOWY (Tabela zbiorcza)
9. Pełnomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 7a-d do SWZ. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7a-d do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w §13 projektowanych postanowień umowy, stanowiącego załącznik nr 7a-d do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych
w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 7a-d do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/952725

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania przedmiotu umowy: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.

Termin zakończenia realizacji zamówienia w odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia może ulec skróceniu w przypadku wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację.
(Przewidywany termin zawarcia umowy: część I i II nie wcześniej niż od dnia 7 października 2024r, część III i IV - mc. wrzesień 2024).
NAJNOWSZE ZLECENIE
GW zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, obróbki blacharskie. Inwestycja w Ustce. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI