"Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo-dostosowawczych w obiektach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo-dostosowawczych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przez okres 18 miesięcy"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00380005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo-dostosowawczych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przez okres 18 miesięcy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aklaman@szpital.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo-dostosowawczych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu przez okres 18 miesięcy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8cb57d8-22c3-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030384/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 wykonanie prac remontowo - dostosowawczych w obiektach szpitala

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://szpital.elblag.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z67 ustawy p.z.p.,Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy.1)stały dostęp do sieci Internet i minimalnaprędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 56KB/s.2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym
Microsoft WindowsXP/Vista/Windows 7/Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows7/Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnychXP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy,siła szyfrowania:128bit; w przypadku komputera z systememoperacyjnym Microsoft Windows 10przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siłaszyfrowania:128 bit.3) zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa: Chrome,Mozilla Firefox.4) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik kartykryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu
używanego przez Wykonawcę.Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformyzakupowej dostępnej pod adresem internetowym:
https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe
środkidowodowe,pełnomocnictwa,sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, wszczególności w formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie i dokumenty o jakich mowa w Rozdziale Xust. 1składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym poprzez Platformę Zakupową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wypełnia obowiązek informacyjny przewidziany zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 28/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1357830 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowo-dostosowawczych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w okresie 18 miesięcy .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy,którego oferta w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek , jeżeli wykaże, że:
a)osoba kierująca i nadzorująca realizacją robót budowlanych posiada uprawnienie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa , zgodnie z obowiązkami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021 poz. 2351 ze zm) (Załącznik Nr 6 do SWZ)
b)w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej z podaniem rodzaju , wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu , na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone ( Zał. Nr 5 do SWZ). Minimalna wartość robót budowlanych to 200 000 brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone , przy czym dowodami , o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ.
2.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę płytek ceramicznych ściennych i podłogowych do stosowania w obiektach Służby Zdrowia np. atest PZH lub dokument równoważny ( Zał. Nr 1A i Zał.Nr 1B do SWZ)
b)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę farb emulsyjnych do stosowania w obiektach Służby Zdrowia , np. atest PZH lub dokument równoważny ( Zał.1C i Zał. 1F do SWZ )
c)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę płyt gipsowych do sufitów podwieszanych do stosowanie obiektach Służby Zdrowia, np. atesty PZH lub dokument równoważny ( Zał. 1G do SWZ)
d)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę dekoracyjnych tynków cienkowarstwowych do stosowania w obiektach Służby Zdrowia, np. atesty PZH lub dokument równoważny (Zał. Nr 1I do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę płytek ceramicznych ściennych i podłogowych do stosowania w obiektach Służby Zdrowia np. atest PZH lub dokument równoważny ( Zał. Nr 1A do SWZ)
b)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę farb emulsyjnych do stosowania w obiektach Służby Zdrowia , np. atest PZH lub dokument równoważny ( załączniki od 1C do 1F do SWZ )
c)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę płyt gipsowych do sufitów podwieszanych do stosowanie obiektach Służby Zdrowia, np. atesty PZH lub dokument równoważny ( załącznik 1G do SWZ)
d)Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych przez Wykonawcę dekoracyjnych tynków cienkowarstwowych do stosowania w obiektach Służby Zdrowia, np. atesty PZH lub dokument równoważny (Zał. Nr 1I do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w § 13 Załącznika Nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa pod adresem: https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI