ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU OTWORU POSZUKIWAWCZO – ROZPOZNAWCZEGO WÓD TERMALNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU OTWORU POSZUKIWAWCZO – ROZPOZNAWCZEGO WÓD TERMALNYCH WĄGROWIEC GT-1 W MIEJSCOWOŚCI WĄGROWIEC
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWągrowiec
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-21
  • ZamawiającyGmina Miejska Wągrowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00417917
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU OTWORU POSZUKIWAWCZO – ROZPOZNAWCZEGO WÓD
TERMALNYCH WĄGROWIEC GT-1 W MIEJSCOWOŚCI WĄGROWIEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU OTWORU POSZUKIWAWCZO – ROZPOZNAWCZEGO WÓD
TERMALNYCH WĄGROWIEC GT-1 W MIEJSCOWOŚCI WĄGROWIEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-966ed899-5917-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030382/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Wągrowiec GT-1 w celu ujęcia wód termalnych na terenie miasta Wągrowiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone
funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach:
Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
9. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla
Użytkowników (Wykonawców)”
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlane polegające na wykonaniu otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Wągrowiec GT-1 w miejscowości Wągrowiec, zgodnie z zakresem robót określonych w „Projekcie robót
geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego Wągrowiec GT-1 w celu ujęcia
wód termalnych na terenie miasta Wągrowiec” w ramach przedsięwzięcia pn. "Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Wągrowiec GT-1 w celu ujęcia wód termalnych na terenie miasta Wągrowiec”.
2. Zakres prac i robót geologicznych został określony w projekcie robót geologicznych, zatwierdzonym
decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 10 września 2019 r. zatwierdzającą projekt – oraz sprostowaniem przedmiotowej decyzji z dnia 14.06.2022 r. - załącznik nr 11 SWZ. (Decyzja nr DSRI. 7430.39.2019 wydana w dniu 10 września 2019 r. obowiązuje do 10 września 2024 r.)
3. Lokalizacja odwiertu Wągrowiec GT-1 Projektowany otwór zlokalizowany jest w miejscowości Wągrowiec, gmina miejska Wągrowiec, pow.
wągrowiecki, woj. wielkopolskie, na działce nr ewidencyjny 5351/31, obręb Wągrowiec, której właścicielem jest
Gmina Miejska Wągrowiec.
Przybliżone współrzędne projektowanego otworu Wągrowiec GT-1 w układzie PL-2000 strefa 6:
X = 5851592,2
Y = 6444901,4
Szczegółowa lokalizacja otworu Wągrowiec GT-1 musi zostać wytyczona geodezyjnie w terenie przed rozpoczęciem robót wiertniczych. Projektowany otwór Wągrowiec GT-1 jest położony poza terenem należącym do sieci Natura 2000.
Dojazd do miejsca odwiertu (działki nr 5351/31) możliwy jest bezpośrednio z obwodnicy Wągrowca (droga wojewódzka nr 241), a następnie przez działki (nr 5351/33 oraz 5342/2), które są w użytkowaniu wieczystym
ustanowionym na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Wągrowcu, ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec tel.: 67 26-22-661 lub tel.: 67 26-85-086.
Dojazd do działki nr 5351/31 (miejsca odwiertu) zapewniony jest poprzez ustanowioną nieodpłatną, na czas nieokreślony służebność gruntową polegającą na prawie swobodnego przechodu i przejazdu przez działki nr
5351/33 oraz 5342/2 w celu zapewnienia dostępu do drogi publicznej – ulicy 11 Listopada (obwodnica). Po wykonaniu odwiertu należy dostosować stan działki nr 5351/33 oraz 5342/2 do stanu pierwotnego. W związku z lokalizacją miejsca odwiertu na działce nr 5351/31, znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie działek należących do spółki miejskiej (Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Wągrowcu),
na której zlokalizowana jest oczyszczalnia ścieków, informujemy, że - po ewentualnym uzgodnieniu z ww. spółką - istnieje możliwość odprowadzenia solanki, powstającej w trakcie robót wiertniczych, do pobliskiej oczyszczalni ścieków w celu jej utylizacji. Sprawy techniczno-technologiczne należy wcześniej uzgodnić z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Wągrowcu.
Ponadto informujemy, że ww. miejska spółka dysponuje infrastrukturą energetyczną, która umożliwia ewentualne wykorzystanie przy planowanych pracach wiertniczych - zależne od wymaganej mocy.
Uzgodnienia w tej sprawie prosimy prowadzić bezpośrednio z Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Wągrowcu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

71351910-5 - Usługi geologiczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na
powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2. Zamówienia, o których mowa wyżej będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa wyżej będą prace z zakresu:
- Roboty wiertnicze i górnicze
- Roboty budowlane
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót.
Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie
mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiany technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku
konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5. Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej obowiązki Kierownika Ruchu Zakładu w trakcie wiercenia otworu geotermalnego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące :Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa (2) otwory wiertnicze o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t;
b) zakresie potencjału kadrowego – Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
· jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia Kierownika Ruchu Zakładu Wykonującego Roboty Geologiczne, która pełniła funkcję Kierownika Ruchu Zakładu podczas wykonywania co najmniej jednego (1) otworu geotermalnego o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t.
UWAGA! Pod pojęciem „otwór geotermalny” należy rozumieć otwór wiertniczy wykonany w celu wydobywania bądź zatłaczania wód podziemnych, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną
temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20 oC.
· czterema (4) osobami posiadającymi kwalifikacje dozoru wyższego w specjalności wiertniczej (kierownik wiertni, zmiany). Każda z osób pełniła funkcję Kierownika Wiertni podczas wykonywania lub
rekonstrukcji co najmniej 1 otworu wiertniczego, o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t. ,
· czterema (4) osobami posiadającymi kwalifikacje dozoru ruchu w specjalności wiertniczej (wiertacz).
Każda z osób pełniła funkcję wiertacza podczas wykonywania lub rekonstrukcji co najmniej 1 otworu wiertniczego, o głębokości co najmniej 1500 m p.p.t.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia, tj. nie dopuszcza aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego
przedmiot zamówienia.
c) w zakresie zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, posiadającym
ważną dokumentację eksploatacyjną oraz spełniającym wymagania zawarte w ogólnych postanowieniach zamówienia. tj:
· co najmniej jednym (1) urządzeniem wiertniczym o udźwigu min. 160 ton o mocy wyciągu co najmniej 800 HP,
· co najmniej dwoma (2) pompami płuczkowymi TRIPLEX o mocy min. 500 HP (każda z pomp).
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub powołują się na zasoby innych podmiotów warunki udziału w postępowaniu mogą spełnić łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2
ustawy.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu
2) Gwarancjach bankowych
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 69 8959 0001 0000 5106 2000 0060.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji/ poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do wypłaty
Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-21 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-21 09:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę mycie okien na nowym osiedlu deweloperskim - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę mycie okien na nowym osiedlu deweloperskim. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI