Roboty budowlane polegające na uporządkowaniu gospodarki ściekowej wokół budynku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na uporządkowaniu gospodarki ściekowej wokół budynku w Olkuszu przy ul. Budowlanych 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyIZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00079267
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na uporządkowaniu gospodarki ściekowej wokół budynku w
Olkuszu przy ul. Budowlanych 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na uporządkowaniu gospodarki ściekowej wokół budynku w
Olkuszu przy ul. Budowlanych 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07aa137-c9c7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013866/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Olkuszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.malopolskiekas.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy zakupowej e-Zamawiający (zwanej dalej: Platformą) dostępnej na stronie internetowej pod
adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl.2. Zamawiający może również komunikować się z
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.3. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji odbywa się przy użyciu Platformy pod adresem:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl, za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia lub postępowania. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które
wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze
do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.5. Wykonawca biorący udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. 6. Informacje
opisujące czynności Wykonawcy dotyczące przystąpienia i złożenia oferty, z wykorzystaniem Platformy
znajdują się na stronie Platformy pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl w zakładce
Regulacje i procedury procesu zakupowego (plik w formacie pdf – Instrukcja dla Wykonawcy). 7.
Korzystanie z Platformy może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Instrukcji
dla Wykonawcy. 8. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 9. Zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do systemu Platformy na subdomenie Zamawiającego pod adresem:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl lub na stronie internetowej:
https://oneplace.marketplanet.pl.10. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,
wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 11. Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu. 12. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w
postępowaniu. 13. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z
zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z serwisem dostępnym w dni
robocze w godzinach 9.00-17.00, pod numerem telefonu +48 +48 22 25 72 223 oraz adresem e-mail:
oneplace@marketplanet.pl. Szczegółowe informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuje się,
iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Krakowie z
siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail: ias.krakow@mf.gov.pl); 2) w
Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym
można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl
lub listownie na adres: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie; 3) Pani/Pana dane
osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1201-ILL-5.260.11.2021 prowadzonym w
trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 i 2 pzp oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672)
przy ul. Domaniewskiej 49, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Izba Administracji Skarbowej
w Krakowie prowadzi przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, działającą
pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu
do treści swoich danych osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia
przetwarzania; 7) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO; 8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z pzp. 9) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu
podejmowaniu decyzji, jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający na podstawie art. 19 ust.4 pzp informuje, że
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą;2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.33.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji deszczowej na działkach nr
1487/24 i 1490/8 obręb 0001 Olkusz, położonych w Olkuszu przy ul. Budowlanych 2, zgodnie z
decyzją pozwolenia na budowę Nr 925/2020 wydaną przez Starostę Olkuskiego w dniu 4
listopada 2020 r. oraz Dokumentacją techniczną wykonaną w sierpniu 2020 r. przez firmę
FROFILEX Konrad Macuda z siedzibą w Olkuszu przy ul. Piotra Ściegiennego 1/9, która
obejmuje:1) Projekt budowlano-wykonawczy;2) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru
robót budowlanych;3) Przedmiar robót. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1
SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium cenowe.
Opis kryteriów oceny ofert znajduje się w rozdz. XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony
jeżeli: Wykonawca wykaże iż, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zapewniając udział w realizacji zamówienia kierownika budowy/robót posiadającego
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IX ust. 1 pkt 2 lit. d.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik - pełnomocnictwo dla tej osoby
określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwa składa się w postaci dokumentu elektronicznego
podpisanego przez właściwą osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym lub odpisu pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza
w formie elektronicznej - elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z
okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym –
art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1192 z
późn. zm.); 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -
odpowiednie pełnomocnictwo, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika
sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty
umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki
sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie;3) w przypadku
Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby -
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów;4) w przypadku, gdy w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty dołącza się odpowiednie pełnomocnictwo, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie3. W przypadku, gdy w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej jedna z
okoliczności przedstawionych w art. 454 i 455 ustawy oraz w zakresie wskazanym w
Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej: miejsce i termin wizji lokalnej należyuzgodnić z Zamawiającym drogą elektroniczną, adres e-mail: arletta.kostecka@mf.gov.pl;
Zamawiający NIE WYMAGA złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej;.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej BFT- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zamontowanie mechanizmu otwierania bramy dwuskrzydłowej firmy BFT. Miejsce realizacji Więcławice Dworskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI