Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb58333a-b7bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Montaż wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Długołęka z siedzibą w Długołęce, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków,tel.71 323 02 03, e-mail: gmina@gmina.dlugoleka.pl;2) Inspektorem Danych Osobowych w Gminie Długołęka jest Kancelaria Prawna Leśny i Wspólnicy sp. z o.o. Z inspektorem można się skontaktować poprzez tel. 61424 40 33, e-mail: iod@gmina.dlugoleka.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka”, w tym m.in. : 1) wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych – w m2, zawiera to załącznik 2a2) wykonanie usunięcia oznakowania poziomego dróg gminnych – w m2,3) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E”, ,,F” wyklejanego folią I generacji wraz z montażem słupków – w m2,4) wykonanie i montaż kompletnego znaku drogowego typu ,,E”, ,,F” wyklejanego folią II generacji wraz z montażem słupków – w m25) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji wraz z montażem słupka – w sztukach,6) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji wraz z montażem słupka – w sztukach,7) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią I generacji na istniejącym słupku – w sztukach,8) wykonanie i montaż znaków drogowych wyklejanych folią II generacji na istniejącym słupku – w sztukach,9) wykonanie i montaż tabliczki uzupełniającej pod znakiem drogowym na istniejącym słupku – w sztukach,10) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią I generacji bez potrzeby ich montażu – w sztukach,11) wykonanie i dostawę gotowych znaków drogowych wyklejanych folią II generacji bez potrzeby ich montażu – w sztukach,12) wykonanie i dostawę gotowych tabliczek uzupełniających bez potrzeby ich montażu – w sztukach,13) wykonanie i dostawę nowego słupka bez potrzeby jego montażu – w sztukach,14) naprawa uszkodzonego znaku drogowego poprzez pionowanie słupka ze znakiem – w sztukach,15) naprawę uszkodzonego znaku drogowego poprzez poprawienie mocowania tablicy znaku – w sztukach,16) wykonanie i montaż dodatkowego słupka w razie potrzeby montażu jednego znaku na dwóch słupkach – w sztukach,17) wymianę uszkodzonego słupka – w sztukach,18) demontaż starego znaku drogowego wraz ze słupkiem – w sztukach,19) demontaż starego znaku drogowego bez demontażu słupka – w sztukach,20) demontaż wolno stojącego słupka – w sztukach,21) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy wraz z montażem słupka – w sztukach,22) wykonanie i montaż tablicy z nazwą ulicy na istniejącym słupku – w sztukach,23) wykonanie i montaż lustra drogowego (okrągłego - 800mm) wraz z montażem słupka – w sztukach,24) wykonanie i montaż lustra drogowego (prostokątnego 600x800mm) wraz z montażem słupka – w sztukach,25) wykonanie i montaż progów zwalniających (500x400x50mm) – w sztukach,26) demontaż progów zwalniających – w sztukach,27) wykonanie mycia powierzchni znaku drogowego – w sztukach,28) wykonanie wymalowania jednego miejsca parkingowego dla osoby z niepełnosprawnością – w sztukach,29) demontaż i ponowny montaż 1 szt. kompletnego znaku drogowego wraz ze słupkiem z jednego miejsca ustawienia na drugie miejsce ustawienia – w sztukach,30) wypożyczenie, ustawienie w terenie i demontaż 1 szt. kompletnego znaku drogowego wraz ze słupkiem, stojakiem i obciążeniem całości znaku na uroczystości gminne typu ,,Dzień Długołęki” lub ,,Dożynki” – w sztukach,31) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/2 – w mb,32) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-01/4 – w mb,33) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/2 – w mb,34) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/4 – w mb,35) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-06/M/1 – w mb,36) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/2 – w mb,37) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-07/4 – w mb,38) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/2 – w mb,39) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-09/4 – w mb,40) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/2 – w mb,41) wymianę uszkodzonych lub montaż nowych barier ochronnych SP-10/4 – w mb,42) wymianę uszkodzonych poręczy mostowych – w mb,43) regulację barier ochronnych – w mb,44) wymianę lub montaż na barierach ochronnych punktowych elementów odblaskowych U-1c – w sztukach,45) wymianę uszkodzonych bariero-poręczy U-11b z materiału Wykonawcy – w mb,46) wykonanie lub wymianę wraz z montażem na drodze balustrad U-11a - w mb,47) malowanie balustrad U – 11a – w mb,48) wymianę wraz z montażem na drodze uszkodzonych wygrodzeń segmentowych – w mb,49) wymianę uszkodzonych elementów ogrodzeń łańcuchowych U-12b – w mb,50) malowanie ogrodzeń łańcuchowych U-12b – w mb,51) malowanie wygrodzeń dla pieszych z dwóch przeciągów rurowych – w mb,52) malowanie osłon przeciwporażeniowych – w mb,53) wymianę znaków U-5a i C-9 (średnie) wraz ze słupkiem stalowym ocynkowanym o średnicy 60 mm mocowanym w tulei – w sztukach,54) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1a – w sztukach,55) wymianę lub ustawienie słupków prowadzących U-1b – w sztukach,56) wymianę lub ustawienie słupków krawędziowych U-2 – w sztukach,57) wymianę lub ustawienie słupków blokujących U-12c – w sztukach,58) regulację pionową słupków prowadzących U-1a, U-1b, słupków krawędziowych U-2 i słupków blokujących U-12c – w sztukach,59) naklejanie samoprzylepnych symboli cyfrowych U-1f, U-7 i U-8 na słupkach prowadzących – w sztukach,60) ustawienie słupków referencyjnych z naniesieniem cech opisowych – w sztukach,61) wymianę lub ustawienie tablic uchylnych z elementami odblaskowymi U-24 typu LEITBOY II (L 72) prawo lub lewostronny – w sztukach,62) wymianę lub ustawienie nowych osłon przeciwolśnieniowych - w sztukach,63) elementy odblaskowe (kocie oczka),64) montaż separatorów parkingowych gumowych o długości 180 cm z taśmą odblaskową.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 8 do SWZ) oraz Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ) a prognozowany zakres robót zawiera Załącznik nr 1 do umowy tj. Formularz cenowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
34992300-0 - Znaki uliczne
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
38571000-8 - Ograniczniki prędkości
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp,tj. na podobne roboty budowlane do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował roboty wymienione Rozdz. I ust. 3 SWZ. Zamówienia te realizowane będą na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji oznakowania poziomego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji oznakowania pionowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4