I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny
93193501700000, ul.
Długołęka, ul. Robotnicza
12
,
55095
Mirków, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 323 02 03, e-mail
k.wolicka@gmina.dlugoleka.pl, faks
71 323 02 04.
Adres strony internetowej (URL):
http://dlugoleka.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://dlugoleka.bip.net.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://dlugoleka.bip.net.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nalezy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej zgodnie z zapisami SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Długołęka, Długołęka ul. Robotnicza 12, 55-095 poczta Mirków (Biuro podawcze-parter budynku)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
termin rękojmi i gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4A i 4B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami projektu umowy na Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-08, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pakiet nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 1 -Pakiet 1 obejmuje: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych i częściowo wzmocnionych (do których Gmina Długołęka posiada tytuł prawny), na terenie miejscowości: Długołęka, Mirków, Byków, Szczodre, Domaszczyn, Pruszowice, Ramiszów, Pasikurowice, Siedlec, Godzieszowa, Tokary, Bukowina, Bąków, Łozina, Bierzyce, Zaprężyn, Krakowiany, Budziwojowice, Łosice, Dąbrowica, Michałowice, Kępa, Dobroszów Oleśnicki, Januszkowice, Jaksonowice, Skała i Węgrów. 2. Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, obejmować będzie roboty budowlane w następującym zakresie: 1) wykonanie równania dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych na terenie gminy – poprzez zerwanie wierzchniej warstwy drogi na głębokość do 10cm oraz miejscowo (jeśli wymaga tego stan nawierzchni do 20cm), mechaniczne profilowanie polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym drogi wraz z nadaniem jezdni prawidłowych spadków oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi specjalistycznym sprzętem drogowym, z regulacją jeśli wystąpi taka potrzeba wszystkich urządzeń występujących w drodze (tzn. studzienek kanalizacyjnych i pokryw zasuw wodociągowych) oraz wykonanie przecinek w poboczu drogi jeśli wystąpi taka potrzeba. Jednostka obmiarowa ,,mb". Szerokość dróg przewidzianych do równania od 3,5m do 5,0m (średnia szerokość 4,25m), 2) wykonanie naprawy dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych na terenie gminy – poprzez zerwanie wierzchniej warstwy drogi na głębokość do 10cm oraz miejscowo (jeśli wymaga tego stan nawierzchni do 20 cm), mechaniczne profilowanie polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym drogi wraz z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, następnie dowiezienie kruszywa przez wykonawcę prac własnym transportem z miejsca składowania kruszywa (kruszywo dostarczane do miejscowości będzie przez Zamawiającego a rozwożenie kruszywa w granicach miejscowości z miejsca składowania w koryto drogi należeć będzie do firmy wykonującej naprawę drogi), ułożenie w korycie drogi, rozplantowanie materiału i ponowne wyrównanie podłużne i poprzeczne dróg z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi specjalistycznym sprzętem drogowym, z regulacją jeśli wystąpi taka potrzeba wszystkich urządzeń występujących w drodze (tzn. studzienek kanalizacyjnych i pokryw zasuw wodociągowych) oraz wykonanie przecinek w poboczu drogi jeśli wystąpi taka potrzeba. Jednostka obmiarowa ,,mb". Szerokość dróg przewidzianych do naprawy od 3,5m do 5,0m (średnia szerokość 4,25m), 3) wykonanie naprawy poboczy dróg na terenie gminy z wykorzystaniem własnego kruszywa (tłucznia) – usunięcie nadmiaru darniny lub gruntu od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza, rozplantowanie i zagęszczenie własnego kruszywa (tłucznia) z wyrównaniem pobocza i nadaniem wymaganego spadku, w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni drogi na pobocze lub do przydrożnego rowu oraz wywiezieniu nadmiaru urobku na odległość według wskazania Wykonawcy spełniającego wymogi ustawy o odpadach oraz przepisów związanych, jak również utylizacja tego gruntu we własnym zakresie zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Jednostka obmiarowa ,,m2". Grubość poboczy dróg przewidzianych do naprawy od 0,1m do 0,2m (średnia grubość 0,15 m), 4) wykonanie naprawy poboczy dróg na terenie gminy z wykorzystaniem własnego kruszywa (frezu) – usunięcie nadmiaru darniny lub gruntu od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza, rozplantowanie i zagęszczenie własnego kruszywa (frezu) z wyrównaniem pobocza i nadaniem wymaganego spadku, w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni drogi na pobocze lub do przydrożnego rowu oraz wywiezieniu nadmiaru urobku na odległość według wskazania Wykonawcy spełniającego wymogi ustawy o odpadach oraz przepisów związanych, jak również utylizacja tego gruntu we własnym zakresie zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Jednostka obmiarowa ,,m2". Grubość poboczy dróg przewidzianych do naprawy od 0,1m do 0,2m (średnia grubość 0,15 m), 5) wykonanie korytowania dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych na terenie gminy – odspojenie nadmiaru gruntu na głębokość od 10cm do 40cm (średnia głębokość korytowania drogi 25cm) w drogach gruntowych (w tym zadarnionych i zakrzaczonych – tam gdzie będzie tego wymagała sytuacja wykoszenie, wykarczowanie, załadunek, wywóz, wyładunek odpadów z prac związanych z usunięciem zieleni do miejsc składowania i utylizacji spełniającego wymogi obowiązującego prawa w tym zakresie), złożenie urobku na hałdę oraz wywóz odspojonego gruntu z hałdy na odległość według wskazania Wykonawcy spełniającego wymogi ustawy o odpadach oraz przepisów związanych, jak również utylizacja tego gruntu we własnym zakresie zgodnie z przepisami ochrony środowiska i innymi przepisami z tym związanymi. Mechaniczne i ręczne profilowanie dna koryta, z mechanicznym i ręcznym zagęszczeniem , uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu. Jednostka obmiarowa ,,mb". Szerokości dróg przewidzianych do korytowania od 3,5m do 5,0m (średnia szerokość 4,25m).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
termin rękojmi i gwrancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pakiet nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 -Pakiet 2 obejmuje: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gruntowych i częściowo wzmocnionych (do których Gmina Długołęka posiada tytuł prawny), na terenie miejscowości: Stępin, Borowa, Raków, Bielawa, Kamień, Piecowice, Kiełczów, Wilczyce, Kiełczówek, Śliwice, Pietrzykowice, Brzezia Łąka, Kątna i Oleśniczka 2.Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, obejmować będzie roboty budowlane w następującym zakresie: 1) wykonanie równania dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych na terenie gminy – poprzez zerwanie wierzchniej warstwy drogi na głębokość do 10cm oraz miejscowo (jeśli wymaga tego stan nawierzchni do 20cm), mechaniczne profilowanie polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym drogi wraz z nadaniem jezdni prawidłowych spadków oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi specjalistycznym sprzętem drogowym, z regulacją jeśli wystąpi taka potrzeba wszystkich urządzeń występujących w drodze (tzn. studzienek kanalizacyjnych i pokryw zasuw wodociągowych) oraz wykonanie przecinek w poboczu drogi jeśli wystąpi taka potrzeba. Jednostka obmiarowa ,,mb". Szerokość dróg przewidzianych do równania od 3,5m do 5,0m (średnia szerokość 4,25m), 2) wykonanie naprawy dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych na terenie gminy – poprzez zerwanie wierzchniej warstwy drogi na głębokość do 10cm oraz miejscowo (jeśli wymaga tego stan nawierzchni do 20 cm), mechaniczne profilowanie polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym drogi wraz z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, następnie dowiezienie kruszywa przez wykonawcę prac własnym transportem z miejsca składowania kruszywa (kruszywo dostarczane do miejscowości będzie przez Zamawiającego a rozwożenie kruszywa w granicach miejscowości z miejsca składowania w koryto drogi należeć będzie do firmy wykonującej naprawę drogi), ułożenie w korycie drogi, rozplantowanie materiału i ponowne wyrównanie podłużne i poprzeczne dróg z nadaniem jezdni prawidłowych spadków, mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi specjalistycznym sprzętem drogowym, z regulacją jeśli wystąpi taka potrzeba wszystkich urządzeń występujących w drodze (tzn. studzienek kanalizacyjnych i pokryw zasuw wodociągowych) oraz wykonanie przecinek w poboczu drogi jeśli wystąpi taka potrzeba. Jednostka obmiarowa ,,mb". Szerokość dróg przewidzianych do naprawy od 3,5m do 5,0m (średnia szerokość 4,25m), 3) wykonanie naprawy poboczy dróg na terenie gminy z wykorzystaniem własnego kruszywa (tłucznia) – usunięcie nadmiaru darniny lub gruntu od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza, rozplantowanie i zagęszczenie własnego kruszywa (tłucznia) z wyrównaniem pobocza i nadaniem wymaganego spadku, w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni drogi na pobocze lub do przydrożnego rowu oraz wywiezieniu nadmiaru urobku na odległość według wskazania Wykonawcy spełniającego wymogi ustawy o odpadach oraz przepisów związanych, jak również utylizacja tego gruntu we własnym zakresie zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Jednostka obmiarowa ,,m2". Grubość poboczy dróg przewidzianych do naprawy od 0,1m do 0,2m (średnia grubość 0,15 m), 4) wykonanie naprawy poboczy dróg na terenie gminy z wykorzystaniem własnego kruszywa (frezu) – usunięcie nadmiaru darniny lub gruntu od krawędzi jezdni do krawędzi pobocza, rozplantowanie i zagęszczenie własnego kruszywa (frezu) z wyrównaniem pobocza i nadaniem wymaganego spadku, w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych z powierzchni drogi na pobocze lub do przydrożnego rowu oraz wywiezieniu nadmiaru urobku na odległość według wskazania Wykonawcy spełniającego wymogi ustawy o odpadach oraz przepisów związanych, jak również utylizacja tego gruntu we własnym zakresie zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. Jednostka obmiarowa ,,m2". Grubość poboczy dróg przewidzianych do naprawy od 0,1m do 0,2m (średnia grubość 0,15 m), 5) wykonanie korytowania dróg gruntowych o nawierzchniach ziemnych, trawiastych i częściowo wzmocnionych na terenie gminy – odspojenie nadmiaru gruntu na głębokość od 10cm do 40cm (średnia głębokość korytowania drogi 25cm) w drogach gruntowych (w tym zadarnionych i zakrzaczonych – tam gdzie będzie tego wymagała sytuacja wykoszenie, wykarczowanie, załadunek, wywóz, wyładunek odpadów z prac związanych z usunięciem zieleni do miejsc składowania i utylizacji spełniającego wymogi obowiązującego prawa w tym zakresie), złożenie urobku na hałdę oraz wywóz odspojonego gruntu z hałdy na odległość według wskazania Wykonawcy spełniającego wymogi ustawy o odpadach oraz przepisów związanych, jak również utylizacja tego gruntu we własnym zakresie zgodnie z przepisami ochrony środowiska i innymi przepisami z tym związanymi. Mechaniczne i ręczne profilowanie dna koryta, z mechanicznym i ręcznym zagęszczeniem , uformowanie poboczy z wyrównaniem do wymaganego profilu. Jednostka obmiarowa ,,mb". Szerokości dróg przewidzianych do korytowania od 3,5m do 5,0m (średnia szerokość 4,25m).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233141-9, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
termin rekojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: