Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Żywiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie NW Żywiec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25c4cd1-3246-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Roboty budowlane na terenie NW Żywiec - RZGW Kraków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza akceptację regulaminu oraz Instrukcji.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki ta służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
3. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Marzena.Pomorska@wody.gov.plsłuży jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
7. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marzena Pomorska. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.172.2021 prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
cd. poniżej:
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja RODO cd:
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.172.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. „Zasyp wyrw brzegowych w korycie potoku Czerna w km 0+500-0+660 i 0+750-0+845 w m. Rycerka Dolna, gm. Rajcza, pow. żywiecki”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Faszynada na rzekach górskich.
3. Narzuty na skarpach wykonywane z lądu z kamienia łamanego o średnicy D= 0,8m.
4. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3, grunt kategorii IV.
5. Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15 cm.
6. Sadzenie żywokołów, żywokoły 2,0-2,8 m, Fi 6-8 cm, grunt kategorii I-III.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Okres gwarancji– waga kryterium 40%
3. . Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
b) W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiający za wydłużenie okresu oferowanej gwarancji ponad minimalny wymagany okres 36 miesięcy i przyzna ofercie Wykonawcy punkty według następujących zasad:
48 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 20 pkt.
60 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 40 pkt.
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. „Zasyp wyrw brzegowych wraz z uzupełnieniem ubytków narzutu kamiennego w korycie potoku Sól w km 0+280-0+360 w m. Sól”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5˙m, kategoria gruntu III.
3. Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15 cm.
4. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1 m wzdłuż krawędzi, kategoria gruntu III – przesypanie kamienia materiałem z wykopu.
5. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe.
6. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z drewna okrągłego.
7. Skręcanie śrubami montażowymi belek drewnianych.
8. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 25 cm.
9. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 50 cm.
10. Sadzenie żywokołów, żywokoły 2,0 – 2,8 m, fi 6 – 8 cm, grunt kategorii I-III.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Okres gwarancji– waga kryterium 40%
3. . Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
b) W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiający za wydłużenie okresu oferowanej gwarancji ponad minimalny wymagany okres 36 miesięcy i przyzna ofercie Wykonawcy punkty według następujących zasad:
48 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 20 pkt.
60 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 40 pkt.
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. „Usuwanie szkód powodziowych w korycie pot. Kalonka Poddzielec w km 0+860-0+960 w m. Lipowa”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości.
3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i pozostałości roślinne wraz z wywiezieniem.
4. Rozbiórka budowli siatkowo-kamiennych, kosze z kamieniem, bez wyprawy z odzyskiem kamienia w ilości 70%.
5. Rozbiórka istniejącego muru betonowego, wraz z utylizacją.
6. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5˙m, kategoria gruntu III.
7. Wykonanie murów z gabionów stalowych – wykonanie gabionu o wymiarach 5 m x 1,25 m x 0,6 m z prętów stalowych fi 16 mm (rama) – 66,53 kg, boki, dno, pokrywa z siatki stalowej zgrzewanej z prętów fi 10 mm – 202,38 kg, oczka 15 x 15 mm, z wypełnieniem kamieniem z wyprawą zaprawa cementowa – 3,75 m3 oraz z zastabilizowaniem kotwami z prętów fi 20 mm dł. 0,7 m w ilości 10 szt. na gabion, z zastosowaniem odwodnienia z rurek drenarskich fi 100 mm – 8 szt. – dł. 0,7m.
8. Obetonowanie gabionów, beton C25/30 z fakturowaniem powierzchni na kamień.
9. Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy, bez wyprawy kamień do wypełnienia w ilości 70% z odzysku.
10. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny.
11. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z drewna okrągłego.
12. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Okres gwarancji– waga kryterium 40%
3. . Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
b) W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiający za wydłużenie okresu oferowanej gwarancji ponad minimalny wymagany okres 36 miesięcy i przyzna ofercie Wykonawcy punkty według następujących zasad:
48 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 20 pkt.
60 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 40 pkt.
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV. „Roboty utrzymaniowe na potoku Żylica w km 11+800-14+940 w m. Szczyrk”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Wykoszenie traw i porostów ze skarp, koron i skarp i nasypów, porost gęsty twardy.
2. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0 m.
3. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia gęste.
4. Mechaniczne rozdrabnianie, gałęzie, krzewy i pędy do Fi 15 cm.
5. Przewóz zrąbków samochodami samowyładowczymi, załadowanie ręczne, samochód do 5 t.
6. Przewóz zrąbków samochodami samowyładowczymi, dodatek za dalszy 1 km przewozu ponad 1 km, samochód do 5 t - transport do 10 km.
7. Wykopy z transportem urobku taczkami, odspojenie gruntu i przewóz na odległość do 10 m, kategoria gruntu III
8. Wykopy z transportem urobku taczkami, dodatek za każde dalsze rozpoczęte 10 m przewozu lub za każdy 1 m różnicy wysokości przy przewozach w górę lub z góry na odległość 10 m.
9. Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km lecz w ziemi zmagazynowanej w hałdach wraz z jego utylizacją, ładowarka 1,25 m3, grunt kat. III.
10. Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria gruntu I-IV, samochód do 5 t – transport do 5 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następującego kryterium:
Cena – waga kryterium 100%
3. Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następującego wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V. „Zasyp wyrw i remont ubezpieczeń brzegowych na potoku Sienka w km 0+035-0+115 w m. Żywiec, gm. Żywiec, pow. Żywiecki”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości.
3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i pozostałości roślinne wraz z wywiezieniem.
4. Rozbiórka bruków z kamienia naturalnego, grubość bruku 40˙cm, wypełnienie spoin zaprawą cementową.
5. Wykonanie bruku z kamienia naturalnego, średniego, na skarpach o wysokości do 4˙m o powierzchniach płaskich, bruk grubości 40˙cm, wykonanie z brzegu.
6. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5˙m, kategoria gruntu III.
7. Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15˙cm.
8. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1˙m wzdłuż krawędzi, kategoria gruntu III - przesypanie kamienia materiałem z wykopu.
9. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Okres gwarancji– waga kryterium 40%
3. . Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
b) W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiający za wydłużenie okresu oferowanej gwarancji ponad minimalny wymagany okres 36 miesięcy i przyzna ofercie Wykonawcy punkty według następujących zasad:
48 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 20 pkt.
60 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 40 pkt.
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI. „Zasyp wyrw brzegowych w korycie pot. Przyłękówka w km 2+487-2+582 i 3+100-3+150 w m. Świnna i Przyłęków, gm. Świnna, pow. Żywiecki”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
• potok Przyłękówka odcinek I
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości.
3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i pozostałości roślinne wraz z wywiezieniem.
4. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5˙m, kategoria gruntu III.
5. Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15˙cm.
6. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1˙m wzdłuż krawędzi, kategoria gruntu III - przesypanie kamienia materiałem z wykopu.
7. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe.
8. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z drewna okrągłego.
9. Skręcanie śrubami montażowymi belek drewnianych.
10. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 25cm.
11. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 50cm.
• potok Przyłękówka odcinek II
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości.
3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i pozostałości roślinne wraz z wywiezieniem.
4. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5˙m, kategoria gruntu III.
5. Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15˙cm.
6. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1˙m wzdłuż krawędzi, kategoria gruntu III - przesypanie kamienia materiałem z wykopu.
7. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe.
8. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z drewna okrągłego.
9. Skręcanie śrubami montażowymi belek drewnianych.
10. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 25cm.
11. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 50cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Okres gwarancji– waga kryterium 40%
3. . Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
b) W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiający za wydłużenie okresu oferowanej gwarancji ponad minimalny wymagany okres 36 miesięcy i przyzna ofercie Wykonawcy punkty według następujących zasad:
48 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 20 pkt.
60 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 40 pkt
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII. „Zasyp wyrw brzegowych w korycie potoku Nawieśnik w km 1+820-1+960 w m. Rychwałd, gm. Gilowice, pow. Żywiecki”
Zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (strumieni i rzeki, rowy, zapory ziemne, kanały spławne lub nawadniające) trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m.
2. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości.
3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie, kora i pozostałości roślinne wraz z wywiezieniem.
4. Wykopy liniowe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, głębokość do 1,5˙m, kategoria gruntu III.
5. Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15˙cm.
6. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów, leżącej na długości 1˙m wzdłuż krawędzi, kategoria gruntu III - przesypanie kamienia materiałem z wykopu.
7. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe.
8. Różne konstrukcje drewniane, bez wyrębów, z drewna okrągłego.
9. Skręcanie śrubami montażowymi belek drewnianych.
10. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 25cm.
11. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, narzut podwodny, kamień o średnicy 50cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:
Cena – waga kryterium 60%
Okres gwarancji– waga kryterium 40%
3. . Zamawiający przyzna wartości punktowe w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 2 z zastosowaniem następujących zasad:
a) W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według wzoru:
najniższa cena brutto
C = ----------------------------------------------- x 100 x 60%
cena brutto badanej oferty
b) W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiający za wydłużenie okresu oferowanej gwarancji ponad minimalny wymagany okres 36 miesięcy i przyzna ofercie Wykonawcy punkty według następujących zasad:
48 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 20 pkt.
60 mies. od podpisania protokołu odbioru końcowego – oferta otrzyma 40 pkt.
Każdy 1% wagi równy jest 1 pkt oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej zamawiający określa dla każdej części zamówienia dwa warunki udziału, które wykonawca musi spełnić łącznie. Pierwszym jest posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w realizacji określonych niżej robót, drugim – dysponowanie osobą, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy. Warunek dotyczący doświadczenia Zamawiający określił odrębnie dla każdej części zamówienia. Warunek dotyczący dysponowania kierownikiem budowy jest tożsamy dla wszystkich części zamówienia.
Warunki udziału Zamawiający określił następująco:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) część nr 1 :
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmującej wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 600 m³
a) część nr 2 :
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmującej a wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 180 m³
b) część nr 3:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmującej wykonanie budowli siatkowo-kamiennych lub opasek z gabionów stalowych spawanych w ilości co najmniej 30 m3
c) część nr 4 :
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż 30.000 zł
d) część nr 5:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmującej wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 45 m³
e) część nr 6:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmującej wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 150 m³
f) część nr 7 :
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmującej wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 70 m³
oraz
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji w charakterze kierownika budowy/robót osobę lub osoby posiadające kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1186 z późń. zm.), to jest osobę lub osoby posiadającą/ce uprawnienia budowlane do kierowania budową/robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń lub uprawnienia melioracyjne bez ograniczeń lub uprawnienia konstrukcyjno – budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i która jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Warunek jednakowy dla wszystkich części zamówienia)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (uzupełniony w zakresie informacji wymaganych dla spełniania warunku udziału w postępowaniu);
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (uzupełniony w zakresie informacji wymaganych dla spełniania warunku udziału w postępowaniu).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta:
1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem nr3 do SWZ,
2) kosztorys ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 4a i/lub 4b i/lub 4c i/lub 4d i/lub 4e i/lub 4f i/lub 4g do SWZ (wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorys dla każdej części zamówienia w ramach której składa ofertę).
2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
1) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert, innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
4) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawca zagraniczny
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) W zakresie pozostałych dokumentów Zamawiający nie ustanawia szczególnego wymogu względem rodzaju dokumentów składanych przez Wykonawcę zagranicznego (dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego są takie same jak składane przez wykonawcę krajowego).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem / liderem. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający przyjmuje, że pełnomocnikiem / liderem jest pierwszy spośród wymienionych w ofercie, występujących wspólnie Wykonawców.
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
e) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony mają prawo do zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym
do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnieniem:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej/technicznej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami
lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, lub w związku z którymi stopień wilgotności podłoża lub materiału do wbudowania uniemożliwi zagęszczenie gruntu do parametrów podanych
w dokumentacji projektowej,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych
do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) spowodowanym wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek wystąpienia dowolnej z następujących okoliczności:
a) możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości
i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,
b) możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne
lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji przedmiotu umowy,
c) pojawienie się nowszej, względem zaprojektowanych robót, technologii ich wykonania pozwalającej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót,
jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
d) konieczność wykonania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub technologicznych, niż wskazane w przedmiarach lub dokumentacji technicznej lub STWiORB w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, poniesieniem przez Zamawiającego kosztów przewyższających środki przeznaczone na realizację przedmiotu umowy bądź utratą przez Zamawiającego pozyskanych źródeł finansowania przedmiotu umowy, bądź koniecznością ich zwrotu w całości lub części,
Ze względu na ograniczenie liczby znaków powyższa informacje jest częściowa. Pełen katalog zmian zawarty został w par. 13 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy składać elektronicznie poprzez Platformę zakupową Zamaiwjacego: www.przetargi.wod.gov.pl . Szczególowe zasady składania ofert zostały opisane w cz. 14 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Informacja dodatkowa w zakresie pkt 6.5) ogłoszenia:
Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości stanowiącej 5% wartości umowy. Obowiązek wniesieni zabezpieczenia należytego wykonania umowy dotyczy części nr: 1, 2, 3 i 6. W przypadku części nr 4, 5 i 7 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.