„Roboty budowlane na terenie NW Proszowice”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty budowlane na terenie NW Proszowice”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-08-30
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00454469
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na terenie NW Proszowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: KRAKOW@WODY.GOV.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane na terenie NW Proszowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a454f14f-30d4-4ea0-9327-57938055d743

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.161 Roboty budowlane na terenie NW Proszowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20311,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Proszowice-Cz1-Roboty-utrzymaniowe-na-potoku-Scie.html?sid=2cb4201eead4c5afabb3c81a58e0d594

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem
https://przetargi.wody.gov.pl/. Bezpośredni adres postepowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18762,Dostawa-paszy-granulowanej-do-podchowu-ryb-w-roznym-stadium-rozwojowymwosrodku.html
2. Korzystanie z platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty związane z
postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
2. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem
z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”),
Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
3. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
4. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
5. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Magdalena.Hajdecka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do
przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z
Wykonawcami.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych
odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
• w sprawach proceduralnych:
Magdalena Hajdecka e-mail: Magdalena.Hajdecka@wody.gov.pl
Celem skomunikowania się z Zamawiającym, Wykonawca korzysta z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem:
https://www.przetargi.wody.gov.pl
9. Postępowanie o udzieleniu zamówienia jest prowadzone w języku polskim

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.74.202 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.74.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Roboty utrzymaniowe na potoku Ścieklec wraz z remontem 1 stopnia z piętrzeniem w km 14+400 oraz przywrócenie zdolności retencyjnej w obrębie istniejących stopni na odcinku km 11+000 – 17+000

Uwaga: przedmiotowe zadanie należy wykonać pod nadzorem przyrodniczym jak również zgodnie z warunkami określonymi w decyzjach RDOŚ: - OP.670.204.2024.GZ.2 z dnia 05 sierpnia 2024 r.

Powyższe warunki decyzji oraz nadzór przyrodniczy należy uwzględnić w kosztach oferty.

Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- wzory umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – Załączniki nr 2a do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3a do SWZ

Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, obowiązującymi przepisami BHP oraz specyfikacją techniczno-organizacyjną wykonania zamówienia.

Nadzór przyrodniczy w zakresie Części 1 i 2 znajduje się po stronie Zamawiającego. Szczegóły dot. nadzoru przyrodniczego zawiera § 15 wzoru umowy – Zał. nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.

2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

• Cena brutto – waga kryterium 60 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej
C= -------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty badanej

• Okres rękojmi – waga kryterium 40 %

Punkty w kryterium rękojmi/gwarancji będą liczone wg poniższego wzoru:

R o – R min
R = ------------------------------- x 100 x 40%
R max – R min

gdzie:
R- liczba punktów przyznana danej ofercie
R max – rękojmia maksymalna (tj. 60 m-cy)
R min – rękojmia minimalna (tj. 36 m-cy)
R o – okres rękojmi oferty ocenianej
UWAGA:
Minimalny okres rękojmi wynosi 36 m-cy, maksymalny okres wynosi 60 m-cy.
Oferty zawierające okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ.
Jeśli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okresu rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną wymaganą rękojmię przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu ofertowym rękojmię większą niż maksymalna /rękojmia podlegająca punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidziana w ramach kryterium, tj. 40 pkt. Okres rękojmi należy podać w formularzy ofertowym w miesiącach. Jeśli Wykonawca poda okres rękojmi w latach, Zamawiający przelicza go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.

Ocena oferty zostanie dokonana wg. poniższego wzoru:
P = C + R
Gdzie :
P = łączna liczba pkt przyznanych badanej ofercie (max 100 pkt)
C = liczba pkt w kryterium cena brutto (max 60 pkt)
R = liczba pkt w kryterium rękojmia (max 40 pkt.)

3 Punktacja przyznana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
4 Po dokonaniu oceny oferty w każdym kryterium przyznane punkty zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
5 W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (cena). Jeżeli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Roboty utrzymaniowe na potoku Racławka wraz z remontem 1 stopnia z piętrzeniem w km 5+297 w celu zwiększenia retencji na odcinku km 5+000 – 6+000

Uwaga: przedmiotowe zadanie należy wykonać pod nadzorem przyrodniczym jak również zgodnie z warunkami określonymi w decyzjach RDOŚ: - OP.670.205.2024.GZ.2 z dnia 05 sierpnia 2024 r.

Powyższe warunki decyzji oraz nadzór przyrodniczy należy uwzględnić w kosztach oferty.

Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- wzory umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – Załączniki nr 2b do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3b do SWZ

Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, obowiązującymi przepisami BHP oraz specyfikacją techniczno-organizacyjną wykonania zamówienia.

Nadzór przyrodniczy w zakresie Części 2 znajduje się po stronie Zamawiającego. Szczegóły dot. nadzoru przyrodniczego zawiera § 15 wzoru umowy – Zał. nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.

2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:

• Cena brutto – waga kryterium 60 %

Punkty w kryterium ceny będą liczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty najtańszej
C= -------------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty badanej

• Okres rękojmi – waga kryterium 40 %

Punkty w kryterium rękojmi/gwarancji będą liczone wg poniższego wzoru:

R o – R min
R = ------------------------------- x 100 x 40%
R max – R min

gdzie:
R- liczba punktów przyznana danej ofercie
R max – rękojmia maksymalna (tj. 60 m-cy)
R min – rękojmia minimalna (tj. 36 m-cy)
R o – okres rękojmi oferty ocenianej
UWAGA:
Minimalny okres rękojmi wynosi 36 m-cy, maksymalny okres wynosi 60 m-cy.
Oferty zawierające okres rękojmi krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone jako niespełniające wymagań SWZ.
Jeśli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okresu rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną wymaganą rękojmię przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu ofertowym rękojmię większą niż maksymalna /rękojmia podlegająca punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidziana w ramach kryterium, tj. 40 pkt. Okres rękojmi należy podać w formularzy ofertowym w miesiącach. Jeśli Wykonawca poda okres rękojmi w latach, Zamawiający przelicza go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.

Ocena oferty zostanie dokonana wg. poniższego wzoru:
P = C + R
Gdzie :
P = łączna liczba pkt przyznanych badanej ofercie (max 100 pkt)
C = liczba pkt w kryterium cena brutto (max 60 pkt)
R = liczba pkt w kryterium rękojmia (max 40 pkt.)

3 Punktacja przyznana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
4 Po dokonaniu oceny oferty w każdym kryterium przyznane punkty zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
5 W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (cena). Jeżeli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) W odniesieniu do doświadczenia Wykonawcy w zakresie części 1 i 2 zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto na rzekach lub potokach obejmującą w swym zakresie wykonanie lub remont lub odbudowę lub przebudowę zastawki lub stopni.

Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wypełniony Zał. „Wykaz zrealizowanych robót”.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć referencje potwierdzające należytą realizację prac, a w przypadku braku tego dokumentu – inny dowód lub oświadczenie własne.

2) W odniesieniu do dysponowania osobami kierowanymi do realizacji zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia :
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t. j. Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.) tj. 1 osobą – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracyjne lub konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wypełniony Zał. „Wykaz osób”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami zał. nr 1 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga!
Zamawiający wymaga odbycia OBOWIĄZKOWEJ WIZJI LOKALNEJ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich - Tłuszcz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: woj. mazowieckie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI