Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola IV
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a949921-2509-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą zakładki „Wiadomości”.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem Platformy, jako załączniki.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:
P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445 – sprawy formalnoprawne;
P. Edyta Nabożny, tel. +48 178537407 – sprawy formalnoprawne
Sprawy merytoryczne:
P. Mateusz Krasowski – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Karolina Bąk – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Aleksandra Puzio – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Marta Puk – Nadzór Wodny w Stalowej Woli – tel.: 15 8428982
P. Andrzej Wiernik – Nadzór Wodny w Kolbuszowej – tel.: 17 747 90 20
P. Iwona Budzyńska – Nadzór Wodny w Biłgoraju – tel.: 84 611 24 76
12. W razie jakichkolwiek problemów z obsługą Platformy, o której mowa w pkt. 3.1, Zamawiający zaleca kontakt z biurem obsługi klienta platformy pod numerem telefonu 504-145-444.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.76.2022 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.76.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 6
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie robót remontowych na zbiorniku wodnym ,,Maziarnia” w Wilczej Woli”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej elementów betonowych jazu – 1 128 m2
2. Gruntowanie i pomalowanie powłoką wodoszczelną elementów betonowych jazu – 1 128 m2
3. Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej płyt betonowych zapory czołowej - 100 m2
4. Czyszczenie i dwukrotne malowanie farbami chlorokauczukowymi górnego płaskownika poręczy zapory czołowej od strony odpowietrznej i punktowo innych elementów metalowych - 190 m2
5. Wykonanie rusztowań rurowych jednopomostowych do wykonania robót przy myciu, gruntowaniu i malowaniu elementów betonowych jazu - 100 m2
6. Wykonanie schodów z krawężników betonowych na podsypce betonowej na skarpie odpowietrznej zapory bocznej nr 3 na długości 7 m – 65 szt
7. Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej drogi tłuczniem kamiennym do nawierzchni drogowych łamanym sortowanym zagęszczenie mechaniczne śr. grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm – 37,5 m3
8. Zabezpieczenie wierzchniej warstwy płyt betonowych na skarpie odwodnej zapory czołowej (oczyszczenie złuszczonej warstwy płyt, zagruntowanie i wykonanie wylewki do zapraw betonu) - 32 m2
9. Wykonanie płyty betonowej pod magazyn o wymiarach 7,5m x 8m x 0,1 - 6 m3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Roboty utrzymaniowe na potoku Błotnia w km 0+800-2+700”
Roboty:
1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25·m3 - 150 m3
2. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno – inżynieryjnych - 250 m2
3. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 50·cm, szerokości 20·cm - 100 m3
4. Darniowanie, skarp na płask bez humusu 0,5mx50m - 25 m2
5. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach, na podkładzie z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0·m, grunt kategorii III, z brzegu, faszyna wiklinowa 50m x 2m= 100m2 - 100 m2
6. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III uzupełnienie skarp powyżej proj. narzutu w płotkach - 75 m3
7. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 25 m3
Usługi:
1. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia gęste - 0,285 ha
2. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem - 2 850 m2
3. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy -5 700 m2
4. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0·m -5 700 m2
5. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy -2 858 m2
6. Wygrabienie wykoszonych porostów praz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów korzeniących się. Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się w dnie pow. lustra wody do 60% - 2 858 m2
7. Podsiew w terenach zadarnionych. Technologia kołowa 1 etapowa - 0,015 ha
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Naprawa przepławki na jazie na rzece Sanna w km 31+489 w ramach zadania „Remont jazu zlokalizowanego na rzece Sanna w m. Zaklików gm. Zaklików wraz z wykonaniem zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Roboty 23%
1. Demontaż połowizn ze ścianki drewnianej przy przepławce obok jazu na rz. Sanna w Zaklikowie z wywiezieniem . Miejsce składowania w gestii wykonawcy -2,00 m
2. Przycięcie mechaniczne piłą spalinową spróchniałej części drewnianej przepławki około 30 cm licząc od góry na długości 37,5 m z utylizacją spróchniałego drewna- 2,00 godz.
3. Zakup połowizn szer. 18-25 cm wraz z zamontowaniem na ściance drewnianej części przepławki ( dwie strony) plus daszek nad ścianką, długość połowizn 112,5 m tj. około 5,5 m3 drewna – 5,50 m3
4. Zakup wkrętów ciesielskich długości 30 cm, mocujących połowizny do ścianki drewnianej przepławki odległości co 0,5 m ( 56 szt.*2) + daszek 56 szt. wraz z zamontowaniem - 168 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ubezpieczenia rzeki Łada m. Biłgoraj, gm. Biłgoraj”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Robota 23%
Remont ubezpieczenia rzeki Łada - skarpa lewa
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 0,75·m, grunt kategorii I-III dno i skarpy tj. 55,00 m,
2. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 100m3,
3. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 64,00 m3,
4. Plantowanie skarp tj. 170,00 m2,
5. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-7·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III - kołki 1,2m tj. 96,00 m,
6. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 170,00 m2,
7. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem za opaskę tj. 10,00 m3,
8. Remont opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych, Fi·20+20·cm, wykonanie z brzegu tj. 20,00 m,
9. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą tj. 62,00 szt.,
10. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane tj. 41,00 m,
11. Wyciągnięcie 4 płyt drogowych ciężkich ze skarpy tj. 1,00 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnień w obrębie stopnia betonowego w km 4+200 rz. Szum w m. Aleksandrów Pierwszy, gm. Aleksandrów”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Robota 23%
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 1,2m, grunt kategorii I-III dno i skarpy tj. 22,45 m,
2. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-9·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III - na górze ubezpieczeń z narzutu tj. 17,70 m,
3. Transport lądowy materiałów na odległość do 1,5·km, kamień, załadunek mechaniczny, ciągnik z przyczepą z zakupem tj. 33,80 t,
4. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 8,60 m3,
5. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku ciągnikami do 5·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 68,00 m3,
6. Plantowanie skarp tj. 38,50 m2,
7. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 25,00 m2,
8. Wykonanie podsypek, grubości 10·cm, tłuczeń kamienny tj. 10,50 m2,
9. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny - podsypanie stałych płyt żelbetowych stopnia tj. 1,50 m3,
10. Wyciągnięcie i ponowne ułożenie płyt jomb na ubezpieczeniu stopnia szt. 14 tj. 1 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na terenie działalności Nadzoru Wodnego w Leżajsku”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Roboty:
1. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami, odspojenie i przewóz na odl. do 10 m, grunt kat. III. Oczyszczenie ubezpieczenia skarp niecki wypadowej z nawisów ziemnych i roślinności. 10,0 m2
2. Rozbiórka faszynady, na rzekach nizinnych. Usunięcie przetamowań w postaci konarów drzew i pni zalegających w niecce wypadowej jazu piętrzącego 6.0 m3
3. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami, odspojenie i przewóz na odl. do 10 m, grunt kat. III. Oczyszczenie ubezpieczenia skarp grobli czołowej na wlocie jazu z nawisów ziemnych i roślinności. 12,0 m2
4. Wykonanie stalowej bramki wejściowej na pomost do obsługi jazu piętrzącego o wym. 1,15m x 0,9 m, z zamknięciem w postaci kłódki. Cięcie, oczyszczenie, przygotowanie do spawania i spawanie wg podanych parametrów.
5. Nałożenie powłoki malarskiej 1,0 kpl
6. Uzupełnienie brakujących elementów bariery ochronnej z płaskownika 30 mm wraz z nałożeniem powłoki malarskiej. Cięcie, oczyszczenie, przygotowanie do spawania i spawanie brakujących elementów w miejscach ubytków istniejącej bariery. 1,0 kpl
7. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych – bariery ochronne 49,8 m2
8. Malowanie pędzlem farbami do gruntowania olejnymi konstrukcji kratowych 49,8 m2
9. Malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi ogólnego stosowania konstrukcji kratowych 49,8 m2
10. Wykonanie i montaż łaty wodowskazowej 1,0 szt
11. Czas pracy rusztowań grupy 1 (malowanie i montaż konstrukcji stalowych jazu oraz barier ochronnych i łaty wodowskazowej (8 godz. X 14 dni) do poz. 1.5; 1.6; 1.7;1.8; 1.9 - 112.0 m-g
Usługi:
1. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy 250,0 m2
2. Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 30·% w km w niecce wypadowej jazu
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zabudowa wyrwy na potoku Trzebośnica w km 33+100- 33+200”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Roboty:
1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25·m3, grunt kategorii III. Wykop pod opaskę faszynową 50/20 na długości 100 mb obustronnie. tj. 100 m3
2. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III, tj. 50 m2
3. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut podwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, śr. kam. techn. 30-50cm, dł. 100m, szer. 2,0m, gr. 50cm, tj. 100 m3
4. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Wykop pod narzut kamienny w płotkach-wyrównanie podłoża. tj. 75 m3
5. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach, na podkładzie z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0·m, grunt kategorii III, z brzegu, faszyna wiklinowa. tj. 150 m2
6. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km, kamień, załadunek ręczny, ciągnik z przyczepą, do poz. 1.3, 1.5, tj. 269 t
7. Wyciąganie kołków i pali, kołki fi 7-9 cm, wyciąganie w wodzie, głębokość wbicia 1m, gr. kat. III ( ok. 45 % planowanego remontu ubezpieczenia) 488 szt
8. Rozbiórka umocnień faszynowych z kiszek faszynowych , kiszki podwójne, fi 20+20 cm, ( ok. 45% planowanego odcinka ubezpieczenia) 90 m
9. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 50·cm, szerokości 20·cm tj. 200 m
10. Wykonanie palisady , kołki i słupki fi 10-12 cm, głębokość wbicia 1,5 m, grunt kategorii III tj. 2,0 m
11. Uzupełnienie skarp ziemią pozyskaną z wykopu, powyżej proj. narzutu w płotkach tj. 15,0 m3
12. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV tj. 50,0 m3
Usługi:
1. Wykoszenie porostów, ręczne ze skarp, porost gęsty, miękki tj. 1 200 m2
2. Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, szer. skarpy ponad 2,0 miękki tj. 1 200 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ubezpieczenia rzeki Czarna Łada m. Biłgoraj, gm. Biłgoraj”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Robota 23%
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 0,75·m, grunt kategorii I-III dno tj. 17,00 m,
2. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 25,50 m3,
3. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 17 m3,
4. Plantowanie skarp tj. 34,00 m2,
5. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-9·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III - kołki 1,2m tj. 23,00 m,
6. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 34,00 m2,
Usługa 8%
1. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·26-35·cm tj. 3 szt.,
2. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·36-45·cm tj. 1 szt.,
3. Składowanie pozyskanego drzewa - okres 3 miesiące tj. 1 kpl.,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont jazu zlokalizowanego w km 10+570 na rzece Kurzynka w ramach zadania "Remont jazów zlokalizowanych na rzece Kurzynka w km 10+570, 12+830, 13+844"
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Roboty:
1. Roboty pomiarowe melioracji wodnych i budownictwa wodnego - trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m 0,30 km
2. Mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna 1 350,00 m2
3. Likwidacja tam bobrowych w rejonie jazu (rozbiórka i utylizacja materiału z rozbiórki) z utrzymaniem drożności koryta na czas robót 5,00 kpl.
4. Uzgodnienie, wykonanie utrzymanie i likwidacja drogi tymczasowej z publicznej jezdni asfaltowej wraz z rekultywacją terenu zajętego pod drogę 1,00 kpl.
5. Wykonanie i rozbiórka grodz ziemnych o wysokości do 1,5m, wraz z montażem i demontażem uszczelniania skarp grodzy folią z PE gr 0,3mm 15,76 m3
6. Pompowanie wody podczas robót 150,00 godz.
7. Kanał obiegowy w postaci rurociągu na podporach - rurociąg DN800 45,00 m
8. Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o grubości do 20 cm 7,11 m3
9. Ścięcie istniejącej drewnianej ścianki szczelnej 11,70 m
10. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość 10 km 7,11 m3
11. Demontaż prowadnice zasuw lub belek zakładanych w konstrukcjach hydrotechnicznych 0,04 t
12. Wyciąganie kołków o śr. 7-9 cm na lądzie z gruntu kat.I-II przy głębokości wbicia 1.5 m 74,29 szt.
13. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi elementów drewnianaych i stalowych z utylizacją pochodzących z rozbiórki na odległość 10 km 2,50 m3
14. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kategorii I-II koparkami podsiębiernymi - wykopy pod umocnienia 37,70 m3
15. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu 9,00 m3
16. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kategorii I-II koparkami podsiębiernymi - odsłonięcie budowli 81,98 m3
17. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gruntu I-II) 13,23 m3
18. Mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych przy wysokości nasypu powyżej 4m w gruncie kategorii I-II - zasypanie budowli 85,13 m3
19. Plantowanie (obrobienie na czysto) dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.I-III 21,42 m2
20. Przygotowanie podłoża pod nasyp przy przebudowie i nadbudowie wałów - zagęszczenie stopni na skarpach nasypu wału grunt kat. I-II; ubijak spalinowy 54,00 m2
21. Formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie z gruntu niespoistego kat. I-II złożonego w odkładzie 21,32 m3
22. Rozplantowanie nadmiaru gruntu z wykopu - transport zagęszczenie i profilowanie 16,38 m3
23. Podłoże betonowe pod konstrukcje C12/15 0,97 m3
24. Zbrojenie prętami o średnicy 10-14mm konstrukcji betonowych płyt fundamentowych, stropów, filarów, ścian pionowych lub pochyłych, przyczółków jazów, murów oporowych, głów śluz, słupów i pojedynczych belek 374,00 kg
25. Fundamenty, ławy, wypady, płyty denne żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C25/30 9,89 m3
26. Uszczelnienie dylatacji o wymiarach 20x15mm w konstrukcjach budowlanych elastyczną masą na bazie wielosiarczków - na sznur z kitem 12,90 m
27. Wykonanie dylatacji - taśmą korpusową 4,84 m
28. Ściany, mury, przyczółki, filary, stopnie, jazy itp. żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C35/45 1,59 m3
29. Obudowa wnęki konstrukcją stalową - prowadnice pionowe i belka w progu ze stali czarnej profile UPE100 ze spawaniem prętów kotwiących oraz zbrojenia 10,21 m
30. Iniekcja rys w konstrukcji jazu z wstępnym zablokowaniem wycieków rys o szer do 3mm 15,00 m
31. Skucie zwietrzeliny, elementów odspojonych, zwietrzeliny 3,50 m2
32. Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni poziomych konstrukcji betonowych 36,15 m2
33. Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni pionowych, skośnych i cylindrycznych konstrukcji betonowych 81,33 m2
34. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość 10 km 1,25 m3
35. Czyszczenie strumieniowo-ścierne na sucho prętów stalowych o średnicy do 12mm 96,92 m
36. Osadzenie kotew z prętów fi 10mm za pomocą żywicy syntetycznej w ampułkach dł. kotwienia do 150mm 38,00 szt.
37. Wykonanie warstwy sczepnej i pasywacyjnej zbrojenia z zapraw cementowo-polimerowej PCC/SPCC z mikrokrzemionką 35,23 m2
38. Wykonanie warstwy naprawczej i wyrównawczej gr. 1.5cm z zapraw mineralno polimerowych z lokalnym uzupełnieniem ubytków 99,70 m2
39. Wykonanie warstwy hydroizolacyjnej z zaprawy o wysokiej zdolności mostkowania rys z zaprawy cementowe 60,14 m2
40. Wykonanie i założenie szandorów o gr. 46 mm po ostruganiu 4,37 m2
41. Wykonanie prowadnic zamknięć wg dokumentacji projektowej - profile stalowe słupków pionowych i połączenia poziomego, nałożenie powłoki malarskiej 1,00 kpl.
42. Wykonanie i montaż balustrad wg dokumentacji projektowej - ocynk, farba podkładowa i nawierzchniowa, montaż kotwami chemicznymi 1,00 kpl.
43. Wykonanie i założenie okuć dla szandorów 41 - 71 mm 56,00 szt.
44. Wykonanie podestu montażowego, zakup i dostawa wyciągarki ręcznej do 1.1t wraz z zawiesiem 1,00 kpl.
45. Wbijanie ścianek szczelnych drewnianych z terenu lub rusztowań na głębokość do 3 m w grunt kat. I-II - ścianka sosnowa pióro-wpust gr. 10cm L=3.5m 11,70 m
46. Wbijanie ścianek szczelnych drewnianych z terenu lub rusztowań na głębokość do 3 m w grunt kat. I-II - ścianka sosnowa pióro-wpust gr. 10cm L=1.9m 7,20 m
47. Drewniany oczep spinający drewnianą ściankę szczelną - 15x10cm 0,46 m3
48. Mocowanie elementów za pomocą kotew chemicznych w ampułkach z żywicy syntetycznej i prętów ocynkowanych gwintowanych do podłoży z betonu zbrojonego i żelbetowych; średnica otworu w podłożu 14 mm - kotew fi12mm L=40cm 24,00 szt.
49. Humusowanie z obsiewem, humus z odkładu gr 5cm 118,69 m2
50. Umacnianie skarp wykopów i nasypów geowłókniną syntetyczną - 285g/m2 169,15 m2
51. Wykonanie narzutu kamiennego klinowanego z brzegu - kamień 100-300mmz transportem technologicznym 49,59 m3
52. Wykonanie palisady z kołków lub słupków o śr. 10 cm wbitych na 1.50 m w gruncie kat. I-III 43,80 m
53. Łaty wodowskazowe na ścianach budowli 2,00 szt.
54. Znaki wodne - tablice informacyjne - tablice zakaz kąpieli i zakaz wstępu obiekt hydrotechniczny 4,00 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont jazu zlokalizowanego w km 12+830 na rzece Kurzynka w ramach zadania "Remont jazów zlokalizowanych na rzece Kurzynka w km 10+570, 12+830, 13+844"
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Roboty:
1. Roboty pomiarowe melioracji wodnych i budownictwa wodnego - trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m 0,30 km
2. Mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna 1 350,00 m2
3. Likwidacja tam bobrowych w rejonie jazu (rozbiórka i utylizacja materiału z rozbiórki) z utrzymaniem drożności koryta na czas robót 5,00 kpl.
4. Uzgodnienie, wykonanie utrzymanie i likwidacja drogi tymczasowej z publicznej jezdni asfaltowej wraz z rekultywacją terenu zajętego pod drogę 1,00 kpl.
5. Wykonanie i rozbiórka grodz ziemnych o wysokości do 1,5m, wraz z montażem i demontażem uszczelniania skarp grodzy folią z PE gr 0,3mm 30,38 m3
6. Pompowanie wody podczas robót 150,00 m
7. Kanał obiegowy w postaci rurociągu na podporach - rurociąg DN800 45 m
8. Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o grubości do 20 cm 7,21 m3
9. Ścięcie istniejącej drewnianej ścianki szczelnej 11,20 m
10. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość 10 km 7,21 m3
11. Demontaż prowadnice zasuw lub belek zakładanych w konstrukcjach hydrotechnicznych 0,05 t
12. Wyciąganie kołków o śr. 7-9 cm na lądzie z gruntu kat.I-II przy głębokości wbicia 1.5 m 67,14 szt.
13. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi elementów drewnianaych i stalowych z utylizacją pochodzących z rozbiórki na odległość 10 km 2,50 m3
14. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kategorii I-II koparkami podsiębiernymi - wykopy pod umocnienia 131,54 m3
15. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu 20,25 m3
16. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kategorii I-II koparkami podsiębiernymi - odsłonięcie budowli 91,47 m3
17. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gruntu I-II) 13,23 m3
18. Mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych przy wysokości nasypu powyżej 4m w gruncie kategorii I-II - zasypanie budowli 92,24 m3
19. Plantowanie (obrobienie na czysto) dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.I-III 21,42 m2
20. Przygotowanie podłoża pod nasyp przy przebudowie i nadbudowie wałów - zagęszczenie stopni na skarpach nasypu wału grunt kat. I-II; ubijak spalinowy 54,00 m2
21. Formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie z gruntu niespoistego kat. I-II złożonego w odkładzie 112,90 m3
22. Rozplantowanie nadmiaru gruntu z wykopu - transport zagęszczenie i profilowanie 12,74 m3
23. Podłoże betonowe pod konstrukcje C12/15 0,93 m3
24. Zbrojenie prętami o średnicy 10-14mm konstrukcji betonowych płyt fundamentowych, stropów, filarów, ścian pionowych lub pochyłych, przyczółków jazów, murów oporowych, głów śluz, słupów i pojedynczych belek 651,30 kg
25. Fundamenty, ławy, wypady, płyty denne żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C25/30 11,17 m3
26. Uszczelnienie dylatacji o wymiarach 20x15mm w konstrukcjach budowlanych elastyczną masą na bazie wielosiarczków - na sznur z kitem 14,10 m
27. Wykonanie dylatacji - taśmą korpusową 5,44 m
28. Ściany, mury, przyczółki, filary, stopnie, jazy itp. żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C35/45 4,81 m3
29. Obudowa wnęki konstrukcją stalową - prowadnice pionowe i belka w progu ze stali czarnej profile UPE100 ze spawaniem prętów kotwiących oraz zbrojenia 7,81 m
30. Iniekcja rys w konstrukcji jazu z wstępnym zablokowaniem wycieków rys o szer do 2mm 3,40 m
31. Skucie zwietrzeliny, elementów odspojonych, zwietrzeliny 4,20 m2
32. Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni poziomych konstrukcji betonowych 31,82 m2
33. Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni pionowych, skośnych i cylindrycznych konstrukcji betonowych 87,57 m2
34. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość 10 km 1,55 m3
35. Czyszczenie strumieniowo-ścierne na sucho prętów stalowych o średnicy do 12mm 162,62 m
36. Osadzenie kotew z prętów fi 10mm za pomocą żywicy syntetycznej w ampułkach dł. kotwienia do 150mm 76,00 szt.
37. Wykonanie warstwy sczepnej i pasywacyjnej zbrojenia z zapraw cementowo-polimerowej PCC/SPCC z mikrokrzemionką 36,60 m2
38. Wykonanie warstwy naprawczej i wyrównawczej gr. 1.5cm z zapraw mineralno polimerowych z lokalnym uzupełnieniem ubytków 72,14 m2
39. Wykonanie warstwy hydroizolacyjnej z zaprawy o wysokiej zdolności mostkowania rys z zaprawy cementowej 61,13 m2
40. Wykonanie i założenie szandorów o gr. 46 mm po ostruganiu 4,75 m
41. Wykonanie prowadnic zamknięć wg dokumentacji projektowej - profile stalowe słupków pionowych i połączenia poziomego, nałożenie powłoki malarskiej 1,00 kpl.
42. Wykonanie i założenie okuć dla szandorów 41 - 71 mm 72,00 szt.
43. Wykonanie i montaż balustrad wg dokumentacji projektowej - ocynk, farba podkładowa i nawierzchniowa, montaż kotwami chemicznymi 1,00 kpl.
44. Wykonanie podestu montażowego, zakup i dostawa wyciągarki ręcznej do 1.1t wraz z zawiesiem 1,00 kpl.
45. Wbijanie ścianek szczelnych drewnianych z terenu lub rusztowań na głębokość do 3 m w grunt kat. I-II - ścianka sosnowa pióro-wpust gr. 10cm L=3.5m 11,10 m
46. Wbijanie ścianek szczelnych drewnianych z terenu lub rusztowań na głębokość do 3 m w grunt kat. I-II - ścianka sosnowa pióro-wpust gr. 10cm L=1.9m 6,60 m
47. Drewniany oczep spinający drewnianą ściankę szczelną - 15x10cm 0,43 m3
48. Mocowanie elementów za pomocą kotew chemicznych w ampułkach z żywicy syntetycznej i prętów ocynkowanych gwintowanych do podłoży z betonu zbrojonego i żelbetowych; średnica otworu w podłożu 14 mm - kotew fi12mm L=40cm 22,00 szt.
49. Humusowanie z obsiewem, humus z odkładu gr 5cm 358,46 m2
50. Umacnianie skarp wykopów i nasypów geowłókniną syntetyczną - 285g/m2 180,12 m2
51. Wykonanie narzutu kamiennego klinowanego z brzegu - kamień 100-300mmz transportem technologicznym 52,28 m3
52. Wykonanie palisady z kołków lub słupków o śr. 10 cm wbitych na 1.50 m w gruncie kat. I-III 45,40 m
53. Łaty wodowskazowe na ścianach budowli 2 szt.
54. Znaki wodne - tablice informacyjne - tablice zakaz kąpieli i zakaz wstępu obiekt hydrotechniczny 4,00 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Remont jazu zlokalizowanego w km 13+844 na rzece Kurzynka w ramach zadania "Remont jazów zlokalizowanych na rzece Kurzynka w km 10+570, 12+830, 13+844"
Realizacja przedmiotu zamówienia:
Roboty:
1. Roboty pomiarowe melioracji wodnych i budownictwa wodnego - trasa strumieni i rzek o szer. dna do 7 m 0,30 km
2. Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp rowów, koron i skarp nasypów; porost gęsty, twardy 150,0 m2
3. Mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna 1200,00 m2
4. Likwidacja tam bobrowych w rejonie jazu (rozbiórka i utylizacja materiału z rozbiórki) z utrzymaniem drożności koryta na czas robót 5,00 kpl.
5. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 10-15 cm wraz z wywozem dłużyc i gałęzi na odległość do 2 km 5,00 szt.
6. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35 cm wraz z wywozem dłużyc i gałęzi na odległość do 2 km 4,00 szt.
7. Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 36-45 cm wraz z wywozem dłużyc i gałęzi na odległość do 2 km 3,00 szt.
8. Karczowanie pni o śr. 10-15 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.I-II o normalnej wilgotności - grunty podmokłe Wywożenie karpiny na odległość do 2 km 5 szt.
9. Karczowanie pni o śr. 26-35 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.I-II o normalnej wilgotności - grunty podmokłe Wywożenie karpiny na odległość do 2 km 4 szt.
10. Karczowanie pni o śr. 36-45 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.I-II o normalnej wilgotności - grunty podmokłe Wywożenie karpiny na odległość do 2 km 3 szt.
11. Karczowanie pni o śr. 46-55 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.I-II o normalnej wilgotności Wywożenie karpiny na odległość do 2 km 1 szt.
12. Uzgodnienie, wykonanie utrzymanie i likwidacja drogi tymczasowej z publicznej jezdni asfaltowej wraz z rekultywacją terenu zajętego pod drogę 1 kpl.
13. Wykonanie i rozbiórka grodz ziemnych o wysokości do 1,5m, wraz z montażem i demontażem uszczelniania skarp grodzy folią z PE gr 0,3mm 15,76 m3
14. Pompowanie wody podczas robót 150 godz.
15. Kanał obiegowy w postaci rurociągu na podporach - rurociąg DN800 45,00 m
16. Ręczna rozbiórka konstrukcji betonowych o grubości do 20 cm 7,88 m3
17. Ścięcie istniejącej drewnianej ścianki szczelnej 10,15 m
18. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość 10 km 7,00 m3
19. Demontaż prowadnice zasuw lub belek zakładanych w konstrukcjach hydrotechnicznych 0,05 t
20. Wyciąganie kołków o śr. 7-9 cm na lądzie z gruntu kat.I-II przy głębokości wbicia 1.5 m 60,00 szt.
21. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi elementów drewnianych i stalowych z utylizacją pochodzących z rozbiórki na odległość 10 km 2,50 m3
22. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kategorii I-II koparkami podsiębiernymi - wykopy pod umocnienia 106,74 m3
23. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu 12,75 m3
24. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kategorii I-II koparkami podsiębiernymi - odsłonięcie budowli 108,09 m3
25. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gruntu I-II) 13,23 m3
26. Mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych przy wysokości nasypu powyżej 4m w gruncie kategorii I-II - zasypanie budowli 111,24 m3
27. Plantowanie (obrobienie na czysto) dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.I-III 21,42 m2
28. Przygotowanie podłoża pod nasyp przy przebudowie i nadbudowie wałów - zagęszczenie stopni na skarpach nasypu wału grunt kat. I-II; ubijak spalinowy 54,00 m2
29. Formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie z gruntu niespoistego kat. I-II złożonego w odkładzie 13,39 m3
30. Rozplantowanie nadmiaru gruntu z wykopu - transport zagęszczenie i profilowanie 93,35 m3
31. Podłoże betonowe pod konstrukcje C12/15 0,81 m3
32. Zbrojenie prętami o średnicy 10-14mm konstrukcji betonowych płyt fundamentowych, stropów, filarów, ścian pionowych lub pochyłych, przyczółków jazów, murów oporowych, głów śluz, słupów i pojedynczych belek 426,40 kg
33. Fundamenty, ławy, wypady, płyty denne żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C25/30 8,43 m3
34. Fundamenty, ławy, wypady, płyty denne żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C30/37 1,07 m3
35. Uszczelnienie dylatacji o wymiarach 20x15mm w konstrukcjach budowlanych elastyczną masą na bazie wielosiarczków - na sznur z kitem 14,06 m
36. Wykonanie dylatacji - taśmą korpusową 5,44 m
37. Ściany, mury, przyczółki, filary, stopnie, jazy itp. żelbetowe z elementów o objętości 10,01-200,0m3 - z betonu C35/45 1,67 m3
38. Obudowa wnęki konstrukcją stalową - prowadnice pionowe i belka w progu ze stali czarnej profile UPE100 ze spawaniem prętów kotwiących oraz zbrojenia 7,57 m
39. Obudowa krawędzi kątownikiem o wymiarach 100x50x6 mm 3,85 m
40. Iniekcja rys w konstrukcji jazu z wstępnym zablokowaniem wycieków rys o szer do 3mm 4 m
41. Skucie zwietrzeliny, elementów odspojonych, zwietrzeliny 4,50 m2
42. Usunięcie zewnętrznej warstwy betonu przez groszkowanie powierzchni betonowych poziomych o grubości ponad 3mm 16,92 m2
43. Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni pionowych, skośnych i cylindrycznych konstrukcji betonowych 79,82 m2
44. Czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni poziomych konstrukcji betonowych 21,73 m2
45. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość 10 km 1,70 m3
46. Czyszczenie strumieniowo-ścierne na sucho prętów stalowych o średnicy do 12mm 60,92 m
47. Osadzenie kotew z prętów fi 10mm za pomocą żywicy syntetycznej w ampułkach dł. kotwienia do 150mm 34,00 szt.
48. Wykonanie warstwy sczepnej i pasywacyjnej zbrojenia z zapraw cementowo-polimerowej PCC/SPCC z mikrokrzemionką 26,18 m2
49. Wykonanie warstwy naprawczej i wyrównawczej gr. 1.5cm z zapraw mineralno polimerowych z lokalnym uzupełnieniem ubytków 80,83 m2
50. Wykonanie warstwy hydroizolacyjnej z zaprawy o wysokiej zdolności mostkowania rys z zaprawy cementowej 43,94 m2
51. Wykonanie i założenie szandorów o gr. 46 mm po ostruganiu 4,43 m2
52. Wykonanie prowadnic zamknięć wg dokumentacji projektowej - profile stalowe słupków pionowych i połączenia poziomego, nałożenie powłoki malarskiej 1 kpl.
53. Wykonanie i założenie okuć dla szandorów 41 - 71 mm 72 szt.
54. Wykonanie podestu montażowego, zakup i dostawa wyciągarki ręcznej do 1.1t wraz z zawiesiem 1 kpl.
55. Wykonanie i montaż balustrad wg dokumentacji projektowej - ocynk, farba podkładowa i nawierzchniowa, montaż kotwami chemicznymi 1 kpl.
56. Wbijanie ścianek szczelnych drewnianych z terenu lub rusztowań na głębokość do 3 m w grunt kat. I-II - ścianka sosnowa pióro-wpust gr. 10cm L=3.5m 10,30 m
57. Wbijanie ścianek szczelnych drewnianych z terenu lub rusztowań na głębokość do 3 m w grunt kat. I-II - ścianka sosnowa pióro-wpust gr. 10cm L=1.9m 6,30 m
58. Drewniany oczep spinający drewnianą ściankę szczelną - 15x10cm 0,40 m3
59. Mocowanie elementów za pomocą kotew chemicznych w ampułkach z żywicy syntetycznej i prętów ocynkowanych gwintowanych do podłoży z betonu zbrojonego i żelbetowych; średnica otworu w podłożu 14 mm - kotew fi12mm L=40cm 21,00 szt.
60. Humusowanie z obsiewem, humus z odkładu gr 5cm 233,52 m2
61. Umacnianie skarp wykopów i nasypów geowłókniną syntetyczną - 285g/m2 175,38 m2
62. Wykonanie narzutu kamiennego klinowanego z brzegu - kamień 100-300mmz transportem technologicznym 50,71 m3
63. Wykonanie palisady z kołków lub słupków o śr. 10 cm wbitych na 1.50 m w gruncie kat. I-III 47,20 m
64. Łaty wodowskazowe na ścianach budowli 2,00 szt.
65. Znaki wodne - tablice informacyjne - tablice zakaz kąpieli i zakaz wstępu obiekt hydrotechniczny 4,00 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okes rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać:
Dla części 1, 2, 4, 5, 7, 8:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
Dla części 3:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na: koszeniu roślinności w obrębie koryt rzek lub potoków lub urządzeń wodnych (w tym obiektów hydrotechnicznych lub zbiorników wodnych) lub co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
Dla części 6, 9, 10, 11:
A)
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
B)
- Ponadto, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj.:
• min.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.)
w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli hydrotechnicznych IV klasy ważności, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie, albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 9 do Formularza oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2.5., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do Formularza oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, określonych w pkt. 7.3 SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego Załącznik nr 7
do Formularza oferty.
- Dowody określające, czy usługi, o których mowa w Załączniku nr 7 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane
c) oświadczenie wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b.
Powyższe dowody stanowią Załącznik nr 8 do Formularza oferty.
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg podanego wzoru „Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” stanowiącego Załącznik nr 9 do Formularza oferty, wskazanych zgodnie
z wymaganiami określonymi w pkt. 7.3 B) SWZ dla danej części zamówienia.
2. W przypadku przedstawienia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część 1: 1200,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
Część 2: 1000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych)
Część 4: 2200,00 PLN ( słownie: dwa tysiące dwieście złotych)
Część 7: 1800,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych)
Część 9: 5500,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)
Część 10: 6000,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy złotych)
Część 11: 4500,00 PLN ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ wykonawca musi załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 05 1130 1017 0020 1510 6790 0012.
W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr RZ.ROZ.2810.76.2022 – Część …”.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 8.2 – 8.7 SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do Formularza oferty), aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1. – 10.3.3. SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.
9. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp, w przypadkach określonych we wzorach umów - dla danej części zamówienia - zał. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złozyż za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
W przypadku unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawcę, na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).