Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola III”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514ebfc4-f3b8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.111 Roboty budowlane na rzekach na terenie ZZ Stalowa Wola III
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą zakładki „Wiadomości”.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany
w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem Platformy, jako załączniki.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:
P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445 – sprawy formalnoprawne;
P. Edyta Nabożny, tel. +48 178537407 – sprawy formalnoprawne
Sprawy merytoryczne:
P. Mateusz Krasowski – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Ireneusz Dyrda – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Karolina Bąk – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Aleksandra Puzio – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli – tel.: 15 842 89 82
P. Marta Puk – Nadzór Wodny w Stalowej Woli – tel.: 15 8428982
P. Robert Kudrelik – Nadzór Wodny w Janowie Lubelskim - tel.: 698 729 881
P. Zenon Kulig – Nadzór Wodny w Kolbuszowej, tel. 17/ 747 90 20, tel. 609 174 558
P. Iwona Budzyńska – Nadzór Wodny w Biłgoraju, tel. 84/ 611 24 76
P. Marcin Grębowiec - Nadzór Wodny w Tarnobrzegu, tel. 15/ 822 51 01
12. W razie jakichkolwiek problemów z obsługą Platformy, o której mowa w pkt. 1, Zamawiający zaleca kontakt z biurem obsługi klienta platformy pod numerem telefonu 504-145-444.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.49.2022 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.49.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 7
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ubezpieczenia rzeki Łada m. Biłgoraj, gm. Biłgoraj”
Zamówienie podstawowe
Robota 23%
Remont ubezpieczenia rzeki Łada - skarpa lewa
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 0,75·m, grunt kategorii I-III dno i skarpy tj. 55,00 m,
2. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 100m3,
3. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 64,00 m3,
4. Plantowanie skarp tj. 170,00 m2,
5. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-7·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III - kołki 1,2m tj. 96,00 m,
6. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 170,00 m2,
7. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem za opaskę tj. 10,00 m3,
8. Remont opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych, Fi·20+20·cm, wykonanie z brzegu tj. 20,00 m,
9. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą tj. 62,00 szt.,
10. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane tj. 41,00 m,
11. Wyciągnięcie 4 płyt drogowych ciężkich ze skarpy tj. 1,00 kpl.,
Remont ubezpieczenia rzeki Łada - skarpa prawa
1. Wykonanie palisady, słupki Fi·12-14·cm, głębokość wbicia 0,75·m, grunt kategorii I-III dno i skarpy tj. 9,00 m,
2. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny, nakłady podstawowe - narzut kamienny w dnie - kamień ciężki tj. 13,50 m3,
3. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,15·m3, grunt kategorii III z zakupem i dowozem ziemi w wyrwę tj. 9,00 m3,
4. Plantowanie skarp tj. 18,00 m2,
5. Wykonanie palisady, kołki Fi·7-7·cm, głębokość wbicia 1,00·m, grunt kategorii I-III, kołki 1,2m tj. 13,00 m,
6. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach ze świeżej wikliny, na włókninie - narzut kamienny w płotku na skarpach - kamień ciężki tj. 18 m2,
7. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem za opaską tj. 98,00 m3,
8. Remont opasek pojedynczych i podwójnych z kiszek faszynowych, Fi·20+20·cm, wykonanie z brzegu tj. 138,00 m,
9. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą tj. 428,00 szt.,
10. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą tj. 282,00 m,
Usługa 8%
1. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·16-25·cm tj. 4 szt.,
2. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·26-35·cm tj. 6 szt.,
3. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·36-45·cm tj. 1 szt.,
4. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·56-65·cm tj. 1 szt.,
5. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·66-75·cm tj. 1 szt.,
6. Ścinanie drzew piłą mechaniczną, Fi·96·cm tj. 1 szt.,
7. Składowanie pozyskanego drzewa - okres 3 miesiące tj. 1 kpl.,
8. Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 26-35·cm z wbudowaniem w wyrwy tj. 3 szt.,
9. Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 36-45·cm z wbudowaniem w wyrwy tj. 1szt.,
10. Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości tj.0,02 ha,
11. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2·km, gałęzie tj. 5,72 mp,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnienia na rzece Tuczyn w km 0+000-0+900 i 17+380-23+564 na terenie gminy Annopol, Gościeradów i Trzydnik Duży’’
Usługi 8%
1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp rzeki , porost twardy gęsty w km 0+000-0+900 średnio pasem 3m obustronnie, i w km 17+380-23+564 średnio pasem 2 m obustronnie – 30 136 m2
2. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy do 2,0 m - 24 736 m2
3. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy 3,0 m – 5 400 m2
4. Ręczna wycinka zagajników średniej gęstości w km 17+380-18+780 pasem średnio 0,25m obustronnie i w km 18+780-23+000 średnio pasem 0,5m obustronnie – 0,492 ha
5. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, krzaki, gałęzie – 140,71 mp
6. Obsiew skarp w ziemi urodzajnej obustronnie pasem szer. średnio 1,25m – 8 625 m2
Roboty 23%
1. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kat. gr. III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 1,2 m3/mb liczone obustronnie w km 0+000-0+900 – 1 080 m3
2. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kat. gr. III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,5 m3/mb liczone obustronnie w km 17+380-17+750, 17+900-18+780 i 22+264-23+564– 765 m3
3. Usunięcie namulisk z wbudowaniem w skarpy, kat. gr. III, 7+380-17+750 szer. dna 3,0 m ; 17+750-22+264 przy szer. dna 1 m i w km 22+264-23+000 przy szer. dna 0,8 m ; przy wysokości namulisk 0,3 m dla wszystkich odcinków – 2 415 m3
4. Naprawa umocnienia stopy skarpy kiszką faszynową Fi 20cm, grunt kategorii I-II w km 0+700-0+900, 17+380-17+750, 17+900-18+780 i 22+264-23+564 obustronnie – 5 500 m
5. Naprawa umocnienia stopy skarpy kiszką faszynową Fi 20+20 cm, grunt kategorii I-II w km 0+000-0+700 obustronnie – 1 400 m
6. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·7-9·cm, ciągnik z przyczepą – 4 340 szt.
7. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą – 17 050 szt.
8. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą – 8300 m
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dróg przywałowych na lewym i prawym wale rzeki Łęg gm. Gorzyce, Zaleszany”
Wzmocnienie istniejącej drogi przywałowej, tłuczniem kamiennym do nawierzchni drogowych niesortowanym 0-32,5mm, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm istniejącej drogi przywałowej na lewym i prawym wale rzeki Łęg lokalnie– 1400 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ubezpieczeń rzek na terenie działania NW w Kolbuszowej”
1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska miedzy rzędami kołków, wysokości 40˙cm, szerokości 20˙cm, bez darniowania – 240,0 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiebiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III, samochód do 5 t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu – 103,0 m3
3. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III – 360,0 m2
4. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 360,0 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Udrożnienie koryta wraz z zabudową wyrwy na potoku Filipka w m. Wilcza Wola gm. Dzikowiec”
1. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40˙m3, grunt kategorii III – 90,0 m3
2. Rozebranie pozostałości elementów betonowych wraz z wbudowaniem w wyrwy brzegowe – 3,6 m3
3. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1˙km, koparka 0,60˙m3, grunt kategorii III, samochód do 5˙t, zakup ziemi przez wykonawcę wliczony w koszt transportu – 60,0 m3
4. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego – 30,0 m3
5. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach, na podkładzie z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0˙m, grunt kategorii III, z brzegu, faszyna wiklinowa – 80,0 m2
6. Wykonanie palisady, kołki Fi˙10-12˙cm, głębokość wbicia 1,20˙m, grunt kategorii I-III – 10,0 m
7. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej – 60 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z ocen stanu technicznego jazów na rz. Gilówka”
Realizacja przedmiotu zamówienia:
1. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy – 15,8 m3
2. Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego w dnie – 26,828 m3
3. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach na włókninie na skarpach – 152,2 m2
4. Wykonanie palisady (słupki fi 12-14 cm gł. wbicia 1,5m) – 49,1 m
5. Roboty ziemne z zakupem i dowozem ziemi, oraz wbudowaniem w wyrwy – 28 m3
6. Naprawa oraz uzupełnienie barierek na jazach z montażem i pomalowaniem – 84,88 m
7. Naprawa kładki betonowej – 0,406 m3
8. Zakup i montaż łat wodowskazowych – 4 szt.
9. Wycięcie i montaż ponowny barierki – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na obiektach stale piętrzących wodę na terenie działalności NW Kolbuszowa”
1. Czyszczenie strumieniowo-ścierne do pierwszego stopnia czystości i dwukrotne malowanie (farba podkładowa i nawierzchniowa chlorokauczukowa koloru niebieskiego) elementów metalowych jazu na potoku Górnianka w km 2+436 + barierki) – 30,4 m2
2. Remont konstrukcji betonowej jazu ( oczyszczenie, skucie ubytków betonowych, uzupełnienie ubytków zaprawą mrozoodporną do napraw betonów) – 1,5 m2
3. Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej elementów betonowych konstrukcji jazu – 34 m2
4. Gruntowanie i pomalowanie powłoką wodoszczelną elementów betonowych jazu – 34 m2
5. Naprawa płyt szer. 1 m dł. 8 m, ściągnięcie starych popękanych płytek betonowych, ułożenie nowych o wymiarach 0,5x0,5x0,07 m na podsypce gr. 10 cm – 8 m2
6. Remont przekładni urządzeń wyciągowych (wyprostowanie zaczepów i podniesienie zasuwy) – 1 szt.
7. Zakup i zamontowanie tablicy informacyjnej i ostrzegawczej o obiekcie przy jazie na potoku Orlisko w km 1+601 – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont jazu na rzece Jodłówka w km 1+468 w m. Żabno gm. Radomyśl nad Sanem pow. Stalowa Wola”
Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne:
1. Ręczne usuwanie namułu z cieków o gł. do 1,5 m i szer. dna 3,8-4,0 m, gr. warstwy namułu 0,20 m - odmulenie dna w obrębie jazu - 16.5 m
2. Cięcie ścian z betonu zbrojonego o grubości do 12 cm ręczną piłą spalinową z tarczą diamentową – 1,215 m2
3. Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojnych – schody i podbudowy – 0,707 m3
4. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 4,15 m2
5. Transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 10 km – 1,038 m3
6. Ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1.5 m i głębokości do 1.5 m ze złożeniem urobku na odkład (kat. gruntu III) – 2,182 m3
7. Ręczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych przy wysokości nasypu do 4 m - kat. gruntu III, zagęszczanie ręczne – 0,713 m3
8. Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - za 1 m3 ziemi wzdłuż 1 m krawędzi wykopu - kat. gruntu III – 1,469 m3
Zabezpieczenie powierzchni betonowych:
1. Czyszczenie strumieniowo-ścierne na mokro powierzchni betonowych niemalowanych – 127,422 m2
2. Prace przygotowawcze przy naprawach konstrukcji betonowych – skucie betonu w miejscach napraw – 25,484 m2
3. Prace przygotowawcze przy naprawach konstrukcji betonowych – wykucie zbrojenia z konstrukcji żelbetowej na powierzchniach pionowych, pręty o śr. do 12 mm – 25,00 m
4. Czyszczenie strumieniowo-ścierne skorodowanych elementów stalowych pręty stalowe o śr. do 12 mm mm – 25,00 m
5. Zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonego zbrojenia dla ręcznej i natryskowej metody reprofilacji na mokro na powierzchniach poziomych i pionowych, pręty o śr. do 12 mm – 25,00 m
6. Oczyszczenie dylatacji – 31,50 m
7. Uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi na polimerową masę uszczelniającą – 31,50 m
8. Ułożenie zaprawy naprawczej metodą ręczną wykonanie warstwy sczepnej – 25,484 m
9. Ułożenie zaprawy naprawczej metodą ręczną warstwą o grubości 30 mm w konstrukcji betonowej na powierzchniach pionowych – 25,484 m2
10. Elastyczne zabezpieczenie powierzchni oraz warstwy szpachlowe cementowo polimerowe - gruntowanie powierzchni; powierzchnie z betonów monolitycznych i natryskowych – 127,42 m2
Wykonanie elementów betonowych i chodników:
1. Stopy fundamentowe schodkowe żelbetowe o objętości do 2.5 m3 - ręczne układanie betonu. Jako robota w bud. z elementów prefabrykowanych - elementy betonowe i żelbetowe do 1 m3 w jednym miejscu – 1,469 m3
2. Mocowanie elementów za pomocą kotew chemicznych i prętów ocynkowanych gwintowanych do podłoży betonowych, średnica otworu w podłożu 24 mm – 8,00 szt.
3. Schody żelbetowe - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu - ręczne układanie betonu – 0,425 m3
4. Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych budowli - pręty gładkie o śr. 8-14 mm – 0,100 t
5. Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II-IV – 25 cm głębokości koryta - chodnik + schody – 5,85 m2
6. Warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 5,85 m2
7. Podbudowa wyk.ręcznie z gruntu stabilizowanego cementem – 5,85 m2
8. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 5,00 m
9. Chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 4,00 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi przywałowej przy lewym wale rzeki San w km 4+445-5+035 i 7+358-7+683 w m. Skowierzyn gm. Zaleszany”
Roboty 23%
1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie przy lewym wale rzeki San w km 4+445-5+035 i 7+358-7+683 na długości 915 mb średnio pasem szerokości 3,5 m – 3202,50 m2
2. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia grubość warstwy po uwałowaniu 7cm w kilometrze jak wyżej – 3202,50 m2
3. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna tłucznia, dodatek na dalszy 1 cm grubości warstwy w kilometrze jak wyżej (krotność 3) – 3202,50 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnień dolnych skarp przy czterech jazach na rz. Gilówka w km 12+418 - 12+618, 17+881 - 18+081, 19+186 - 19+386, 21+015 - 21+215 gm. Jarocin”
Realizacja przedmiotu zamówienia podstawowego:
1. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III. Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy 0,5m3/mb (obustronnie) czyli 1m3/m – 800 m3
2. Naprawa umocnienia stopy skarp kiszką faszynową, Fi 20·cm, grunt kategorii I-II km – faszyna leśna sosnowa – 1600 mb
3. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kołki drewniane, Fi·4-6·cm, ciągnik z przyczepą – 4960 szt.
4. Transport lądowy materiałów na odległość do 0,5·km (załadunek i wyładunek ręczny), kiszki z faszyny, Fi·20·cm, ciągnik z przyczepą – 1632 mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp dla części 10 niniejszego postępowania.
1. Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki)
c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych jak te świadczone przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego w danej części zamówienia, ale w terminach ustalonych
w postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki.
c) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę.
d) Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości udzielonego zamówienia podstawowego.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przeprowadzenia negocjacji i nie udzielenia zamówienia bez podania przyczyn.
f) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia.
g) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem.
Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Zakres zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ i obejmuje niże wyszczególniony zakres wykonania przedmiotu zamówienia poprzez:
- Przycięcie zwisów skarp z wbudowaniem w wyrwy – 800 m3
- Naprawa umocnień skarp z transportem niezbędnych materiałów na miejsce robót (kołki, kiszka faszynowa – leśna sosnowa) – 1600 mb
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont umocnienia na rzece Karasiówka w km 23+153 – 37+271 na terenie gminy Zaklików i Trzydnik Duży’’
Usługi 8%
1. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy pasem średnio 2,0 m w km 23+153-23+400, 24+250-24+800, 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 i 36+000-37+271 (miejsca wymiany umocnienia skarp) – 14 084,0 m2
2. Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody do 30·% w km 23+153-23+400, 24+250-24+800 przy szer. dna 2,8 m w km 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 przy szer. dna 2,0 m i w km 36+000-37+271 przy szer. dna 1,6 m. Dopuszcza się wykonanie hakowania mechanicznego z rozłożeniem wydobytej roślinności wzdłuż skarpy przy zastosowaniu maszyn przystosowanych do tego typu robót - wyposażonych w łyżki ażurowe z nakładkami zębnymi – 7 171,2 m2
Roboty 23%
1. Remont opasek pojedynczych z kiszki faszynowej leśnej fi 25 cm grunt kat. III wykonanie z brzegu w km 23+153-23+400 dwustronnie – 494,0 m3
2. Naprawa opasek z kiszek faszynowych leśnych, Fi 20·cm, grunt kategorii I-II w km 24+250-24+800, 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 i 36+000-37+271 dwustronnie – 6548,0 m
3. Mechaniczne przycięcie nawisów ze skarp z wbudowaniem urobku za remontowaną kiszkę faszynową w km 23+153-23+400, 24+250-24+800, 26+900-27+500, 29+647-30+100, 31+100-31+500 i 36+000-37+2719 – 422,52 m3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie zaleceń z przeglądów rocznych i pięcioletnich na obiektach czasowo piętrzących wodę na terenie działalności NW Tarnobrzeg”
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Trześniówki w km 0+415- Durdy
- Remont przepustu wałowego na prawym wale rzeki Trześniówki w km 0+237 Durdy
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Trześniówki w km 25+274 Ślęzaki
- Doszczelnienie rurociągu fi 80 przepustu wałowego prawy wał rzeki Babulówki w km 14+714
- Remont przepustu wałowego na lewym wale rzeki Babulówki w km 9+158
- Wykonanie i montaż klapy kanału ulgi przepompownia Nadbrzezie
- Wymiana klap zwrotnych przepustów wałowych
- Remont przepustu wałowego na prawym wale rzeki Babulówki w km 16+278
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont istniejących umocnień brzegowych na terenie Nadzoru Wodnego Tarnobrzeg”
Remont ubezpieczenia rzeki Dąbrówki w km 6+705 - 8+405
1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm wykonanie z rzeki jednostronnie od drogi powiatowej relacji Stale - Nowa Dęba - bez darniowania 1700 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi, rozłożenie ziemi z zagęszczeniem na skarpach na całej długości -w km 6+705 - 8+405- 400 m3
3. Plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych, wykopy, kategoria gruntu III w km jednostronnie od strony drogi powiatowej w km 6+705 - 8+405 -1500 m2
4. Obsianie skarp w ziemi urodzajnej jednostronnie od strony drogi powiatowej w km 6+705 - 8+405- 1500 m2
Zabudowa obustronnej wyrwy brzegowej rzeka Babulówka w km 10+575 - 10+557
1. Wykonanie opasek z faszyny luzem, opaska między rzędami kołków, wysokości 40·cm, szerokości 20·cm - obustronnie bez darniowania 36 m
2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,60·m3, grunt kategorii III, samochód do 5·t z zakupem ziemi,
3. Wzmacnianie powierzchni skarp geosiatkami i geowłókninami, sposób ręczny, geosiatka - geowłóknina 200g/m2 – 18 m2
4. Wykonanie narzutu kamiennego w płotkach, bez podkładu z faszyny, płotek o kracie wielkości 1,0x1,0·m, grunt kategorii I-II, z brzegu, faszyna wiklinowa 18 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać:
Dla części 1, 2, 4, 5, 6, 7, 11, 13:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na: remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
Dla części 3:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na: wykonaniu prac polegających na remoncie lub budowie dróg
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
Dla części 8:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na: remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych
Dla części 9:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie, budowie lub przebudowie dróg
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
Dla części 10:
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
Dla części 12:
A)
- Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na: remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 7 i 8 do Formularza oferty.
B)
- Ponadto, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj.:
• 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac będących przedmiotem postępowania.
Kwalifikacja nastąpi na podstawie Załącznika Nr 9 do Formularza oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
- Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2.5., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do Formularza oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
- Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, określonych w pkt. 7.3 SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego Załącznik Nr 7 do Formularza oferty.
- Dowody określające, czy usługi, o których mowa w Załączniku Nr 7 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane
c) oświadczenie wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b
Powyższe dowody stanowią Załącznik Nr 8 do Formularza oferty.
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg podanego wzoru „Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia” stanowiącego Załącznik nr 9 do Formularza oferty, wskazanych zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 7.3 B) SWZ dla danej części zamówienia.
2. W przypadku przedstawienia przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, Zamawiający przeliczy te kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część 1: 2300,00 PLN ( słownie: dwa tysiące trzysta złotych)
Część 2: 10000,00 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Część 6: 800,00 PLN ( słownie: osiemset złotych)
Część 9: 1500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Część 10: 1500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Część 11: 5500,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)
Część 12: 4000,00 PLN ( słownie: cztery tysiące złotych)
Część 13: 3500,00 PLN ( słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 18.2.2-8.2.4 SWZ wykonawca musi załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 05 1130 1017 0020 1510 6790 0012. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr RZ.ROZ.2810.49.2022 – Część …”.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 8.2 – 8.5 oraz 8.7 SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 2 do Formularza oferty, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
16. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 do Formularza oferty), aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
7. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Postanowienia specyfikacji dotyczące wykonawców występujących wspólnie stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej.
10. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp, w przypadkach określonych we wzorach umów - dla danej części zamówienia - zał. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złozyż za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Stosownie do art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
W przypadku unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje
zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawcę, na
podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).