Roboty budowlane na ciekach wodnych na terenie NW Kraków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane na ciekach wodnych na terenie NW Kraków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-12
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00249420
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane na ciekach wodnych na terenie NW Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kotarba@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3683025750000

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Piłsudskiego 22

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kotarba@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na ciekach wodnych na terenie NW Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c5478c1-36f9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.129 Roboty budowlane na terenie NW Kraków - RZGW Kraków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Zamawiający informuje, że adres e-mail: joanna.kotarba@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.182.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.182.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie potoku Rzepnik km 0+000-9+665
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót (na odcinku długości 9665,00 mb):
• Wykoszenie z wygrabieniem porostów traw ze skarp potoku na całej długości w km 0+000-9+655.
• Wykoszenie z wygrabieniem dna na wyznaczonych odcinkach w km 1+000-2+250.
• Odcinkowe hakowanie dna w km 2+700-3+250.
• Ręczne ścinanie bez karczowania i oczyszczanie brzegów z zagajników krzaków wraz z wywozem karpiny , gałęzi i dłużycy poza obszar robót z zagospodarowaniem we własnym zakresie – odcinkowo w km 0+000-9+665.
• Usuwanie przetamowań z koryta cieku , wywóz wydobytych przetamowań i zagospodarowanie we własnym zakresie – odcinkowo w km 0+000-9+655

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie potoku Sudoł od Modlnicy w km 0+000-5+800 w m. Kraków
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
• Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne usunięcie śmieci z koryta cieku z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne usunięcie przetamowań z koryta cieku z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%.
• Oczyszczenie terenu po hakowaniu z wywiezieniem i zagospodarowanie we własnym zakresie.
• Ręczne usunięcie nawisów ze skarp, warstwa nanosu do 30 cm z wywiezieniem materiału z udrożnienia i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Udrożnienie cieku ubezpieczonego płytami betonowymi m koparko-odmularkami, grubość warstwy odmulanej 30cm z wywiezieniem i zagospodarowanie we własnym zakresie.
• Ręczne udrożnienie cieku o szerokości do 1,8 m, gr. do 30 cm z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne ścinanie krzaków i podszyć średniej gęstości.
• Uporządkowanie terenu ze ściętych gałęzi poprzez wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie.
• Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,50m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy z wywiezieniem i zagospodarowanie we własnym zakresie.
• Odmulenie cieków o szerokości dna do 1,20m koparko-odmularkami, grubość warstwy odmulanej 30cm.
• Rozplantowanie jednostronne urobku po mechanicznym odmuleniu cieków o szerokości dna do 1,2m z namułu grubości 30cm.
• Wykonanie naprawy opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o średnicy 20cm w gruncie kategorii III.
• Wykonanie naprawy, uzupełnień bruku z kamienia naturalnego, średniego o grubości 40-60cm na skarpach o powierzchniach płaskich wysokości do 3m.
• Wykonanie brzegosłonu krytego w rozstawie kiszek 0,6m i szerokości do 3,0m.
• Roboty ziemne wraz z zakupem ziemi, wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem samochodami samowyładowczymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie potoku Garliczka w km 0+000-8+625 w gm. Zielonki
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp.
• Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne ścinanie krzaków i podszyć średniej gęstości,.
• Uporządkowanie terenu ze ściętych gałęzi oraz gałęzi i konarów zalegających na brzegach poprzez wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie.
• Usunięcie wiatrołomów z pocięciem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne usunięcie przetamowań oraz wyzbieranie śmieci z koryta cieku z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne udrożnienie dna cieku o szerokości do 1,2 m oraz usunięcie nawisów ze skarp, warstwa nanosu do 20 cm z wywiezieniem materiału z udrożnienia i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Mechaniczne udrożnienie dna cieku o szerokości do 1,2 m oraz usunięcie nawisów ze skarp, warstwa nanosu do 20 cm z wywiezieniem materiału z udrożnienia i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%.
• Oczyszczenie terenu po hakowaniu z wywiezieniem i zagospodarowanie we własnym zakresie.
• Oczyszczenie przepustów, mostków z nanosu o głębokości zamulenia do 15 cm z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.
• Ręczne usunięcie tam wykonanych przez bobry (konary, ziemia).
• Wycinka drzew metodą alpinistyczną wraz z transportem pod adres Kryspinów 278.
• Wycinka drzew wraz z transportem pod adres Kryspinów 278.
• Przycinka, redukcyjna piłą mechaniczną drzew zagrażających życiu i mieniu wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie rzeki Drwinki w km 0+000-13+150 m. Świniary, Drwinia gm. Drwinia

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:
• mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp cieku.
• Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp.
• Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć rzadkich.
• Mechaniczne hakowanie dna potoku.
• Rozplantowanie urobku wydobytego z dna potoku po jego hakowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie potoku Tropiszowski w km 0+000-12+302 m. Odwiśle, Igołomia, Tropiszów, Zofipole, Igołomia gm. Igołomia Wawrzeńczyce

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:

• Mechaniczne koszenie porostów ze skarp cieku
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieków – na całej długości
• Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp i z dna cieku
• Mechaniczne hakowanie dna potoku – wg zał. Mapy ( załącznik nr 2E do SWZ).
• Ręczne ścinanie krzaków wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – Punktowo na całej długości
• Udrożnienie potoku koparką podsiębierną z rozplantowaniem urobku- wg zał. Mapy ( załącznik nr 2E do SWZ).
• Udrożnienie potoku koparką podsiębierną z załadunkiem, wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie – wg zał. Mapy( załącznik nr 2E do SWZ).
• Ręczne udrożnienie potoku na odkład – wg zał. mapy( załącznik nr 2E do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie potoku Igołomski w km 0+000-5+313 w m. Złotniki, Igołomia, gm. Igołomia Wawrzeńczyce

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:
• Ręczne wykaszanie porostów gęstych twardych ze skarp- cały odcinek.
• Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości do 2,0m.
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku- zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 2F do SWZ).
• Mechaniczne hakowanie dna potoku – zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 2F do SWZ).
• Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć rzadkich z wywozem- punktowo na całym odcinku z wywozem.
• Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych orz wykopy przy regulacji rzek w gruncie kat IV wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km- zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 2F do SWZ).
• Roboty ziemne w gruncie kat. III wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki o4,m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km- zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 2F do SWZ).
• Wykopy ciągłe lub jamiste w gruncie kat. III ze skarpami o szerokości o szerokości dna do 1.5m i głębokości do 1,5 m ze złożeniem urobku na odkład ręcznie- zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 2F do SWZ).
• Rozplantowanie jednostronne urobku po mechanicznym udrożnieniu cieków o szerokości dna do 1,4m z namułu o grubości do 30 cm- zgodnie z załączoną mapą (załącznik nr 2F do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie rzeki Wilga w km 2+000-7+500 w m. Kraków

Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót:
• ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp w km 2+000 – 7+500 - 66 000m2.
• wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2m wraz z wywozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie w km 2+000-7+500- 66 000m2.
• ręczne ścinanie zagajników średniej gęstości z zagospodarowaniem we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami – 0,165 ha
• Ręczne ścinanie krzaków średniej gęstości zagospodarowaniem we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami – 0,33 ha.
• Oczyszczenie terenu po wycięciu z drobnych gałęzi, korzeni i kory, z wywiezieniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami – 5000m2.
• Pielęgnacja drzew – 16 sztuk.
• Usuwanie wiatrołomów, gałęzi, przetamowań, śmieci z koryta rzeki z zagospodarowaniem we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami – 32m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie kryterium :
Cena brutto - waga kryterium 100%
2 Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.
3 Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc =(Cn : Cb) x 100
gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
4 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie ze wzorem określonym w pkt 15.3.SWZ.
5 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert.
7 W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.2.1 zdolności technicznej lub zawodowej
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie regulacji, zabezpieczenia rzek i potoków lub usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach.
d) dysponuje co najmniej osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), to jest osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
Warunek jest tożsamy dla wszystkich części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: – wykaz zrealizowanych robót budowlanych zawierający rodzaj, wartość , daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
– wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

17.1 Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
17.2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
17.3 Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 10 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont domu - Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowy remont domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI