Roboty budowlane i projektowanie dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane i projektowanie dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie” realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj według warunków kontraktowych żółty FIDIC – kontrakt 17- postępowanie powtórzone
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlesno
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-01-21
  • ZamawiającyOleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Oleśnie w organizacji
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-12
  • Numer ogłoszenia661050-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 661050-N-2018 z dnia 2018-12-12 r.

Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Oleśnie w organizacji: Roboty budowlane i projektowanie dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie” realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj według warunków kontraktowych żółty FIDIC – kontrakt 17- postępowanie powtórzone
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie oraz rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Olesno” nr POIS.02.03.00-00-0305/17 współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”, II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Oleśnie w organizacji, krajowy numer identyfikacyjny 366188365, ul. Lubliniecka  3a , 46-300  Olesno, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 343582421, e-mail woda@olesno.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://oleskiewodociagi.pl/33/strona-glowna.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.oleskiewodociagi.pl/7/strona-glowna-bip.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oleskiewodociagi.pl/7/strona-glowna-bip.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Oleskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o. w Oleśnie, ul. Lubliniecka 3a, 46-300 Olesno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane i projektowanie dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie” realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj według warunków kontraktowych żółty FIDIC – kontrakt 17- postępowanie powtórzone
Numer referencyjny: ZP.JRP.271.06bis.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlano-montażowe i projektowanie dla kontraktu 17 pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie” który jest realizowany w ramach projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie oraz rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Olesno” nr POIS.02.03.00-00-0305/17 współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach”, II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020,. Zadanie obejmuje zaprojektowanie całości przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie robót budowlano-montażowych rozbudowy i przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków m.in. w zakresie budowy i przebudowy istniejącego ciągu mechanicznego i biologicznego oczyszczania ścieków wraz z niezbędnymi wyburzeniami ist. obiektów a także doposażeniu w niezbędne urządzenia i systemy oraz wymianę zużytych elementów dot. - wyposażenie dyspozytorni w sprzęt – nowa stacja komputerowa do celów wizualizacji i sterowania procesami technologicznymi i nowa stacja komputerowa do celów monitoringu terenu, - wyposażenie laboratorium w sprzęt laboratoryjny i meble, - wyposażenie części socjalnej oczyszczalni w meble, - rozbiórki obiektów istniejących przy ul. Mostowej – obiekty wraz z ich wyposażeniem: punkt zlewny i budynek krat, - budowy nowych obiektów przy ul. Mostowej – obiekty wraz z wyposażeniem: budynek krat i magazyn wapna chlorowanego, - modernizacji obiektów istniejących przy ul. Mostowej – pompownia ścieków I°, - rozbiórki obiektów istniejących przy ul. Stobrówki – obiekty wraz z ich wyposażeniem: piaskowniki, złoża biologiczne, komora rozdziału, pompownia recyrkulatu, hala filtrów, - budowy nowego obiektu przy ul. Stobrówki w ramach dwóch ciągów technologicznych, do których należy: blok biologicznego oczyszczania ścieków, - modernizacji obiektów istniejących przy ul. Stobrówki w ramach dwóch ciągów technologicznych, do których należą: osadniki wtórne oraz komory zagęszczania i stabilizacji tlenowej osadów, - modernizacji / rozbudowy pozostałych obiektów istniejących przy ul. Stobrówki: pompownia recyrkulacyjna osadów; przepompownia odcieków, hydrofornia, poletka osadowe, budynek laboratorium, budynek kotłowni, system monitoringu wizyjnego oczyszczalni ścieków, drogi wewnętrzne i droga dojazdowa, ogrodzenie terenu oczyszczalni, zieleń, - budowy pozostałych nowych obiektów przy ul. Stobrówki: stacja mechanicznego podczyszczania ścieków (budynek, sitopiaskownik, stacja dawkowania koagulantu), punkt zlewny ścieków dowożonych, stacja dmuchaw, stacji odwadniania i higienizacji osadu, wiata wraz z placem składowania osadu, sieci międzyobiektowe, roboty elektryczne i AKPiA, w tym , ferma fotowoltaiczna, instalacja fotowoltaiczna, - budowę 2-ch odcinków nowego rurociągu tłocznego ścieków tzw. bay-passów o dł. łącznej ok 700 m wpiętych do istniejącego rurociągu tłocznego z centralnej przepompowni przy ul. Mostowej do oczyszczalni ścieków w miejscach wskazanych w planie poglądowym - przeprowadzenie rozruchu i szkolenia personelu Zamawiającego. wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
71320000-7
45110000-1
45111291-4
45100000-8
45200000-9
45223000-6
45231000-5
45232150-8
45232151-5
45233140-2
45252100-9
45262700-8
45300000-0
45400000-1
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W postępowaniu dopuszczono etapowe rozliczanie inwestycji, dlatego Zamawiający zmniejsza niezbędne wymagania ekonomiczno - finansowe, lecz jednocześnie uwzględnia ryzyka związane z ewentualnym opóźnianiem procedury rozliczeń finansowych związanej z przyjęciem warunków kontraktowych FIDIC. W efekcie, ustala się odpowiednio niższe wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1) Zamawiający uznaje za wystarczające następujące warunki odnoszące się do zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawcy Robót Budowlanych i Projektowania 1. D.1. Aby zachować odpowiednią płynność finansową w trakcie realizacji umowy Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową do wysokości min. 2.000.000,00 zł (warunek zdolności finansowej); 2. D.2. Być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2.000.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą wykazać się udokumentowanym doświadczeniem – do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 15 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali zamówienia spełniające następujące warunki: 1) B.1.min. dwie ukończone roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie przebudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków z podwyższonym usuwaniem biogenów o przepustowości co najmniej Qdśr = 1000 m3/d i RLM powyżej 10.000 gdzie zakres rzeczowy każdej z robót obejmował m.in. budowę lub przebudowę elementów ciągów technologicznych oczyszczalni ścieków; 2) B.2. min. dwa zamówienia na usługi których przedmiotem było wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlane i wykonawcze budowy, rozbudowy przebudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków sanitarnych o przepustowości co najmniej Qdśr = 1000 m3/d i RLM powyżej 10.000 każda usługa, z podwyższonym usuwaniem biogenów, dla której uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja powinna obejmować co najmniej branże: technologia oczyszczania ścieków, sieci i instalacje sanitarne, sieci i instalacje elektryczne wraz z automatyką. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zobowiązani są wykazać dysponowanie wykwalifikowanym Personelem technicznym [Potencjał Kadrowy Wykonawcy ] obejmuje dwa poniższe zespoły ekspertów: 1) ZESPÓŁ PROJEKTOWY W skład zespołu projektowego Wykonawcy wchodzą co najmniej: C.1.1 GŁÓWNY PROJEKTANT (branża sanitarna) POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA PROJEKTOWE BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI INSTALACJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI: CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH, C.1.2. PROJEKTANT 2 (branża budowlana). POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA PROJEKTOWE BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANEJ C.1.3. PROJEKTANT 3 (branża elektryczna). POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA PROJEKTOWE BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI ELEKTRYCZNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH C.1.4. PROJEKTANT 4 (branża drogowa). POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA PROJEKTOWE W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ C.1.5. AUTOMATYK. POSIADAJĄCY DOŚWIADCZENIE ZAWODOWEGO W WYKONYWANIU PROJEKTÓW Z ZAKRESU AUTOMATYKI I SYSTEMÓW STEROWANIA PRZY PROJEKTACH INFRASTRUKTURALNYCH ZWIĄZANYCH Z GOSPODARKĄ WODNO-ŚCIEKOWĄ 2) ZESPÓŁ BUDOWLANY W skład zespołu budowlanego Wykonawcy wchodzą co najmniej: C.2.1 KIEROWNIK BUDOWY C.2.1.1 KIEROWNIK BUDOWY W BRANŻY SANITARNEJ POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI: CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH LUB C.2.1.2 KIEROWNIK BUDOWY W BRANŻY BUDOWLANEJ POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO BUDOWLANEJ C.2.2. KIEROWNIK ROZRUCHU TECHNOLOGICZNEGO POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI: CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH C.2.3. KIEROWNIK ROBÓT W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ: ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH C.2.4. KIEROWNIK ROBÓT W BRANŻY BUDOWLANEJ POSIADAJĄCY UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO BUDOWLANEJ C.2.5. PRZEDSTAWICIEL WYKONAWCY POSIADAJĄCY WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU KONTRAKTAMI BUDOWLANYMI Szczegółowe Warunki udziału dot. osób zdolnych do wykonania zamówenia znajdują się w pkt. 6.3 IDW UWAGA!!! • JEŚLI WYKONAWCA DO PEŁNIENIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY WYZNACZY OSOBĘ Z UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI CIEPLNYCH, WENTYLACYJNCYH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH, TO KIEROWNIKIEM ROBÓT MUSI BYĆ OSOBA Z UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYMI. • JEŚLI WYKONAWCA DO PEŁNIENIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY WYZNACZY OSOBĘ Z UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYMI, TO KIEROWNIKIEM ROBÓT MUSI BYĆ OSOBA UPRAWNIENIAMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI CIEPLNYCH, WENTYLACYJNCYH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług i robót budowlanych. 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykaz cen. 2. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 3. Wykaz urządzeń. 4. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100.000,00 PLN 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę i siedzibę dającego zlecenie (Wykonawcy), b) nazwę i siedzibę Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), c) nazwę i siedzibę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji), d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (prawidłową nazwę zamówienia publicznego, którego wadium jest zabezpieczeniem; z treści gwarancji ma wynikać, że zabezpiecza ona ofertę złożoną w przedmiotowym postępowaniu), e) kwotę gwarancji (prawidłową wysokość wadium), f) termin ważności gwarancji (prawidłowy termin ważności wadium), g) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, h) zobowiązania Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta Oferenta została wybrana: - uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) Postanowienia pkt. 9.2.2) IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 9.2.1)b) IDW. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: nr konta: ING Bank Śląski S.A O/Olesno 17 1050 1171 1000 0022 5850 2356 z dopiskiem –Wadium/ Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Oleśnie. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w następujący sposób: do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę). Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 12,00
Serwis 8,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określone w treści siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI