ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI I,II,III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI I,II,III Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH POZA BUDYNKAMI, BUDOWĄ DROGI POŻAROWEJ, WZMOCNIENIEM SKARPY ORAZ POŁĄCZENIEM DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ Z DROGĄ SOR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-07-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-24
  • Numer ogłoszenia553785-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553785-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu: ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI I,II,III Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH POZA BUDYNKAMI, BUDOWĄ DROGI POŻAROWEJ, WZMOCNIENIEM SKARPY ORAZ POŁĄCZENIEM DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ Z DROGĄ SOR
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 00030440900000, ul. ul. Wysokie Brzegi  4 , 32-600  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338448230, , e-mail zamowienia@szpitaloswiecim.pl, , faks 338448384.
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój 33

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH POMIĘDZY BUDYNKAMI I,II,III Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH POZA BUDYNKAMI, BUDOWĄ DROGI POŻAROWEJ, WZMOCNIENIEM SKARPY ORAZ POŁĄCZENIEM DROGI PRZECIWPOŻAROWEJ Z DROGĄ SOR
Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.2.V.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w ramach inwestycji:1.1.Budowa przewiązek komunikacyjnych pomiędzy budynkami I, II i III z instalacjami wewnętrznymi, przebudowa instalacji wewnętrznych poza budynkami (elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych), budowa drogi pożarowej oraz rozbiórka parterowego łącznika na dziedzińcu budynku nr I Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4 1.2Wzmocnienie skarpy oraz połączenie drogi przeciwpożarowej z drogą SOR.1. Prace należy wykonać zgodnie z:1) pozwoleniem na budowę - decyzja nr 689/17 z 10.10.2017 r.,2) pozwoleniem na budowę - decyzja nr 427/18 z dnia 25.06.2018 r.,3) pozwoleniem na budowę - decyzja nr 108/18 z dnia 26.02.2018 r.,4) decyzją udzielającą zgody na użytkowanie SOR - PINB.7353-10-2019.OM z dnia 12.02.2019 r.,5) koncepcją zmiany projektu przewiązek w zakresie zmiany podłączenia przewiązek do pawilonu Głównego,6) dokumentacją projektową wykonaną przez „AKKA” Pracownia Architektoniczna, Kraków, ul. Pędzichów 15/19B pod nazwą „Budowa przewiązek komunikacyjnych pomiędzy budynkami I, II i III z instalacjami wewnętrznymi, przebudowa instalacji wewnętrznych poza budynkami (elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych), budowa drogi pożarowej oraz rozbiórka istniejącego parterowego łącznika na dziedzińcu budynku nr I Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4” zawierającą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt konstrukcyjny, STWiOR,7) dokumentacją projektową pod nazwą „Przebudowa skarpy ziemnej” wykonaną przez Jawiszowickie Biuro Projektowania Robót Budowlanych i Obrotu Nieruchomościami „WIMAG” mgr inż. Wiśniewski Mieczysław, Jawiszowice, ul. Kusocińskiego 21, zawierającą: projekt budowlano-wykonawczy, STWiOR,8) dokumentacją projektową „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w zakresie wejść do oddziału, przyjęcia pacjenta i poczekalni z wentylacją oraz z wiatą dla karetek na 2 stanowiska, z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą i układem komunikacji w zakresie dojazdu i chodników do obsługi SOR wraz z rozbiórką wiaty dla karetek z części parterowej dobudowy do budynku szpitalnego na działce 2007/24 w Oświęcimiu ul. Wysokie Brzegi 4” - etap II: połączenie drogi przeciwpożarowej z drogą SOR, wykonanej przez BIURO PROJEKTÓW I USŁUG TECHNICZNYCH „ARCHIBUD”, mgr inż. arch. Agata Kowalska, ul. Podwale 128, 43-600 Jaworzno.2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane wskazane w SIWZ wraz z załącznikami, wykonać dokumentację zamienną do projektu „Budowa przewiązek komunikacyjnych pomiędzy budynkami I, II i III z instalacjami wewnętrznymi, przebudowa instalacji wewnętrznych poza budynkami (elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych), budowa drogi pożarowej oraz rozbiórka istniejącego parterowego łącznika na dziedzińcu budynku nr I Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Wysokie Brzegi 4” oraz uzyskać zamienne pozwolenie na budowę zgodnie z koncepcją zmiany projektu przewiązek w zakresie zmiany podłączenia przewiązek do pawilonu Głównego.3. Projekt zamienny musi być uzgodniony z Zamawiającym. W przypadku zamiaru zlecenia opracowania dokumentacji zamiennej innemu Projektantowi niż autor dokumentacji projektowej , należy uzyskać zgodę autora projektu pierwotnego na wprowadzenie określonych zmian przez innego projektanta oraz przedstawić Zamawiającemu zakres odpowiedzialności za projekt zamienny w okresie gwarancji i rękojmi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają załączniki do SIWZ – kompletna dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową;2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;3) przedmiarem robót;4) pozwoleniami i decyzjami organów; 5) koncepcją zmiany projektu przewiązek w zakresie zmiany podłączenia przewiązek do pawilonu Głównego rys. KA2-R0, KA3-R1,KA4-E.6. Prace, o których mowa należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami wspólnymi Unii Europejskiej i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym.7. Przy realizacji prac budowlanych Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zobowiązuje się do: 1) stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zm.),2) dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kompletnych dokumentów świadczących, że wbudowane materiały i urządzenia (wyroby) odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w przepisach, o których mowa w pkt 1) oraz innych, o ile mają zastosowanie, np. certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi (DTR), aprobaty techniczne, autoryzacje itp.,3) wykonania przedmiotu umowy w sposób nie naruszający interesów Zamawiającego, użytkownika i osób trzecich, 4) zachowania w czasie wykonania robót warunków BHP i P.POŻ., 5) zapewnienia należytego ładu i porządku na terenie budowy,6) uporządkowania terenu wykonywanych prac po zakończeniu robót,7) ubezpieczenia na swój koszt prac i urządzeń od szkód mogących wystąpić i od zdarzeń nagłych,8) naprawienia na swój koszt szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,9) zabezpieczenia we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym również - transportu, sprzętu ochrony osobistej, narzędzi itp.,10) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych prac w ramach usługi oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki remontowanego obiektu oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili jego przejęcia ;11) zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie kontenera/kontenerów na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z terenu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz;12) zabezpieczenia na własny koszt pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45315100-9
45233120-6
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4766701,71
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 4 500 000,00 zł - w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o:a) oświadczenie – Załącznik nr 3 do SIWZ;b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. - w okresie ostatnich 3 lat obrotowych przed upływem terminu składania ofert – a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca w każdym roku działalności posiada:a) wskaźnik płynności bieżącej na poziomie nie mniejszym niż 0,9 – obliczony według wzoru: aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminoweb) wskaźnik płynności szybkiej nie mniejszy niż 0,8 - obliczane według wzoru : aktywa obrotowe -zapasy/zobowiązania krótkoterminoweOcena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o:a) oświadczenie – Załącznik nr 3 do SIWZ;b) sprawozdania finansowego, gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z opinią o badanym sprawozdaniu – jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości.W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego – innych dokumentów określających: obroty, aktywa, zobowiązania, zapasy, z których można jednoznacznie wyliczyć wskaźniki podlegające analizie.W oparciu o przedłożone dokumenty Zamawiający przeprowadzi analizę wskaźnikową.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadanie wiedzy i doświadczenia:a) wykaz co najmniej 2 robót budowlanych: Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (w niniejszym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonaniem minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów użyteczności publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j . Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.) w tym: 1) minimum jedną kompleksową robotą budowlaną polegająca na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j . Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.)o wartości brutto co najmniej 3 000 000,00 zł;2) minimum jedną kompleksową robotą budowlaną polegająca na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j . Dz.U. 2017.1332 ze zm.), który wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należy do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) o wartości brutto co najmniej 4 000 000,00 zł, wykonane w warunkach czynnego, funkcjonującego w czasie robót budynku;i załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich winien wykazać co najmniej 2 roboty wykonane zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy, a także załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 22a ustawy PZP, tj. posługiwania się w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami, Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden z podmiotów użyczających zdolności technicznej lub zawodowej przedstawił wykaz co najmniej 4 robót wykonanych zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy, a także załączył dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Przez budynek użyteczności publicznej — należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. Dz. U. z 2015 poz. 1422 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).b) Oświadczenie Wykonawcy, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami w zakresie robót specjalności drogowej przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczoną od OC oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń) w pełnieniu funkcji kierownika budowy nad robotami budowlanymi- zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ;- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczoną od OC oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ;- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczoną od OC oraz posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ;- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczoną od OC oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności drogowej - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ;Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przepisami kraju zamieszkania osoby, której te dokumenty dotyczą, jeżeli w danym kraju istnieje obowiązek posiadania takich dokumentów, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Zamawiający określając wymogi dla każdego specjalisty w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r., poz. 1117) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz- posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy – Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Sytuacja, w której wykonawca będzie polegał na zdolności technicznej lub zawodowej innego podmiotu i złoży w związku z tym w szczególności zobowiązanie, o którym mowa powyżej – oznacza obowiązkowy udział innego podmiotu w realizacji części zamówienia. Oświadczenia i zobowiązania dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, składane są w oryginale. Dla potrzeb oceny spełnienia warunków określonych powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmie się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.W odniesieniu do oferty składanej przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. konsorcja, spółki cywilne) w przypadkach określonych w Dziale VI pkt 1.2.2 oraz 1,2,3,b Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał kadrowy wykonawców oraz łączną sytuację finansową.9. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – arg. na podstawie sentencji wyroku KIO z dnia 7 sierpnia 2014 r. [Sygn. akt: KIO 1495/14] – warunek dotyczący doświadczenia - Dział VI pkt 1.2.3.a zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostepniających zasoby spełni warunek samodzielnie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;b. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;c. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
d. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3 do SIWZ) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;e. wykaz osób potwierdzający zdolność zawodową wykazaną w oświadczeniu (zał. nr 3 do SIWZ) zgodnie ze wzorem Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia;f. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;g. sprawozdania finansowego, gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z opinią o badanym sprawozdaniu – jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości.W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego – innych dokumentów określających: obroty, aktywa, zobowiązania, zapasy, z których można jednoznacznie wyliczyć wskaźniki podlegające analizie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące ubezpieczenia przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ;b) dokumenty w sposób jednoznaczny potwierdzające doświadczenie kierownika budowy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium.2. Wartość wadium wynosi: 95 334,03 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz.310 ze zm) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS nr 90 1600 1462 1870 5791 6000 0004 z dopiskiem: ROBOTY BUDOWLANE - BUDOWA PRZEWIĄZEK KOMUNIKACYJNYCH, ZOZ.DZP.271.2.V.2020. Wadium wniesione w tej formie Zamawiający zwraca bez odsetek, co wynika z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. Wadium musi być wystawione na Zamawiającego. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do podpisu dokumentu.7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 8. Wadium powinno być wniesione i ważne w taki sposób, by zabezpieczało cały okres związania ofertą.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na skutek okoliczności, o których mowa w pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.13.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania robót 15,00
Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 5,00
Doświadczenie personelu-kierownika budowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty za zgodą Zamawiającego.3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.5. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 6, ust. 7 i ust. 8 termin wykonania robót stanowiących przedmiot umowy wskazany w § 7 ust. 1 może zostać przedłużony o czas opóźnienia w wykonaniu następujących obowiązków umownych:1) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 2) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,3) w przypadku nieprzekazania Wykonawcy z winy Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy,4) w przypadku opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych,5) w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca powołujący się na wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne powinien wykazać, że warunki pogodowe były w okresie wykonania umowy nietypowe dla danej pory roku,6) w przypadku wystąpienia na terenie objętym realizacją zadania wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,7) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na skutek okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w momencie podpisywania umowy, o czas niezbędny do naniesienia zmian,8) w przypadku zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne nieprzewidziane w SIWZ,9) w przypadku wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,10) w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy. O zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia;11) w przypadku zmian dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy;12) w przypadku przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń koniecznych dla wykonania niniejszej inwestycji itp.,- jeżeli takie opóźnienie wymienione w pkt 1 – 12 ma lub będzie miało wpływ na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy.6. Opóźnienia, o których mowa w ust. 5, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika kontraktu kub kierownika budowy, Inspektora nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego.7. W przedstawionych w ust. 5 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalają nowy termin, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż okres przerwy lub przestoju.8. W sytuacjach opisanych w ust. 5 przedłużenie terminu zakończenia robót wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem (opis zmian, sposób inicjowania zmiany, uzasadnienie zmiany), zaakceptowanego przez Zamawiającego oraz potwierdzonego przez Inspektora nadzoru oraz sporządzenia aneksu do umowy.9. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:1) zmiana stawki podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia wykonawcy brutto zostanie zmieniona odpowiednio. Wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie. 2) rezygnacji z części robót lub prac wskazanych w dokumentacji projektowej, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe lub w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót z zastrzeżeniem postanowień § 14 ust. 5 do 7 niniejszej umowy.10. Inne zmiany:1) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:a) powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w SIWZ,d) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.11. Warunki zmian:1) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.12. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 13. Podstawę obliczenia kosztów zmian wynikających ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót, będzie stanowił projekt zamienny oraz:1) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia oferty Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, lub2) kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np. SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.3) w przypadkach robót podobnych niemożliwych do określenia w powyższy sposób, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za ewentualne roboty zostanie ustalone na podstawie szczegółowego kosztorysu zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 4) Szczegółowy Kosztorys, o którym mowa w pkt 3), podlegający akceptacji Inspektora Nadzoru i Przedstawiciela Zamawiającego zostanie sporządzony na podstawie: a) obmiaru robót b) cen jednostkowych c) w przypadku braku cen jednostkowych danego typu robót w kosztorysach Wykonawcy, cena zostanie ustalona na podstawie jednostkowych nakładów rzeczowych (nr, nm, ns) dla robót zbieżnych z warunkami opisanymi w publikacjach KNR i KNNR na podstawie norm nakładów rzeczowych określonych w tych publikacjach, ewentualnie stosując metodę interpolacji lub ekstrapolacji, jak również analizę indywidualną uwzględniając warunki technologiczno-organizacyjne przeprowadzanych robót. Stawki, i narzuty robocizny kosztorysowej bezpośredniej, nie przekroczą średniej dla danego rodzaju robót i regionu określonej w ostatnio wydanej publikacji „SEKOCENBUD”. Wskaźniki narzutów kosztów pośrednich (R+S) i zysku (R+S+Kp) dla danego rodzaju robót, nie przekroczą średnich wskaźników określonych w ostatnio wydanej publikacji „SEKOCENBUD”. Cen materiałów łącznie z kosztami zakupów, bez podatku od towarów i usług oraz koszt pracy sprzętu w wysokościach nie przekraczających średnich cen krajowych określonych w ostatnio wydanej publikacji „SEKOCENBUD”. 5) Niezależenie od zapisów pkt 4), przy sporządzaniu szczegółowego kosztorysu Wykonawca ma obowiązek zastosowania stawek narzutów kosztów pośrednich i robocizny nie wyższych niż wskazane w Formularzu ofertowym. 14. W każdym przypadku, szczegółowy kosztorys wykonania prac/robót dodatkowych, zamiennych będzie przedmiotem negocjacji pomiędzy Stronami których celem będzie udzielenia zamówienia po cenach rynkowych. 15. W przypadku konieczności zaniechania części zakresu Przedmiotu Umowy, Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu. Podstawą określenia Wynagrodzenia za zaniechany zakres robót będzie protokół konieczności podpisany przez Kierownika Budowy Wykonawcy, Inspektora Nadzoru i Przedstawiciela Zamawiającego oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierający pozycje dla robót zaniechanych z kosztorysu Wykonawcy. 16. W przypadku wystąpienia robót zamiennych, Wynagrodzenie będzie podlegało zmianie analogicznie do zasad wskazanych w punktach poprzedzających.17. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI