Robota budowlana polegająca na naprawie oraz bieżącej konserwacji strzelnic garnizonowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Robota budowlana polegająca na naprawie oraz bieżącej konserwacji strzelnic garnizonowych i pistoletowych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jeżewie oraz Leźnicy Wielkiej w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia772090-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772090-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Robota budowlana polegająca na naprawie oraz bieżącej konserwacji strzelnic garnizonowych i pistoletowych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jeżewie oraz Leźnicy Wielkiej w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Sektora Finansów Publicznych - Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.31wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.31wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana polegająca na naprawie oraz bieżącej konserwacji strzelnic garnizonowych i pistoletowych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jeżewie oraz Leźnicy Wielkiej w 2021 roku
Numer referencyjny: 19/ZP/21
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy garnizonowej i pistoletowej w Tomaszowie Mazowieckim, strzelnicy garnizonowej w Jeżewie oraz strzelnicy pistoletowej w Leźnicy Wielkiej w 2021 roku . 2.Zakres robot obejmuje naprawy kwartalne oraz bieżące konserwacje miesięczne, na które składają się:a) roboty ciesielskie b) roboty elektrycznec) roboty w zakresie stabilizacji gruntud) utylizacja zdemontowanych materiałów3.Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania:ZADANIE 1Naprawa i bieżąca konserwacja strzelnicy garnizonowej typu B oraz strzelnicy pistoletowej w Tomaszowie Mazowieckim ZADANIE 2Naprawa i bieżąca konserwacja strzelnicy garnizonowej typu B w Jeżewie ZADANIE 3Naprawa i bieżąca konserwacja strzelnicy pistoletowej w Leźnicy Wielkiej 4.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załączniki nr 1 A , 1 B , 1 C do SIWZ oraz przedmiarami stanowiącymi załączniki nr 2 A , 2 B , 2 C do SIWZ.5.Naprawa i konserwacja strzelnic wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem dla zadań nr 1, 2 i 3 stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań.7.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.8. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45422000-1
45111230-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 300055,45
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.02.2021   lub zakończenia: 15.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas reakcji na naprawy i konserwacje unimożliwiająceeksploatacje strzelnicy 20,00
okres gwarancji na roboty , materiały stanowiące przedmiot zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.W przypadku gdy, pomimo zachowania należytej staranności, Wykonawca lub Zamawiający nie będzie mógł wykonać umowy w sposób należyty (przez co rozumie się również brak możliwości wykonania umowy), na skutek okoliczności zaistniałych po zawarciu umowy z powodu występowania COVID-19, strony mogą dokonać zmiany umowy, w szczególności w następującym zakresie:1) zmiany terminu wykonania umowy lub jej części,2) czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej części,3) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy,4) zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej jej zmianie wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia Wykonawcy- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50 % wartości pierwotnej umowy.2.O zaistnieniu okoliczności mających wpływ na wykonanie umowy strona powołująca się na te okoliczności zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę na piśmie. Powiadomienie winno zawierać projekt proponowanych zmian do umowy.3.Brak możliwości wykonania umowy w sposób należyty z przyczyn określonych w ust. 1 strona zobowiązana jest wykazać poprzez przedstawienie stosownych oświadczeń i dokumentów. Druga strona może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń i dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.4.Strona, która została powiadomiona przez drugą stronę o okolicznościach mających wpływ na należyte wykonanie umowy, zobowiązana jest w terminie 14 dni od otrzymania informacji o okolicznościach mających wpływ na wykonanie umowy oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, przedstawić drugiej stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. W przypadku wystąpienia przez drugą stronę o dodatkowe oświadczenia i dokumenty ww. termin biegnie od daty ich otrzymania. 5.W przypadku zajęcia pozytywnego stanowiska i stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy, strony dokonają uzgodnienia treści aneksu do umowy, którego zakres winien być zgodny z ust. 1. 6.W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie zastosowanie znajdują przepisy art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz.374 z późn. zm.).7.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (w formie aneksu) i są dopuszczalne:1) w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy PZP, 2) w przypadku zmniejszenia zakresu robót, a w konsekwencji zmniejszenia wysokości wynagrodzenia w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsk,3) w przypadkach określonych w ust. 2,4) w przypadkach określonych w § 23 umowy.8.Dopuszczalna jest zmiana umowy w trakcie realizacji umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpi brak możliwości koordynacji robót z innymi Wykonawcami realizującymi roboty w ramach tego samego kompleksu wojskowego, 2) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy. Do niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót w określonym terminie zalicza się w szczególności: a) obfite i długotrwałe opady atmosferyczne, w szczególności śnieg, deszcz, b) niskie temperatury utrudniające lub uniemożliwiające realizacje umowy, c) klęski żywiołowe występujące na terenie objętym realizacja umowy; Wystąpienie ww. niesprzyjających warunków winno być udokumentowane;3) zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, o których mowa w § 7 umowy, 4) Zamawiający zobowiązany będzie do zawarcia umowy o wykonanie zamówienia dodatkowego, którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy, a którego nie mógł przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,5) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia niniejszej umowy,6) Zamawiający dokona zmiany w dokumentacji projektowej, 7) wystąpi kolizja z niezinwentaryzowaną infrastrukturą podziemną lub innymi obiektami, 8) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w umowie w chwili zawarcia umowy. 9.W przypadkach określonych w ust. 2 zmiana umowy może polegać:1) na zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy (zamówienia podstawowego/zamówienia podstawowego wraz z robotami dodatkowymi) lub ustalenia terminu wykonania robót dodatkowych, 2) na zmianie wysokości wynagrodzenia, w szczególności w przypadku wykonania robót dodatkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1 - Robota budowlana polegająca na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy garnizonowej i pistoletowej w Tomaszowie Mazowieckim w 2021 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : robota budowlana polegająca na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy garnizonowej i pistoletowej w Tomaszowie Mazowieckim w 2021 roku2.Zakres robot obejmuje naprawy kwartalne oraz bieżące konserwacje miesięczne, na które składają się:a) roboty ciesielskie b) roboty elektrycznec) roboty w zakresie stabilizacji gruntud) utylizacja zdemontowanych materiałów3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiąc załącznik nr 1 A do SIWZ oraz przedmiar stanowiący załącznik nr 2 A do SIWZ.4. Naprawa i konserwacja strzelnic wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 45111230-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 243340,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas reakcji na naprawy i konserwacje uniemożliwiające eksploatację strzelnicy 20,00
okres gwarancji na roboty , materiały stanowiace przedmiot zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2 - Robota budowlana polegająca na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy garnizonowej typu B w Jeżewie w 2021 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : robota budowlana polegająca na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy garnizonowej typu B w Jeżewie w 2021 roku2.Zakres robot obejmuje naprawy kwartalne oraz bieżące konserwacje miesięczne, na które składają się:a) roboty ciesielskie b) roboty elektrycznec) roboty w zakresie stabilizacji gruntud) utylizacja zdemontowanych materiałów3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiąc załącznik nr 1 B do SIWZ oraz przedmiar stanowiący załącznik nr 2 B do SIWZ.4. Naprawa i konserwacja strzelnic wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 45111230-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas reakcji na naprawy i konserwacje uniemożliwiające eksploatację strzelnicy 20,00
okres gwarancji na roboty , materiały stanowiace przedmiot zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3 - Robota budowlana polegająca na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy pistoletowej w Leźnicy Wielkiej w 2021 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : robota budowlana polegająca na wykonaniu napraw oraz bieżących prac konserwacyjnych na strzelnicy pistoletowej w Leźnicy Wielkiej w 2021 roku2.Zakres robot obejmuje naprawy kwartalne oraz bieżące konserwacje miesięczne, na które składają się:a) roboty ciesielskie b) roboty elektrycznec) roboty w zakresie stabilizacji gruntud) utylizacja zdemontowanych materiałów3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiąc załącznik nr 1 C do SIWZ oraz przedmiar stanowiący załącznik nr 2 C do SIWZ.4. Naprawa i konserwacja strzelnic wykonywana będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 45111230-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44715,45
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas reakcji na naprawy i konserwacje uniemożliwiające eksploatację strzelnicy 20,00
okres gwarancji na roboty , materiały stanowiace przedmiot zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgierz: Budowa oświetlenia w miejscowości Michałów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI