Robota budowlana polegająca na: CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Robota budowlana polegająca na: CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu. CZĘŚĆ/ZADANIE II – Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Giżycku oraz likwidacja studni nr 2, 3A na terenie WOSzK w Mrągowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-14
  • Numer ogłoszenia574397-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574397-N-2020 z dnia 2020-08-14 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Robota budowlana polegająca na: CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu. CZĘŚĆ/ZADANIE II – Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Giżycku oraz likwidacja studni nr 2, 3A na terenie WOSzK w Mrągowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska  20 , 11-500  Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (URL): http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty nalezy złożyć osobiście w Kancelarii Jawnej Zamawiającego - budynek nr 5, pokój 108, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana polegająca na: CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu. CZĘŚĆ/ZADANIE II – Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Giżycku oraz likwidacja studni nr 2, 3A na terenie WOSzK w Mrągowie.
Numer referencyjny: 51/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. CZĘŚĆ/ZADANIE I składa się z trzech niżej wskazanych elementów (pkt. 1.1. - 1.3.):1.1. Rozbiórka budynku nr 134 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie JW. 1460 w Orzyszu. PKOB – 161 Ogólnodostępne obiekty kulturalne- kasyna1.1.1. Opis budynku Ogólna charakterystyka techniczna budynku nr 134 Obiekt wybudowano wg projektu architektoniczno-budowlanego z sierpnia 1935 r. Budynek jest wykonany w konstrukcji murowanej. Stropy drewniane i żelbetowe oparte na ścianach podłużnych i poprzecznych. Ściany osłonowe murowane z cegły ceramicznej pełnej. Konstrukcja dachu drewniana, pokryty dachówką ceramiczną.Wyposażony w instalację elektryczną, odgromową co i wod-kan.Wskaźniki techniczne obiektu:- Powierzchnia użytkowa: 909,87 m2- Powierzchnia zabudowy: 611,60 m2 - Powierzchnia ogólna: 1063,73 m2- Kubatura: 5289,20 m3- Długość budynku (dach część niższa) : 44,59 m- Szerokość budynku (część wyższa) : 13,61 m- Wysokość budynku: (część niższa): 8,64 mBudynek spełniający funkcje kasyna wojskowego, wybudowano na początku lat 30. Budynek składa się z jednokondygnacyjnej części z poddaszem nieużytkowym. Budynek jest częściowo podpiwniczony. Budynek ma monolityczną konstrukcję murowaną ze stropami wylewnymi i żelbetowymi. W części wysokiej budynku, przy ścianach szczytowych od strony południowo-zachodniej i północno-wschodniej zlokalizowane są klatki schodowe, których biegi i spoczniki wykonano, jako żelbetowe. Ścianki działowe wykonane są z cegły dziurawki, gazobetonu oraz płyt gipsowo- kartonowych.1.1.2. Ogólny zakres robót do wykonania:a. Branża budowlana- rozbiórka pokrycia dachowego ceramicznego- rozbiórką deskowania dachu, więźby dachowej- rozbiórką ścian zewnętrznych i wewnętrznych,- demontaż stolarki i ślusarki budowlanej.- rozbiórka ścian fundamentowych z cegły i ław fundamentowych betonowych- rozbiórka posadzek drewnianych, betonowych- wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych- zasypanie wykopów po fundamentach wyrównanie terenu- uporządkowanie terenu po rozbiórce- wykonanie trawników siewem z nawożeniemb. Branża elektryczna- demontaż tablic bezpiecznikowych i złącza kablowego- demontaż opraw oświetleniowych- demontaż osprzętu elektrycznego- demontaż przewodów elektrycznych- demontaż instalacji odgromowejc. Branża sanitarna- demontaż instalacji, co i grzejników - zakorkowanie przyłącza c.o , wod – kand. Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolneWykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej budynku nr 134 z przekazaniem operatu do RZI Olsztyn ( potwierdzenie przekazania operatu dołączyć do dokumentacji odbiorowej). Przed przystąpieniem do robót wykonawca złoży oświadczenie w RZI Olsztyn o rozpoczęciu prac rozbiórkowych i wykonaniu operatu geodezyjnego z rozbiórki budynkuRozbiórka elementów kotłowni w budynku 305 na terenie kompleksu wojskowego w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33 PKOB - 2 23 230Elementy kotłowni ujęte do rozbiórki pracowały na potrzeby kotłowni parowej wybudowanej w 1989r. 1.2.1. Ogólny zakres robót do wykonania:a. W pomieszczeniu holu i hali kotłów znajdują się czynne rurociągi c.o. ;rury kanalizacji deszczowej oraz naczynie wzbiorcze które nie podlegają demontażowi ( oznaczone są taśmą białoczerwoną) b. Demontaż: płaszczy ochronnych kotłów, izolacji z wełny mineralnej  zaworów  zbiorników kondensatu  zmiękczacza wody naczynia wzbiorczego przewodów wentylacyjnych  rurociągów żeliwnych ogrodzenia z siatki w ramkach stalowych  zadaszenia z blachy trapezowej ław i stóp fundamentowych pod wentylatoryc. Cięcie przy użyciu palnika tlenowego:  konstrukcji wsporczych stalowych kotłów stalowych SR-25 rurociągów  konstrukcji wsporczych wentylatorów, drabinekd. Utylizacja materiałów izolacyjnych zawierających azbest.e. Zapewnienie szczególnego nadzoru nad pracami pożarowo niebezpiecznymiLikwidacja studni głębinowych numer: 1, 2, 3 na terenie kompleksu przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu.PKOB – 2222 studnie1.3.1. Opis studni:a) studnia nr 1 wybudowana w 1968r., - głębokość 58,3m- obudowa studni z kręgów betonowych- strefa wokół studni wygrodzona siatką na słupkach b) studnia nr 2 wybudowana w 1972r., - głębokość 91m- obudowa studni z żelbetu- strefa wokół studni wygrodzona siatką w ramkach stalowychc) studnia nr 3 wybudowana w 1972r., - głębokość 87mm- obudowa studni z żelbetu- strefa wokół studni wygrodzona siatką w ramkach stalowych1.3.2. Ogólny zakres robót do wykonania:a. Studnia nr 1 demontaż pompy głębinowej z rurą tłoczną demontaż tablic bezpiecznikowych odłączenie przewodów od zacisków wychlorowanie otworu podchlorynem sodu lub wapnia wypełnienie kolumny filtra wydezynfekowanym piaskiem 58,3-39,0m wypełnienie rury wiertniczej wydezynfekowanym piaskiem 39,0-36,0m wypełnienie rury wiertniczej zaprawa cementową w stosunku 1:6 (1cz. cementu + 6 cz. piasku ) z dodatkiem środka uszczelniającego np. hydrobet rozebranie obudowy studni  wypełnienie szybiku studziennego piaskiem z zagęszczeniem go rozebranie ogrodzenia  mechaniczne plantowanie nawiezienie ziemi humusu 5cm i obsianie trawą b. Studnia nr 2 demontaż pompy głębinowej z rurą tłoczną demontaż tablic bezpiecznikowych odłączenie przewodów od zacisków wychlorowanie otworu podchlorynem sodu lub wapnia wypełnienie kolumny filtra wydezynfekowanym piaskiem 58,3-39,0m wypełnienie rury wiertniczej wydezynfekowanym piaskiem 39,0-36,0m wypełnienie rury wiertniczej zaprawa cementową w stosunku 1:6 (1cz. cementu + 6 cz. piasku ) z dodatkiem środka uszczelniającego np. hydrobet rozebranie obudowy studni  wypełnienie szybiku studziennego piaskiem z zagęszczeniem go rozebranie ogrodzenia z siatki w ramkach i cokolika zasypanie rowów po cokoliku mechaniczne plantowanie nawiezienie ziemi humusu 5cm i obsianie trawą c. Studnia nr 3 demontaż pompy głębinowej z rurą tłoczną demontaż tablic bezpiecznikowych odłączenie przewodów od zacisków wychlorowanie otworu podchlorynem sodu lub wapnia wypełnienie kolumny filtra wydezynfekowanym piaskiem 58,3-39,0m wypełnienie rury wiertniczej wydezynfekowanym piaskiem 39,0-36,0m wypełnienie rury wiertniczej zaprawa cementową w stosunku 1:6 (1cz. cementu + 6 cz. piasku ) z dodatkiem środka uszczelniającego np. hydrobet rozebranie obudowy studni  wypełnienie szybiku studziennego piaskiem z zagęszczeniem go rozebranie ogrodzenia z siatki w ramkach i cokolika zasypanie rowów po cokoliku mechaniczne plantowanie nawiezienie ziemi humusu 5cm i obsianie trawąd. Wykonawca na 2 tygodnie przed terminem rozpoczęcia robót geologicznych dokona zgłoszenia Staroście Powiatu Piskiego oraz Burmistrzowi Orzysza zamiaru rozpoczęcia robót spełniając wymogi formalne wynikające z ust 1 i 2 art. 81 Prawa geologicznego i górniczego.e. Roboty geologiczne powinny przebiegać pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie wymagane przepisami uprawnienia.f. Wszystkie prace winny być wykonane zgodnie z: „Operatem wodno-prawnym na likwidację zespołu urządzeń wodnych (studni głębinowych) zlokalizowanych w miejscowości Orzysz” opracowanego przez APIS GEO Iwona Kacprzak wrzesień 2019r., „Projekt robót geologicznych dotyczący likwidacji trzech otworów studziennych zlokalizowanych na granicach działki 411/69 obręb Orzysz” opracowanego przez APIS GEO Iwona Kacprzak lipiec 2019r., Decyzją Marszałka Województwa Warmińsko – Mazurskiego znak GW.7430.41.2019 z dnia 01.10.2019 r., Decyzją Państwowego Gospodarstwa Wodnego WODY POLSKIE Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku znak BI.RUZ.421.70.2019.MK z dnia 16.01.2020r. g. Po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę.h. Po zlikwidowaniu otworów studziennych należy sporządzić dokumentację geologiczną likwidowanej studni zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 grudnia 2016r. w sprawie szczególnych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych (Dz. U. z 2016 poz. 2023). i. Dokumentację należy sporządzić w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej, które należy przedłożyć w Starostwie Powiatowym w Piszu. Uwaga: Mapę należy pozyskać z zasobów geodezyjno – kartograficznych RZI w Olsztynie. W przypadku mapy z klauzulą niejawności Wykonawca powinien posiadać zdolność do przechowywania i przetwarzania dokumentów niejawnych. Przy braku możliwości przechowywania w/w dokumentów Wykonawcy zostanie udostępnione pomieszczenie na terenie Zamawiającego, w którym będzie mógł wykonywać prace w zakresie zleconym przez Zamawiającego. 2. CZĘŚĆ/ZADANIE II składa się z dwóch niżej wskazanych elementów (pkt. 2.1. - 2.2.):2.1. Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ulicy 1- Maja 11 w Giżycku. PKOB – 1252 wiata2.1.1. Opis budynku magazynowegoBudynek wolnostojący o wym. 4,00x10,70[m] jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wybudowany w latach 70-tych. Ściany murowane, dach płaski jednospadowy o konstrukcji stalowej z belek dwuteowych 80mm pokryty płytami. Do belek stalowych przymocowane są drewniane łaty w odstępach około 0,9 m Wiata nie jest wyposażona w instalacje wewnętrzne. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 42,80m²- wysokość budynku - około 2,70m2.1.2. Ogólny zakres prac do wykonania:a. Rozebranie pokrycia dachowego z płyt falistych cementowych.b. Demontaż belek stalowych 80 mm o długości około 4,0 m - 10 szt.c. Rozebranie ścian z cegły.d. Rozebranie fundamentów z cegły pełnej o głębokości około 80cm.e. Skucie posadzki betonowej.f. Zasypanie wykopu i wyrównanie terenu po rozebranym budynku. g. Zasianie trawy na terenie po rozebranym budynku.h. Załadunek, wywóz oraz utylizacja gruzu powstałego po rozbiórce.i. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2.2. Likwidacja studni nr 2 i 3 A na terenie WOSzK w MrągowiePKOB – 2222 studnie2.2.1. Opis studni:a. Studnia nr 2 posiada głębokość 32,0m oraz średnicę:- 125mm w przelocie studni 32,0-22,0m,- 298mm w przelocie studni 22,0- 2,0m.Obudowa studni wykonana z kręgów betonowych ø100mm z żelbetową płytą denną i żelbetową płytą stropową wraz z wyłazem. Głębokość obudowy studni wynosi 200cm. Studnia wyłączona z eksploatacji.Dane techniczne- rok budowy - 1967- głębokość studni - 32,0mb. Studnia nr 3A posiada głębokość 38,5m oraz średnicę:- 245mm w przelocie studni 38,5-7,0m,- 298mm w przelocie studni 7,0- 2,0m.Obudowa studni wykonana z kręgów betonowych ø100mm z żelbetową płytą denną i żelbetową płytą stropową wraz z wyłazem. Głębokość obudowy studni wynosi 200cm. Studnia wyłączona z eksploatacji.Dane techniczne- rok budowy - 1999- głębokość studni - 38,5m2.2.2. Ogólny zakres prac do wykonania – studnia nr 2 : a. Usunięcie z obudowy instalacji elektrycznej i hydraulicznej.b. Demontaż głowicy.c. Usunięcie pompy głębinowej.d. Dezynfekcja wnętrza otworu podchlorynem sodu lub podchlorynem wapnia.e. Wypełnienie otworu studni w przelocie 32,0m – 7,0m wydezynfekowanym piaskiem.f. Wypełnienie zaprawą cementową z dodatkiem uszczelniającym odcinka rury wiertniczej na głębokości 7,0-2,0m.g. Rozebranie obudowy studziennej i usunięcie kręgów betonowych.h. Wywóz gruzu z terenu budowy – odległość wywozu gruzu Wykonawca określi wg własnej kalkulacji. i. Wypełnienie dołu po szybiku studziennym piaskiem z zagęszczeniem i uporządkowaniem terenu .j. Wykonanie geologicznej dokumentacji po likwidacji otworu studni.k. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.2.2.3. Ogólny zakres prac do wykonania – studnia nr 3A : a. Usunięcie z obudowy instalacji elektrycznej i hydraulicznej.b. Demontaż głowicy.c. Usunięcie pompy głębinowej.d. Dezynfekcja wnętrza otworu podchlorynem sodu lub podchlorynem wapnia.e. Wypełnienie otworu studni w przelocie 38,5m – 7,0m wydezynfekowanym piaskiem.f. Wypełnienie zaprawą cementową z dodatkiem uszczelniającym odcinka rury wiertniczej na głębokości 7,0-2,0m.g. Rozebranie obudowy studziennej i usunięcie kręgów betonowych.h. Wywóz gruzu z terenu budowy – odległość wywozu gruzu Wykonawca określi wg własnej kalkulacji. i. Wypełnienie dołu po szybiku studziennym piaskiem z zagęszczeniem i uporządkowanie terenu.j. Wykonanie geologicznej dokumentacji po likwidacji otworu studni.k. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.Uwaga: Mapę należy pozyskać z zasobów geodezyjno – kartograficznych RZI w Olsztynie. W przypadku mapy z klauzulą niejawności Wykonawca powinien posiadać zdolność do przechowywania i przetwarzania dokumentów niejawnych. Przy braku możliwości przechowywania w/w dokumentów Wykonawcy zostanie udostępnione pomieszczenie na terenie Zamawiającego, w którym będzie mógł wykonywać prace w zakresie zleconym przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45110000-1
45230000-8
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie wszystkich zadań:- termin minimalny – 30 listopad 2020 r.,- termin maksymalny – 10 grudzień 2020 r. 2. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione w terminach odpowiadających terminom zastępowanych dokumentów z pkt 9.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca powoła się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) na CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na CZĘŚĆ/ZADANIE II – Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Giżycku oraz likwidacja studni nr 2, 3A na terenie WOSzK w Mrągowie.3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert.4. Wadium może być wniesione w:4.1. pieniądzu;4.2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;4.3. gwarancjach bankowych;4.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089).5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp.6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 51/2020 – CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu”.7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).8. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:8.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;8.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
okres rękojmi 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:1.1 Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,1.2 Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:2.1 wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,2.2 klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,2.3 wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, na okres nie dłuższy niż czas trwania przeszkody uniemożliwiającej zakończenie prac, jednakże nie dłużej niż do 15.12.2020r. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku robót dodatkowych lub zamiennych identycznych lub analogicznych do robót ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest wykonać na poziomie cen kosztorysu ofertowego. Wycena ewentualnych robót dodatkowych, lub zamiennych, niewystępujących w kosztorysie ofertowym, dla których nie można będzie ustalić wartości w oparciu o ceny jednostkowe kosztorysu ofertowego, zostanie wykonana w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych ujętych w kosztorysie ofertowym:3.1 stawka roboczogodziny „R”=________zł/gr,3.2 koszty pośrednie „Kp”=_________%,3.3 sprzęt „S” w zł/h,3.4 zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp)=_______%,Ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu będą przyjmowane wg średnich cen rynkowych ujętych w publikacji „SEKOCENBUD” z okresu opracowania kosztorysu ofertowego do przetargu. Ceny materiałów i sprzętu nie ujęte w wydawnictwie „SEKOCENBUD” oraz urządzeń zostaną rozliczone wg zaakceptowanych przez Zamawiającego dowodów zakupu załączonych do kosztorysów powykonawczych. Nakłady rzeczowe zostaną rozliczone w oparciu o KNR, a w przypadku braku norm KNR, w oparciu o kalkulację indywidualną zatwierdzoną przez Zamawiającego.4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2020 r.5. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ/ZADANIE I – Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbiórka budynku nr 134, elementów kotłowni w budynku nr 305 oraz likwidacja studni głębinowych nr 1, 2, 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 33 w Orzyszu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedmiotowego zadania, jego zakres i rodzaj zawarty jest w rozdziale III SIWZ oraz załącznikach do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
okres rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie wszystkich zadań:- termin minimalny – 30 listopad 2020 r.,- termin maksymalny – 10 grudzień 2020 r. 2. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Giżycku oraz likwidacja studni nr 2, 3A na terenie WOSzK w Mrągowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbiórka wiaty przy budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Giżycku oraz likwidacja studni nr 2, 3A na terenie WOSzK w Mrągowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadania zawarty jest w rozdziale III SIWZ oraz załącznikach do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45110000-1, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 20,00
okres rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie wszystkich zadań:- termin minimalny – 30 listopad 2020 r.,- termin maksymalny – 10 grudzień 2020 r. 2. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do wypożyczenia rusztowania do ocieplenia budynku- Krotoszyny
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do wypożyczenia rusztowania do ocieplenia budynku (inne niż warszawskie). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Pińczów”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI