Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsk Podlaski
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bielsk Podlaski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776401-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776401-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Bielsk Podlaski: Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego. Nr projektu RPO.08.06.00-20-0486/20
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 50659007000000, ul. ul. Mickiewicza  46 , 17-100  Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7306851, 7305031, e-mail gmina@bielskpodlaski.pl, faks 857 302 015.
Adres strony internetowej (URL): www.bielskpodlaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bielskpodlaski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bielskpodlaski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej papierowej złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Bielsk Podlaski, (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer referencyjny: IGK.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej we wsi Pilipki, gmina Bielsk Podlaski wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pod nazwą ,,Rewitalizacja wsi Pilipki poprzez modernizację świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem terenu”.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego. Nr projektu RPO.08.06.00-20-0486/20.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Pilipki na działce o nr ew. 325 w szczególności wykonanie następującego zakresu robót:1.1 Roboty ogólnobudowlane i sanitarne.-rozebranie polep w stropie drewnianym nad przyziemiem,-rozebranie opaski z desek boazeryjnych wokół okien i drzwi oraz naroży budynku,-rozebranie podsufitki z płyty pilśniowej,-rozebranie okładziny ściennej z płyty pilśniowej,-rozebranie obicia ścian oraz okapów z desek szalówkowych elewacyjnych,-rozebranie podłogi z desek na wpust,-rozebranie podłogi ślepej,-rozbiórka podestu i boków sceny z desek,-rozbiórka konstrukcji sceny z krawędziaków drewnianych,-rozebranie legarów podłogowych,-rozebranie schodów drewnianych (na poddasze),-wyjęcie ościeżnic ze ścian drewnianych - okna i drzwi,-rozebranie pieców kaflowych wraz z rozbiórką przewodów łączących piece z kominem,-rozbiórka ganka konstrukcji drewnianej z zadaszeniem pokrytym blachą trapezową,-rozbiórka drewnianego zadaszenia pokrytego blachą trapezową usytuowanego nad wejściem z tyłu budynku,-rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego budynku świetlicy z blachy trapezowej wraz z obróbkami blacharskimi,-rozbiórka ołacenia dachu,-wycięcie otworów drzwiowych i okiennych w ścianie drewnianej,-wycięcie otworu w stropie w celu zamontowania schodów składanych,-rozebranie elementów betonowych takich jak schody betonowe zewnętrzne, fundamenty po piecach,-rozbiórka chodnika betonowego,-rozbiórka posadzki betonowej na zewnątrz budynku,-demontaż drewnianego balkonu wraz z metalowymi balustradami,-rozbiórka podokienników okiennych zewnętrznych, obróbki belki podwalinowej z blachy powlekanej, pokrycia z blachy powlekanej płaskiej poziomych daszków (okapów) zewnętrznych umieszczonych na ścianach szczytowych w poziomie stropu nad parterem,-demontaż parapetów okiennych wewnętrznych z PCV,-udrożnienie i oczyszczenie przewodu kominowego z sadzy i zanieczyszczeń,-wycięcie na głębokość około 12 cm belek podwalinowych na szerokości otworów drzwiowych w celu likwidacji progów,-wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych GKFI 12,5 mm na rusztach metalowych 100-101 z nakryciem obustronnym i izolacją wewnątrz z wełny mineralnej gr. 10 cm w pomieszczeniu WC oraz szatni,-wykonanie stóp fundamentowych betonowych o wymiarach 0,5x 1,0 x 0,8m, 0,5 x 0,6 x 0,8 m, 0,4 x 0,4 x 0,8 m pod kominy wentylacyjne,-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej stóp fundamentowych betonowych z dwóch warstw papy na lepiku,-wykonanie kominów murowanych z pustaków ceramicznych wentylacyjnych 19xl9x24 cm na zaprawie cementowej M10. Z kominów wyprowadzić przewody wentylacyjne za pomocą rur „Spiro” na dach budynku,-montaż izolowanych rur "Spiro" o śr. 150 mm z blachy stalowej ocynkowanej w izolacji z wełny mineralnej gr. 5 cm z płaszczem,-wykonanie kominków wentylacyjnych na dachu budynku,-osadzenie kratek wentylacyjnych na ścianach w pomieszczeniach,-wymiana osłabionych, próchniejących, gnijących elementów konstrukcyjnych w ścianach drewnianych,-wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych na ścianach wewnątrz pomieszczeń,-wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych na ścianach na zewnątrz budynku (3 warstwy rusztów w poziomie parteru i jedna powyżej parteru). Ściany zewnętrzne w poz. parteru będą docieplone dwoma warstwami wełny mineralnej 2 x po 5 cm. Na ścianach zewnętrznych powyżej poz. parteru ocieplenia nie będzie,-wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej z folii mocowanej na zewnątrz budynku do stelażu drewnianego na ścianach zewnętrznych na powierzchniach docieplonych warstwą wełny mineralnej oraz mocowana do ścian drewnianych na części ścian zewnętrznych powyżej poziomu parteru,-montaż paneli o szer. 12,5 cm z blachy powlekanej o drewnopodobnej fakturze wraz z narożnikami o szer. 12,5 cm przy oknach i drzwiach zewnętrznych oraz narożnikami o szer. 16 cm mocowanymi na narożach budynku,-wykonanie izolacji termicznej pionowej ze styropianu XPS gr. 6 cm na cokole budynku. Docieplenie metodą BSO. Faktura rustykalna nakładana ręcznie gr. 3,0 mm. Izolację zagłębić 0,5 m poniżej terenu,-wzmocnienie narożników listwami (kątownikami) cokołowymi aluminiowymi,-zamontowanie obróbki blacharskiej z blachy powlekanej - podokienniki oraz obróbka połączenia paneli blaszanych z ociepleniem cokołu ze styropianem,-umieszczenie napisu "ŚWIETLICA" przy drzwiach wejściowych do budynku. Litery o wysokości 18 cm ze stali nierdzewnej,-usztywnienie ściany szczytowej poprzez zamontowanie słupka drewnianego o wym. 7 cm x 32 cm x 300 cm. Słupek mocować na zewnątrz budynku na ścianie szczytowej od strony południowej. Stężenie umieścić w miejscu oparcia podciągu drewnianego na ścianie zewnętrznej. Krawędziak połączyć ze ścianą za pomocą śrub z nakrętkami M16 x 220 mm i podkładkami stalowymi z płaskownika 4 mm x 80 mm x 80 mm. Śruby rozmieścić w odstępach co 30 cm.-ręczne wykopy przy istniejących ścianach fundamentowych w celu docieplenia styropianem,-zasypanie wykopów przy ścianach zewnętrznych,-ręczne rozplantowanie części ziemi pozostałej z wykopów,-zbicie odpadających, spękanych fragmentów tynków na cokole budynku i uzupełnienie nowymi tynkami cementowymi,-wykonanie i montaż uchwytów i poręczy przy umywalce i sedesie w pomieszczeniu WC. Uchwyty i poręcze z rur fi 32 mm malowane proszkowo,-uzupełnienie otworu w stropie po rozbiórce schodów drewnianych. Montaż belek stropowych drewnianych o przekroju 5 x 18 cm o rozstawie co 60 cm,-wzmocnienie istniejącego podciągu drewnianego o wym. 18 x 20 cm obustronnie krawędziakami drewnianymi o wymiarach 7 x 20 cm. Połączyć za pomocą śrub z nakrętkami M16 x 340 mm z zastosowaniem podkładek stalowych z płaskownika 4 mm x 80 mm x 80 mm. Śruby rozmieścić co 0,50 m. Dodatkowo łączyć za pomocą gwoździ stalowych o długości 12 cm stosując 4 szt. na 1 mb po obu stronach podciągu,-wzmocnienie istniejącego podciągu drewnianego o wym. 11 x 13 cm obustronnie krawędziakami drewnianymi o wymiarach 5 x 20 cm. Połączyć za pomocą śrub z nakrętkami M16 x 230 mm z podkładkami stalowymi. 4 mm x 80 mm x 80 mm. Śruby rozmieścić co 0,5 m. Dodatkowo połączyć za pomocą gwoździ stalowych o długości 10 cm stosując 4 szt. na 1 mb po obu stronach podciągu,-wykonanie otworów w istniejącym drewnianym stropie na składane schody strychowe oraz kominy wentylacyjne,-wykonanie konstrukcji rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych na sufitach i podciągach wewnątrz pomieszczeń,-wykonanie konstrukcji nośnej z tarcicy nasyconej do zamontowania schodów strychowych składanych,-wykonanie izolacji stropu z folii paroszczelnej PE 0,2 mm,-obłożenie stropu płytami gipsowo - kartonowymi GKFI 18 mm na gotowym ruszcie drewnianym,-wykonanie izolacji cieplnej poziomej stropu z wełny mineralnej układanej na sucho gr. 25 cm,-ułożenie drewnianych legarów o przekroju 10 x l0 cm i rozstawie co 80 cm na belkach stropowych na strychu,-ułożenie płyt OSB3 gr. 18 mm na strychu,-montaż schodów strychowych składanych z klapą 70 x 120 cm, EL15 min, U=0,6W/m2K,-wykonanie ślepego pułapu z impregnowanych desek gr. 25 mm na powierzchni stropu w miejscu zlikwidowania schodów,-wykonanie podkładu z piasku pod posadzkę gr. 60 cm, piasek zagęszczać warstwami o gr. 20 cm,-wykonanie podkładu z betonu C12/15 gr. 10 cm pod posadzkę,-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzkowej z folii PE 0,3 mm,-wykonanie izolacji termicznej posadzki ze styropianu EPS 100 gr. 8 cm,-wykonanie posadzki betonowej C16/20 gr. 5,0 cm,-zbrojenie posadzki siatką stalową 15 x l5 cm z drutu fi 3 mm,-ułożenie posadzki z płytek gresowych szkliwionych, antypoślizgowość R10 min. kl. IV ścieralności, 30 x 30 cm,-ułożenie cokolika przy ścianie wysokości 15 cm,-montaż ościeżnic drewnianych z okleiną drewnopodobną do drzwi wewnętrznych,-montaż skrzydła drzwiowego wewnętrznego płytowego pełnego z okleiną drewnopodobną,-montaż drzwi zewnętrznych blaszanych z ościeżnicą metalową fabrycznie wykończonych U<=l,5W/m2K,-montaż okien PCV uchylno-rozwieranych dwudzielnych z obróbką obsadzenia o pow. do 2,5 m2,-montaż okna PCV uchylno-rozwieranego dwudzielnego z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2,-montaż podokienników 20 cm x 108 cm z postformingu gr. 28 mm,-montaż podokienników 20 cm x 160 cm z postformingu gr. 28 mm,-wymiana elementów (krokwie, jętki, itp.) więźby dachowej,-montaż kontrłat wraz z wyrównaniem płaszczyzny dachu,-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii dachowej paroprzepuszczalnej układanej na krokwiach,-wykonanie konstrukcji nośnej z tarcicy do osadzenia wyłazu dachowego,-montaż wyłazu dachowego 45 x 55 cm z kołnierzem uszczelniającym,-wykonanie konstrukcji drewnianej daszku nad podestem wejściowym do budynku, oraz daszków (okapów) zewnętrznych poziomych umieszczonych na ścianach szczytowych w poziomie stropu nad parterem,-wykonanie rusztu z listew drewnianych pod szalówkę okapu,-zamontowanie paneli elewacyjnych z blachy powlekanej na okapie dachu,-ołacenie połaci dachowych (dachu budynku, daszku nad wejściem do budynku i daszków (okapów) na ścianach szczytowych) łatami 38 x 50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej,-wykonanie deski czołowej,-pokrycie dachu blachodachówką,-wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,-wykonanie i montaż rynien dachowych z blachy powlekanej półokrągłych o śr. 12 cm,-wykonanie i montaż rur spustowych z blachy powlekanej okrągłych o śr. 10 cm,-wykonanie i montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanych okrągłych o śr. 8 cm,-wykonanie i montaż barier śniegowych na dachu. Barierki z blachy powlekanej,-wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach kat. III (kominy wentylacyjne),-wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach,-wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na sufitach,-ułożenie glazury na ścianach do wys. 2 m w pomieszczeniu WC i w pomieszczeniu socjalnym na ścianie z umywalką i zlewozmywakiem (od drzwi do okna),-dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian i sufitów gipsowych z zagruntowaniem podłoża,-wykonanie lamperii l,5 m z wyprawy cienkowarstwowej mozaikowej gr. około 2,0 mm z gotowej mieszanki żywicznej o fakturze strukturalnej drobnoziarnistej przy średnicy ziarna l,2 mm w pomieszczeniach (oprócz ścian pokrytych płytkami glazury),-usunięcie warstwy ziemi roślinnej gr. 70 cm,-wykopy ręczne o głębokości do 1,5 m pod pochylnię dla niepełnosprawnych oraz przy schodach,-wykonanie fundamentów żelbetowych pod pochylnię dla niepełnosprawnych z betonu C16/20,-przygotowanie i montaż zbrojenia fundamentów. Zbrojenie z podwójnej siatki pionowej z drutu fi 6 20 x 20 cm,-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń) warstwa dolna o gr. po zagęszczeniu 15 cm (parking, dojście do budynku),-wykonanie schodów zewnętrznych z podestem, beton C16/20,-przygotowanie i montaż zbrojenia schodów. Zbrojenie z siatki z drutu fi 6 20 x 20 cm,-wykonanie podsypki żwirowo - piaskowej gr. 40 cm pod kostkę betonową (parking, dojście oraz opaska),-wypełnienie przestrzeni pod schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych podsypką żwirowo - piaskową,-zagęszczenie mechaniczne podsypki żwirowo-piaskowej,-wykonanie podbudowy betonowej gr. 10 cm z betonu C12/15 na pochylni dla niepełnosprawnych,-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,-wykonanie ławy betonowej pod krawężniki drogowe zwykłe,-ułożenie krawężników betonowych drogowych o wym. 15 x 30 cm na podsypce cementowo - piaskowej,-posadowienie obrzeży betonowych 30 x 8 cm - na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową,-ręczne rozplantowanie ziemi wzdłuż obrzeży powierzchni utwardzonych,-wykonanie i montaż balustrad stalowych ażurowych przy schodach oraz pochwytów przy pochylni,-obłożenie schodów zewnętrznych wraz z podestem płytkami gresowymi mrozoodpornymi antypoślizgowymi na klej. Płytki gresowe gr. l,2 cm, antypoślizgowość R12, klasa ścieralności kl. V. Do klejenia płytek zastosować klej mrozoodporny,-obłożenie krawężników pochylni płytkami gresowymi mrozoodpornymi na klej (płytki takie jak na schodach),-wykonanie tynku akrylowego na gotowym podłożu o wielkości kamienia 1,5 mm z boku schodów i pochylni,-wywiezienie nadmiaru ziemi na odległość do 10 km,-zakup stołu stalowego do gry w szachy dla dzieci do montażu na zewnątrz budynku oraz dwóch ławek i dwóch stołów. Dostarczenie i zamocowanie,-wykopy koparką na odkład gr. kat. I-II. Ziemia roślinna,-wykopy koparką na odkład w gruncie kat. III-IV,-wykopy koparką podsiębierną 0,15 m3 z transportem urobku do 1 km. grunt kat. III,-dodatek za transport urobku ponad 1 km,-ręczne odkopanie istniejącego rurociągu w miejscu wcinki,-wykopy ręczne na odkład głębokości do 1,5 m gr. kat III. Kanalizacja wewnętrzna budynku, przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne,-zasypywanie ręczne wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu kat. I-III,-wykonanie podłoża pod kanały i obiekty z piasku. Warstwa grub. 20 cm pod i 35 cm nad rurą wodociągową oraz 15 cm pod i 15 cm nad rurą kanalizacyjną,-zasypanie wykopów podłużnych spycharkami wraz z zagęszczeniem mechanicznym grunt kat. III-IV,-wykonanie pełnego umocnienia ścian wykopu palami drewnianymi wraz z rozbiórką,-ręczne obsypanie wykopów humusem gr. 30 cm złożonym obok,-wykonanie kanałów z rur PVC typu S ze ścianką litą łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 160 mm,-ocieplenie rury kanalizacyjnej fi 160 mm otuliną z łupek styropianowych gr. 5 cm, styropian EPS200,-wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych,-wykonanie czyszczaków z PVC kanalizacyjnych o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych,-dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm,-wykonanie rur wywiewnych z PVC o połączeniach wciskowych o śr. 110 mm,-wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC w gotowych wykopach wewnątrz budynku. Rurociąg fi 50 mm o połączeniach wciskowych,-dodatki za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek PVC o śr. 50 mm,-wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC o śr. 50 mm poł. wciskowych na ścianach w budynkach niemieszkalnych,-montaż rur osłonowych PCV śr. 250 mm,-wykonanie przecisku o dł. do 20 m rurami stalowymi w gruntach kat. III-IV (przyłącze wodne). Rura fi 63 mm,-wykonanie sieci wodociągowych - montaż rurociągów z rur PE, PEHD o średnicy zewnętrznej 32 mm PE100-PN10,-montaż rur ochronnych osłonowych fi 110 mm z HDPE z pianką termoizolacyjną gr. 30 mm,-wykonanie wcinki - trójnik siodłowy elektrooporowy z nawiertką i obejmą dolną fi 110/32U,-montaż zasuwy odcinającej fi 25 mm obustronnie z końcówkami PE do zgrzewania typ 36/80,-oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmy z tworzywa sztucznego,-wykonanie połączenia rur polietylenowych ciśnieniowych PE za pomocą kształtek elektrooporowych - mufa elektrooporowa fi 32 mm z gwintem zewn. 25 mm,-dostawa i montaż konsoli - zestawu wodomierzowego DN 20 mm,-dostawa i montaż wodomierza skrzydełkowego domowego o śr. nominalnej 20 mm,-dostawa zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA DN 25,-wykonanie rurociągów stalowych ocynkowanych o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych w budynkach niemieszkalnych,-wykonanie rurociągów z rur warstwowych PEX-c/AL/PE śr. 26 x 4,0 mm,-wykonanie rurociągów z rur warstwowych PEX-c/AL/PE śr. 21 x 3,45 mm,-wykonanie rurociągów z rur warstwowych PEX-c/AL/PE śr. 17 x 2,75mm,-wykonanie izolacji termicznej rurociągów śr. 20 mm otuliną jednowarstwową z pianki gr. 20 mm. Rury do cieplej wody,-wykonanie izolacji termicznej rurociągów śr. 20 mm otuliną jednowarstwową z pianki gr. 6 mm. Rury do zimnej wody,-montaż rur osłonowych PCV fi 50 mm,-dodatki za wykonanie podejść dopływowych z rur, kształtek z tworzyw sztucznych o połączeniu sztywnym śr. 20 mm,-dodatki za wykonanie podejść dopływowych z rur i kształtek z tworzyw sztucznych o połączeniu elastycznym śr. 15 mm,-montaż umywalek pojedynczych porcelanowych szer. 60 cm przystosowanych dla osób niepełnosprawnych z syfonem metalowym,-montaż umywalki pojedynczej porcelanowej szer. 50 cm z syfonem gruszkowym z tworzywa sztucznego,-montaż zlewozmywaka dwukomorowego z blachy nierdzewnej montowanego na szafce,-montaż syfonu podwójnego z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm,-montaż ustępu z płuczką ustępową typu "kompakt",-montaż baterii umywalkowych lub zmywakowych stojących o średnicy nominalnej 15 mm,-dostarczenie i montaż podgrzewacza pojemnościowego wody użytkowej o poj. 60 1 i mocy 1,5 kW,-montaż zaworów kulowych fi 15 mm,-dezynfekcja rurociągu zewnętrznego - przyłącza wodociągowego,-jednokrotne płukanie sieci wodociągowej przyłącza wodociągowego o śr. nom. do 150 mm,-próba wodna szczelności kanałów rurowych śr. 200 mm,-płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych,-próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. do 63 mm w bud. niemieszkalnych,-wykucie otworów w betonie,-dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 1500 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie,-dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 1000 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie,-dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 750 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie,-dostarczenie i montaż grzejników elektrycznych stalowych konwektorowych o mocy 500 W z regulacją temperatury, zawieszanych na ścianie,-dostarczenie i montaż elektrycznego wentylatorka łazienkowego wyciągowego Vmax=80m3/h,-dostarczenie i montaż klimatyzatora typu Split montowanego na ścianie. Qch=9,4(2,8- 11,2)kW, Qg=11,2(2,7-12,7)kW, U=230V, P=3,02kW, I=13,2A,-wykonanie rurociągów miedzianych fi 15,88 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach,-wykonanie rurociągów miedzianych fi 9,53 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach,-montaż rur przyłącznych miedzianych fi 15,88 mm,-montaż rur przyłącznych miedzianych fi 9,53 mm,-wykonanie izolacji termicznej rurociągu fi 15,88 mm otuliną z pianki gr. 20 mm. Pianka do stosowania na przewody miedziane klimatyzacji (urządzenia chłodnicze),-wykonanie izolacji termicznej rurociągu fi 9,53 mm otuliną z pianki gr. 20 mm. Pianka do stosowania na przewody miedziane klimatyzacji (urządzenia chłodnicze),-wykonanie rurociągów PVC o śr. zewnętrznej 20 mm łączonych metodą klejenia na ścianach budynków niemieszkalnych. Odprowadzenie skroplin,-próba napełnienia instalacji oraz uruchomienie instalacji klimatyzacyjnej,-mechaniczne wiercenie otworów (maks. fi 50 mm) w ścianie drewnianej gr. 13cm,1.2 Roboty elektryczne.- wykonanie demontaży skrzynek i rozdzielni skrzynkowych, opraw oświetleniowych świetlówkowych i żarowych, gniazd instalacyjnych wtykowych, puszek i odgałęźników instalacyjnych, przewodów układanych pod tynkiem,- montaż rozdzielnicy elektrycznej,-wykonanie wewnętrznej linii zasilającej,- wykonanie instalacji oświetleniowej,- wykonanie instalacji gniazd wtykowych, zasilania klimatyzacji, wentylacji- wykonanie połączeń wyrównawczych,-wykonanie systemu przyzywowego,-wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej,-wykonanie badań i pomiarów odbiorczych.Uwagi końcowe.Wszystkie elementy drewniane muszą być impregnowane preparatami zabezpieczającymi p.- poż. oraz przed grzybami, pleśniami i owadami,-projektowany daszek nad wejściem zewnętrznym oraz poziome szczytowe okapy pokryć blachą trapezową identyczną z istniejącą na dachu budynku,proponowane rozwiązania kolorystyczne:-blacha trapezowa daszku czy okapów szczytowych poziomych - identyczna z istniejącą na dachu,-opaski zewnętrzne (narożniki) przy oknach i narożach budynku z paneli blaszanych powlekanych – brązowe,-obróbki blacharskie, parapety zewnętrzne, rury i rynny dachowe z blachy powlekanej - brązowe,-okładzina schodów z gresu, podjazd dla niepełnosprawnych, balustrady, cokół – brązowe,-panele elewacyjne blaszane z blachy powlekanej - jasny beż,Uwaga. Przed zakupem materiału uzgodnić z inwestorem szczegółową kolorystykę.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym (instalacje elektryczne), przedmiarach robót (branża budowlana i branża instalacje elektryczne) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ogólnobudowlanych i instalacji elektrycznych. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia na:a) wykonaniu robót ogólnobudowlanych (prace elewacyjne, malowanie, szpachlowanie, układanie glazury, wykonanie instalacji elektrycznej), za wyjątkiem operatorów sprzętu i maszyn oraz osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy,b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności.Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. Stosownie do treści art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia określone zostały wymagania Zamawiającego w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony będzie w podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie WC oraz miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45112000-5
45443000-4
45111300-1
45442100-8
45431100-8
45310000-3
45332000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.10.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
29.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 700 m3 wraz z wykonaniem instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz instalacji elektrycznej o minimalnej łącznej wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto.W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).2) Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, musi być spełniony:a) przez Wykonawcę samodzielnie, lubb) przez minimum jeden podmiot udostępniający w/w zasób samodzielnie,c) a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.(W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ.(Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).Dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony formularz OFERTA-zał. nr 1 do SIWZ wraz kosztorysami ofertowymi -zał. nr 1A i 1B do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy).W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy Wykonawcy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej-zał nr 7 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ.Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz poza wypadkami niżej wymienionymi:1). jeżeli Wykonawca dozna uszczerbku przez opóźnienie lub poniesie koszt w wyniku uchybienia Zamawiającego, który dostarczy instrukcje dotyczące realizacji zamówienia i o których braku został wcześniej przez Wykonawcę powiadomiony, chyba że, uchybienie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy.2). jeżeli Wykonawca doznaje opóźnienia lub ponosi koszt na skutek tego, że Zamawiający w ustalonym w umowie terminie nie udostępnił mu terenu budowy, to Wykonawca po powiadomieniu Zamawiającego będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli zakończenie jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione. Zmiana umowy nie wchodzi w rachubę wtedy gdy zaniedbanie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie Wykonawcy, włącznie z błędem w którymkolwiek z dokumentów Wykonawcy lub opóźnieniem w jego przedłożeniu.3). jeżeli zakończenie robót jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione ze względu na przyczyny spowodowane siłą wyższą,4). gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,5). gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,6). w przypadku, gdy po zawarciu umowy okaże się, że dokumentacja lub teren budowy nie nadają się do prawidłowego wykonania robót albo, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ.7). stwierdzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót.8). zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy.9). zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,b) zaistnienia konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.c) wystąpienia zmian będących następstwem działania organów administracji, a w szczególności przekroczenia terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.,d) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.e) zaistnienia potrzeby dochodzenia zmiany sposobu spełnienia świadczenia.10). zmian technologicznych, w szczególności:a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub SST,b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.11) wystąpienia zmian osobowych:a) zmiana przedstawicieli stron – kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru – w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja z pełnienia powierzonych obowiązków. Zmiana osób, powinna być dokonana na osoby posiadające równoważne uprawnienia i kwalifikacje.12). wystąpienia pozostałych zmian:a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT,b) konieczność wykonania robót dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami,2. O konieczności wprowadzenia zmian do umowy powiadamia strona, która powzięła wiadomość o okolicznościach j.w. Strony uzgadniają szczegółowe warunki zmiany umowy, w szczególności ustalą nowe terminy realizacji w tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie powinien być dłuższy niż okres przerwy w realizacji umowy spowodowanych tymi okolicznościami.3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1-3 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie kuchenki gazowej w bloku- Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączenie kuchenki gazowej w bloku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI