Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja ulicy Krupniczej w Krakowie na odcinku od ulicy Podwale do ulicy Józefa Szujskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350653461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 188
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-969
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zamowienia.Publiczne@mpec.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 3 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Energetyka cieplna
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000-00-65
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wodociagi.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagi.krakow.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków – Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-311-27-99
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzm.krakow.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiającym wyznaczonym do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz wszystkich wskazanych wyżej Zamawiających jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja ulicy Krupniczej w Krakowie na odcinku od ulicy Podwale do ulicy Józefa Szujskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-158f158b-d67c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.mpec.krakow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
Zamowienia.Publiczne@mpec.krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej.
Składanie oświadczeń i dokumentów oraz informacji przekazywanych w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub poczty elektronicznej:
e-mail: Zamowienia.Publiczne@mpec.krakow.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
2. Nie przewiduje się komunikacji w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń i dokumentów przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Za datę przekazania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń
i dokumentów przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuję się datę potwierdzenia dostarczenia wiadomości z serwera pocztowego Zamawiającego.
8. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących
korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt 11 SWZ.
9. Forma składanych podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń została opisana w pkt 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w załączniku nr 5 do Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w załączniku nr 5 do Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ/U/4/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja ulicy Krupniczej na odcinku od ulicy Podwale do ulicy Józefa Szujskiego w Krakowie polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni ulicy, budowie: 7 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, instalacji elektrycznej, iluminacji (podświetlenie odwodnienia liniowego oraz podwyższonych rabat), obiektów małej architektury, w tym ławek wraz z podwyższonymi rabatami, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, osłon pod drzewo, zbiorników retencyjnych i odwodnienia wraz
z zagospodarowaniem zieleni, oznakowaniem docelowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena oferty – 60 % = 60 pkt
Okres gwarancji na wykonaną nawierzchnię – 40 % = 40 pkt
1.1 Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
1.2 Kryterium „Okres gwarancji na wykonaną nawierzchnię” będzie rozpatrywany na podstawie okresu gwarancji, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
2. Szczegółowe informacje dot. sposobu oceny ofert zostały opisane w pkt 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonaną nawierzchnię
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Nie dotyczy
1.2 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Nie dotyczy
1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Nie dotyczy
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej na jezdniach, placach lub parkingach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2,
oraz
2) co najmniej jednej dostawy i montażu opraw oświetleniowych iluminacyjnych LED dla zieleni niskiej i wysokiej w ilości nie mniejszej niż 60 kpl,
oraz
3) dwóch zamówień polegających na wykonaniu nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej na łączną kwotę nie mniejszą niż 190.000,00 zł.
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza spełnienie ww. warunków w ramach odrębnych zamówień/zadań/umów.
b) osób:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej – drogowej,
2) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
4) osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych, posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, a także posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni w przestrzeni publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanemu wykształceniu.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, wydane na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub aktualne uprawnienia budowlane równoważne powyższym wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub wydawane obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznane w Polsce.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wskazane w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty - zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) – aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie Wykonawcy, zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Wykaz należy sporządzić odpowiednio do warunku określonego w pkt 9.1.4 lit a) SWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Wykaz należy sporządzić odpowiednio do warunku określonego w pkt 9.1.4 lit. b) SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao S.A. O/Kraków 90 1240 4722 1111 0000 4852 9389 (w tytule przelewu należy wpisać nr postępowania IZ/U/4/2022)
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium w ww. formie należy dołączyć do oferty jako osobny plik, a następnie wraz z pozostałymi plikami składanymi wraz
z ofertą skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać:
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Jeżeli wadium będzie wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, odwołujący się do treści art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):
1) nazwę i adres Zamawiającego,
2) nazwę Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) oznaczenie (numer) postępowania lub nazwę,
4) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy faktycznie uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia,
w którym realnie uczestniczył.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy (PPU) w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ.
2. Zmiany Projektowanych postanowień umowy zostały przewidziane w §16 PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w sposób określony w pkt 13 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-02 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30.09.2022 r.
2. Szczegółowe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w § 6 Projektowanych postanowień umowy (zał. nr 9 do SWZ).
3. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
3.1) Wypełniony Formularz Oferty, zgodnie z załączonym wzorem – Załącznik nr 1 do SWZ
3.2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 13.12 SWZ – jeśli dotyczy
3.3) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
3.4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny dokument zgodnie z pkt 9.5 SWZ – jeśli dotyczy,
3.5) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót i zapisami pkt 15 SWZ
3.6) Oświadczenie wskazane w pkt 9.13 SWZ- jeśli dotyczy.
4. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zostały określone w SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania https://www.mpec.krakow.pl