Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856565815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4374dc56-c088-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012700/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4374dc56-c088-11ec-aa46-6a814e8de928
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: URZAD@SIEMIATYCZE.EU;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
OFERTĘ należy złożyć poprzez platformę e-zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: URZAD@SIEMIATYCZE.EU;
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3. INFORMACJE OGÓLNE
1)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; Nazwa nadawcy: URZĄD MIASTA SIEMIATYCZE, Identyfikator nadawcy: umsiemiatycze, Rodzaj identyfikatora nadawcy: ePUAP-ID oraz poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu.
3) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Koc, tel. +48 85 656 58 15 e-mail: agnieszka.koc@siemiatycze.eu oraz Krzysztof Leszczyński, tel.: +48 85 656 58 email: krzysztof.leszczynsk@siemiatycze.eu, Piotr Nielipiński, tel. 856565830, email: piotr.nielipinski@siemiatycze.eu
4) W celu złożenia za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia oferty należy posiadać konto na Platformie w związku z czym Użytkownik - Wykonawca w celu skorzystania z MOW (Moduł ofert i wniosków) musi zarejestrować konto na Platformie e-Zamówienia.
5) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez e-zamowienia.
8) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
9) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BURMISTRZ MIASTA SIEMIATYCZE;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ADRES E-MAIL IOD@SIEMIATYCZE.EU, TEL. 85 6565813, URZĄD MIASTA SIEMIATYCZE, UL. PAŁACOWA 2;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część: Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – roboty budowlane i dostawy. W ramach pierwszej części zaplanowano realizację niżej wymienionych zadań:
1. ROZBUDOWA ŚCIEŻKI PIESZO-ROWEROWEJ. Zadanie jest 2 et. budowy ścieżki pieszo-rowerowej wokół zalewu Nr 1 w Siemiatyczach. Dotychczas wykonano część ścieżki pieszo-rowerowej przy zalewie Nr 1 wzdłuż ulicy Nadrzecznej na odcinku od skateparku do istniejącego jazu.
Wykonanie planowanego zakresu zamówienia (wraz z wykonaniem kładki przez rzekę Kamionka) pozwoli na stworzenie jednolitej, zamkniętej trasy ciągu pieszo-rowerowego wokół zalewu Nr 1. Zadanie obejmuje pozostały do wykonania zakres robót zmierzających do zamknięcia wokół zalewu Nr 1 trasy ACB ciągu pieszo-rowerowego o łącznej długości 717 mb (nie licząc kładki o długości L=25,56 mb).
2. BUDOWA BUDOWLI HYDROTECHNICZNEJ TYPU KŁADKA NA RZECE KAMIONKA.
Przedmiotem zadania jest budowa kładki o dług. ok. 25,5 mb w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej wokół zalewu Nr 1 w Siemiatyczach. Projektowana kładka zlokalizowana jest w miejscu wlotu rzeki kamionka do zalewu Nr 1. Została zaprojektowana w konstrukcji stalowej, oraz żelbetowej – płyta kładki z pokładem z desek kompozytowych i balustradami drewnianymi. Cechą charakterystyczną jest stalowy łuk nad kładką z odciągami z lin stalowych. Przęsło kładki oparte jest obustronnie na żelbetowych podstawach (belkach oczepowych). Blachownice stanowiące główną konstrukcję oparte są na łożyskach elastomerowych. Górą kładki zaprojektowano element łukowy wykonany z rury stalowej wraz z odciągami z lin stalowych mocowanych do konstrukcji żelbetowej kładki. Wykończenie powierzchni kładki zaprojektowano z desek kompozytowych. Na płycie żelbetowej grub. 13 cm mocowane będą legary systemowe w rozstawie 40-50 cm (zgodnie z wytycznymi producenta desek), w układzie równoległym do długości kładki. Balustrada zaprojektowana jest z elementów drewnianych – słupki 10x10cm oraz elementy wypełniające balustradę (krzyżulce i elementy poziome).
3. DOŚWIETLENIE REWITALIZOWANYCH TERENÓW NAD ZALEWEM; (CZĘŚCIOWO W FORMULE ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ)
Realizacja zadania polegać będzie na wykonaniu (częściowo w formule zaprojektuj i wybuduj) zadania: doświetlenie rewitalizowanych terenów nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach na działce nr geod. 4369/10. W zakresie zadania: opracowanie, w oparciu o PFU i istniejący projekt oświetlenia ścieżki wokół zalewu nr 1, projektu budowlano-wykonawczego oraz budowa oświetlenia.
Doświetlenie będzie obejmować: 1) Świetlne Ogrody przed amfiteatrem: 14 szt. opraw naświetlaczy LED RGB zamontowanych na gruncie do podświetlenia drzew, 6 szt. opraw naświetlaczy LED RGB zamontowanych na istniejących słupach oświetleniowych do doświetlenia Amfiteatru B) Świetlny Plac Zabaw: 6 szt. opraw naświetlaczy LED RGB zamontowanych na gruncie. C) Szlak pieszo- rowerowy: 16 szt. opraw naświetlaczy LED RGB zamontowanych na istniejących słupach. D) doświetlenie kładki nad rzeką w rejonie stadionu: 4 szt. l opraw naświetlaczy LED RGB zamontowanych na konstrukcji kładki. Zadanie obejmuje również zaprojektowanie i wybudowanie sieci kablowej YKY o przekrojach i liczbie żył dobranych do realizacji zasilania ww. opraw RGB z układów sterowniczo-zabezpieczających umożliwiających zaprogramowanie czasu świecenia i koloru światła.
W zakresie zadania jest również budowa linii oświetleniowej nowopowstającej ścieżki pieszo-rowerowej wokół Zalewu nr 1 w Siemiatyczach.
4. BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. NADRZECZNEJ W SIEMIATYCZACH. Przedmiotem tego zadania jest budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Nadrzecznej na odcinku od studni S1 (istniejący kanał deszczowy od północnej strony boiska treningowego) do studni S5 (przy skateparku - początku wykonanego wcześniej odcinka kanału). Projektowane kanały deszczowe należy wykonać z rur PP strukturalnych, SN8, łączonych na kielich lub mufy, sprawdzonych producentów zapewaniających odpowiedni standard wykonania. Wykonane zostaną roboty budowlane: roboty ziemne (w szalunkach), odwodnienie wykopów przy użyciu igłofiltrów, roboty montażowe (budowa kanału oraz studni rewizyjnych), roboty ziemne zasypowe. roboty ziemne – wykopy: 551,32 m3, roboty montażowe: kanał deszczowy z rur PP strukturalnych Dn600, kanał deszczowy z rur PP strukturalnych Dn800, studnie rewizyjne z kręgów betonowych Dn1500, roboty ziemne zasypowe: 397,02 m3.
5. BUDOWA SYSTEMU NAWADNIANIA. Zadanie obejmuje budowę systemu nawadniania terenów nad zbiornikami retencyjnymi oraz boisk piłkarskich w Siemiatyczach. W zakresie zadania jest zaprojektowanie i wykonanie automatycznego systemu nawadniania rewitalizowanych terenów obejmującego nawadnianie terenów zielonych w rejonie ul. Nadrzecznej, stadionu piłkarskiego, terenów zielonych przy plaży miejskiej w rejonie ul. Sportowej o łącznej powierzchni 16 318 m2 i zapotrzebowaniu na wodę wynoszącym 40,8 m3/d. Zasilanie systemu nawadniania stadionu i terenu położonego przy ul. Nadrzecznej będzie realizowane z projektowanej studni wierconej i hydroforni, natomiast zasilanie systemu nawadniania terenu położonego przy plaży miejskiej będzie się odbywać z wewnętrznej instalacji wodociągowej. Na potrzeby zasilania automatycznego systemu nawadniania terenu przy plaży miejskiej należy przebudować przyłącze wodociągowe w celu zwiększenia jego przepustowości. Inwestycję lokalizuje się na działkach położonych w Siemiatyczach, ozn. nr geod. 4369/11, 4370, 4385, 4371, 398/1, 398/2, obręb ewid. Siemiatycze 1.
6. PRZEBUDOWA MOSTU Z JAZEM. Przedmiotem tego zad. jest wykonanie przebudowy mostu z jazem oraz dojazdami do mostu - naprawa lub wymiana wszystkich uszkodzonych podczas eksploatacji elementów. Most usytuowany jest w km 0+210 na drodze gminnej Nr 109403B - w ciągu ulicy Spacerowej w Siemiatyczach.
Podstawowe parametry istniejącego mostu: długość 9,0 m, światło poziome 7,0 m, szerokość jezdni 6,65 m, szerokość chodników 2x1,25 m, szerokość między balustradami 9,25 m, szerokość mostu 9,55 m. Konstrukcję nośną stanowi płyta żelbetowa monolityczna, swobodnie podparta, oparta bezpośrednio poprzez przekładkę z papy na przyczółkach - ścianach doku górnego jazu. Grubość płyty ok. 48 cm. Chodniki żelbetowe obustronne obramowane od strony jezdni krawężnikami betonowymi. Na obu krawędziach bocznych obiektu znajdują się balustrady stalowe szczeblinkowe o wysokości 105 cm. Na moście znajduje się jezdnia o nawierzchni bitumicznej.
Most i jaz wybudowano pod koniec lat 70-tych ubiegłego wieku. Droga przy moście usytuowana jest w nasypie. Nawierzchnia bitumiczna o szerokości 6,0 -6,65 m, szerokość korony drogi ok. 8,0 m, przekrój uliczny.
7. BUDOWA/PRZEBUDOWA Z ROZBUDOWĄ I ODBUDOWĄ POMOSTU NA ZALEWIE W SIEMIATYCZACH. Realizacja zadania polegać będzie na budowie/przebudowie i odbudowie pomostu na zalewie, na części nieruchomości oznaczonej nr. geod. działki 398/1 położonej przy ul. Sportowej. Pomost pływający będący urządzeniem wodnym i budowlą hydrotechniczną pełniącą funkcję obiektu sportu i rekreacji, należy do V kategorii obiektów budowlanych.
Zadanie przewiduje (w ramach rozbudowy) - zwiększenie powierzchni pokładu dwóch istniejących narożnych platform widokowo – rekreacyjnych w kształcie kwadratów o długości boku 5,5 do długości boku 7,2m tym samym powierzchnia jednej platformy z 30,25m2 wzrośnie do 51,84 m2, a powierzchnia obu platform zwiększy się łącznie o 43,18. m2. Budowa przewiduje też w ramach rozbudowy zwiększenie powierzchni trapów poprzez ich wydłużenie z 2,4 do 5,0m przy zachowanej szerokości 2,4m przy czym powierzchnia trapów ulegnie zwiększeniu o 6 m2 każdy.
Ponadto przebudowa pomostu przewiduje zastąpienie 18 kotwic betonowych z łańcuchami 12 palami stalowymi kotwiącymi w dnie zbiornika po 2 pale na końcach platform, po 2 pale po zewnętrznych częściach dojścia do platform i 4 pale na zewnętrznej części pomostu łączącego platformy na wodzie. Powierzchnia zabudowy projektowanego pomostu – 365,27m2, powierzchnia zabudowy istniejącego pomostu – 310,09m2
8. DOSTAWA, MONTAŻ I ROZRUCH TECHNOLOGICZNY ZESTAWÓW FONTANN PŁYWAJĄCYCH NA ZALEWIE NR 1 W SIEMIATYCZACH ORAZ MONTAŻ KONSOLI STEROWANIA MANUALNEGO ISTNIEJĄCEGO ZESTAWU FONTANN PŁYWAJĄCYCH. Realizacja tej części zadania polegać będzie na dostawie, montażu i rozruchu na Zalewie nr 1 w Siemiatyczach, działce nr geod. 4369/10 i 4369/11, dwóch zestawów fontann pływających oraz montaż i uruchomienie konsoli sterowania manualnego istniejącej fontanny na Zalewie nr 1.
9. ROZBUDOWA PLACU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa Placu Integracji Społecznej Etap II i III” tj. wykonanie II i III etapu zagospodarowania fragmentu działki o nr geod. 4369/10 położonej w rejonie ul. Grodzieńskiej w Siemiatyczach, pod funkcję rekreacyjną dla będących w różnym wieku mieszkańców miasta Siemiatycze. Zagospodarowanie terenu polegać będzie na wyznaczeniu i urządzeniu stref wypoczynku i rekreacji, skomunikowanych ciągami pieszymi.
W zakresie branży elektrycznej przewidziano do montażu oprawy najazdowe LED RGB+CCT 5W 24V wykonana z wysokiej jakości komponentów przeznaczona do wbudowania w stabilne podłoże
10. ROZBUDOWA BUDYNKU SANITARNO-TECHNICZNEGO PRZY PLACU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ. Realizacja zadania polegać będzie na rozbudowie istniejącego budynku, zlokalizowanego przy ul. Grodzieńskiej w Siemiatyczach, na nieruchomości oznaczonej działką nr geod. 4369/10 poprzez dobudowę do istniejącego budynku nieogrzewanego pomieszczenia technicznego o pow. 19,86 m2.
Parametry techniczne: Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy 19,86 m2, powierzchnia użytkowa istniejącej zabudowy 187,03 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31311000-9 - Podłączenia energetyczne
31527400-0 - Oświetlenie podwodne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
42122160-9 - Pompy chłodzące
42122210-5 - Układy hydrauliczne
44212120-6 - Konstrukcje mostowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77315000-1 - Usługi w zakresie siewu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1 CZĘŚĆ „REWITALIZACJA TERENÓW NABRZEŻY NAD ZALEWEM NR 1 W SIEMIATYCZACH – ROBOTY BUDOWLANE I DOSTAWY”:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
C = cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja – waga 40% - obliczona wg wzoru G = Gn (okres gwarancji ocenianej oferty „n”) / G max (maksymalny okres gwarancji wśród ofert niepodlegających odrzuceniu) x 100 pkt x 40%
UWAGA:
a. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach.
b. Minimalny okres udzielenia gwarancji wynosi 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
c. Maksymalny okres gwarancji to 48 miesięcy.
d. W przypadku zaoferowania „okresu gwarancji” dłuższego niż 48 m-cy w punktacji ofert zostanie przyznana ilość punktów odpowiadająca 48 miesięcznemu „okresowi gwarancji”.
e. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru wykonanych instalacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część: Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego
Zamawiający obecnie posiada system monitoringu miejskiego wraz z centrum rejestracji i nadzoru które obsługuje wszystkie kamery miejskie. System monitoringu miejskiego składa się z 23 punktów kamerowych zlokalizowanych na terenie Miasta Siemiatycze, dedykowanego systemu transmisji radiowej oraz centrum monitoringu. Punkty kamerowe wyposażone są w kamery stacjonarne stałopozycyjne lub szybkoobrotowe PTZ, elementy zasilania oraz system transmisji radiowej. Głównym elementem systemu jest centrum monitoringu, na które składa się urządzenie do ciągłej rejestracji obrazów, główny węzeł sieci transmisyjnej oraz stanowisko dozorowe. Centralny system rejestracji umożliwia rozbudowę o kolejne punkty kamerowe w tym w ilości objętej niniejszym zadaniem. W celu rejestracji materiału wideo z dodatkowych kamer, należy rozbudować przestrzeń macierzy dyskowej w taki sposób, aby zachować minimum 30 dniowy okres przechowywania materiału video ze wszystkich kamer. Nowe punkty kamerowe zlokalizowane zostaną w 3 obszarach miasta w poniższych lokalizacjach:
• Amfiteatr miejski – działki nr: 4369/10
• Plac integracji społecznej przy amfiteatrze - działki nr: 4369/10
• Targowisko miejskie – działki nr: 4369/11
We wskazanych lokalizacjach istnieje możliwość przyłączenia nowobudowanych punktów kamerowych do lokalnych rozdzielni i obwodów elektrycznych. Projektowane punkty kamerowe usytuować należy w miejscach zapewniających możliwie najlepszą obserwacje wskazanych obszarów. Do montażu kamer i elementów systemu należy wykorzystać projektowane własne lub istniejące słupy oświetleniowe i inne obiekty techniczne. Na etapie projektowym należy dobrać odpowiednie parametry optyczne i pola widzenia poszczególnych kamer. Zakres prac i dostaw w ramach przedmiotowego zadania:
opracowanie i wykonanie niezbędnych projektów budowlanych i wykonawczych dla punktów kamerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających zrealizowanie przedsięwzięcia,
dostawę instalacji i uruchomienie nowych punktów kamerowych we wskazanych lokalizacjach,
zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu transmisji danych z punktów kamerowych do Centrum Monitoringu w budynku Urzędu Miasta Siemiatycze przy ul. Pałacowej 2, w postaci dedykowanych połączeń radiowych i światłowodowych,
zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych zasilających nowobudowane punkty kamerowe w energię elektryczną,
rozbudowę systemu rejestracji w zakresie niezbędnym do obsługi nowych punktów kamerowych,
wykonanie dokumentacji powykonawczej, dokumentacji pomiarowej oraz inwentaryzacji,
zapewnienie 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i usługi.
Parametry ilościowe określające zakres robót budowlanych wynikają z przyjętej przez Zamawiającego koncepcji wstępnej dla rozlokowania punktów kamerowych. Kluczowym parametrem jest objęcie zasięgiem obserwacji wskazanych przez Zamawiającego obiektów i obszarów. Obszary nadzoru wizyjnego:
a) Amfiteatr dz. nr 4369/10
- budowa 6 punktów kamerowych wyposażonych w 11 kamer IP,
- system transmisji światłowodowej i radiowej,
- zasilanie energetyczne do punktów kamerowych.
b) Plac integracji społecznej przy amfiteatrze dz. nr 4369/10
- budowa 4 punktów kamerowych wyposażonych w 11 kamer IP,
- system transmisji PLC i transmisji radiowej,
- zasilanie energetyczne do punktów kamerowych.
c) Targowisko miejskie dz. nr 4369/11
- budowa 4 punktów kamerowych wyposażonych w 7 kamer IP,
- system transmisji PLC i transmisji radiowej,
- zasilanie energetyczne do punktów kamerowych.
d) Centrum monitoringu – Urząd Miasta, ul. Pałacowa 2 Siemiatycze
- rozbudowa systemu rejestracji umożliwiającej obsługę nowych kamer,
- rozbudowa systemu transmisji radiowej.
Przedsięwzięcie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj, tym samym w celu oszacowania i wyceny zakresu robót przedmiotu zamówienia należy: przeprowadzić wizje terenowe wskazanych obszarów i dokonać własnej inwentaryzacji, zapoznać się z stanem istniejącym sytemu monitoringu miejskiego, przestrzegać zapisów i wymagań PFU i przeprowadzić własne szacowanie i obmiary ilościowe.
W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby:
a) Specjalistą-inżynierem w zakresie elektroniki i telekomunikacji - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, która przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,*
b) Specjalistą ds. systemów radiowych typu punkt-punkt – min. 1 osoba – posiadająca doświadczenie zawodowe w zakresie konfiguracji sprzętu i urządzeń radiowych typu punkt-punkt pracujących w licencjonowanym paśmie częstotliwości
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32240000-7 - Kamery telewizyjne
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
32323000-3 - Monitory wideo
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
32323300-6 - Urządzenia wideo
32323400-7 - Sprzęt wideo do odtwarzania
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32344210-1 - Sprzęt radiowy
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
32412110-8 - Sieć internetowa
32413000-1 - Sieć zintegrowana
32415000-5 - Sieć ethernet
32417000-9 - Sieci multimedialne
32418000-6 - Sieć radiowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32510000-1 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny
32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którymi są:
1) Cena – „C” – waga 60% - liczba punktów 60
gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
Oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt. Oferty z ceną wyższą uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. W takim przypadku wartościowanie ofert będzie się odbywać według następującego wzoru:
C = cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu) / cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%
Cena oferty przyjęta do punktacji, to łączna cena ryczałtowa za realizację całego zadania.
2) Czas usunięcia usterki – „U” – waga 40% - max. liczba punktów 40
Kryterium Czas usunięcia usterki będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:
- do 24 godzin od momentu zgłoszenia 40 pkt
- do 48 godzin od momentu zgłoszenia 20 pkt
- do 72 godzin od momentu zgłoszenia 0 pkt
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda czasu usunięcia usterki w formularzu oferty, zostanie przyjęte, że zobowiązuje się usuwać zgłoszone usterki w terminie do 72 godzin i zostanie przyznane 0 punktów w tym kryterium. Najkrótszym czasem usunięcia usterki w ramach niniejszego kryterium jest czas do 24 godzin od momentu zgłoszenia.
2. Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
1) spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;
2) przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie ze wzorem: R = C + U
gdzie:
R – razem liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
U – punkty uzyskane w kryterium „Czas usunięcia usterki”
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. W ramach części pierwszej: Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – roboty budowlane i dostawy Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu robót drogowych o minimalnej wartości tej roboty 1 000 000,00 zł brutto. (jeden milion załotych)
B. W ramach drugiej części: Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością, co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego terenu/obiektu składającego się z minimum 20 kamer z transmisją sygnałów zrealizowaną w oparciu o łącza światłowodowe lub radiowe o wartości minimum 150 000,00 zł brutto dla każdego zamówienia./ Zamawiający zaakceptuje wykonanie w formule dostaw z montażem lub roboty budowlanej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1) 20 000,00 zł – część pierwsza - Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach –roboty budowlane i dostawy
2) 3000,00 zł – część druga - Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto - nr rachunku 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 (Pekao S.A) z dopiskiem
„Wadium – IF.271.3.2022, Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – część 1”
Lub
„Wadium – IF.271.3.2022, Rewitalizacja terenów nabrzeży nad Zalewem nr 1 w Siemiatyczach – część 2”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: MIASTO SIEMIATYCZE
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru z zał. 8 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia stałego nadzoru nad realizowaną inwestycją przez niżej wymienione osoby:
a) kierownik budowy – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej i drogowej,
b) kierownik robót sanitarnych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,*
c) kierownik robót elektrycznych – posiadający odpowiednie uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych*,
d) kierownik robót budowlanych – posiadający odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.