Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuńsk
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-14
  • ZamawiającyGmina Puńsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Puńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875161048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-874d398b-0963-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015683/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.punsk.biuletyn.net/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu ePUAP za pośrednictwem formularzy udostępnionych przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularz do komunikacji” a także za pomocą poczty elektronicznej (e-mail): d.wolyniec@ugpunsk.pl . Korespondencja przesłana za pomocą „Formularza do komunikacji” nie może być zaszyfrowana. Zamawiający zaleca składanie wszelkich dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: d.wolyniec@ugpunsk.pl ., za wyjątkiem oferty, która musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w niniejszym rozdziale SWZ, tj. za pośrednictwem miniPortalu, w którym po wyborze „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nastąpi przekierowanie na konto ePUAP. Szyfrowanie oferty przez Wykonawcę odbywa się za pomocą aplikacji dostępnej dla wykonawców na miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Puńsk, tel.: 87 5161 048
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Puńsku jest Pani/Pani Agnieszka Szołtysek, e-mail: iod.ug.punsk@grupaformat.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania .
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej z Polskim i Litewskim językiem Nauczania w Puńsku przy ul. 11 Marca 16, 16-515 Puńsk. Rewitalizacja polegać będzie na:
a) Robotach rozbiórkowych:
• plac o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (2231 m2)
• place i ciągi piesze z kostki brukowej (226 m2)
• obrzeże betonowe (130 m)
• krawężnik betonowy (71 m)

b) Robotach ziemnych wykończeniowych:
• rozłożenie ziemi roślinnej wraz z zasiewem traw (1253 m2)

c) Robotach budowlanych:
• plac o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej (524 m2)
• plac o nawierzchni z kostki betnowej gr. 8 cm (592m2, z czego 250 m2 kostki dostarczy Zamawiający na własny koszt)
• plac o nawierzchni i chodnik z kostki betnowej gr. 6 cm (1078 m2)
• ławki parkowe - 8szt
• krawężnik betonowy (20 m)
• obrzeże betonowe (174 m)
• kwietnik

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonane w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

1) Cena ofertowa (K1) - waga – 60 %,
Liczba punktów liczona będzie według formuły:
(Cn / Cof.b). x 60 = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cof.b – cena oferty badanej,
60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny.

Gwarancja i rękojmia (K2) – waga – 40%
Ocenie podlega okres gwarancji i rękojmi w skali 0, 10, 20, 30, 40 - punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt

Liczby punktów liczona będzie następująco:
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest w pełnych latach, przy czym
a) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 2 lata – 0 punktów,
b) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 3 pełne lata – 10 punktów,
c) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 4 pełne lata – 20 punktów,
d) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 5 pełnych lat – 30 punktów.
e) za okres udzielenia gwarancji i rękojmi wynoszący 6 pełnych lat – 40 punktów


Punkty będą przyznawane za pełne lata np. za okres gwarancji i rękojmi wynoszący
5 lat i 6 miesięcy – 30 punktów.

Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 2 lata. Nie wskazanie okresu gwarancji, lub wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 2 lata skutkować będzie odrzuceniem oferty.


Łączną liczbę punktów oferty „W” stanowi suma punktów oferty osiągnięta w każdym z kryteriów oceny:
W = K1+K2
Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, posiadają kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający określa wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł,
(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku
zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsz a; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 12. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków składa każdy
z Wykonawców wg załącznika nr 2 do SWZ. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w ofercie oświadczenie
(wg załącznika 4 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA ROZSTAWIENIA POJEMNIKÓW NA ODPADY W WAŁBRZYCHU
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Puńsk: Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej w Puńsku nr 2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI