Rewitalizacja obiektów rekreacyjnych przy ulicy Poniatowskiego w Obornikach Śląskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja obiektów rekreacyjnych przy ulicy Poniatowskiego w Obornikach Śląskich oraz ulicy Krótkiej i Licealnej - przebudowa i modernizacja istniejącego basenu odkrytego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oborniki Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-20
  • Numer ogłoszenia592466-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592466-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.

Gmina Oborniki Śląskie: Rewitalizacja obiektów rekreacyjnych przy ulicy Poniatowskiego w Obornikach Śląskich oraz ulicy Krótkiej i Licealnej - przebudowa i modernizacja istniejącego basenu odkrytego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 93193508100000, ul. ul. Trzebnicka  1 , 55120   Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3103519, 3103536, e-mail inwestycje@oborniki-slaskie.pl, faks 713 102 295.
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.oborniki-slaskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE, Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja obiektów rekreacyjnych przy ulicy Poniatowskiego w Obornikach Śląskich oraz ulicy Krótkiej i Licealnej - przebudowa i modernizacja istniejącego basenu odkrytego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer referencyjny: ZP.271.139.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rewitalizacja obiektów rekreacyjnych przy ulicy Poniatowskiego w Obornikach Śląskich oraz ulicy Krótkiej i Licealnej - przebudowa istniejącego basenu odkrytego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, przebudowę istniejącej niecki basenowej, budowa nowych basenów rekreacyjnych ze zjeżdżalniami, wodnego placu zabaw, budowa nowych budynków technologii wody basenowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami zagospodarowania terenu oraz zatoki postojowej, zlokalizowanych w Obornikach Śląskich przy ul. Poniatowskiego, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi gruntu 47 i 11 AM – 10”. Zakres inwestycji obejmuje: a) wykonanie basenu zewnętrznego rekreacyjnego wraz ze zjeżdżalniami „ RODZINNA” i „ ANAKONDA” , b) wykonanie brodzika dla dzieci z atrakcjami (m.in. jeż wodny, dzwonek wodny, stołek wodny), c) wykonanie wodnego placu zabaw ( m. in. liść wodny, dysza galaretka, wulkan wodny, armatka wodna, dysza tunel, pączek wodny, palma wodna, kwiat stokrotka), d) przebudowę istniejącej niecki basenowej, z podziałem niecki basenowej na trzy niecki o różnych głębokościach (gł. 2,0 m, gł. 90 cm, gł. 45 cm), z kompleksem zjeżdżalni dla najmłodszych, e) budowę budynków technologii wody basenowej nr 1 i nr 2 wraz z infrastrukturą techniczną, f) wykonanie dwóch zbiorników wyrównawczych nr 1 i nr 2, g) budowę zatoki postojowej w drodze ul. Poniatowskiego, h) wykonanie oświetlenia dozorowego, i) wykonanie schodów terenowych, j) wykonanie dojść do basenów poprzez ciągi pieszo jezdne z kostki betonowej. UWAGA: ZAKRES ROBÓT NIE OBEJMUJE WYKONANIA PLACU ZABAW ORAZ SIŁOWNI ZLOKALIZOWANYCH W PÓŁNOCNO-ZACHODNIEJ CZĘŚCI DZIAŁKI. I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny – 47 i 11 AM-10, - adres: ul. Poniatowskiego 22, 55-120 Oborniki Śląskie 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Teren zlokalizowany w północnej części miasta Oborniki Śląskie. Teren działki zamknięty jest w obrębie ulic: od strony północnej ul. Władysława Sikorskiego, od południa ulicami Józefa Poniatowskiego oraz Zieloną, od wschodu ul. Józefa Poniatowskiego, a od zachodu ulicą Władysława Jagiełły. Działka, od strony południowo-wschodniej, sąsiaduje z terenami usług sportu i rekreacji, od strony wschodniej z terenami przeznaczonym na zabudowę mieszkaniową wielorodzinną, od strony północnej i zachodniej - z zabudową mieszkaniową o niskiej intensywności oraz terenami przeznaczonymi pod zabudowę usługową II. DANE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma obiektu. Projekt zakłada przebudowę istniejącego basenu odkrytego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, budowę nowych basenów rekreacyjnych ze zjeżdżalniami, wodnego placu zabaw, budowa nowych budynków technologii wody basenowe nr 1 nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami zagospodarowania terenu oraz zatoki postojowej, zlokalizowanych w Obornikach Śląskich przy ul. Poniatowskiego. Projekt zakłada przebudowę i remont istniejącej niecki basenowej m.in. poprzez: - rozbiórkę starych i kolidujących żelbetowych elementów (część ścian niecki) - rozbiórkę starych nawierzchni betonowych stanowiących plażę basenową; - demontaż zdegradowanych elementów stalowych; - usuniecie starych powłok malarskich niecki basenowej; - transport i utylizacja materiałów z rozbiórki; - wykonanie ściany oporowej wraz z hydroizolacjami umożliwiającymi wykonanie remontu pozostałej części istniejącego basenu. - zasypanie części terenu po niecce basenowej oraz wykonanie nowoprojektowanych niecek basenowych: • nieckę rekreacyjną z atrakcjami i zjeżdżalniami; • brodzik dla dzieci wraz z atrakcjami; • wodny plac zabaw • brodziki do płukania stóp – 2 szt. - wykonanie nowych plaż basenowych z nawierzchni bezpiecznej wokół nowoprojektowanych niecek basenowych oraz nowych dojść z kostki betonowej na podbudowie; - budowę podziemnego zbiornika wyrównawczego o konstrukcji żelbetowej - budowę budynku technologii wody basenowej wraz z zadaszeniem przylegającym do istniejącego budynku - projektuje się infrastrukturę techniczną niezbędną do funkcjonowania obiektu: • instalację wody • instalację kanalizacji sanitarnej • instalacje elektryczne • pompę ciepła do podgrzewu wody basenowej – pompa zlokalizowana będzie na dachu budynku technologii wody basenowej. Instalacje zewnętrzne projektuje się zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi przyłączenia wydanymi przez odpowiednich gestorów sieci. - na zasypanej części niecki projektuje się plażę basenową o nawierzchni trawiastej - wykonaniu remontu pozostałej części, istniejącej niecki basenowej polegającej na reprofilacji niecki oraz wykonaniu nowych powłok – foliowania. - wykonanie oświetlenia dozorowego terenu - zatoki postojowej w drodze – ul. Poniatowskiego – umożliwiającej postój dostawców chemii basenowej 2. Dane liczbowe: Powierzchnia terenu objętego opracowaniem (dz. 47) 17 042,08 m2 100 % Powierzchnia zabudowy budynków istniejących 441,12 m2 2,59 % Powierzchnie zabudowy budynków nowoprojektowanych 110,34 m2 0,65 % Powierzchnia utwardzona kostką betonową 1 248,37 m2 7,33 % Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej – plaża basenowa 931,40 m2 5,47 % Powierzchnia lustra wody pozostałej części basenu po przebudowie 2 463,62 m2 14,46 % Powierzchnia projektowanej plaży o naw. trawiastej 2 085,52 m2 12,24 % Powierzchnia biologicznie czynna w tym plaża z trawy 9 761,71 m2 57,28% IV. ROBOTY : A. Roboty ogólnobudowlane obejmują miedzy innymi: 1) fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych, mury oporowe, schody żelbetowe; 2) dostawę i montaż płyt stropowych typu FILIGRAN wraz z wykonaniem nadbetonu, 3) dostawa i montaż elementów ze stali nierdzewnej o zgodnie z projektem, 4) dostawa i montaż elementów o nawierzchni bezpiecznej z tworzywa, 5) dostawa i montaż elementów: zjeżdżalnia rurowa ANAKONDA (60m) i rodzinna trójtorowa (15,3m), 6) dostawa i montaż atrakcji basenowych, 7) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian i fundamentów, 8) roboty murowe wraz z nadprożami, 9) podkłady pod posadzki i posadzki, 10) pokrycie dachów papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych, 11) izolacje cieplne pionowe i poziome, 12) stolarka okienna i drzwiowa, 13) wykonanie tynków oraz robót malarskich, 14) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynkiem cienkowarstwowym, 15) mechaniczne i ręczne wykonanie korytowania, 16) mechaniczne i ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie, 17) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, 18) dostawa i montaż bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej EPDM gr. 13 mm, 19) wykonanie drenażu opaskowego, 20) pomiary przy wykopach fundamentowych w terenie równinnym i nizinnym, 21) wykopy liniowe o ścianach pionowych w gruntach nawodnionych kat.III-IV, 22) roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10m (kat.gr.III), 23) zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10 m w gruncie kat. I-III, 24) podbudowy z kruszywa łamanego, 25) podkłady betonowe na podłożu gruntowym Zastosowano pompę do betonu na samochodzie. -B10, 26) ławy, płyty i stopy fundamentowe żelbetowe, 27) przygotowanie i montaż zbrojenia, 28) wysokoelastyczna izolacja powierzchni pionowych poddanych działaniu wody pochodzącej z gruntu - uszczelnienie masą izolacyjną, 29) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb.do 6m palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach nawodnionych kat.III-IV wraz z rozbiórką, 30) pompowanie próbne pomiarowe lub oczyszcząjace przy śr.otw. 150-500 mm, 31) deskowania systemowe drobnowymiarowe, 32) uszczelnienie z masy żywicznej pod okładziną ceramiczną w basenach kąpielowych, 33) wykonanie podlewek, izolacje z mikrozaprawy uszczelniającej, 34) rozścielenie ziemi urodzajnej spycharkami na terenie płaskim wraz z dowozem ziemi, sianiem i pielęgnacją trawy, 35) nawierzchnie z kostki betonowej, ławy pod krawężniki obrzeża, montaż krawężników i obrzeży, 36) dostawa mas ziemnych do zasypki niecki basenowej, 37) dostawa i montaż elementów wyposażenia ze stali nierdzewnej, ławek, koszy, balustrad, ogrodzeń, stojaków rowerowych, 38) wykonanie powłoki niecki za pomocą natrysku polimocznikiem ścian i dna niecki basenowej, 39) dostawa i montaż wyposażenia basenowego, 40) dostawa i montaż tablic świetlnych, B. Roboty instalacyjne obejmują: 1) Rurociągi z tworzyw sztucznych PE-RT/AL/PE-RT o śr. zewnętrznej 16, 20, 32, 40,63 mm o połączeniach zgrzewanych wraz z izolacją tych rurociągów, 2) Wykonanie przebić i przekuć, 3) Baterie zmywakowe wraz z zaworami czerpalnymi i antyskażeniowymi, 4) Dostawa i montaż podgrzewacza wody ciepłej, 5) Dostawa i montaż prysznica ratunkowego, 6) Wykopy umocnione i nieumocnione wraz z wykonaniem zasypek, 7) Wywóz urobku z wykopów wraz z utylizacją, 8) Rurociągi z PCW o śr. 50, 75, 110, 160, 315 wraz ze studzienkami kanalizacyjnymi, 9) Dostawa i montaż wpustów ściekowych i studzienek kanalizacyjnych, 10) Dostawa i montaż zlewu komorowego wraz z bateria i syfonem oraz zaworami, 11) Dostawe i montaż klapy zwrotnej, 12) Dostawe i montaż kanałów wentylacyjnych z blachy kwasoodpornej, 13) Dostawe i montaż wentylatorów i anemostatów odpornych na działanie agresywnych czynników, 14) Dostawę i montaż podstaw dachowych wentylatorów, 15) Dostawe i montaż klap zwrotnych, 16) Pomiary, 17) Dostawa i montaz grzejników elektrycznych, 18) Sieci zewnętrzne wraz z przyłączami, 19) Montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego o rozpiętości elementu 4.0 m, 20) Podłączenie instalacji do sieci wodociągowej - obejma do nawiercania PE dn90 z odejściem obrotowym dn63, 21) Dostawę i montaż zasuw żeliwnych, 22) Studnie wodomierzowe wraz zwodomierzami, zaworami i filtrami, 23) Proby szczelności i dezynfekcję rurociągów, 24) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250, 160 mm wraz z kształtkami oraz zasuwami rewizyjnymi i kanałowymi, 25) Studnie rewizyjne, 26) Instalacje drenażową, C. Roboty elektryczne obejmują: 1) Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. IV, 2) Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. IV, 3) Dostawa i montaż złącza ZK5 wg schematu w dokumentacji projektowej wraz z podłączeniem istniejących kabli 4) Ułożenie rur osłonowych DVR 110 – WLZ, 5) Układanie kabli o masie do 2.0 kg/m, o masie do 3.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie Kabel AL YAKXS-0,6/1kV, 5x95mm2, 6) Budowa przyłącza wraz z podłączeniem: kabel typu YAKXS 4x120mm2 o dł. 4m ułożony w ziemi pomiędzy złączem ZK3a-1PP, a złączem Zk5 wraz podłączeniem kabla obustronnie pod nadzorem Tauron Dystrybucja S.A., 7) Montaż przepustów rurowych w stropie lub posadzce, 8) Zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 120 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, 9) Montaż głowic kablowych, 10) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltowa, 11) Przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów - kucie mechan. pod śruby kotwowe w podł. z betonu - aparat o 3-4 otworach mocujących, 12) Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 150kg wraz z konstrukcją - mocowanie przez przykręcenie do gotowego podłoża ROZDZIELNIA TG, 13) Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją - mocowanie przez przykręcenie do gotowego podłoża- rozdzielnia RTW, 14) Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją - mocowanie przez przykręcenie do gotowego podłoża - bateria kondesnatorów BK 15) Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia do 20 cm - śr.rury do 40 mm wraz z zamurowaniem, 16) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu ceglanym, 17) Rury winidurowe układane n.t. na betonie, 18) Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur - YDY 3x1,5, YDY 3x2,5, YDY 5x4 19) Mechaniczne przygotowanie podłoża betonowego pod instalację i osprzęt. Otwory pod kołki plastikowe o śr.do 10 mm 20) Osadzenie w podłożu kołków plastykowych rozporowych w gotowych ślepych otworach. 21) Przykręcanie do gotowych otworów korytek 'U575' szer.200mm 22) Montaż na gotowym podłożu konstrukcji wsporczych przykręcanych do 1kg na ścianie (2 mocow.) 23) Układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m na nap.znam.poniżej 110 kV w budynkach,budowlach lub na estakadach bez mocowania YKY 5x25 do RPC 24) Układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m na nap.znam.poniżej 110 kV w budynkach,budowlach lub na estakadach bez mocowania YKY 5x25 do RBA 25) Układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m na nap.znam.poniżej 110 kV w budynkach,budowlach lub na estakadach bez mocowania YKY 5x16 do RBF 26) Układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m na nap.znam.poniżej 110 kV w budynkach,budowlach lub na estakadach bez mocowania YKY 5x16 do RTG 27) Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia (il. otworów mocujących do 2) - WYŁ. P.POŻ. 28) Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-6/Al-12 mm2 układane w gotowych bruzdach bez zaprawiania bruzd na podłożu betonowym - przewód typu HDGs 3x1,5 29) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany na zaprawie cementowej lub gipsowej - wykonanie ślepych otworów w podłożu ceglanym, 30) Odgałęźniki bryzgoszczelne z tworzywa sztucznego o 4 wylotach przykręcane, 31) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2, 32) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym 3P+N+Z 16A(25)A nf 2622-126 stałe2, 33) Łączniki świecznikowe IP44, 34) Łączniki schodowe IP44, 35) Łączniki i przyciski instalacyjne bryzgoszczelne jednobiegunowe natynkowe, 36) Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe zawieszane na kołkach plast.lub kotwiących na podłożu betonowym (il. mocowań 1), 37) Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg.. 38) Montaż opraw z podłączniem oprawa typu 921 2*36 CEL-F EL szary, 39) Montaż opraw z podłączniem oprawa typu 921 2*18 CEL-F EL szary, 40) Podłączenie silników w obudowie normalnej - kable 3-żyłowe Cu do 6 mm2 - wentylatory dachowe, 41) Mocowanie na gotowym.podłożu aparatów o masie do 2.5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia (il. otworów mocujących do 2) - łączniki wentylatorów, 42) Przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów - kucie mechan. pod kołki rozp.plast.w podł. z betonu - aparat o 3-4 otworach mocujących, 43) Przewody uziemiające i wyrównawcze w budynkach ułożone luzem, 44) Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie na ścianie - bednarka 120mm2, 45) Montaż na rurach mostków bocznikujących łączonych na obejmy śr. do 100mm, 46) Montaż na rurach uchwytów uziemiających skręcanych śr. do 100mm szyna K - 12 DEHN, 47) Podłączenie przewodów pojedynczych w izolacji polwinitowej pod zaciski lub bolce, 48) Montaż zwodów poziomych inst. odgromowej nienaprężanych z pręta o śr.do 10mm na dachu płaskim pokrytym folią dachową 49) Montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. do 0.6 m w gruncie kat.III - uziom fundamentowy, 50) Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie - bednarka 120mm2, 51) Przewody uziemiające i wyrównawcze w budynkach mocowane na wspornikach ściennych na podłożu innym niż drewno-odprowadzające, 52) Pomiary i sprawdzenia, 53) Układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie - RURA HDPE 75mm/5mm, 54) Ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 1.0 kg/m na napięcie znamionowe poniżej 110 kV - kabel YAKXS 4x25, 55) Budowa przyłącza wraz z podłączeniem: kabel typu YAKXS 4x35mm2 o dł. 4m ułożony w ziemi pomiędzy szafką oświetelniową, a złączem kablowym wraz podłączeniem kabla obustronnie pod nadzorem Tauron Dystrybucja S.A., 56) Dostawa i montaż Szafy oświetleniowej wg schematu w dokumentacji projektowej, 57) Obsługa geodezyjna, 58) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych (wraz z fundamentem) - słupy o wys. 5 m na fundamencie betonowym wg dokumentacji projektowej i ST E.01, 59) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego ze źródłami LED na słupie - oprawa o mocy 27W i barwie światła 4000-4250K, krzywa rozsyłu wg dokumentacji projektowe i ST E.01, 60) Montaż głowic kablowych - zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekroju do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych (ponad 3 głowice w strefie montażowej) - montaż palczatki termozgrzewalnej na końcach kabla, 61) Montaż złączy słupowych typu IZK lub /równoważne/ 62) Wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego do słupa oświetleniowego i wysięgnika - YKY 3x1,5mm2 (Norma 7m/oprawę) 63) Przewody uziemiające i wyrównawcze w budynkach ułożone luzem - lgy 16mm2 w słupach 64) Układanie bednarki w rowach kablowych - bednarka do 120 mm2 - - bednarka ocynkowana Fe Zn 25x4 dla oświetlenia zewnętrznego 65) Demontaż istniejącego oświetlenia i instalacji, 66) Instalacje nagłośnieniową, D. Roboty technologii basenowej obejmują: 1) Dostawa i montaż elementów pomiarowych i sterowniczych, 2) Dostawa i montaż pompy filtracyjnej basenowej pionowej jednostopniowej odśrodkowa z wirnikiem z brązu ze zintegrowanym filtrem wstępnym, 3) Dostawa i montaż filtrów ciśnieniowych, pomp przetłaczająco/namywająca 4) Dostawa i montaż sprężarki powietrznej, 5) Dostawa i montaż zbiornika prefabrykowanego na miejscu z płyt PP wzmacniany profilami stalowymi ocynkowanymi lub stężeniami PP, przekryty 6) Dostawa i montaż kraty spustowej dennej dn 100 mm ze stali nierdzewnej z osadzeniem w zbiorniku wyrównawczym i uszczelnieniem. 7) Dostawa i montaż pomp podnoszących atrakcji basenowych, 8) Montaż i dostawa dmuchawy bocznokanałowej, 9) Dostawę i montaż wodomierzy, filtrów i przepustnic, układów do pomiaru przepływu, przepływomierzy, 10) Dostawa i montaż kołnierzowych kompensatorów drgań, 11) Dostawa odkurzacza automatycznego do powierzchni około 1000m2, 12) Dostawa odkurzacza elektrycznego z prowadzeniem ręcznym tyczką aluminiową 1,8 - 3,6 m, 13) Dostawa fotometru do badania jakości wody, 14) Dostawa i montaż chloratora przepływowego na pastylki chlorowe 2,5-3,5 kg, 15) Dostawa i montaż szaf elektrycznych zasilająco sterujących, 16) Dostawa pilota do załączania atrakcji + antena, 17) Dostawa i montaż aparatury sterująco i dozującej środki chemiczne, 18) Wykonanie i montaż zbiornika podchlorynu, 19) Wykonanie przejść szczelnych, 20) Wykonanie rurociągów, kształtek i armatury - wewnętrznej PVC i zewnętrznej w wykopach PE, 21) Wykonanie rozruchów, prób, szkoleń i itp. 22) Wykonanie i dostawę instalacji ogrzewania za pomocą pomp ciepła, V. NAWIERZCHNIE DROGOWE - PARKINGI 1. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podbudowie z krawężnikami i obrzeżami; VI. W PIERWSZYM POSTĘPOWANIU DOTYCZĄCYM NINIEJSZEGO ZADANIA, WPŁYNĘŁY ZAPYTANIA I WNIOSKI. TREŚĆ ZAPYTAŃ I ODPOWIEDZI STANOWI ZAŁĄCZNIK DO SIWZ. VII. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z przeszkoleniem pracowników d) zapewnienia zaplecza budowy na okres trwania realizacji inwestycji z co najmniej jednym pomieszczeniem w którym odbywały się będą cotygodniowe narady koordynacyjne. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót poszczególnych branż byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 45212212-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42511110-5
45111291-4
45111300-1
45210000-2
45232430-5
45247270-3
45311200-2
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7338088,42
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę/przebudowę obiektu basenowego o powierzchni lustra wody minimum 500 metrów kwadratowych, dla którego została wydana decyzja o pozwoleniu na użytkowanie, b) minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie i montaż niecki basenowej ze stali nierdzewnej szlachetnej o powierzchni minimum 50 metrów kwadratowych, c) dysponuje: - co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia; - osobami do kierowania robotami w poszczególnych branżach. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót budowlanych" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w tym: - posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 1.000.000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz opłaconej polisy o.c.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument składany drogą elektroniczną w ciągu trzech dni od dnia opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
100 000.00 ZŁ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Warunki płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Katalog dopuszczalnych zmian postanowień umowy zawarto w paragrafie 15 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.139.2018 Rewitalizacja obiektów rekreacyjnych przy ulicy Poniatowskiego w Obornikach Śląskich oraz ulicy Krótkiej i Licealnej - przebudowa i modernizacja istniejącego basenu odkrytego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI