Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja dróg leśnych z miejscowym doziarnieniem kruszywem w Nadleśnictwie Syców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 7852127
1.5.8.) Numer faksu: 7869032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja dróg leśnych z miejscowym doziarnieniem kruszywem w Nadleśnictwie Syców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ddfb07c-1a76-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013063/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg leśnych - rewitalizacja sześciu odcinków dróg leśnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:
a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:
a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:
a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:
a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:
a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych określonych poniżej na drodze leśnej wskazanej w dokumentacji przetargowej w sposób określony w SWZ wraz z załącznikami:
a. Rewitalizacja nawierzchni (przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowanie spadków poprzecznych - profilowanie, zagęszczanie nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, uzupełnienie ubytków kruszywem granitowym łamanym).
b. Roboty polegają na rewitalizacji nawierzchni tzn. mechaniczne przemieszanie wierzchniej warstwy kruszywa łamanego na głębokości do 15 cm w technologii mieszania na miejscu, odbudowaniu spadków poprzecznych (3 % - spadek dwustronny, 4 % - spadek jednostronny) - profilowaniu, zagęszczeniu nawierzchni i mechanicznym ścięciu poboczy (spadek poprzeczny 6%). Technologia rewitalizacji polega na wykonaniu mieszania maszynowego kruszywa na zadaną głębokość z możliwością ponownego odtworzenia projektowanego profilu poprzecznego drogi oraz zagęszczeniu nawierzchni po przemieszaniu kruszywa do uzyskania odpowiedniej nośności. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, pracę należy wykonać przy użyciu specjalistycznej maszyny mieszającej wyposażonej w wirujący uębiony bęben - recykler. Przewiduje się również uzupełnienie ubytków w nawierzchni drogi poprzez miejscowe doziarnienie podbudowy kruszywem łamanym granitowym.
c. Niwelacja poboczy: Na całej długości drogi ściąć pobocza w miejscach w których wystają one ponad powierzchnię uformowanego spadku (spadek poprzeczny 6%). Ścięcie należy bezwzględnie wykonać przy pomocy ścinarki do poboczy z odrzutem po za rów urobku lub na pojazd samobieżny.
d. Parametry kruszywa sposób wykonania oraz wyznaczenie odcinków do doziarnienia drogi określa dokumentacja techniczno-przetargowa osobno dla poszczególnych zadań (1-6)
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) dokumentacji technologiczno - przetargowej - załącznik do SWZ,
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) wraz z załącznikiem graficznym - przekrojem,
3) przedmiarze robót - załącznik do SWZ.
Dodatkowe świadczenia, sposób wykonania zamówienia, jak również prawa i obowiązki stron określa wzór umowy załączony do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto dla zadania (części) nr 2-5, oraz o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto dla zadania nr 1. Przy czym przez wykonanie roboty budowlanej rozumie się wykonanie jej na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania mniejszym umów.
Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, dla wszystkich części zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami drogowymi będącymi przedmiotem zamówienia albo inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 627.80 PLN
Zad. 2 - 1 557.72 PLN
Zad. 3 - 1 392.52 PLN
Zad. 4 - 1 299.81 PLN
Zad. 5 - 1 230.48 PLN
Zad. 6 - 1 815.42 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany zawartej umowy określone są we wzorze umowy załączonym do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-28