Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja centrum Stanisławowa - przebudowa centrum
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 7575858
1.5.8.) Numer faksu: 25 7575857
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja centrum Stanisławowa - przebudowa centrum
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dbc3c8a-bc64-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.stanislawow.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się droga elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej inwestycje@stanislawow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń i dokumentów, przekazywanych w postepowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postepowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal „Formularz do komunikacji. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszą postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: inwestycje@stanislawow.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Dz. U. z 2020 poz. 2452 oraz Rozporządzeniu Ministra rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może Żądać Zamawiający od wykonawcy Dz. U. z 2020 poz. 2415.
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w innych sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rewitalizacja centrum Stanisławowa - przebudowa centrum Stanisławowa
Przebudowa drogi gminnej – ul. Cmentarnej w Stanisławowie wraz z wymianą oświetlenia ulicznego:
Przedmiot Zamówienia wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
45.23.32.22-1 – Roboty budowalne w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.10.00.00-8 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę
44.11.31.00-6 – Materiały chodnikowe
45.31.61.10-9 – Instalowanie urządzeń oświetlenia ulicznego
34.92.85.30-2 - Latanie uliczne
Przebudowa drogi gminnej – ul. Cmentarnej w Stanisławowie obejmuje swym zakresem wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej o długości 435mb i powierzchni 2562,00m², wykonanie z 3 zjazdów z kostki brukowej 8cm o powierzchni 108,00m², wykonanie pobocza z płyt ażurowych typu ECO o powierzchni 1320,00m² oraz wymianę oświetlenia ulicznego ul. Cmentarnej – demontaż (8kpl) i ponowny montaż (9kpl.) lamp i wysięgników i obsianie trawą pozostałej powierzcni objętej opracowaniem.
Zakres przebudowy ulicy Cmentarnej w Stanisławowie obejmuje:
Jezdnię:
- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych na drogach w terenie równinnym
- rozebranie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 25cm,
- skropienie nawierzchni asfaltem,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4cm),
- regulacja pionowa włazów kanałowych,
- regulacja zaworów wodociągowych.
Pobocze:
- rozebranie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku,
- wykonanie warstwy odcinającej z kruszyw naturalnych o grubości warstwy po zagęszczeniu 15cm,
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm,
- montaż opornika betonowego wtopionego o wymiarach 12x25cm z wykonaniem ławy betonowej na podsypce cementowo – piaskowej,
- wykonanie nawierzchni z płyt EKO na podsypce piaskowej,
- regulacja zaworów gazowych,
- wykonanie zieleni niskiej – humusowanie wraz z obsianiem terenu trawą.
Zjazdy:
- wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 20cm,
- wykonanie 3 zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
Roboty towarzyszące:
- wykonanie i uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu,
- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- ustawienie palisady wokół drzew,
Oświetlenie uliczne:
- demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego (oprawny sodowe o mocy 100W/150W) wraz z demontażem wysięgników rurowych mocowanych na słupach,
- demontaż osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN,
- wywóz zdemontowanych materiałów do utylizacji,
- montaż 9kpl. wysięgników rurowych ocynkowanych na słupie ŻN,
- wykonanie zerowania wysięgnika,
- montaż 9 opraw oświetlenia zewnętrznego LED o mocy 78W na wysięgnikach,
- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej NN,
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych wraz z podłączeniem przewodów pojedynczych pod zaciski lub bolce,
- badania i pomiary skuteczności zerowania,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928530-2 - Latarnie uliczne
44113100-6 - Materiały chodnikowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert okreslone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłuzony okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:1) zdolność do występowaniu w obrocie gospodarczym (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) – Zamawiajacy nie określa warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy pzp) - Zamawiajacy nie określa warunków udziału w postepowaniu w tym zakresie
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp):
- Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł
4) Zdolność techniczna i zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
- Zamawiający uzna udokumentowania przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofet, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania co najmniej 1 robotę polegającą na przebudowie, budowie chodników, dróg o wartości minimum 400 000, 00 zł