Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach - Etap III: Wykonania alejek parkowych z elementami małej architektury
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelcz-Laskowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-19
  • ZamawiającyGMINA JELCZ-LASKOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00396577
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach - Etap III: Wykonania alejek parkowych z elementami małej architektury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jez-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach - Etap III: Wykonania alejek parkowych z elementami małej architektury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442a83ff-39dc-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059674/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach III etap.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie
elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
3. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi napytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane były za
pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślijwiadomośćdo zamawiającego”. Za datę
przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość
dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, żewiadomośćzostała wysłana do
zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację zapośrednictwem poczty
elektronicznej. Adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:
um.zamowienia@jelczlaskowice.pl4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje za
pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będziezamieszczał na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymiprzepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzania
komunikatów iwiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez
zamawiającego,gdyż systempowiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu
SPAM.6. Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz
wymagańtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej
wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub
konkursiezamieszczawymaganiadotyczącespecyfikacji połączenia, formatuprzesyłanych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stałydostęp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza
wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu
przyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem Głównego UrzęduMiar.7. Wykonawca, przystępując
doniniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania
zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz
uznaje go za wiążący,i) zapoznał i stosuje się do Instrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający informuje,
że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przyużyciuplatformazakupowa.pl znajdują
się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych
wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4
maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestGmina Jelcz-Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice.2)administratorwyznaczył InspektoraDanych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adreseme-mail: -
iod@jelcz-laskowice.pl3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust.1 lit. cRODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana
danychosobowych będąosoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania woparciu o art. 74ustawy PZP5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie
z art. 78 ust. 1PZP przezokres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6) obowiązekpodaniaprzez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jestwymogiemustawowym określonym wprzepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje niebędąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada
Pani/Pan:a)napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(wprzypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych
informacji mających nacelusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania oudzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonegopostępowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianąwyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresieniezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);c) napodstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danychosobowych zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu
orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi naważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) przysługujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzaniePani/Pana danychosobowych przezadministratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jestUrząd OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.
3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZF.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach”. Etap 3 Wykonanie alejek parkowych z elementami małej architektury w następującym zakresie:
1) Wykonanie chodników:
a) Nawierzchnia żwirowo-gliniasta z obrzeżem stalowym,
b) Nawierzchnia mineralno-żywiczna – pętla biegowa z obrzeżem stalowym,
c) Serpentynitowe płyty kamienne – „Ślad historyczny”,
d) Nawierzchnia z kostki brukowej z obrzeżem kamiennym,
2) Wyposażenie parku w elementy małej architektury tj: ławki, siedziska, pojemniki na odpady.
2. Teren planowanej inwestycji położony jest w granicach parku pałacowego dz. nr 1 AM 47, obręb ewidencyjny Laskowice, który jest wpisany do rejestru zabytków decyzją nr A/1077/1-3 z dnia 31.07.2008 r., wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Całkowita powierzchnia zespołu pałacowo-parkowego wynosi 59 136 m².
3. Szczegółowy zakres robót Etapu 3 Wykonania alejek parkowych z elementami małej architektury:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe:a) rozbiórka istniejących alejek utwardzonych wraz z krawężnikami z betonu i podbudową na pow. 7823 m²,
b) demontaż istniejących ławek i pojemników na odpady (przekazanie do użytku Inwestora),
c) wywóz i utylizacja urobku za wyjątkiem obrzeży granitowych, które należy przekazać Zamawiającemu.
2) Roboty ziemne, montażowe i budowlane:
a) Wykonanie nawierzchni żwirowo-gliniastej o pow. 3 939,68 m². Zamawiający dopuszcza zmianę nawierzchni na mineralną z miału kamiennego – warstwa z mączki granitowej, wodoprzepuszczalna, stabilizowana mechanicznie, o frakcji 0-5 lub 0-8 mm, o grubości 5 cm.
b) Wykonanie nawierzchnia mineralno-żywicznej – „Pętla biegowa” o pow. 2 165,00 m², z oznaczeniem linii dystansowych,
c) Wykonanie stalowych obrzeży o dł. 4 703,21 m,
d) Wykonanie „Śladu historycznego” z płyt kamiennych (serpentynit łupany o wymiarach od 50-100 cm, gr. ok. 3-4 cm). Kamień należy pomalować farbą luminescencyjną. Pow. całkowita 630 m²,
e) Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o wym. 6x8 cm wykonana na pow. 150 m², ograniczonej obrzeżem kamiennym o dł. 136,5 m, na styku z gruntem i ścieżkami,
f) Montaż stylowych ławek parkowych z oparciem w ilości 67 szt.,
g) Montaż stylowych pojemników na odpady w ilości 16 szt.,
h) Montaż betonowych ławek w formie fali z drewnianym siedziskiem w ilości 3 szt.,
i) Montaż betonowych ławek z siedziskiem drewnianym w ilości 2 szt.,
j) Montaż pojemników do segregacji odpadów w ilości 7 szt.,
k) Montaż pojemników z dystrybutorem woreczków na psie odchody w ilości 4 szt.
UWAGA:
1. W III etapie realizowanego projektu nie wykonujemy:
a) demontażu betonowych opasek wokół drzew ujętego w przedmiarze robót, poz. nr 1.
b) siedzisk typu grzybek ujętych w poz. nr 39 przedmiaru robót,
c) blaszanych tabliczek z nazwami ławek,
d) ścieżki sensorycznej, obrzeży z belek drewnianych oraz naturalnych, piaszczystych nawierzchni z drewnianymi kłodami oraz wskazanych w poz. nr 20 i 25 przedmiaru robót,
e) palisady, poz. nr 24 przedmiaru robót,
f) poz. nr 35 przedmiaru robót została wykonana w Etapie II.
2. Ławki betonowe z siedziskiem drewnianym należy wykonać wg zał. graficznego 1-5 PW Dopuszcza się możliwość wykonania ławek betonowych z elementów łączonych, indywidualne na miejscu lub na zamówienie przez dostępne firmy na rynku.
3. Ścieżka „ślad historyczny”, opisana w projekcie, ma być wykonana z płyt kamiennych nieregularnych, nierównych aby uzyskać naturalny wygląd głazów. Układ płyt powinien zapewnić przejście bez mocno wystających elementów oraz zapewnić przerastanie trawy pomiędzy kamieniami co spowoduje wtopienie ścieżki w krajobraz. Na rysunku A-03 R1 dodano schemat układu płyt kamiennych o szerokości od 50 – 100 cm oraz nieregularnymi przerwami ok 5 – 20 cm. Powierzchnia kosztorysowa stanowi uśrednienie wymiaru między 50 a 100 cm oraz długość całej ścieżki historycznej.
4. Nawierzchnia mineralno-żywiczna to mrozoodporna, bezbarwna, bezrozpuszczalnikowa żywica epoksydowa oraz płukane, suszone kruszywa mineralne. Parametry nawierzchni mineralno-żywicznej nie powinny być gorsze niż:
 Wytrzymałość na ściskanie: ≥20,0 MPa (PN-EN 1015-11)
 Stan nawierzchni bez uszkodzeń po 150 cyklach zamrażania i odmrażania
 Stopień mrozoodporności: ≥ F150 (Procedura badawcza IBDiM nr PB/TM-1/12)
 Nasiąkliwość: ≤3,5% (Procedura badawcza IBDiM nr PB/TM-1/22)
 Ścieralność: ≤1,5% (Procedura badawcza IBDiM nr PB/TM-1/8)
 Szorstkość SRT: ≥35(PN-EN 1436)
Przykładowa nawierzchnia dołączona do dokumentacji.
5. Zamawiający chce kontynuować zastosowanie obrzeży stalowych korten o parametrach:
- długość: 100 cm
- grubość: 2mm
- wysokość: 15 cm,
które zostały zastosowane w zrealizowanym Etapie II Wykonanie placu centralnego ww. projektu.
6. Wszystkie użyte materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz zezwalające na ich zastosowanie w odpowiednich systemach. Ponadto powinny cechować się odpowiednimi współczynnikami odporności na warunki atmosferyczne oraz zniszczenia mechaniczne, a jednocześnie formą, pozostającą w zgodzie z charakterem parku. Wykorzystane w projekcie gotowe materiały i elementy wyposażenia, sugerujące konkretnych producentów, stanowią wyłącznie przykład i mają na celu jedynie określenie parametrów i cech produktu. Dopuszcza się stosowanie zamienników jednak o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w dokumentacji projektowej. Ewentualne odstępstwa należy bezwzględnie uzgodnić wcześniej z Inwestorem.
7. Przy wykonywaniu wykopów w pobliżu drzew, należy zwrócić szczególną uwagę na unikanie: - uszkadzania mechanicznego pni, koron, brył korzeniowych,
a) zagęszczania gruntu wokół pni, zmianom poziomu gruntu,
b) zanieczyszczenia mechanicznego i chemicznego gruntu,
c) zmiany stosunków wodnych, pogorszenia aeracji,
d) wstrząsów na skutek ruchu sprzętu ciężkiego.
Zabezpieczenie drzew przed uszkodzeniami należy wykonać zgodnie z instrukcją zawartą w dokumentacji projektowej.
8. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna:
1) Projekt wykonawczy – Etap 3 „Rewaloryzacja i zagospodarowanie parku miejskiego przy ul. Wincentego Witosa w Jelczu-Laskowicach” opracowany: Biuro Obsługi Budownictwa Mariusz Fabjanowski, 04.2021 r.,
2) przedmiar
stanowiące załącznik nr 12 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, na podstawie art. 214 ust.1 pkt. 7 Prawa
zamówień publicznych, w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych prac.
Przez prace podobne Zamawiający rozumie:
• Wykonanie alejek parkowych z elementami małej architektury

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach:
„ Cena ofertowa brutto” – C;
„Gwarancja” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu parku
lub terenu zieleni, zawierające elementy małej architektury, tereny utwardzone, chodniki o wartości nie mniejszej niż
1 000 000,00 zł brutto łącznie;
b) Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował następującymi osobami:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI