Reorganizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Reorganizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Reorganizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL IM. ŚW.OJCA PIO W PRZEMYŚLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Monte Cassino 18

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 677 54 78 ; - 50 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wszp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowa.wszp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Reorganizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ca7871-0cbd-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023140/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Reorganizacja Oddziału Chirurgi Naczyniowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia (skrót: SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/32/TP2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na kompleksowym wykonaniu prac projektowych przebudowy istniejących pomieszczeń po Oddziale Chirurgicznym dla Dzieci oraz wykonanie robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych w tych pomieszczeniach dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyniowej - Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
W ramach realizacji zamówienia wymagane jest wykonanie pełno-branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz prac remontowo-budowalnych w formule: „zaprojektuj i wybuduj”.
Zamawiający będzie wymagał wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień i decyzji, w przypadku gdy one będą niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. Jedynie w przypadku wystąpienia takiej potrzeby będzie wymagał przygotowania wszystkich wymaganych dokumentów do uzyskania decyzji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

24111500-0 - Gazy medyczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji dot. wszystkich robót – licząc od daty odbioru końcowego, z wynikiem pozytywnym: – min okres: 36 miesięcy, – max okres: 60 miesięcy.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
– Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
– Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Certyfikat uprawniający do wykonywania instalacji gazów medycznych. Wykonawca instalacji gazów medycznych powinien posiadać uprawnienia do nadania instalacji oznaczenia CE potwierdzającego spełnienie wszystkich stosowanych wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, załącznik II, punkt 3 oraz certyfikat systemu zarządzania jakością według normy EN ISO 13 485 lub równoważny, wystawiony przez Jednostkę Notyfikowaną.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
– Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie – lecz informuje, że najpóźniej w dniu zawarcia umowy będzie wymagał od Wykonawcy oferty najkorzystniejszej / wybranej dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej na wartość nie niższą niż 400 000,00 zł tego ubezpieczenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
A) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. 2 (dwie) roboty budowlane – każda o wartości min. 500 000,00 zł oraz min. 1 (jedna) usługa wykonania kpl projektu architektoniczno-budowlanego – o wartości min. 60 000,00 zł.
Uwaga:
Przez jedną kpl czynność jw. rozumie się realizację jednej umowy. Wykonawca nie może sumować wartości umów o mniejszej wartości celem spełnienia wymaganego przez Zamawiającego warunku.
B) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji projektu, z uprawnieniami – jn. lub równoważnych do nich.
Równoważność uprawnień oraz kwalifikacji odnosi się do dokumentów zdobytych w innych państwach i jest opisane w dalszej części SWZ, tj. po wyrazie ,,Uwaga’’.
4.1. Branża architektoniczna: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.
4.2. Branża konstrukcyjno-budowalna: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
4.3. Branża sanitarna: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodo-ciągowych i kanalizacyjnych.
4.4. Branża elektryczna: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.5. Kierownika budowy: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
– Należy wypełnić i złożyć na Załącznik nr 7 do SWZ – tzw. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – z w.wym. uprawnieniami – w celu potwierdzenia warunku wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia: 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021, poz. 275 z późn. zm., tj. z dnia: 11.02.2021r.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, albo oświadczenie o braku przynależności do jakiejkolwiek/ żadnej grupy kapitałowej – druk do wypełnienia wg Załącznika nr 3 do SWZ.
Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania, która mogłaby wiązać się z włączeniem do grupy kapitałowej, będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót oraz szczegóły związane z jego wypełnieniem stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – z uprawnieniami określonymi w rozdz. VIII lit. B niniejszej SWZ – w celu potwierdzenia warunku wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
– Wzór druku / wykazu osób – do wypełnienia przez Wykonawcę, stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3) Certyfikat uprawniający do wykonywania instalacji gazów medycznych. Wykonawca instalacji gazów medycznych powinien posiadać uprawnienia do nadania instalacji oznaczenia CE potwierdzającego spełnienie wszystkich stosowanych wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, załącznik II, punkt 3 oraz certyfikat systemu zarządzania jakością według normy EN ISO 13 485 lub równoważny, wystawiony przez Jednostkę Notyfikowaną.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający NIE wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 pkt 1 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zad. (kpl): 15 000,00 [zł] – (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 zł)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 82 1130 1105 0005 2041 9720 0005
Bank Gospodarstwa Krajowego z dopiskiem ,,Wadium: nr postępowania (DZP/32/TP2/2022)’’.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z za-strzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – wymaga się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian ustaleń niniejszej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.
1) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności:
– uzasadnione wstrzymanie robót przez Zamawiającego ( prace będą prowadzone w czynnym budynku);
– konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej – zmiana terminów lub źródeł finansowania wynikająca z obiektywnych przyczyn;
– wykonywanie robót lub dostaw urządzeń bądź innego wyposażenia przez Zamawiającego, które będą miały wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
– wystąpienia robót zamiennych ujawnionych w czasie realizacji umowy;
– wystąpienia przyczyn technicznych uniemożliwiających realizację umowy w terminie;
– siłą wyższa – brak dostaw materiałów w związku z pandemią – covid-19.
1.2. Zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy.
1) Zmiany technologii robót, a w szczególności:
– pojawienie się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych, poprawiających warunki realizacji robót lub eksploatacji obiektu;
– zamienne rozwiązania spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów, wyrobów i urządzeń;
– konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub konieczności usunięcia błędów w dokumentacji.
Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego.
1.3. Zmiany osobowe.
– zmiana personelu technicznego Wykonawcy na innych pracowników legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem zgodnie z SWZ – na wniosek Zamawiającego o ile poprawi to warunki realizacji przedmiotu umowy, bądź w sytuacji gdy zajdzie taka konieczność następstwie zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy.
1.4. Pozostałe zmiany.
a) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców;
b) zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami.
2. W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady cieśli i zbrojarzy - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycja poszukuję brygady cieśli, zbrojarzy. Inwestycja to budynek mieszkalny na terenie m.Nisko. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI