Renowacja stolarki drzwiowej wraz z remontem portalu wejścia głównego oraz wymianą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Renowacja stolarki drzwiowej wraz z remontem portalu wejścia głównego oraz wymianą drzwi od strony parkingu w zabytkowym budynku Sądu Rejowego Katowice-Zachód w Katowicach przy pl. Wolności 10
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-29
  • Numer ogłoszenia555990-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555990-N-2020 z dnia 2020-06-29 r.

Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach: Renowacja stolarki drzwiowej wraz z remontem portalu wejścia głównego oraz wymianą drzwi od strony parkingu w zabytkowym budynku Sądu Rejowego Katowice-Zachód w Katowicach przy pl. Wolności 10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 24059887900000, ul. Plac Wolności  10 , 40-078  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 6047704, e-mail wicekierownik.finansowy@katowice-zachod.sr.gov.pl, faks 0-32 6047713, 2072769.
Adres strony internetowej (URL): www.katowice-zachod.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ezamowienia.ms.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ezamowienia.ms.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://ezamowienia.ms.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, ul. Warszawska 45-47, 40-010 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja stolarki drzwiowej wraz z remontem portalu wejścia głównego oraz wymianą drzwi od strony parkingu w zabytkowym budynku Sądu Rejowego Katowice-Zachód w Katowicach przy pl. Wolności 10
Numer referencyjny: OG-25-P-4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest renowacja stolarki drzwiowej wraz z remontem portalu wejścia głównegooraz wymianą drzwi od strony parkingu w zabytkowym budynku Sądu Rejowego Katowice-Zachód wKatowicach przy pl. Wolności 10. 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze izabezpieczające, b) demontaż drzwi wejściowych głównych (do konserwacji i ponownego montażu), c)demontaż istniejącej stolarki drzwiowej od strony parkingu, d) demontaż istniejącego wyposażeniaelewacji do oczyszczenia i ponownego montażu, e) demontaż schodów wejścia głównego, f) demontażnawierzchni chodnika od strony wejścia głównego, do ponownego montażu g) lokalne skucie istniejącychwypraw tynkarskich zewnętrznych we wskazanym w projekcie budowlanym fragmencie elewacji i słupków płotu, h) konserwację, renowację i ponowny montaż drzwi wejściowych głównych, wraz wnowym witrażem w naświetlu, i) montaż nowej stolarki drzwiowej od strony parkingu, j)remont/konserwację portalu wejściowego, k) ponowny montaż wyposażenia elewacji, l) odtworzenieschodów, m) ponowny montaż płyt chodnikowych, n) remont/konserwację słupków ogrodzeniowych, o)roboty towarzyszące i pomocnicze. 3) Budynek Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicachpołożony przy pl. Wolności 10 jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków pod numeremA-1455-91. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – opis przedmiotuzamówienia, oraz dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Roboty budowlane wykonywane będą napodstawie prawomocnej decyzji nr RBDEC-0081/2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. wydanej przezPrezydenta Miasta Katowice pozwalającej na wykonanie robót budowlanych polegających na renowacjistolarki drzwiowej wraz z remontem portalu wejścia głównego oraz wymianą drzwi od strony parkingu wzabytkowym budynku Sądu Rejowego Katowice-Zachód w Katowicach oraz pozwolenia nr 2230/2017 zdnia 31 października 2017 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestruzabytków, wydanego przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. 6) Praceodbywać się będą w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz gwarancji producenta na użytemateriały, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Okres Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenieprzyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lubpochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeńrównoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych ieksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Klauzule społeczne: 1) Zamawiającywymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osóbwykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym,czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na: a) wykonywaniu robótstolarskich, b) wykonywaniu robót szklarskich, c) wykonywaniu robót renowacyjnych, d) wykonywaniurobót ogólnobudowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45453100-8
45453000-7
45410000-4
45440000-3
45442100-8
45442190-5
45442180-2
45441000-0
45420000-7
45121000-4
45421160-3
45421160-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości 10 %zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że: 1) wykonał nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie: a) co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniurenowacji stolarki okiennej lub drzwiowej w budynku wpisanym do rejestru zabytków wraz zrobotami towarzyszącymi o wartości robót co najmniej 50.000 zł brutto. 2) dysponuje osobamizdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: a) jedną osobą, posiadającą uprawnieniabudowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającąkwalifikacje wynikające z przepisu art. 37c ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nadzabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 z późn. zm.) pozwalające na objęcie obowiązkówkierownika budowy, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanychprowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącegoinstytucją kultury, Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlanepodstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, wdrodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a, oraz zgodnie zodrębnymi przepisami wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonyzaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 6. Zamawiającyoceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub„nie spełnia”, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzęduskarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentupotwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowejjednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentówpotwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnamilub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) oświadczenia Wykonawcy obraku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówieniapubliczne; e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, októrych mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r.poz. 716); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) niniejszego rozdziału, składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczeniespołeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tychnależności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w lit. a) i b) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lubmiejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przezWykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zamawiającyżąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentówwymienionych w lit. a) – e) niniejszego rozdziału. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawieniadokumentów wymienionych w lit. a) - e) niniejszego rozdziału, dotyczących podwykonawcy, któremuzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na któregozdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Zgodnie zart. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronieinternetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, przedłużenia okresu gwarancjii rękojmi na wykonane roboty budowlane, zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniuo udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (wzór wykazu zawiera załącznik nr 7 dospecyfikacji), b) dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumenty; c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY”, 2) wypełniony ipodpisany załącznik nr 4 do SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3)wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, 4)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu izawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 5) pełnomocnictwo dowystępowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę niepodpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z KrajowegoRejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 6) kosztorys ofertowy sporządzonymetodą kalkulacji uproszczonej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy w zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty wzakresie terminu jej wykonania, w następstwie: a) okoliczności, za które odpowiedzialność ponosiZamawiający, w szczególności będą następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej wzakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminuzakończenia robót, b) zwiększenia czasochłonności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 6umowy, w stosunku do czasochłonności robót podstawowych objętych przedmiotem umowy, c)wstrzymaniem realizacji przez Nadzór Budowlany, d) przerwami w realizacji robót przez Zamawiającego- niezależnych od Wykonawcy, e) przerwami w realizacji robót spowodowanymi działaniem siły wyższej,2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści ofertyw zakresie osób wskazanych w § 7 ust. 2 umowy w sytuacji braku możliwości wykonywania przezwskazane osoby powierzonych im czynności w przypadku: śmierci, długotrwałej choroby, utratyuprawnień, rozwiązania umowy bądź niewywiązywania się przez te osoby z powierzonych imobowiązków. Wykonawca może wskazać inne osoby o kwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających conajmniej warunek udziału w postępowaniu. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy wzakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu izakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót,objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lubtechnologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tejdokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 4)Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do postanowień niniejszej umowy w stosunkudo treści oferty w zakresie wysokości wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. l umowy wprzypadku: a) wystąpienia różnicy pomiędzy wartością robót budowlanych wynikającą z kosztorysuofertowego, a wartością zleconych i wykonanych robót zamiennych, o których mowa w § 6 umowy, b)ograniczenia zakresu robót, c) w przypadku zmian określonych w pkt 3). 5) Zamawiający przewidujemożliwość zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się nazasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie papy - Niemcy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy ekip (2-4 os.) do montażu papy na dach. Praca na terenie Niemiec. Termin prac do ustalenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI