Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKartuzy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-28
  • ZamawiającyPowiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00253101
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586810715

1.5.8.) Numer faksu: 586811522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-958f62c2-0298-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338248/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Renowacja powłok malarskich balustrad na obiektach mostowych w miejscowościach: Chmielonko, Brodnica Dolna, Babi Dół oraz Niestępowo.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Za datę przekazania oferty na platformie przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w kroku drugim składania oferty i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona. W toku postępowania wszelka komunikacja, w tym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazywane będą za pomocą udostępnionego na platformie formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES, dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zalecenia odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia odnośnie podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2G RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), na platformie występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150MB. Zamawiający dopuszcza przysyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj.: mi.in.: .doc; .docx; .odt; .xls; .xlsx; .pdf przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf . Zamawiający dopuszcza kompresję danych: .zip, .7Z. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca może również komunikować się za pomocą e-mail: przetargi@zdpk.pl (za wyjątkiem oferty z załącznikami).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach z siedzibą przy ul. Gdańskiej 26 w Kartuzach email: sekretariat@zdpk.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@zdpk.pl
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawa prawną przetwarzania danych są przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.33.2022.SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
RENOWACJA POWŁOK MALARSKICH BALUSTRAD NA OBIEKTACH MO-STOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH CHMIELONKO, BRODNICA DOLNA, BABI DÓŁ ORAZ NIESTĘPOWO.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na renowacji powłok malarskich
balustrad na mostach zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych powiatu kartuskiego.
W ramach zadania należy wykonać renowację:
• balustrad na moście nad rzeką Radunia w miejscowości Chmielonko gmina Chmielno w cią-gu drogi powiatowej nr 1908G. Powierzchnia elementów stalowych wynosi ok. 43,03m2.
• balustrad na moście nad rzeką Radunia w miejscowości Brodnica Dolna gmina Kartuzy w ciągu drogi powiatowej nr 1922G. Powierzchnia elementów stalowych wynosi ok. 56,23m2.
• balustrad na moście nad rzeką Radunia w miejscowości Babi Dół gmina Żukowo w ciągu drogi powiatowej nr 1926G. Powierzchnia elementów stalowych wynosi ok. 78,82m2.
• balustrad na dwóch mostach nad rzeką Radunia w miejscowości Niestępowo gmina Żukowo w ciągu drogi powiatowej nr 1930G. Powierzchnia łączna elementów stalowych wynosi ok. 67,15m2.
Przed przystąpieniem do renowacji powłok malarskich balustrad należy w sposób odpo-wiedni przygotować ich powierzchnie w co najmniej w następujący sposób:
• Oczyścić powierzchnię stalową z produktów korozji, odspojonych fragmentów starych po-włok malarskich poprzez obróbkę hydrodynamiczną z wykorzystaniem myjki ciśnieniowej w dostępnych lokalizacjach, mechaniczną z wykorzystaniem szczotek stalowych na
wiertarkach, szlifierkach kątowych oraz ręcznie za pomocą papieru ściernego, szczotek
stalowych, skrobaków ręcznych, młotków itp.
• Przeprowadzić niezbędne roboty ślusarskie polegające na spawaniu, wymianie elementów
zdegradowanych korozyjnie lub uszkodzonych wraz z ewentualnym prostowaniem uszkodzo-nych elementów nieskorodowanych nadających się do pozostawienia w konstrukcji balustra-dy.
• Przygotować powierzchnie do nanoszenia nowych gruntujących antykorozyjnych powłok malarskich poprzez usunięcie zapylenia powierzchni, zanieczyszczeń tłuszczowych i uzyskanie odpowiedniej przyczepności nowych powłok malarskich poprzez wykorzystanie
odpowiednich środków chemicznych. Warstwę z farb gruntujących antykorozyjnych należy nanieść dwukrotnie z wykorzystaniem dwóch różnych kolorów.
• Nanieść dwukrotnie nowe powłoki malarskie z wykorzystaniem farby nawierzchniowej chlo-rokauczukowej wykorzystując gotowe systemy farb. Balustrady należy pomalować farba w kolorze białym i niebieskim (naprzemiennie zgodnie z malowaniem występującym na znacznej części obiektach mostowych na drogach powiatowych powiatu kartuskiego.



W czasie wykonywania robót należy wygrodzić teren prowadzenia robót i zabezpieczyć go
przed osobami postronnymi zapewniając ciągłość ruchu pieszym. W pobliżu budowy należy
zorganizować przenośną toaletę dla pracowników wykonujących renowację. Po zakończeniu robót budowlanych należy przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (zesta-wienie powierzchni wykonanych renowacji powłok malarskich, dowód utylizacji ewentual-nych materiałów odpadowych uzyskanych w trakcie wykonywania robót budowlanych, ate-sty, certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych na wykorzystane farby do renowacji).
Wykonawca robót odpowiada za zabezpieczenie terenu budowy przed osobami postronnymi
oraz za teren przyległy do obszaru inwestycji w przypadku jego wykorzystania za zgodą
właściciela terenu. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek robót w pasie drogowym należy wykonać, zatwierdzić i wprowadzić tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia ro-bót. Istnieje możliwość wykorzystania będącej w posiadaniu ZDP w Kartuzach zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu drogowego „typowe schematy robót prowadzonych w pasie drogowym”.
Kolejność wykonywania renowacji balustrad:
1. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie jej uzgodnienia i zatwier-dzenia oraz wprowadzenie. Istnieje możliwość wykorzystania będącej w posiadaniu ZDP w Kartuzach zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu drogowego „typowe schematy robót prowadzonych w pasie drogowym”.
2. Zabezpieczenie terenu prowadzenia prac, wód rzeki Radunia przed zanieczyszczeniem i ewentualnej istniejącej zieleni.
3. Organizacja zaplecza budowy jeżeli zajdzie taka konieczność.
4. Oczyszczenie elementów stalowych z zanieczyszczeń, produktów korozji, odspojonych powłok malarskich.
5. Drobne prace ślusarskie polegające na spawaniu, prostowaniu lub na wymianie uszkodzo-nych skorodowanych elementów stalowych .
6. Przygotowanie powierzchni stalowych do nałożenia nowych powłok malarskich
7. Nałożenie nowych systemowych powłok malarskich.
8. Uporządkowanie terenu budowy.
9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Lokalizacja i zakres robót objętych zamówieniem.
Lokalizacja, zakres robót budowlanych i ich ilość przedstawiono w załączniku nr 1a do SWZ (dokumentacja techniczna) - Wykaz obiektów mostowych do malowania balustrad wraz ko-niecznymi pracami przygotowawczymi w 2022r., Przedmiar z zakresem oraz ilościami prac do wykonania.
Zamówienie zostanie rozliczone obmiarowo po wykonaniu wszystkich robót budowlanych i wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
Wszystkie materiały wykorzystywane podczas remontu muszą spełniać POLSKIE NORMY BUDOWLANE i być dopuszczone do stosowania w budownictwie.

UWAGI
1. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
2. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpo-wiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wyko-nanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowią-zań umowy.
4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawia-jącego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie dokumen-tacji technicznej oraz przeprowadzonej wizji w terenie.

Wszystkie niezbędne materiały znajdują się w załączniku nr 1a do SWZ – dokumentacji technicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje, że udzieli dotychczasowemu wykonawcy robót, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. robót budowlanych polegających na renowacji balustrad na obiektach mostowych do wysokości 100 % wartości udzielonego zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z zapisami SWZ do niniejszego postępowania .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostało zawarte w SWZ - ROZDZIAŁ V : wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA: Wraz z ofertą należy złożyć:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy;
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy;
3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 10.3. SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami - jeśli dotyczy;
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp -jeśli dotyczy;
5. Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.9. i 12.3. SWZ.
6. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 2b do SWZ.

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
a) na wezwanie Zamawiającego - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI