Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
" Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 2
1.11.4.) Miejscowość: Gliwice
1.11.5.) Kod pocztowy: 44-100
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gliwice@wody.gov.pl lub zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.gliwice.wody.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4135c66-0f16-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.229 Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu – Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instr. korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/ w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamaw. zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamaw. (z wył. złożenia oferty oraz dok. lub ośw. składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamaw. do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamaw., w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamaw. zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamaw. inf., że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w ogł.
o zam., służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania inf. zwrotnej z BZP. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maks. plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dok. elektroniczne, ośw. lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to oryginalne dokumenty lub oświadczenia w postaci elektronicznej, tj. w postaci dok. elektronicznego. Cyfrowe odwzorowania dokumentu lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego odwzorowania dok. lub oświadczenia dokonuje się w postaci elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Oferta sporządzana jest w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji oferenta dostępnej na Platformie. Ofertę należy złożyć w oryginale. Wykonawca, nie później niż wraz z przekazaniem tych informacji, ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsięb., Wykonawca jest zobowiązany przekazać je w odrębnym pliku (podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym) i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania GL.ROZ.2810.60.2022.EWK prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.60.2022.EWK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 274692,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 1 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Budkowiczanki poprzez remont jazu w km 30+701 - rz. Budkowiczanka w m. Stare Budkowice gm. Murów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 58 obręb Stare Budkowice, Gmina Murów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu. Drewniane zasuwy wymagają gruntownego remontu. Urządzenie wyciągowe – śruby wyciągowe wymagają konserwacji.
Parametry budowli:
- światło 1x 1,22 m+1x1,23m; - wysokość piętrzenia 1,20 m; - długość niecki wypadowej 5,30m.
Planowane prace obejmują:
- demontaż zasuw drewnianych,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych oraz drewnianych jazu,
- konserwacja urządzeń wyciągowych,
- wykonanie kładki drewnianej.,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego i podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.2.5.) Wartość części: 48597,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – waga 40 %
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pk – liczba punktów w kryterium „wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowaną wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki), ponad minimalną wysokość kary umownej wymaganą przez Zamawiającego, w następujący sposób:
1) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 pkt,
2) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
3) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,6% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,8% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
5) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów.
Zamawiający zastrzega, że wymagana minimalna wysokość kary umownej, to 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej wysokości kary umownej wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie najniższą wysokość kary umownej wskazaną w SWZ, tj. 0,2% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wyższą wysokość kary umownej od najwyższej wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanej w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium i przyjmie wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy zadeklarowaną w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy niższą od najniższej wymaganej wysokości kary umownej wskazanej w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 2 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Budkowiczanki poprzez remont jazu w km 31+955 - rz. Budkowiczanka w m. Stare Budkowice gm. Murów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 1017/237 obręb Stare Budkowice, Gmina Murów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu. Drewniane zasuwy wymagają gruntownego remontu. Urządzenie wyciągowe – śruby wyciągowe wymagają konserwacji. Jaz posiada pomost o szer. 1,20m.
Parametry budowli:
- światło 1x 1,58 m+1x 1,54 m+1,62m; - wysokość piętrzenia 1,20 m; - dł. niecki wypadowej 5,50m.
Planowane prace obejmują:
- demontaż zasuw drewnianych,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych oraz drewnianych jazu,
- konserwacja urządzeń wyciągowych,
- wykonanie kładki drewnianej.,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego i podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.2.5.) Wartość części: 40611,53 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – waga 40 %
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pk – liczba punktów w kryterium „wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowaną wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki), ponad minimalną wysokość kary umownej wymaganą przez Zamawiającego, w następujący sposób:
1) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 pkt,
2) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
3) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,6% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,8% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
5) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów.
Zamawiający zastrzega, że wymagana minimalna wysokość kary umownej, to 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej wysokości kary umownej wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie najniższą wysokość kary umownej wskazaną w SWZ, tj. 0,2% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wyższą wysokość kary umownej od najwyższej wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanej w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium i przyjmie wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy zadeklarowaną w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy niższą od najniższej wymaganej wysokości kary umownej wskazanej w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 3 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Młynówki Budkowiczanki poprzez remont jazu w km 4+507 - rz. Młynówka Budkowiczanka w m. Stare Budkowice gm. Murów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 186/4 obręb Stare Budkowice, Gmina Murów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu. Drewniane zasuwy wymagają gruntownego remontu. Urządzenie wyciągowe – śruby wyciągowe wymagają konserwacji.
Parametry budowli:
- światło 1x 1,58 m+1x1,54m+1x1,62m; - wysokość piętrzenia 1,20 m; - długość niecki wypadowej 4,50m.
Planowane prace obejmują:
- demontaż zasuw drewnianych,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych oraz drewnianych jazu,
- konserwacja urządzeń wyciągowych,
- wykonanie kładki drewnianej.,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego i podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.2.5.) Wartość części: 44568,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – waga 40 %
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pk – liczba punktów w kryterium „wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowaną wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki), ponad minimalną wysokość kary umownej wymaganą przez Zamawiającego, w następujący sposób:
1) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 pkt,
2) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
3) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,6% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,8% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
5) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów.
Zamawiający zastrzega, że wymagana minimalna wysokość kary umownej, to 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej wysokości kary umownej wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie najniższą wysokość kary umownej wskazaną w SWZ, tj. 0,2% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wyższą wysokość kary umownej od najwyższej wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanej w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium i przyjmie wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy zadeklarowaną w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy niższą od najniższej wymaganej wysokości kary umownej wskazanej w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 4 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stobrawa poprzez remont jazu w km 15+565 - rz. Stobrawa w m. Kuźnica Katowska gm. Popielów” Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 511 obręb Kuźnica Katowska, Gmina Popielów, powiat opolski. Jaz posiada betonowe przyczółki, z widocznymi miejscowymi ubytkami oraz skorodowanymi powierzchniami betonu.
Parametry budowli:
- światło 3x 3,05 m; - wysokość piętrzenia 2,00 m; - dł. niecki wypadowej 10,0 m.
Planowane prace obejmują:
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych jazu,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.2.5.) Wartość części: 47154,42 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – waga 40 %
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pk – liczba punktów w kryterium „wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowaną wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki), ponad minimalną wysokość kary umownej wymaganą przez Zamawiającego, w następujący sposób:
1) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 pkt,
2) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
3) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,6% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,8% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
5) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów.
Zamawiający zastrzega, że wymagana minimalna wysokość kary umownej, to 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej wysokości kary umownej wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie najniższą wysokość kary umownej wskazaną w SWZ, tj. 0,2% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wyższą wysokość kary umownej od najwyższej wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanej w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium i przyjmie wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy zadeklarowaną w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy niższą od najniższej wymaganej wysokości kary umownej wskazanej w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku. Część nr 5 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stobrawa poprzez remont jazu w km 6+867 - rz. Stobrawa w m. Stare Kolnie gm. Popielów” Jaz zlokalizowany w obrębie działek ewidencyjnych nr 263/1, obręb Stare Kolnie, Gmina Popielów, powiat opolski. Jaz betonowy z pomostem roboczym metalowym, rodzaj jazu-iglicowy, z filarem betonowym.
Parametry budowli:
- światło 1x 12,00 m; - wysokość piętrzenia 2,80 m; - dł. niecki wypadowej 12,0 m.
Planowane prace obejmują:
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych i betonowych jazu,
- wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.2.5.) Wartość części: 46606,26 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – waga 40 %
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pk – liczba punktów w kryterium „wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowaną wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki), ponad minimalną wysokość kary umownej wymaganą przez Zamawiającego, w następujący sposób:
1) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 pkt,
2) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
3) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,6% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,8% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
5) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów.
Zamawiający zastrzega, że wymagana minimalna wysokość kary umownej, to 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej wysokości kary umownej wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie najniższą wysokość kary umownej wskazaną w SWZ, tj. 0,2% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wyższą wysokość kary umownej od najwyższej wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanej w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium i przyjmie wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy zadeklarowaną w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy niższą od najniższej wymaganej wysokości kary umownej wskazanej w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku.Część nr 6 – „Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stobrawa poprzez remont jazu w km 4+458 - rz. Stobrawa w m. Stobrawa gm. Popielów”. Jaz zlokalizowany w obrębie działki ewidencyjnej nr 314/2, obręb Stobrawa, Gmina Popielów, powiat opolski. Jaz betonowy z kładką metalową, drewnianymi zasuwami, mechanizmami wyciągowymi
i filarem betonowym.
Parametry budowli:
- światło 4x 3,30 m; - wysokość piętrzenia 2,10 m; - dł. niecki wypadowej 5,50 m.
Planowane prace obejmują:
- remont i konserwację elementów wyciągowych,
- remont zasuw drewnianych jazu,
- czyszczenie i remont elementów betonowych konstrukcji jazu,
- remont barierek ochronnych,
- wykonanie narzutu kamiennego podwodnego z kamienia ciężkiego.
Dokładny zakres prac zgodnie z przedmiarem inwestorskim.
4.2.5.) Wartość części: 47154,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 cena brutto – waga 60 %
2.2 wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – waga 40 %
3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pk
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pk – liczba punktów w kryterium „wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy”.
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym
w pkt 15.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowaną wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy (% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki), ponad minimalną wysokość kary umownej wymaganą przez Zamawiającego, w następujący sposób:
1) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0 pkt,
2) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,4% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 10 punktów,
3) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,6% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
4) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 0,8% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 30 punktów,
5) za zaoferowanie wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy = 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki - ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów.
Zamawiający zastrzega, że wymagana minimalna wysokość kary umownej, to 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnej wysokości kary umownej wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający przyjmie najniższą wysokość kary umownej wskazaną w SWZ, tj. 0,2% i przyzna 0 pkt. w przedmiotowym kryterium. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wyższą wysokość kary umownej od najwyższej wysokości kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy wskazanej w SWZ, Zamawiający przyzna 40 pkt. w przedmiotowym kryterium i przyjmie wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy zadeklarowaną w złożonej ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zadeklaruje wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy niższą od najniższej wymaganej wysokości kary umownej wskazanej w SWZ, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
1 posiadanie wiedzy i doświadczenia
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
W części nr 1:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
1 jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem budowli ziemnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy).
W części nr 2:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
1 jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem budowli ziemnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy).
W części nr 3:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
1 jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem budowli ziemnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy).
W części nr 4:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
1 jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem budowli ziemnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy).
W części nr 5:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
1 jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem budowli ziemnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy).
W części nr 6:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:
1 jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej z wyłączeniem budowli ziemnych o wartości minimum 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych i zero groszy).
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w każdej części tym samym doświadczeniem.
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zadania muszą być zakończone i potwierdzone protokołem odbioru końcowego.
Przez pojęcie „Budowli hydrotechnicznych należy rozumieć:
Budowle hydrotechniczne - w rozumieniu: par. 3 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86 poz. 579) lub par. 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie. (Dz.U. z 1998 r. Nr 101 poz. 645).
Jako wykonanie robót należy rozumieć wykonanie i zakończenie robót potwierdzone świadectwem przejęcia lub protokołem odbioru końcowego robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści Załącznika nr 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt 4,5,8 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 roku poz. 835) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. oświadczenie, zgodne w treści z oświadczeniem zamieszczonym w Załączniku Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
5. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby zamieszczono w Załączniku Nr 4 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.2 sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
5.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne w treści z Załącznikiem nr 11 do SWZ, w przypadkach, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 8, ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-10.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W celu dokonania właściwej wyceny, zaleca się, przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonanie wizji terenowej przedmiotu zamówienia na następujących zasadach:
a) udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy i jej odbycie nie stanowi warunku złożenia oferty, każdy z wykonawców chcący wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania Zamawiającego o chęci uczestniczenia w wizji lokalnej telefonicznie do przedstawiciela Zamawiającego: Pana Krzysztofa Peciaka, Nadzór Wodny w Kluczborku, ul. Zamkowa 6, 46-200 Kluczbork,
tel.: 661 221 657 ustalając datę i godzinę przybycia.
b) Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia podczas wizji lokalnej. Wszelkie pojawiające się w trakcie wizji lokalnej pytania i wnioski wykonawców winny zostać przesłane w formie elektronicznej do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/ w trybie określonym w ustawie Pzp.
c) Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt,
d) Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną,
e) przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną.
f) W trakcie wizji lokalnej zostanie spisana notatka służbowa przez przedstawiciela Zamawiającego, w której zostaną odnotowane: dane uczestników oraz data przeprowadzenia wizji lokalnej.