III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 1.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia dla każdego z zadań określoną w Załączniku nr 9 do SIWZ „Wykaz wolnych lokali”, kolumna numer 7, odpowiedni wiersz przyporządkowany danemu zadaniu. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie (część) musi wykazać się spełnieniem warunków o których mowa w pkt 1.3.2.a) SIWZ na każde składane zadanie, tj. np. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na zadanie nr 1, 2 i 3, musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia w kwocie 32.900,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na remontach lokali mieszkalnych lub remontach lokali użytkowych, w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości minimalnej netto dla każdego z zadań określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ „Wykaz wolnych lokali”, kolumna numer 6, wiersz przyporządkowany danemu zadaniu.Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie (część) musi wykazać się spełnieniem warunków o których mowa w pkt 1.3.3.1) SIWZ na każde składane zadanie, tj. np. jeżeli Wykonawca złoży ofertę na zadanie nr 1, 2 i 3, musi wykazać się wykonaniem robót: dla zadania nr 1 o wartości minimalnej określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ „Wykaz wolnych lokali”, kolumna numer 6, wiersz 1, dla zadania nr 2 o wartości minimalnej określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ „Wykaz wolnych lokali”, kolumna numer 6, wiersz 2, dla zadania nr 3 o wartości minimalnej określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ „Wykaz wolnych lokali”, kolumna numer 6, wiersz 3, tj. na ogólną wartość 32.900,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset) netto. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch robót, na dwóch różnych obiektach. 2) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj.:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, funkcję kierownika robót może pełnić jedna lub więcej osób. Uprawnienia, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;W związku z art. 22a ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”. W związku z powyższym, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniany nie przez wykonawcę lub wspólników konsorcjum, a przez „inny podmiot”, to „podmiot” ten musi być podwykonawcą, w zakresie w jakim udostępnił zasoby.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt. 1.4. i 1.5. SIWZ, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy: 1. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP – określonych w pkt 1.4. SIWZ, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt IX.1.2) SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP - określonych w pkt 1.5. 1) SIWZ.3. Oświadczenia, o którym mowa w pkt IX.1.2) SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2), 3) i 4) PZP - określonych w pkt 1.5.2) - 4) SIWZ.4. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8) PZP - określonych w pkt 1.5. 5) SIWZ.5. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualny mi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8) PZP - określonych w pkt 1.5. 5) SIWZ.6. Oświadczenia, o którym mowa w pkt IX.1.2) SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8) PZP - określonych w pkt 1.5.5) SIWZ.7. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionychw § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz. U. z 2018, poz. 1993), dotyczących podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz. U. z 2018, poz. 1993).9. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych oraz art. 24 ust. 1 pkt 16)-20) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych lub art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 3), 4) i 8) Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.10. W okolicznościach wskazanych w pkt VIII.2.5.9. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia pkt. 4) oświadczenia, o którym mowa w pkt. VIII.2.5.1.SIWZ oraz do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VIII.2.5.9. SIWZ. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody, o których mowaw pkt. VIII.2.5.9. SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 1.3.2. SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy:a) dokumentów np. polisy ubezpieczeniowej potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt VIII.1.3.2.a) SIWZ.2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 1.3.3. SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy:a) wykazu robót budowlanych dla każdego zadania oddzielnie, o których mowa w pkt VIII.1.3.3.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót dla wszystkich zadań stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;b) wykazu osób dla każdego zadania oddzielnie, o których mowa w pkt VIII.1.3.3.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób dla wszystkich zadań stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Na zawartość oferty składa się: 1) wypełniony i podpisany druk „Oferta Wykonawcy” - załącznik nr 1 do SIWZ, wraz ze stanowiącym element „Oferty Wykonawcy” drukiem/-ami „FORMULARZ na zadanienr …”, wypełnionym/-ymi wyłącznie na zadanie/-a, na które będzie składana Oferta.2) wypełnione i podpisane oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającegow ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie winno być aktualne na dzień składania ofert..UWAGA: Zgodnie z art. 25a ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.” Zgodnie z art. 25a ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”.3) dowód/dowody wniesienia wadium (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadiumw formie innej niż pieniężna),4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 6) zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII.1.3.5 SIWZ (jeżeli dotyczy), zawierające informacje opisane w pkt VIII.1.3.9 SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowejinformacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm orazadresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązaniaz innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniezamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdego zadania w wysokości: 1) dla zadania nr 1: 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt)2) dla zadania nr 2: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta)3) dla zadania nr 3: 90,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt)4) dla zadania nr 4: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta)5) dla zadania nr 5: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta)6) dla zadania nr 6: 350,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt)7) dla zadania nr 7: 350,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt)8) dla zadania nr 8: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta).2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcieXIII SIWZ.4. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,2) innej niż pieniądz – Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium zastał załączony do oferty.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku:1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 6 do SIWZ i na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,2) określonym w art. 46 ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):1) nazwę i adres Zamawiającego,2) oznaczenie (numer) postępowania,3) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu),4) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego:PKO BP SA O/CZ-WA 88 1020 1664 0000 3002 0127 3549W tytule przelewu należy podać:„Wadium w postępowaniu przetargowym nr DTIZ.2611.12.2020 na:„Remonty wolnych lokali zlokalizowanych w budynkach, stanowiących zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 CzęstochowaZadanie nr: …, …, …., …”8. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa – Prawo Zamówień Publicznych.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznychz przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany tej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie nieistotnych warunków umowy oraz zmian umowy odnośnie wynagrodzenia, terminu realizacji lub przyjętych rozwiązań technicznych w przypadku:1) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy; fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz niezwłocznie zgłoszony Zamawiającemu i potwierdzony przez Inspektora nadzoru - w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o okres, w jakim realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie była możliwa,do którego należy dodać okres 3 dni na usunięcie skutków niekorzystnych warunków atmosferycznych. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się wystąpienie średniej dziennej temperatury poniżej -5 stopni C przez okres minimum 5 dni, opadów ciągłycho intensywności przewyższającej średnią dla obszaru Gminy Miasta Częstochowa a w okresie ostatnich 5 lat przez okres minimum 3 dni. Średnią temperaturę Wykonawca ustala w ten sposób, że kierownik budowy dokonuje pomiaru o godz. 7:00 i 15:00 dokonując odpowiednich wpisów do dziennika budowy. Średnia z tych pomiarów będzie średnią dziennej temperatury. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów. O wystąpieniu opadów atmosferycznych (śnieg, deszcz) lub zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego i dokona wpisu w dzienniku budowy wystąpienia kolizji tj. niezgodnych lub sprzecznych ze sobą okoliczności, przepisów itp., których nie można było przewidzieć przy zlecaniu robót, mających istotny wpływ na ich prowadzenie; 2) wystąpienia kolizji tj. niezgodnych lub sprzecznych ze sobą okoliczności, przepisów itp., których nie można było przewidzieć przy zlecaniu robót, mających istotny wpływ na ich prowadzenie; 3) wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku od towarów i usług;4) zmian przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie;5) zmiany warunków technicznych i standardów ustalonych przez uprawnione organy;6) wprowadzenia zmian spowodowanych nowymi technologiami i postępem technicznym;7) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej lub znacznie utrudniającej realizację umowy. Siła wyższa to wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamknięcie granic, strajki, epidemie oraz regulacje aktów prawnych wprowadzających nakazy, lub zakazy mające wpływ na wykonanie przedmiotowej umowy. Stronie, która opóźnia się ze swoim świadczeniem ze względu na działanie siły wyższej nie grożą kary umowne lub odstąpienie od umowy przez drugą Stronę z powodu niedopełnienia obowiązków umownych. Strona może powołać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie drugą Stronę w ciągu 7 dni od jej zaistnienia. O ile druga Strona nie wskaże inaczej na piśmie, Strona która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy w takim zakresie, w jakim jest to możliwe i praktycznie uzasadnione, jak również podejmie wszelkie działania zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje siła wyższa. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje.3. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-13, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Wolności 62 m 3a w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa”, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Wolności 62 m 3a w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.1) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 14 m 20 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 14 m 20 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.2) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 16 m 41 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 16 m 41 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.3) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
cena oferowana |
95,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 3 m 38 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 3 m 38 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.4) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 3 m 17 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa”, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Filomatów 3 m 17 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.5) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Limanowskiego 49 m 83 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa”, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Limanowskiego 49 m 83 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.6) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Limanowskiego 84 m 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Limanowskiego 84 m 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.7) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Remont wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Limanowskiego 80 m 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnego lokalu zlokalizowanego w budynku przy ul. Limanowskiego 80 m 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa.2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 7.8) do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w cenie oferty, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost ze SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót, wskazano nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, stanowią one przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach jak również złożenia dla tych materiałów stosownych dokumentów (atesty i aprobaty dopuszczające w/w do stosowania w budownictwie).3. UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny/cen ryczałtowej/ych. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze –nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według:- STWiOR i obowiązujących przepisów technicznych,- wiedzy technicznej,- zapisów w niniejszej SIWZ w związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin miejsc, w których będą wykonywane roboty. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.4. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga dla każdego zadania określonego w pkt III. 2 SIWZ zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne, związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, tj. robotnik budowlany – kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.5.1) SIWZ,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.5.1) SIWZ,c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.5.1) oraz pkt III.5.3).a) i pkt III.5.3).b) SIWZ.5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określonewe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena oferowana |
95,00 |
okres rękojmi i gwarancji na roboty |
5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: