Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej – etap II w ramach zadania „Remonty pustostanów LM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościam
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej – etap II w ramach zadania „Remonty pustostanów LM”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-598a58f1-3ef2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025250/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont pustostanów lokali mieszkalnych w ramach zadania - Remont pustostanów LM - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.p
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl Warunki uslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust.1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@mzbm.com.pl Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do korespondencji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail przetargi@mzbm.com.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt , .xls, .jpg (.jpeg) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder.zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, opisana została w rozdziale I podrozdział 16 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZN/AS/013/09/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres prac wchodzi wykonanie remontu lokali mieszkalnych według poniższego wykazu:
ZADANIE 1:
1) ul. Augustynika 3 /4
2) ul. Nowa 6/3
W ramach remontu należy wykonać poniższe prace (dla każdego z Zadań):
• odgrzybienie ścian i sufitów,
• rozebranie posadzek z płytek, drewnianych oraz z tworzyw sztucznych,
• wykonanie podłoży betonowych lub innych,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych oraz przeciw-wodnych,
• skucie tynków,
• demontaż stolarki drzwiowej,
• demontaż stolarki okiennej,
• demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
• demontaż mebli,
• obsadzenie ościeżnic drzwiowych,
• usunięcie lamperii i tapet,
• stawianie ścianek działowych,
• okładziny z płyt g-k,
• obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie tynków na ścianach i ościeżach,
• montaż kratek wentylacyjnych,
• wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym,
• wykonanie gładzi gipsowej,,
• wyrównanie podłoży masą samopoziomującą,
• układanie glazury,
• układanie płytek z terakoty i gresu,
• wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
• wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych,
• malowanie ścian i sufitów,
• montaż stolarki drzwiowej,
• montaż stolarki okiennej,
• przebudowa oraz budowa piecy kaflowych,
• remont komórek (naprawa drzwi wejściowych, pokrycia dachowego, murowanie ścian komórek)
• wywiezienie gruzu,
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody zimnej, rurociągów kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji, ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny - załącznik do SWZ nr 2 i 2a dla Zadania 1 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: 50 dni lecz nie później niż do 09.12.2022r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena: Waga - 60%
2. Okres gwarancji: Waga – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancjiOkres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres prac wchodzi wykonanie remontu lokali mieszkalnych według poniższego wykazu:
ZADANIE 2:
1) ul. Ofiar Katynia 104/1
2) ul. Warszawska 72/1
W ramach remontu należy wykonać poniższe prace (dla każdego z Zadań):
• odgrzybienie ścian i sufitów,
• rozebranie posadzek z płytek, drewnianych oraz z tworzyw sztucznych,
• wykonanie podłoży betonowych lub innych,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych oraz przeciw-wodnych,
• skucie tynków,
• demontaż stolarki drzwiowej,
• demontaż stolarki okiennej,
• demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
• demontaż mebli,
• obsadzenie ościeżnic drzwiowych,
• usunięcie lamperii i tapet,
• stawianie ścianek działowych,
• okładziny z płyt g-k,
• obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie tynków na ścianach i ościeżach,
• montaż kratek wentylacyjnych,
• wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym,
• wykonanie gładzi gipsowej,,
• wyrównanie podłoży masą samopoziomującą,
• układanie glazury,
• układanie płytek z terakoty i gresu,
• wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
• wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych,
• malowanie ścian i sufitów,
• montaż stolarki drzwiowej,
• montaż stolarki okiennej,
• przebudowa oraz budowa piecy kaflowych,
• remont komórek (naprawa drzwi wejściowych, pokrycia dachowego, murowanie ścian komórek)
• wywiezienie gruzu,
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody zimnej, rurociągów kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji, ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny - załącznik do SWZ nr 2b i 2c dla Zadania 2 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: 50 dni lecz nie później niż do 09.12.2022r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena: Waga - 60%
2. Okres gwarancji: Waga – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancjiOkres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres prac wchodzi wykonanie remontu lokali mieszkalnych według poniższego wykazu:
ZADANIE 3:
1) ul. Szałasowizna 27/3
2) ul. Sosnowa 20/1
W ramach remontu należy wykonać poniższe prace (dla każdego z Zadań):
• odgrzybienie ścian i sufitów,
• rozebranie posadzek z płytek, drewnianych oraz z tworzyw sztucznych,
• wykonanie podłoży betonowych lub innych,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych oraz przeciw-wodnych,
• skucie tynków,
• demontaż stolarki drzwiowej,
• demontaż stolarki okiennej,
• demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
• demontaż mebli,
• obsadzenie ościeżnic drzwiowych,
• usunięcie lamperii i tapet,
• stawianie ścianek działowych,
• okładziny z płyt g-k,
• obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonanie tynków na ścianach i ościeżach,
• montaż kratek wentylacyjnych,
• wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym,
• wykonanie gładzi gipsowej,,
• wyrównanie podłoży masą samopoziomującą,
• układanie glazury,
• układanie płytek z terakoty i gresu,
• wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
• wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych,
• malowanie ścian i sufitów,
• montaż stolarki drzwiowej,
• montaż stolarki okiennej,
• przebudowa oraz budowa piecy kaflowych,
• remont komórek (naprawa drzwi wejściowych, pokrycia dachowego, murowanie ścian komórek)
• wywiezienie gruzu,
W robotach sanitarnych:
• roboty demontażowe w zakresie instalacji wod-kan,
• ułożenie rurociągów wody zimnej, rurociągów kanalizacji sanitarnej,
• wykonanie podejść do przyborów,
• montaż armatury odcinającej,
• montaż przyborów sanitarnych,
• wykonanie prób szczelności poszczególnych instalacji, ze sporządzeniem protokołu z prób,
W robotach elektrycznych:
• roboty demontażowe osprzętu i opraw,
• wymiana tablic licznikowych, montaż nowych szafek licznikowych,
• układanie przewodów instalacji elektrycznej,
• montaż osprzętu elektrycznego,
• pomiary elektryczne powykonawcze,
• montaż podgrzewaczy wody oraz bojlerów,
Uprzątnięcie lokalu po wykonanych robotach wraz z umyciem stolarki.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót dla każdego mieszkania oddzielny -załącznik do SWZ nr 2d i 2e dla Zadania 3 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: 50 dni lecz nie później niż do 09.12.2022r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena: Waga - 60%
2. Okres gwarancji: Waga – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancjiOkres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w szczególności dotyczący:
osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;
- Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- Kierownik robót instalacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć: kosztorysy ofertowe, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy), zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie: - każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia ofert opisany został w Instrukcji użytkowania dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dodatkowo przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wobec powyższego Zamawiający wykluczy: 1. wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i
655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana
na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, 3. wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.