Remonty poboczy wzdłuż dróg powiatowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty poboczy wzdłuż dróg powiatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-28
  • ZamawiającyPOWIAT SŁAWIEŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-14
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty poboczy wzdłuż dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 059 810 64 22

1.5.8.) Numer faksu: 59 810 64 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.sokolowska@powiatslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty poboczy wzdłuż dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f40d1c57-1541-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000912/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty poboczy wzdłuż dróg powiatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=171529

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.powiatslawno.plhttps://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznejprzekazywanej przy użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu dostępnym pod
adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz Regulaminie ePUAP;2) maksymalny
rozmiar plików przesłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty
oraz do komunikacji wynosi 150MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1-
3rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanych) (Dz. U. UE L z 2016 r. Nr 119 poz. 1 i z 2018 r. Nr 127 poz. 2), zwanym dalej
„RODO”informujemy, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Sławieński –StarostwoPowiatowe w Sławnie ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno;2. we wszelkich sprawach
związanych zochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem danych osobowych, email:
iodo@powiatslawno.pl, tel. 59 810 64 31 lub na adres wskazany powyżej;3. dane
osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania oudzielenie zamówienia publicznego pn. „Remonty poboczy wzdłuż dróg powiatowych” - DI.272.11.2021.I,
prowadzonego wtrybie podstawowym bez negocjacji oraz jego realizacji;4. dane osobowe mogą zostać
przekazane /powierzone osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowaniaprzetargowego w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz podmiotom, które
na mocyobowiązujących przepisów prawa mogą dokonywać oceny, weryfikacji i kontroli
prowadzonegopostępowania i realizacji zadania, w tym w szczególności dokumentacji związanej z
pozyskiwaniemśrodków finansowych pochodzących z budżetu państwa i Unii Europejskiej;5. dane
osobowe nie będąprzekazywane poza teren Polski / UE / Europejskiego Obszaru Gospodarczego;6.
dane osobowe będąprzechowywane przez okres wynikający z obowiązujących terminów archiwizacji,
w tym wszczególności w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowaniaadministracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149 i 650), ustawy z dnia 14
lipca 1983 r.o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r., poz. 217, 650, 357 i 398)
oraz ustawyPzp;7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisachustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
akonsekwencje ich niepodania wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do danych osobowych
decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO;9. osoba,
którejdane dotyczą ma prawo do:1) dostępu do danych na podstawie art. 15 RODO;2) sprostowania
danychzgodnie z zapisami art. 16 RODO;3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
napodstawie art. 18 RODO z wyjątkiem przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;− prawo do
wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. osoba, której
dane dotyczą nie maprawa do:1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d i e
RODO;2) przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) sprzeciwu, wobec
przetwarzania danychosobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą przetwarzania danych
jest art. 6 ust. 1 lit. c i eRODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.
3lit.b,dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do
przenoszeniadanychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO
prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Panadanychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DI.272.11.2021.I

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy wzdłuż dróg powiatowych zgodnie z przedmiarami robót.

Odcinki poboczy przeznaczone do remontu:

1) droga powiatowa na odcinku Sławsko - Staniewice o długości 3.865,00 mb.
Wykonanie poboczy utwardzonych z destruktu bitumicznego oraz ścięciu poboczy gruntowych wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na odcinku Sławsko-Staniewice.

Zakres robót obejmuje:
 wykonanie koryta głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy na długości 3865 mb,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm na poboczach utwardzonych na długości 3865 mb,
 ścięcie poboczy o grubości do 20 cm wraz z wywozem darniny i nadmiaru gruntu na składowisko Wykonawcy na długości 793 mb,
 profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych na długości 793 mb.

2) droga powiatowa na odcinku Sławsko - Radosław o długości 2.344,00 mb.
Wykonanie pobocza utwardzonego z betonu asfaltowego oraz ścięciu poboczy gruntowych wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na odcinku Sławsko-Radosław (do mostu).

Zakres robót obejmuje:
 wykonanie koryta głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy na długości 2344 mb,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 25 cm na poboczu utwardzonym na długości 2344 mb,
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni szerokości 0,3m i grubości 6cm na długości 2344 mb,
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 KR 3, gr. 6cm,
 uszczelnienie połączenia na krawędzi jezdni emulsją i grysem bazaltowym 2-5mm na długości 2344 mb,
 ścięcie poboczy o grubości do 15 cm wraz z wywozem darniny i nadmiaru gruntu na składowisko Wykonawcy oraz uzupełnieniem poboczy z gruntu z korytowania na długości 2344 mb,
 profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych na długości 2344 mb.

3) droga powiatowa na odcinku Lejkowo - Zielenica o długości 2.339,00 mb.
Wykonanie pobocza utwardzonego z betonu asfaltowego oraz profilowaniu i zagęszczeniu poboczy gruntowych na odcinku Lejkowo-Zielenica.

Zakres robót obejmuje:
 wykonanie koryta głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy na długości 2339 mb,
 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 25 cm na poboczu utwardzonym na długości 2339 mb,
 frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni szerokości 0,3m i grubości 6cm na długości 2339 mb,
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 KR 3, gr. 6cm,
 uszczelnienie połączenia na krawędzi jezdni emulsją i grysem bazaltowym 2-5mm na długości 2339 mb,
 profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych na długości 2300 mb.

2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 – Roboty drogowe
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający działając na podstawie art. 139 pzp, najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których moa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót.
Zamówienie zostanie udzielone w okresie do końca 2021 roku w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą.
Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że:
1) zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem przetargowym w terminie i z najwyższą starannością,
2) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7pzp.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia w niniejszym postępowaniu przetargowym
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do 30% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu
podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość
wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w przedmiarze robót.Zamówienie zostanie
udzielone w okresie do końca 2021 roku w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość
rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone
dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że:1) zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym
postępowaniem przetargowym w terminie i z najwyższą starannością, 2) zapewni nie gorszy standard
wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, 3) przy zawieraniu umowy na zamówienie
polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy
odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości,
czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winnobyć załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianiawarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie
warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie umiejący się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonająposzczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw
dowykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranejofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we
WzorzeUmowy,stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,
podrygoremnieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nastąpi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI