III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - na zadanie nr 2 MP 4, zadanie nr 5 MP 10, zadanie nr 7 SP 4, zadanie nr 8 SP 5 na kwotę co najmniej 30.000zł na każde z zadań, na pozostałe zadania nie jest wymagane .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na zadanie nr 4 MP 6, nr 6 MP 10, nr 9 SP 6, nr 10 SP 7 - wykonaniu co najmniej 2 podłóg z płytek ceramicznych o powierzchni minimum 100,00m2 każda zadanie nr 1 MP 3, nr 3 MP 5, nr 7 SP 4 - co najmniej 2 robót dotyczących malowania emulsyjnego i olejnego pomieszczeń o powierzchni minimum 300,00m2 każda, zadanie nr 5 MP 10 – co najmniej 2 robót układania podłóg z paneli podłogowych o powierzchni minimum 100,0m2 każda zadanie nr 8 SP 5 - co najmniej 2 robót wymiany lub instalacji stolarki okiennej z pcv o powierzchni minimum 100,00m2 każda Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona: na zadanie nr 1 MP 3, nr 2 MP 4, nr 3 MP 5, nr 7 SP 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu powłok malarskich emulsyjnych i olejnych na zadanie nr 4 MP 6, nr 6 MP 10, nr 9 SP 6, nr 10 SP 7 - dysponowanie co najmniej 2 osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w układaniu nawierzchni z płytek ceramicznych lub granitowych zadanie nr 5 MP 10 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z paneli podłogowych na zadanie nr 8 SP 5 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w instalowaniu stolarki okiennej lub drzwiowej z pcv Dysponowanie co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -na zadanie nr 2 MP 4, zadanie nr 5 MP 10, zadanie nr 7 SP 4, zadanie nr 8 SP 5 na kwotę co najmniej 30.000zł na każde z zadań, na pozostałe zadania nie jest wymagane . Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań polegających na zadanie nr 4 MP 6, nr 6 MP 10, nr 9 SP 6, nr 10 SP 7 - wykonaniu co najmniej 2 podłóg z płytek ceramicznych o powierzchni minimum 100,00m2 każda zadanie nr 1 MP 3, nr 3 MP 5, nr 7 SP 4 - co najmniej 2 robót dotyczących malowania emulsyjnego i olejnego pomieszczeń o powierzchni minimum 300,00m2 każda, zadanie nr 5 MP 10 – co najmniej 2 robót układania podłóg z paneli podłogowych o powierzchni minimum 100,0m2 każda zadanie nr 8 SP 5 - co najmniej 2 robót wymiany lub instalacji stolarki okiennej z pcv o powierzchni minimum 100,00m2 każda Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona: na zadanie nr 1 MP 3, nr 2 MP 4, nr 3 MP 5, nr 7 SP 4 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nanoszeniu powłok malarskich emulsyjnych i olejnych na zadanie nr 4 MP 6, nr 6 MP 10, nr 9 SP 6, nr 10 SP 7 - dysponowanie co najmniej 2 osobami z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym w układaniu nawierzchni z płytek ceramicznych lub granitowych zadanie nr 5 MP 10 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w układaniu podłóg z paneli podłogowych na zadanie nr 8 SP 5 - dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w instalowaniu stolarki okiennej lub drzwiowej z pcv Dysponowanie co najmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum 3 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-16, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Malowanie emulsyjne i olejne klatki schodowej bocznej w Miejskim Przedszkolu nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Malowanie emulsyjne ścian i sufitów - 85,583m2, malowanie olejne lamperii - 49,395m2,wymiana drzwi stalowych technicznych z ościeżnicą i naświetlem - 2szt. - 3,84m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45442100-8, 45111300-1, 45421131-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont generalny sali zabaw dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naniesieniem gładzi gipsowych na ścianach i sufitach - 176,649m2, malowanie emulsyjne ścian i sufitów - 131,022m2, malowanie olejne lamperii - 55,424m2, malowanie olejne stolarki drzwiowej, ścianek i szafek - 64,00m2, ułożenie podłogi z paneli podłogowych - 75,912m2, wymiana drzwi wewnętrznych płycinowych z ościeżnicą - 5 szt. - 8,400m2, wymiana opraw sufitowych ledowych wraz z przewodami elektrycznymi zasilajacymi- szt. 10, mb 96,0
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45442100-8, 45421131-1, 45432100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Malowanie emulsyjne i olejne zaplecza kuchni Miejskiego Przedszkola nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Malowanie emulsyjne sufitów wraz z naniesieniem gładzi gipsowych - 31,700m2, malowanie olejne ścian z naniesieniem gładzi gipsowych - 38,260m2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Ułożenie podłóg korytarza I piętra z płytek ceramicznych oraz pokoju nauczycielskiego z paneli podłogowych w Miejskim Przedszkolu nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ułożenie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych, trudnościeralnych - 63,738m2, ułożenie podłogi z paneli podłogowych HDF kl. AC 5 -18,148m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45431100-8, 45432100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-01
data zakończenia: 2019-08-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Ułożenie podłóg z paneli podłogowych w 2 salach zabaw dzieci Miejskiego Przedszkola nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ułożenie podłóg z paneli podłogowych HDF kl. AC 5 - 142,444m2, malowanie emulsyjne sufitów - 142,444m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45432100-5, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wymiana okładzin schodów zewnętrznych głównych i bocznych Miejskiego Przedszkola nr 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana okładzin schodów z płytek ceramicznych trudnościeralnych, antypoślizgowych, mrozoodpornych - 36,984m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45431100-8, 45111300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Malowanie emulsyjne i olejne korytarzy i klatki schodowej wraz z wymianą okładzin schodów wewnętrznych "starego bloku dydaktycznego" Szkoły Podstawowej nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Malowanie emulsyjne ścian i sufitów z naniesieniem gładzi gipsowych - 494,97m2, malowanie olejne lamperii z naniesieniem gładzi gipsowych - 219,33m2, malowanie olejne grzejników żeliwnych - 23,60m2, malowanie olejne rur c.o. - 104,00m, malowanie olejne podokienników - 17,76 szt, wymiana okładzin schodów wewnętrznych z płytek ceramicznych - 12,15m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45442100-8, 45431100-8, 45111300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Częściowa wymiana okien w klasach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana okien drewnianych na okna z pvc o wymiarach zewnętrznych 214 x 244 wraz z obróbkami budowlanymi cm w 3 klasach lekcyjnych - 11szt. - 57.940m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45421132-8, 45111300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wymiana okładzin schodów zewnętrznych bloku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana okładzin schodów z płytek ceramicznych mrozoodpornych, trudnościeralnych, antypoślizgowych z ułożeniem izolacji przeciwwilgociowej polimerowej - 22,00m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45111300-1, 45431100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wymiana okładzin schodów zewnętrznych głównych Szkoły Podstawowej nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zerwanie posadzek schodów z masy lastrikowej - 21,463m2, okładziny schodów z płytek granitowych szarych wraz z ich impregnacją - 22,490m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45431100-8, 45111300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Przełożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej przy Szkole Podstawowej nr 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej - 63,120m2, rozebranie obrzeży betonowych - 25,000m, zamontowanie nowych obrzeży betonowych - 25,000m, ułożenie chodników z kostki betonowej rozbiórkowej - 63,120m2, obniżenie studni kanalizacyjnej do poziomu kostki chodników - 1,000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45111300-1, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-01
data zakończenia: 2019-08-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres udzielanej gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: