Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty na terenie Powiatu Goleniowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 091 471-02-65
1.5.8.) Numer faksu: 091 471-02-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty na terenie Powiatu Goleniowskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d4a45c-938f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty na terenie Powiatu Goleniowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: a) Bogusław Zaborowski –tel. 91 471 02 90, fax 91 471 02 00b) Alicja Macikowska - tel. 91 471 02 93, fax 91 471 02 002. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem www.powiat-goleniowski.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej www.powiat-goleniowski.pl8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Goleniowski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Goleniowie przy ul. Dworcowej 1, 72-100 Goleniów.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@powiat-goleniowski.pl, (ABI)/Inspektor Ochrony Danych (IOD) w Starostwie tel./fax 91 4072568 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WDI.272.4.2021.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 345528,46 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 345528,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej na wybieranych przez Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Goleniowie – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6a do SWZ).1.2.Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje:1) w 2021 roku mechaniczne wbudowanie ok. 615,71 Mg grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65;,stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.1.3. Wskazana w pkt 1.2 ppkt. 1) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót. 1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont. 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy;b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.);c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;1.6. . Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę remontów.1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 115176,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena wykonania zamówienia (C) – 60 %Dla części nr 1 oferta z ceną jednostkową najniższą x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (60 %) oferta badana Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji. (T)Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji; za najkorzystniejszą ofertę w tym kryterium, uważa się ofertę z najdłuższym okresem wydłużenia gwarancji (wydłużenie wyrażone w miesiącach nie dłuższe niż 12 miesięcy), liczonym od minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy (nie podlegającego punktowaniu). W kryterium Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji punkty przyznawane są w następujący sposób: dla każdej z części przedmiotu zamówienia :1. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 6 miesięcy – 10 punktów, 2. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 9 miesięcy – 20 punktów,3. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 12 miesięcy – 40 punktów, Wydłużenie przez Wykonawcę w ofercie gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 12 miesięcy, nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.W kryterium wydłużenie okresu gwarancji 1 pkt. = 1 %.Ocena łączna = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancjiWzór na obliczenie przyznanych punktów w związku z wyznaczonymi powyżej kryteriami oceny ofert:ON = C + T ON – liczba punktów przyznanych badanej ofercieC – kryterium cenaT – termin gwarancji jakości Uwaga! Wykonawca, w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w Formularzu ofertowym do danej części zamówienia, poda o ile (w miesiącach) wydłuża gwarancję w stosunku do minimalnego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena wykonania zamówienia (C) – 60 %Dla części nr 1 oferta z ceną jednostkową najniższą x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (60 %) oferta badana Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji. (T)Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji; za najkorzystniejszą ofertę w tym kryterium, uważa się ofertę z najdłuższym okresem wydłużenia gwarancji (wydłużenie wyrażone w miesiącach nie dłuższe niż 12 miesięcy), liczonym od minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy (nie podlegającego punktowaniu). W kryterium Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji punkty przyznawane są w następujący sposób: dla każdej z części przedmiotu zamówienia :1. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 6 miesięcy – 10 punktów, 2. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 9 miesięcy – 20 punktów,3. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 12 miesięcy – 40 punktów, Wydłużenie przez Wykonawcę w ofercie gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 12 miesięcy, nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.W kryterium wydłużenie okresu gwarancji 1 pkt. = 1 %.Ocena łączna = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancjiWzór na obliczenie przyznanych punktów w związku z wyznaczonymi powyżej kryteriami oceny ofert:ON = C + T ON – liczba punktów przyznanych badanej ofercieC – kryterium cenaT – termin gwarancji jakości Uwaga! Wykonawca, w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w Formularzu ofertowym do danej części zamówienia, poda o ile (w miesiącach) wydłuża gwarancję w stosunku do minimalnego okresu gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B) Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Nowogardzie – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6b do SWZ).1.2. Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje:1) w 2021 roku mechaniczne wbudowanie ok. 499,18 Mg grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65;,stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.1.3. Wskazana w pkt 1.2. ppkt. 1) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót. 1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont. 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy;b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.);c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych,h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;1.6. . Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę remontów.1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 115176,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena wykonania zamówienia (C) – 60 %Dla części nr 2 oferta z ceną jednostkową najniższą x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (60 %) oferta badana Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji. (T)Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (40%); za najkorzystniejszą ofertę w tym kryterium, uważa się ofertę z najdłuższym okresem wydłużenia gwarancji (wydłużenie wyrażone w miesiącach nie dłuższe niż 12 miesięcy), liczonym od minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy (nie podlegającego punktowaniu). W kryterium Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji punkty przyznawane są w następujący sposób: dla każdej z części przedmiotu zamówienia :1. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 6 miesięcy – 10 punktów, 2. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 9 miesięcy – 20 punktów,3. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 12 miesięcy – 40 punktów, Wydłużenie przez Wykonawcę w ofercie gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 12 miesięcy, nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.W kryterium wydłużenie okresu gwarancji 1 pkt. = 1 %.Ocena łączna = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancjiWzór na obliczenie przyznanych punktów w związku z wyznaczonymi powyżej kryteriami oceny ofert:ON = C + T ON – liczba punktów przyznanych badanej ofercieC – kryterium cenaT – termin gwarancji jakości Uwaga! Wykonawca, w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w Formularzu ofertowym do danej części zamówienia, poda o ile (w miesiącach) wydłuża gwarancję w stosunku do minimalnego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena wykonania zamówienia (C) – 60 %Dla części nr 2 oferta z ceną jednostkową najniższą x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (60 %) oferta badana Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji. (T)Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (40%); za najkorzystniejszą ofertę w tym kryterium, uważa się ofertę z najdłuższym okresem wydłużenia gwarancji (wydłużenie wyrażone w miesiącach nie dłuższe niż 12 miesięcy), liczonym od minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy (nie podlegającego punktowaniu). W kryterium Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji punkty przyznawane są w następujący sposób: dla każdej z części przedmiotu zamówienia :1. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 6 miesięcy – 10 punktów, 2. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 9 miesięcy – 20 punktów,3. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 12 miesięcy – 40 punktów, Wydłużenie przez Wykonawcę w ofercie gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 12 miesięcy, nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.W kryterium wydłużenie okresu gwarancji 1 pkt. = 1 %.Ocena łączna = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancjiWzór na obliczenie przyznanych punktów w związku z wyznaczonymi powyżej kryteriami oceny ofert:ON = C + T ON – liczba punktów przyznanych badanej ofercieC – kryterium cenaT – termin gwarancji jakości Uwaga! Wykonawca, w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w Formularzu ofertowym do danej części zamówienia, poda o ile (w miesiącach) wydłuża gwarancję w stosunku do minimalnego okresu gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
C) Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów:a) cząstkowych nawierzchni asfaltowych na wybieranych przez Zamawiającego w toku realizacji przedmiotu zamówienia odcinkach dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego w Maszewie – zgodnie z wykazem dróg powiatowych, który stanowi (załącznik nr 6c do SWZ).b) wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco.c) wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową modyfikowaną K1-70MP z grysem kamiennym 5-8 mm wraz z oczyszczeniem nawierzchni.1.2. Szacunkowy zakres remontów cząstkowych obejmuje:1) w 2021 roku mechaniczne wbudowanie ok. 660,95 Mg grysu bazaltowego otoczonego kationową emulsją asfaltową klasy K1-65;2) wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco ok. 100 Mg;3) wykonane pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej w ilości ok. 6 000,00 m2;, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.1.3. Wskazana w pkt 1.2. ppkt. 1), 2), 3) ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zrealizowanych robót może być mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych robót. 1.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przez siebie remont. 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy:a) wykonywanie umowy zgodnie z jej treścią oraz starannością wynikającą z zawodowego charakteru działalności Wykonawcy;b) oznakowanie miejsca robót zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami projektem tymczasowej organizacji ruchu; a także zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisami aktów wykonawczych; droga powinna być oznaczona w czasie wykonywania robót oraz po ich zakończeniu przez niezbędny do ustania zagrożenia (zmniejszona przyczepność pojazdów, materiał wydobywający się spod kół pojazdów itd.);c) uporządkowanie drogi po wykonanym remoncie;d) zgłoszenie zakończenia robót związanych z remontem cząstkowym;e) zabezpieczenie stałego nadzoru kierownika budowy w czasie remontu;f) zabezpieczenie terenu robót pod względem BHP, ppoż. i bezpieczeństwa w komunikacji lądowej oraz miejsca składowania materiałów – zgodnie z obowiązującymi przepisami;g) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych;h) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód jakie mogą zaistnieć w związku z prowadzeniem remontów cząstkowych na drogach powiatowych;1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyposażenia pojazdów remontowanych w urządzenia GPS monitorujących trasę remontów.1.7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ, oraz Szczegółowa Specyfikacja techniczna stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 115176,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena wykonania zamówienia (C) – 60 %Dla części nr 3 oferta z ceną jednostkową najniższą (za 1 tonę remontu cząstkowego) x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (40 %) oferta badana oferta z ceną jednostkową najniższą (za 1 tonę masy na gorąco) x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (10 %) oferta badana oferta z ceną jednostkową najniższą (za 1m2 pojedyncze powierzchniowe utrwalenie) x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (10 %) oferta badana Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji. (T)Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (40%); za najkorzystniejszą ofertę w tym kryterium, uważa się ofertę z najdłuższym okresem wydłużenia gwarancji (wydłużenie wyrażone w miesiącach nie dłuższe niż 12 miesięcy), liczonym od minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy (nie podlegającego punktowaniu). W kryterium Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji punkty przyznawane są w następujący sposób: dla każdej z części przedmiotu zamówienia :1. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 6 miesięcy – 10 punktów, 2. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 9 miesięcy – 20 punktów,3. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 12 miesięcy – 40 punktów, Wydłużenie przez Wykonawcę w ofercie gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 12 miesięcy, nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.W kryterium wydłużenie okresu gwarancji 1 pkt. = 1 %.Ocena łączna = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancjiWzór na obliczenie przyznanych punktów w związku z wyznaczonymi powyżej kryteriami oceny ofert:ON = C + T ON – liczba punktów przyznanych badanej ofercieC – kryterium cenaT – termin gwarancji jakości Uwaga! Wykonawca, w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w Formularzu ofertowym do danej części zamówienia, poda o ile (w miesiącach) wydłuża gwarancję w stosunku do minimalnego okresu gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena wykonania zamówienia (C) – 60 %Dla części nr 3 oferta z ceną jednostkową najniższą (za 1 tonę remontu cząstkowego) x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (40 %) oferta badana oferta z ceną jednostkową najniższą (za 1 tonę masy na gorąco) x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (10 %) oferta badana oferta z ceną jednostkową najniższą (za 1m2 pojedyncze powierzchniowe utrwalenie) x = -------------------------------- x 100 x znaczenie (10 %) oferta badana Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji. (T)Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (40%); za najkorzystniejszą ofertę w tym kryterium, uważa się ofertę z najdłuższym okresem wydłużenia gwarancji (wydłużenie wyrażone w miesiącach nie dłuższe niż 12 miesięcy), liczonym od minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy (nie podlegającego punktowaniu). W kryterium Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji punkty przyznawane są w następujący sposób: dla każdej z części przedmiotu zamówienia :1. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 6 miesięcy – 10 punktów, 2. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 9 miesięcy – 20 punktów,3. wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do okresu gwarancji przewidzianego przez Zamawiającego o 12 miesięcy – 40 punktów, Wydłużenie przez Wykonawcę w ofercie gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancji o więcej niż 12 miesięcy, nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.W kryterium wydłużenie okresu gwarancji 1 pkt. = 1 %.Ocena łączna = Cena + Wydłużenie okresu gwarancji w stosunku do minimalnego okresu gwarancjiWzór na obliczenie przyznanych punktów w związku z wyznaczonymi powyżej kryteriami oceny ofert:ON = C + T ON – liczba punktów przyznanych badanej ofercieC – kryterium cenaT – termin gwarancji jakości Uwaga! Wykonawca, w Załączniku nr 1 do SWZ, to jest w Formularzu ofertowym do danej części zamówienia, poda o ile (w miesiącach) wydłuża gwarancję w stosunku do minimalnego okresu gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5