Remonty i konserwacje budynków w Zgierzu , Tomaszowie Mazowieckim , Skierniewicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty i konserwacje budynków w Zgierzu , Tomaszowie Mazowieckim , Skierniewicach , Gałkówku i Nowym Glinniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-12
  • Numer ogłoszenia549102-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549102-N-2020 z dnia 2020-06-12 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Remonty i konserwacje budynków w Zgierzu , Tomaszowie Mazowieckim , Skierniewicach , Gałkówku i Nowym Glinniku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Sektora Finansów Publicznych - Wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.31wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.31wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i konserwacje budynków w Zgierzu , Tomaszowie Mazowieckim , Skierniewicach , Gałkówku i Nowym Glinniku
Numer referencyjny: 64/ZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 1 Remont budynku nr 24 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95 - 100 Zgierz Zadanie 2 Remont budynku nr 19 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim ul. Józefa Piłsudskiego 72 , 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki Zadanie 3 Konserwacja budynku nr 52 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Skierniewicach ul. Stefana Batorego 64 , 96 – 100 Skierniewice Zadanie 4 Konserwacja placu magazynowego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Gałkówku ul. Łódzka 26 , 95 - 041 GałkówekZadanie 5 Konserwacja ogrodzenia GCA zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa 4392 , 97 - 217 gm. Lubochnia Zadanie 6 Konserwacja ścianki wspinaczkowej zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa 4392 , 97 - 217 gm. Lubochnia 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 1 - 12 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 12 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262690-4
45262300-4
45261100-5
45261000-4
45320000-6
45410000-4
45431000-7
45443000-4
45442100-8
45112700-2
45211310-5
45233260-9
45410000-4
45421100-5
45320000-6
45261900-3
45233220-7
45263000-5
45262600-7
45340000-2
45442100-8
45442300-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 777889,84
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 100
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż : dla zadania 1 - o wartości nie mniejszej niż 110.000,00 zł ( słownie złotych : sto dziesięć tysięcy )dla zadania 2 - o wartości nie mniejszej niż 290.000,00 zł ( słownie złotych : dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy)dla zadania 3 - o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł ( słownie złotych : dwadzieścia pięć tysięcy)dla zadania 4 - o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł ( słownie złotych : pięć tysięcy)dla zadania 5 - o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł ( słownie złotych : dwadzieścia tysięcy)dla zadania 5 - o wartości nie mniejszej niż 17.000,00 zł ( słownie złotych : siedemnaście tysięcy)W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę stanowiącą sumę w/w zadań tj. nr 1 - 2 nie mniejszą niż 400.000,00 słownie złotych : czterysta tysięcy ( zadanie nr 1 = 110.000,00 zł + zadanie nr 2 = 290.000,00 zł )RAZEM dla zadań nr 1 - 6 (467.000,00 zł czterysta sześćdziesiąt siedem tysięcy ) Wykonawca zobowiązany będzie także do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego :•dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż na kwotę brutto : Dla zadania nr 1 - 110.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : sto dziesięć tysięcy ) Dla zadania nr 2 - 290.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy)Dla zadania nr 3 - 25.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : dwadzieścia pięć tysięcy ) Dla zadania nr 4 - 5.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : pięć tysięcy ) Dla zadania nr 5 - 20.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : dwadzieścia tysięcy)Dla zadania nr 6 - 17.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : siedemnaście tysięcy ) Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym , przy czym wartość każdej z nich nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje ; Przykładowo razem dla zadań nr 1,2 = 400.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) ( 110.000 + 290.000 ) słownie złotych : czterysta tysięcyRazem dla zadań nr 1 - 6 = 467.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) słownie złotych : czterysta sześćdziesiąt siedem tysięcyW odniesieniu do każdego należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonywania oraz załączyć dowody / dokumenty, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) .Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą /mi , która/e będzie/ będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą/ymi ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( kierownik robót ) wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami.- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadań nr 1,2,3,4,5,6 , - w specjalności elektrycznej dla zadania nr 2- w specjalności sanitarnej dla zadania nr 2W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 pkt. 1 ustawy PZP jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (dotyczy wszystkich zadań):4) ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP;Dokument w pkt. 4) składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza. Wykonawca przedłoży dokumenty podczas toczącego się postępowania w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, wezwanie Zamawiającego z wyznaczonym terminem złożenia dokumentów, tj. nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymanego wezwania (o ile tego rodzaju wezwanie zostanie wystosowane).Złożone dokumenty powinny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu. Zamawiający nie wymaga dokumentów, o których mowa od podwykonawców – o ile będzie dotyczyć.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ART. 22 USTAWY) WYKONAWCA ZŁOŻY:1)WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych w okresie pięciu lat przed upłynięciem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 18 do SIWZ.Przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2)WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywane roboty budowlane tj. kierownika/kierowników robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 19 do SIWZ. 3)POLISĘ UBEZPIECZENIOWĄ LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIA POTWIERDZAJĄCY, ŻE WYKONAWCA POSIADA WAŻNE NA CZAS REALIZACJI UMOWY ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.2. niniejszej SIWZ W przypadku polisy, której suma gwarancyjna wyrażona będzie w walucie obcej Zamawiający przeliczy jej wartość wg średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert Nr zadania: Przedmiot zamówienia Wysokość wadiumw zł:Zadanie 1 Remont budynku nr 24 w Zgierzu 5.000Zadanie 2 Remont budynku nr 19 w Tomaszowie Mazowieckim 10.000Zadanie 3 Konserwacja budynku nr 52 w Skierniewicach 500Zadanie 4 Konserwacja placu magazynowego w Gałkówku 100Zadanie 5 Konserwacja ogrodzenia GCA w Nowym Glinniku 500Zadanie 6 Konserwacja ścianki wspinaczkowej w Nowym Glinniku 500Razem dla zadań nr 1 - 6 - 16.600,00 złotych ( słownie złotych : szesnaście tysięcy sześćset ) 2.Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ).3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: NBP Oddział Okręgowy Łódź Numer konta: 78 1010 1371 0062 4613 9120 2000tytułem: „wadium 64/ZP/20/numer zadania/nazwa Wykonawcy”np.: tytuł przelewu wadium dla zadania wykonywanego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe „XYZ” Jan Kowalski powinien brzmieć: wadium 64/ZP/20/zadanie nr ….4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2a ) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, lub W przypadku składania oferty wspólnej, wadium może wnieść jeden z Wykonawców występujących wspólnie.Skuteczne wniesienie wadium określone w pkt. 2 b ) następuje z chwilą jego otrzymania na powyższy e-mail Zamawiającego , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.7.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP .9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
okres udzielonej gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy PZP, a także w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko;2.Zmiany osób funkcyjnych – kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 Remont budynku nr 24 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95 - 100 Zgierz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 1 Remont budynku nr 24 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95 - 100 Zgierz 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 1 - 2 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 2 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45262690-4, 45262300-4, 45261100-5, 45261000-4, 45320000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45443000-4, 45442100-8, 45112700-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 186326,06
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
okres udzielonej gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 Remont budynku nr 19 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim ul. Józefa Piłsudskiego 72 , 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 2 Remont budynku nr 19 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim ul. Józefa Piłsudskiego 72 , 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 3 - 4 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 3 - 4 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45211310-5, 45233260-9, 45410000-4, 45421100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 482949,36
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
okres udzielonej gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 Konserwacja budynku nr 52 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Skierniewicach ul. Stefana Batorego 64 , 96 – 100 Skierniewice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 3 Konserwacja budynku nr 52 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Skierniewicach ul. Stefana Batorego 64 , 96 – 100 Skierniewice 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 5 - 6 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 5 - 6 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45320000-6, 45261900-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40307,58
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres udzielonej gwarancji 20,00
termin realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 Konserwacja placu magazynowego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Gałkówku ul. Łódzka 26 , 95 - 041 Gałkówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 4 Konserwacja placu magazynowego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Gałkówku ul. Łódzka 26 , 95 - 041 Gałkówek2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 7 - 8 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 7 - 8 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45263000-5, 45262600-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8076,27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
okres udzielonej gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 Konserwacja ogrodzenia GCA zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa 4392 , 97 - 217 gm. Lubochnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 5 Konserwacja ogrodzenia GCA zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa 4392 , 97 - 217 gm. Lubochnia 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 9 - 10 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 9 - 10 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45340000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32225,39
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
okres udzielonej gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 Konserwacja ścianki wspinaczkowej zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa 4392 , 97 - 217 gm. Lubochnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Zadanie 6 Konserwacja ścianki wspinaczkowej zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku Jednostka Wojskowa 4392 , 97 - 217 gm. Lubochnia 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót ślepe kosztorysy ( tj. przygotowane przez inwestora wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB stanowiące załączniki nr 11 - 12 do SIWZ.3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót ślepymi kosztorysami ( tj. przygotowanymi przez inwestora wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 11 - 12 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45442100-8, 45442300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28005,18
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 80
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres udzielonej gwarancji 20,00
termin realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI