Remonty i budowa dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty i budowa dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Oleśnica
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-12
  • Numer ogłoszenia573507-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573507-N-2019 z dnia 2019-07-12 r.

Gmina Oleśnica: Remonty i budowa dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 93193479100000, ul. 11 Listopada  24 , 56-400  Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713140200, e-mail urzad@olesnica.wroc.pl, faks +48713140204.
Adres strony internetowej (URL): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/
Adres profilu nabywcy: https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i budowa dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.
Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część 1: „Remonty dróg wewnętrznych w roku 2019”. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontów cząstkowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Oleśnica z podziałem na zadania: a. Zadanie nr 1 - „Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco o głębokości ubytków od 4-6cm (średnia gr. 5cm). Zakres prac: i. oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, ii. wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, iii. dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, iv. posmarowanie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, v. wypełnienie ubytku masą oraz zagęszczenie z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni, vi. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego b. Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu patchera. Zakres prac: i. oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, ii. wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu remontera iii. uporządkowanie, usunięcie z nawierzchni jezdni luźnych ziaren kruszywa po remoncie c. Dodatkowe informacje i wymagania dot. przedmiotu zamówienia: i. Wykonawca zobowiązany będzie do Ochrony mienia, zabezpieczenia przeciw pożarowego, przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku na terenie budowy, oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. ii. Wykonawca podejmuje roboty na pisemną, e-mailową dyspozycję Zamawiającego z określeniem rodzaju remontu do wykonania - miejsca i orientacyjnej ilości w okresie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania tymczasowego i zabezpieczenia uszkodzonej nawierzchni od momentu otrzymania pisemnej dyspozycji od Zamawiającego. iii. W przypadku opóźnienia przy rozpoczęciu realizacji zlecenia o ponad 7 dni robocze od daty otrzymania zlecenia wykonania robót, każdy kolejny dzień będzie traktowany jako zwłoka w wykonaniu zlecenia. iv. W uzasadnionych sytuacjach awaryjnych roboty będą zlecane telefonicznie, a Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia prac interwencyjnych w ciągu 24 godzin w dni robocze (z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy, których nie wlicza się do biegu 24-godzinnego terminu) v. Przez sytuacje awaryjne rozumie się wszelkie nagle powstałe uszkodzenia nawierzchni jezdni w pasie drogowym, które stwarzają realne zagrożenie dla ruchu. vi. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, 2) Część 2: „Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1” a. Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1 o długości 100 mb. Zakres prac: i. chodnik o szerokości od 1,25 do 3 m i długości 996 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Chodnik ograniczony został krawężnikiem betonowym 15x30 oraz obrzeżem chodnikowym 8x30. Przy krawężniku należy rozebrać dwa rzędy starej kostki kamiennej i wykonać z niej ściek przykrawężnikowy dwurzędowy na ławie betonowej. Lokalnie w miejscach gdzie kostka jest zapadnięta i nierówna należy wykonać przełożenie nawierzchni. Na odcinkach gdzie występuje kostka betonowa należy analogicznie wykonać taki sam obniżony ciek z kostki betonowej oraz naprawić lokalne zapadnięcia. ii. Opis trasy w planie. iii. W km około 0+150 występować będzie lokalne zwężenie chodnika do 1,25 m ponieważ w tym miejscu ogrodzenie posesji jak i budynek przylegający znajduje się w bliskiej odległości od istniejącej drogi. iv. W kilometrażu od 0+005 do 0+085 z prawej strony występuje istniejący chodnik oddalony od krawędzi drogi od 0,5 do 1,5 m. Na długości chodnika należy rozebrać istniejący krawężnik uzupełnić nawierzchnie chodnika i wykonać nowy krawężnik z ściekiem z kostki na krawędzi istniejącej drogi tak aby dowiązać się do istniejącego chodnika przy drodze głównej. v. Opis trasy w przekroju podłużnym. vi. Niweleta projektowanego chodnika dostosowana do istniejącej drogi. b. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót. d. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu szczegółowego, sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiary nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 3) Część 3: „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w miejscowości Poniatowice” a. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w m. Poniatowice o długości 225 mb. Projektuje się drogę o konstrukcji: i. 8cm warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej; ii. 3cm podsypka piaskowo - cementowa; iii. 15cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie; iv. 10cm kruszywo stabilizowane cementem v. Wymiana podłoża (nasyp niekontrolowany piaszczysty z gruzem ceglanym) na warstwę odsączającą z piasku vi. Konstrukcja poboczy, zjazdów i dojść do posesji: vii. 15cm nawierzchnia z kruszywa łamanego i frezowiny z rozbiórki istniejącej nawierzchni; viii. Zaprojektowano ściek z kostki betonowej 2x10cm. Jezdnia wydzielona opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej. ix. Frezowina pochodząca z rozbiórki istniejącej nawierzchni przewidziana została do wykorzystania na pobocza, zjazdy i dojścia do posesji.. x. Opis trasy w planie xi. Droga jednojezdniowa, jednopasowa o szerokości pasa 3,5m, spadek jednostronny xii. Dwustronne pobocze o szerokości 0,75m xiii. Opis tasy w przekroju poprzecznym xiv. Profil podłużny został dostosowany do istniejącej terenu, w sposób zapewniający spadki podłużne umożliwiające odprowadzenie wód z projektowanej drogi. b. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót. d. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu szczegółowego, sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiary nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 4) Część 4: „Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 – 77+819,92” a. Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 - 77+819,92. Zakres prac: i. Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na podstawie PFU z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami do 30.12.2019r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową w 3 egz. przedmiary i kosztorysy 2 egz. w wersji papierowej i CD b. zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej: i. przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowalnych ii. wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową. iii. do zadań Wykonawcy należeć będzie także uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. c. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z następującymi aktami prawnymi: i. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz.U.2012.462 z dnia 2012.04.27) ii. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j. z dnia 2013.09.24) iii. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389 z dnia 2004.06.08) iv. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003.120.1126 z dnia 2003.07.10) d. Prawa autorskie - w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do umowy e. Wykonanie robót budowlanych j.n. do 27.11.2020r. i. Projektuje się : - Budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej DW 340 w km 76+050 - 77+819,92 - etap II - Budowę zjazdów indywidualnych bitumicznych; - Przebudowę skrzyżowania w km 76+439,55 - Usunięciu wszystkich kolizji, jakie wystąpią na przebudowywanym odcinku. - Przepusty przy łącznicach węzła S8 ii. Opis trasy w przekroju podłużnym iii. Z uwagi na wjazdy i skrzyżowania z drogami gminnymi, projektowany chodnik został wpisany w wysokości terenu istniejącego. W przypadku iv. wykonania chodnika przy krawędzi jezdni, niweleta chodnika jest zgodna z niweletą drogi. v. Konstrukcja nawierzchni vi. Technologia robót musi być zgodna z określoną w dokumentacji projektowej. Warstwy konstrukcyjne wszystkich elementów przekroju vii. poprzecznego, spadki podłużne i poprzeczne powinny odpowiadać przyjętym w projekcie rozwiązaniom. viii. Zaproponowano wykonanie konstrukcji chodnika w technologii bitumicznej. Na etapie wykonania właściwego projektu budowlanego należy ix. wprowadzić przedmiotową konstrukcję do opracowania lub zaproponować konstrukcję równoważną spełniającą wymagania normowe. x. Konstrukcja chodnika: - Warstwa ścieralna AC 8S gr 5 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 15 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xi. Konstrukcja wjazdów: - Warstwa ścieralna AC 8S gr 8 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 20 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xii. Konstrukcja na skrzyżowaniach: - Warstwa ścieralna AC 11S gr 4 cm - Warstwa wiążąca AC 16W gr 5 cm - Podbudowa bitumiczna AC 22P gr 7 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 20 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xiii. Chodniki wygrodzone od strony terenu opornikiem betonowym 12x25 cm, jezdnia ulicy oddzielona krawężnikami 15x30 cm. Pomiędzy xiv. jezdnią a krawężnikiem projektuje się ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm. Krawężniki i oporniki posadowione są na podsypce xv. cementowo-piaskowej o gr. 3 cm i ławach betonowych C12/15. Ławy betonowe posadowione są warstwie kruszywa stabilizowanego xvi. cementem o gr. 15 cm f. Dodatkowe informacje i wymagania wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. 2Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca g. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót h. Roboty objęte zamówieniem opisanym w PFU należy zaprojektować i wykonać w szczególności w oparciu o: i. Wymogi prawa polskiego i Unii Europejskiej ii. Wytyczne techniczne do projektowania i realizacji chodników drogowych, iii. Wymagania Zamawiającego i wzajemne ustalenia i. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego, sporządzonego w oparciu o SIWZ, w tym OPZ oraz PFU, uwzględniającego terminy wykonania prac projektowych oraz prac budowlanych, a nadto z uwzględnieniem kwot wynagrodzenia za poszczególne etapy. Harmonogram musi zostać uzgodniony pomiędzy stronami umowy. Harmonogram musi zawierać skończone elementy robót. Wykonawca jest zobowiązany również do jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska. Zmiana harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego nie stanowi zmiany treści umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla części 1: Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć polisę potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą lub wyższą niż wartość oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części 1 2) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że dysponuje sprzętem: a) rozściełacz o zmiennej szerokości roboczej rozkładania min 2,75 m- 1 szt.; b) walec statyczny lub wibracyjny - do 10 Mg- 1 szt. ; c) patcher – min. 5 Mg- 1 szt. d) frezarka - 1 szt. e) termos do przewozu masy - 1 szt. 3. Dla części 2: 1) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany będzie wykazać: a) że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi; co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (Kierownik budowy), b) że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonalni (zakończyli) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej 1 robotę– budowę drogi na kwotę co najmniej równą lub większą wartości zamówienia, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączą dokument, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 4. Dla części 3: 1) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zobowiązani będą wykazać: c) że W okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi: co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (Kierownik budowy), d) że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonalni (zakończyli) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej 1 robotę– budowę drogi na kwotę co najmniej równą lub większą wartości zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączą dokument, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 5. Dla części 4: 1) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, z uprawnieniami budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi: a. co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (Kierownik budowy), b. co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiadającej przedmiotowi zamówienia bez ograniczeń, zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j. z dnia 2017.07.06) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65 z dnia 2016.01.15), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe (Projektant), 2) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy poświadczający, że wykonawca w tym okresie wykonał (zakończył) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonali co najmniej 1 opracowanie projektowe w zakresie budowy drogi wraz z kanalizacją deszczową, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jaki w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej (Doświadczenie), 3) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy drogi wraz z kanalizacją deszczową, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jaki w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej (Doświadczenie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp do złożenia których Zamawiający może wezwać Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualne na dzień złożenia, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; e. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ); f. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ); g. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ); h. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ); i. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ); j. dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - o których mowa w Rozdziale VI.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp do złożenia których Zamawiający może wezwać Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualne na dzień złożenia 2) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć: a. dla części 1: a) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności ekonomicznej lub finansowej opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą lub wyższą niż wartość oferty. b) w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem lub urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 10 do SIWZ, wykaz sprzętu) i. rozściełacz o zmiennej szerokości roboczej rozkładania min 2,75 m minimum 1 szt.; ii. walec statyczny lub wibracyjny - do 10 Mg- minimum 1 szt. iii. patcher – min. 5 Mg minimum 1 szt. iv. Frezarka minimum 1 szt. v. termos do przewozu masy minimum 1 szt. b. dla części 2: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego poświadczający, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (Kierownik budowy), wraz z oświadczeniem na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ – „Wykaz osób”), b) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia co najmniej 1 robota budowlana polegające na budowie drogi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jaki w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ – „Wykaz robót”), wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone c. dla części 3: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego poświadczający, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (Kierownik budowy), wraz z oświadczeniem na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ – „Wykaz osób”), b) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia co najmniej 1 robota budowlane polegające na budowie drogi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jaki w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ – „Wykaz robót”), wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone d. dla części 4: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego poświadczający, że Wykonawca dysponuje: i. co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65) należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (Kierownik budowy), ii. co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j. z dnia 2017.07.06) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65 z dnia 2016.01.15), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - kwalifikacje zawodowe (Projektant), wraz z oświadczeniem na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ – „Wykaz osób”) iii. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy poświadczający, że wykonawca w tym okresie wykonał (zakończył) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonał co najmniej 1 opracowania projektowe dotyczące budowy drogi wraz z kanalizacją deszczową, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jaki w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ – „Wykaz robót”)., iv. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie drogi wraz z kanalizacją deszczową, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza spełnienie w/w warunku zarówno w formule „zaprojektuj i wybuduj" jaki w formie odrębnej roboty budowlanej i usługi projektowej (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ – „Wykaz robót”). wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi oraz roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, na potrzeby oceny ofert, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – którego stanowi zał. nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 4) wykaz robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – załącznik nr 4 do SIWZ. 5) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – załącznik nr 5 do SIWZ. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o ile ofertę składa pełnomocnik, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, załącznik nr 6 do SIWZ 7) dowód wniesienia wadium a w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę oddzielnie) - wg zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę (w ramach tej samej części zamówienia złożono jedną ofertę częściową), niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej nie wywołuje dla wykonawcy ujemnych skutków prawnych. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części 1 zamówienia: 2 000 zł /dwa tysiące/ 2) Dla części 2 zamówienia: 1 500 zł /tysiąc pięćset/ 3) Dla części 3 zamówienia: 5 000 /pięć tysięcy/ 4) Dla części 4 zamówienia: 20 000 /dwadzieścia tysięcy/ 2. w wysokości 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 3. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, co oznacza, że wadium wniesione w pieniądzu musi zostać uznane (zaksięgowane) na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) przy czym wskazuje, że oryginałem dokumentu wadialnego jest dokument wadialny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wykonawca składa taki dokument załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna spełniać poniższe warunki: 1) zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) zawierać kwotę gwarancji, 3) zawierać termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", 4) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego rachunek depozyty: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, nr konta: 32 9584 0008 2001 0000 0954 0003, z dopiskiem „wadium w postępowaniu >>„Remonty i budowa dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019. Część ________ zamówienia <<”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku (zaksięgowania na rachunku) Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 13. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca; 3) w przypadku zmiany: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2017.847 t.j. z dnia 2017.04.26), b. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. c. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania zamówienia, natomiast spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy; 4) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 3. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących w szczególności zakresu rzeczowego robót, terminu ich wykonania, należnego wynagrodzenia umownego, sposobu wykonywania i odbioru robót, gdy są one następstwem niemożliwej do przewidzenia: 1) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wynikające z dokumentacji technicznej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót albo ze względu na zmiany przepisów prawa lub zmiany w dokumentacji technicznej narzucone lub wprowadzone przez uprawnione organy administracji publicznej, 2) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, 3) konieczności zmiany materiałów, urządzeń, instalacji wskazanych w dokumentacji technicznej, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku, 4) przyjętej w dokumentacji technicznej technologii lub sposobu wykonania robót, gdy roboty nie mogą być realizowane, w szczególności ze względu na nie zinwentaryzowane istniejące uzbrojenie podziemne lub inne nieprzewidziane w dokumentacji technicznej projektowej przeszkody, 5) wystąpienia uzasadnionej konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót; 6) wstrzymania wykonywania robót przez uprawnione organy lub zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności takich jak: a. znaleziska archeologiczne, skutkujące wstrzymaniem robót lub koniecznością wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w przedmiocie zamówienia; b. znaleziska z czasów wojen: uzbrojenie, niewypały, niewybuchy, pojedyncze lub masowe groby; c. wystąpienie w trakcie realizacji umowy nie zainwentaryzowanych kolizji technicznych; d. warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie lub prawidłowe wykonywanie robót, zgodnie z konieczną do przestrzegania technologią lub sposobem ich wykonywania; e. konieczność wykonania badań archeologicznych 7) wystąpienia siły wyższej. 4. Strony dopuszczają także inne zmiany wynikające z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 144 ust.1 pkt 2, ust.1 pkt 3, ust.1 pkt 4 lit b i c, art. 144 ust. 1 pkt 5, art. 144 ust. 1 pkt 6, z zachowaniem warunków opisanych w uregulowaniu art. 144 ustawy. 5. Zmiana postanowień harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego nie stanowi istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 6. Zakres zmian postanowień umowy, wywołanych przyczynami, o których mowa w ust. 2, 3 i 4 powinien być odpowiedni do wywołującej je przyczyny, pod względem rzeczowym, czasowym i finansowym. Zmiany te winny być wprowadzone w formie pisemnej w drodze aneksu pod rygorem nieważności. 7. Wprowadzenie zmian może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy z określeniem warunków dokonania zmiany z uwzględnieniem: 1) opisu i uzasadnieniem zmiany, 2) kosztów zmian 3) sposobu jej obliczenia oraz 4) wpływu zmiany na wysokość wynagrodzenia 5) czas wykonywania zmiany 6) wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Remonty dróg wewnętrznych w roku 2019”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Zadanie nr 1 - „Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco o głębokości ubytków od 4-6cm (średnia gr. 5cm). Zakres prac: i. oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, ii. wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, iii. dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, iv. posmarowanie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, v. wypełnienie ubytku masą oraz zagęszczenie z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni, vi. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego b. Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu patchera. Zakres prac: i. oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, ii. wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu remontera iii. uporządkowanie, usunięcie z nawierzchni jezdni luźnych ziaren kruszywa po remoncie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakośći 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1 o długości 100 mb. Zakres prac: i. chodnik o szerokości od 1,25 do 3 m i długości 996 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Chodnik ograniczony został krawężnikiem betonowym 15x30 oraz obrzeżem chodnikowym 8x30. Przy krawężniku należy rozebrać dwa rzędy starej kostki kamiennej i wykonać z niej ściek przykrawężnikowy dwurzędowy na ławie betonowej. Lokalnie w miejscach gdzie kostka jest zapadnięta i nierówna należy wykonać przełożenie nawierzchni. Na odcinkach gdzie występuje kostka betonowa należy analogicznie wykonać taki sam obniżony ciek z kostki betonowej oraz naprawić lokalne zapadnięcia. ii. Opis trasy w planie. iii. W km około 0+150 występować będzie lokalne zwężenie chodnika do 1,25 m ponieważ w tym miejscu ogrodzenie posesji jak i budynek przylegający znajduje się w bliskiej odległości od istniejącej drogi. iv. W kilometrażu od 0+005 do 0+085 z prawej strony występuje istniejący chodnik oddalony od krawędzi drogi od 0,5 do 1,5 m. Na długości chodnika należy rozebrać istniejący krawężnik uzupełnić nawierzchnie chodnika i wykonać nowy krawężnik z ściekiem z kostki na krawędzi istniejącej drogi tak aby dowiązać się do istniejącego chodnika przy drodze głównej. v. Opis trasy w przekroju podłużnym. vi. Niweleta projektowanego chodnika dostosowana do istniejącej drogi. b. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakośći 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w miejscowości Poniatowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w m. Poniatowice o długości 225 mb. Projektuje się drogę o konstrukcji: i. 8cm warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej; ii. 3cm podsypka piaskowo - cementowa; iii. 15cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie; iv. 10cm kruszywo stabilizowane cementem v. Wymiana podłoża (nasyp niekontrolowany piaszczysty z gruzem ceglanym) na warstwę odsączającą z piasku vi. Konstrukcja poboczy, zjazdów i dojść do posesji: vii. 15cm nawierzchnia z kruszywa łamanego i frezowiny z rozbiórki istniejącej nawierzchni; viii. Zaprojektowano ściek z kostki betonowej 2x10cm. Jezdnia wydzielona opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej. ix. Frezowina pochodząca z rozbiórki istniejącej nawierzchni przewidziana została do wykorzystania na pobocza, zjazdy i dojścia do posesji.. x. Opis trasy w planie xi. Droga jednojezdniowa, jednopasowa o szerokości pasa 3,5m, spadek jednostronny xii. Dwustronne pobocze o szerokości 0,75m xiii. Opis tasy w przekroju poprzecznym xiv. Profil podłużny został dostosowany do istniejącej terenu, w sposób zapewniający spadki podłużne umożliwiające odprowadzenie wód z projektowanej drogi. b. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakośći 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 – 77+819,9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 - 77+819,92. Zakres prac: i. Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na podstawie PFU z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami do 30.12.2019r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową w 3 egz. przedmiary i kosztorysy 2 egz. w wersji papierowej i CD ii. Wykonanie robót budowlanych j.n. do 27.11.2020r. iii. Projektuje się : - Budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej DW 340 w km 76+050 - 77+819,92 - etap II - Budowę zjazdów indywidualnych bitumicznych; - Przebudowę skrzyżowania w km 76+439,55 - Usunięciu wszystkich kolizji, jakie wystąpią na przebudowywanym odcinku. - Przepusty przy łącznicach węzła S8 iv. Opis trasy w przekroju podłużnym v. Z uwagi na wjazdy i skrzyżowania z drogami gminnymi, projektowany chodnik został wpisany w wysokości terenu istniejącego. W przypadku vi. wykonania chodnika przy krawędzi jezdni, niweleta chodnika jest zgodna z niweletą drogi. vii. Konstrukcja nawierzchni viii. Technologia robót musi być zgodna z określoną w dokumentacji projektowej. Warstwy konstrukcyjne wszystkich elementów przekroju ix. poprzecznego, spadki podłużne i poprzeczne powinny odpowiadać przyjętym w projekcie rozwiązaniom. x. Zaproponowano wykonanie konstrukcji chodnika w technologii bitumicznej. Na etapie wykonania właściwego projektu budowlanego należy xi. wprowadzić przedmiotową konstrukcję do opracowania lub zaproponować konstrukcję równoważną spełniającą wymagania normowe. xii. Konstrukcja chodnika: - Warstwa ścieralna AC 8S gr 5 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 15 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xiii. Konstrukcja wjazdów: - Warstwa ścieralna AC 8S gr 8 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 20 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xiv. Konstrukcja na skrzyżowaniach: - Warstwa ścieralna AC 11S gr 4 cm - Warstwa wiążąca AC 16W gr 5 cm - Podbudowa bitumiczna AC 22P gr 7 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 20 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xv. Chodniki wygrodzone od strony terenu opornikiem betonowym 12x25 cm, jezdnia ulicy oddzielona krawężnikami 15x30 cm. Pomiędzy xvi. jezdnią a krawężnikiem projektuje się ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm. Krawężniki i oporniki posadowione są na podsypce xvii. cementowo-piaskowej o gr. 3 cm i ławach betonowych C12/15. Ławy betonowe posadowione są warstwie kruszywa stabilizowanego xviii. cementem o gr. 15 cm b. Dodatkowe informacje i wymagania wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. 2Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 71320000-7, 71322000-1, 71323100-9, 71242000-6, 71245000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja jakośći 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI