Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg w gminie Zębowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZĘBOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Izydora Murka 2
1.5.2.) Miejscowość: Zębowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-048
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764 167 4807
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Podchorążych 13a/4
1.11.4.) Miejscowość: Piła
1.11.5.) Kod pocztowy: 64-920
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: oferta.pil@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zebowice.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg w gminie Zębowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a12b74-f11f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remonty dróg w gminie Zębowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminazebowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: pdf., excel., doc., zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE PIERWSZE
Remont drogi wewnętrznej w m. Kadłub Wolny o łącznej długości 260 mb
dz. nr 317,381 obręb Kadłub Wolny
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozebranie istniejącej nawierzchni i wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 31 cm i szerokości 4,00 mb – 420 m2
• Wykonanie podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem Rm =2,5 MPa o gr. 15 cm- 665 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 15 cm ,warstwa górna 10 cm- 665 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50 /70 o gr. 5 cm warstwa ścieralna- 825 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC16W 50/70 o gr.6 cm warstwa wiąŜąca- 825 m2
• Uzupełnianie poboczy klińcem – 260 m2
• Ułożenie korytek trapezowych wielkich 75x50x45 wraz z płytą na ławie betonowej- 72 mb
• Wykonanie przepustu pod drogą Ø400- 5,0 mb
• Wykonanie przepustu Ø 500- 60 mb
ZADANIE DRUGIE
Remont przepustu Ø 1000 w m. Siedliska
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozebranie istniejącej nawierzchni i wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 15 cm - 32 m2
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 20 cm - 18 m2
• Ułożenie przepustu Ø1000 z rur PVCPP wraz z obudową wlotów- 9,0 mb
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna 15 cm - 32 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50 /70 o gr. 5 cm warstwa ścieralna- 32 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC16W 50/70 o gr 4 cm warstwa wiążąca- 32 m2
ZADANIE TRZECIE
Remont nawierzchni na terenie remizy OSP w m. Knieja
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Rozebranie istniejącej nawierzchni i wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni na grubości 15 cm - 129,50 m2
• Ułożenie krawężników betonowych 15x22cm na ławie betonowej- 27,40 mb
• Ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej -3,0 mb
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna 15 cm - 96,10 m2
• Ułożenie nawierzchni kostki betonowej szarej grubość 6 cm -9,10 m2
• Ułożenie nawierzchni kostki betonowej szarej grubość 8 cm - 87 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu AC 11S 50 /70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna- 42,50 m2
• Rozbiórka i ponowne Ułożenie kostki betonowej na wejściu i schodach- 18,20 m2
ZADANIE CZWARTE
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Zębowice polegający na sfrezowaniu starej nawierzchni i ułożeniu nowej z asfaltobetonu gr. 5 cm
Przedmiot i zakres robót budowlanych
• Prusków- 57 m2
• Poczołków-391 m2
• Zębowice- 746 m2
• Knieja- 235 m2
• Radawie-135 m2
• Siedliska – 770 m2
Szczegółowy zakres zgodny z dokumentacją projektową i przedmiarami robót i zestawieniem remontów stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg