Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty dróg powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 32
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpparczew@parczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpparczew.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg powiatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ef4a70c-673e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020149/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdpparczew.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdpparczew.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przekazywania przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1.1.Za pośrednictwem Platformy: https://zdpparczew.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Zakładanie kąta w Platformie;
3.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarząd Dróg Powiatowych w
Parczewie;
https://zdpparczew.ezamawiajacy.pl/, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2.Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego
konta.
3.3.Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
3.3.1.podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym lub
3.3.2.kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
3.3.3.jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w
ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
3.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę
ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.
4.Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:
a) bez logowania – poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”,
b) poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce
„Korespondencja”.
5.Treść pytań z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże przez Platformę
Zakupową.
6.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, należy się kontaktować pod nr tel.
+48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
7.1.dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
7.2.dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
8.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
8.1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.2.Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;8.3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca
TLS 1.2;8.4.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,
ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc.10.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
10.1.Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu otwarcia ofert.
11.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny zakres wymagań został określony w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.2311.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg powiatowych:
nr 1638L - od km 8+673 do km 9+673 o długości 1000 m,
Remont nawierzchni obejmować będzie wykonanie następujących robót budowlanych:
1. mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - odsłonięcie krawędzi jezdni i wyprofilowanie poboczy,
2. frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gr. do 4 cm na „wcięciu” w istniejącą nawierzchnię oraz korekcyjnie,
3. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
4. wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową
5. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
6. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu min 4cm,
7. odtworzenie geometrii poboczy, plantowanie skarp
8. utwardzenie pobocza drogi powiatowej kruszywem łamanym 0/31,5
- nr 1608L od km 2+297 do km 3+586 o długości 1289m
Remont nawierzchni obejmować będzie wykonanie następujących robót budowlanych:
1. mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - odsłonięcie krawędzi jezdni i wyprofilowanie poboczy,
2. frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gr. do 4 cm na „wcięciu” w istniejącą nawierzchnię oraz korekcyjnie,
3. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
4. wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową
5. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
6. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu min 4cm,
7. odtworzenie geometrii poboczy, plantowanie skarp
8. regulacja wysokościowa zjazdów i uzupełnienie zjazdów
Precyzyjniej zakres robót i szacowane ilości określone zostały w załączniku „kalkulacja do wyceny ofert”.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu
podobnych robót budowlanych na wskazanej wyżej drodze w zakresie:
1. mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - odsłonięcie krawędzi jezdni i wyprofilowanie poboczy lub ręczne
odsłonięcie krawężników (w zależności od odcinka),
2. frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno gr. do 4 cm na „wcięciu” w istniejącą nawierzchnię oraz korekcyjnie,
3. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
4. wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową i tłuczniem (w zależności od odcinka),
5. skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
6. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej, grubość warstwy po zagęszczeniu min 4cm,
7. odtworzenie geometrii poboczy, plantowanie skarp (w zależności od odcinka).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia / wykształcenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencjału technicznego wykonawcy.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy o wartości min. 200 000,00 zł brutto
Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 645). Za ulicę Zamawiający uzna ulicę w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r., w sprawie przepisów technicznobudowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) lub drogi lub ulice będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawarte są we wzorze nr 4 do SWZ. Ze względu na ograniczenia techniczne
formularza ogłoszenia (max 4000 znaków) Zamawiający odsyła do §15 wspomnianego powyżej wzoru umowy w którym
określony jest rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpparczew.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wyklucza wykonawców wobec których zachodzi przesłanka o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego